anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

HST - Mandag d. 18 november 2002

HST 5reps. Level 1 PM.

Cardio

10 min @ 159 | 167 kcal

Træningen

Rigtig god træning! Det var en rigtig god besluting at lave squat og rumæsnke dødløft om aften og skippe alm. dødløft om morgen. Hvis jeg selv skal sige det har min ben også brug for mere fylde end min ryg. ;)

Min cardio form er derudover også blevet forrygende igen! Før ramte jeg min maxpuls på 1-2 minutter, nu kommer jeg slet ikke i nærheden af den på 10 minutter. Jeg tænker på om jeg har været lettere overtrænet med den progression jeg kørte før. :unsure:

Ligesom imorges jeg gør meget ud af tempo og TUT.

Squat

95kg | Jeg forsøgte lidt med forskellig afstand mellem fødderne og forskellig placering af stangen.

Rumænsk Dødløft

97,5kg | Dejligt let, jeg havde stadig DOMS over min alm. dødløft i fredags og min lænd blev ekstremt pumpt op af de to første øvelser. Jeg er nu blevet så smidig at pladerne ramte jorden, så næste gang skal jeg over på dødløftplatformen og stå.

Seated Calf Raise

62,5kg | Mine lægge krampede på alle sæt, men vægten var meeeget let.

Seated Alt. DB Curl

14kg | jane Fonda Curl til den helt store guldmedalje. :D

Rope Pushdown

27,5kg | Ingen problemer.

CRG Benchpress

65kg | Cheasy… Det var CAT bænkpres der vil noget.

Side Raise

9kg | Kontroool.

rear DB Laterals

10kg | Slår til enhver tid Reverse Cross over, og jeg tror også at min makker blev overbevist. ;)

Standing Behind Back Wrist Curl

57,5kg

Tid

50 minutter.

Supps

Fremover vil jeg skrive mit indtag af kostilskud, nå jeg køre AM/PM split vil det stå under PM.

20g kreatin | 2 multivitamin | 4 Omega-N3 fiskeolie kaplser af 500mg stk | 4 C- Vitamin tabletter af 500mg stk | 4g Glucosamine Sulfat | 4g MSM

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Efter de negative uger, laver jeg deload og maxtest (Den første maxtest i mit liv forøvrigt!  )
Det bli'r sgu da helt spændende at se hvad du kan flytte af vægt.... ;) men efter din konvertion til powersvin, kommer der vel max-test's med jævne mellemrum..... :tongue:
Sheiko BT1!

hvorfor egentligt ikke sheiko CMS?

ellers held og lykke med programmet!

Link to comment
Share on other sites

Hej Anyone. Tak for sidst - det var kanon hyggeligt at følges med dig og mvp. :) Har haft meget travlt i denne uge, så først hilsen her.

Ser godt ud med træningen. Spændende at se dine kommende maxforsøg. :)

Som du fortalte til Jydeland, så vil trække vægte nu, og ikke bare løfte luftfrikadeller. :D Så ligeledes spændende at følge din kommende sheiko-træning.

:wave:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor egentligt ikke sheiko CMS?
Fordi for at være i CMS klassen skal jeg med min vægt løfte 630kg totalt, og det gør jeg ikke foreløbig… ;)

Derudover vil jeg gerne starte fra en ende af, alt efter hvordan det går tager jeg BT1, BT2 og så CMS træning (630kg eller ej, og det så "ej" ;) )

Hej Anyone. Tak for sidst - det var kanon hyggeligt at følges med dig og mvp.  Har haft meget travlt i denne uge, så først hilsen her.

Ser godt ud med træningen. Spændende at se dine kommende maxforsøg.  

Som du fortalte til Jydeland, så vil trække vægte nu, og ikke bare løfte luftfrikadeller.  Så ligeledes spændende at følge din kommende sheiko-træning.

Mange tak Jarvig, jeg har også lige været over og placere et tag i din log! ;)

Jeg har aldrig maxet, men i starten af året kørte jeg et program der hed Power Matrix, hvor man lavede tunge singles. Jeg håber hurtigt at komme op på min max dødløft single fra februar (såvidt jeg husker) på 170kg. Jeg har jo også lovet mvp. at jeg trækker 220-230kg til Marts så jeg har pænt travlt! :)

Det er sgu stort du joiner the dark side!!

Det er på tide at jeg viser mig som mand fremfor en mus! ;)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 20 november 2002

HST 5reps. Level 2 AM.

Træningen

Var ikke alt for veloplagt imorges, ville allerhelst være blevet unde dynen, men jeg kom da ud af døren. Træningen var alt ialt begivenhedsløs og præfabrikeret, men ikke dårlig - lidt lissom en færdigpizza.

Cardio

10 min @ 159 | 167 kcal

Decline BB Press

85kg | Hvorfor begynder min skulder nu at brokke sig igen? Øv, håber det var et enkeltstående tilfælde, vægten var jo ik' nær min max!

Incline BB Press

65kg | Også lidt brok her, men mindre galt.

Cable Flyes

25kg

Yates Row

75kg

Wide Grip Pullups

-25kg

Lockout Shrug

100kg | SQUEEEZE IT MR. YATES! SQUEEEZE IT!

Cable Crunch

55kg

DB Pullover

30kg

Tid

50 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 20 november 2002

HST 5reps. Level 2 PM.

Cardio (Løbånd)

10 min 102 kcal

Træningen

Jeg var meget træt til at starte med, men blev virkelig veloplagt efter lidt squatteri. Det er herligt i denne mørke tid at sine to favoritter på programmet: Squat og CRG Bench Press.

Jeg svedte jævnt meget idag, men ellers intet specielt. Jeg trænede alene, men det gør intet med så lave vægte, tværtimod hjælper det lidt på tempoet.

Squat

100kg | Det går bedst med medium fodbredde og stangen forholdsvis højt.

Rumænsk Dødløft

102,5kg

Seated Calf Raise

65kg | Krampe…

Seated Alt. DB Curl

16kg | B-O-O-O-R-I-N-G

Rope Pushdown

30kg

CRG Benchpress

67,5kg | Jeg fik en gut til at spotte mig for en sikkerheds skyld, jeg kan være ret ustabil når jeg unracker i denne øvelse, men vægten var så let at der ingen risiko var.

Side Raise

10kg

rear DB Laterals

11kg

Standing Behind Back Wrist Curl

60kg

Diverse rotationer og udstrækning

Tid

50 minutter.

Supps

20g kreatin | 1 multivitamin | 2 Omega-N3 fiskeolie kaplser af 500mg stk | 2 C- Vitamin tabletter af 500mg stk | 4g Glucosamine Sulfat | 5g MSM

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 22 november 2002

HST 5reps. Level 3 AM.

Træningen

Jeg var bare ikke veloplagt! Stod op en halv time for sent og møflede mig i søvngænger tempo ud af døren. Jeg droppede cardio opvarmingen og gik direkte til makronerne. Min skulder brokkede sig desværre lidt idag, jeg har også været lidt for dårlig til at strække min skulder ud, jeg har gjort det, men ikke så meget som jeg burde. Træningen foregik alene og med stort tempo, meget korte pauser og kontant udførsel, det var i virkeligheden en rigtig god træning, kan godt lide når det er fuld koncentration og fuldt tempo. En lille spøjs ting, da jeg er færdig med hele mollevitten og er på vej hen for at lave de afsluttende sæt DB Pullover, er der pludselig en gut der siger til mig: "Jeg har aldrig lavet den før, men jeg kan godt mærke at den strækker godt i brystet når man ligger på tværs af bænken". Lidt spooky, jeg kom bare gående og så ved han hvad jeg skal igang med at træne? :blink:

Enten er han en MOL'er der har læst min log (en flaterende tanke :) ), ellers har jeg en stalker!!! (egentlig også en flaterende tanke. :D )

Noget andet: min vægt er steget ca. 4kg siden MOL træf. Til MOL-træf vejede jeg 96,7kg om morgenen, nu er min morgenvægt 100,3kg. Og det bedste af det hele, min livvidde er faldet 0,5cm så det er IKKE der kiloene sidder. Det har primært sat sig på: quadz, hammies, lægge, skuldre og trapz. Arme og bryst er stort set uændret. (ØV! Jeg vil sågerne være bare en lille smulle bryst/biceps type.)

Jeg må også være vokset synligt, fordi forleden dag var der en gut der sagde "Godmorgen Supermand.", så sagde jeg "Den var ny! Det er jeg aldrig blevet kaldt før." hvortil han svarede: "Det må du da være med den træning du lægger for dagen." Aaaah… En lille luner i den kolde, mørke tid! :)

Decline BB Press

90kg | Let vægt, men min skulder kunne ikke li' det. Ikke at det var decideret smerte, men ubehag. ØV!

Incline BB Press

70kg

Cable Flyes

27,5kg

Yates Row

80kg | Havde god kontrol idag, fik svajet lidt mere og presset albuerne sammen i toppen; det er en verden til forskel.

Wide Grip Pullups

-25kg

Lockout Shrug

105kg

Cable Crunch

57,5kg

DB Pullover

32kg

Tid

35 minutter | Sådan Johan! Men det var også uden opvarming, alene og kun en smulle udstrækning.

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 22 november 2002

HST 5reps. Level 3 PM.

Cardio

10 min @ 159 | 177 kcal

Træningen

Kom lidt sent af sted fra arbejde, men der var stort set tomt oppe i centeret (Julefrokosttid?) og det gav et kæmpeboost! Man kan gå fri rundt uden at høre på råbende grødhoveder og alt hvad man skal bruge er ledigt. Herlig dag!

Squat

105kg | Idag prøvede jeg at stå forholdsvis bredt, fødder pegende ligeud og stangen forholdsvis højt på nakken. GENIALT! Vægten var virkelig let, tilgengæld var jeg ekstremt bustet i lænden og gluteus medieus bagefter, de er ikke vant til at arbejde så meget!

Rumænsk Dødløft

107,5kg | SVUP! Fristes jeg til at sige. ;)

Seated Calf Raise

67,5kg

Seated Alt. DB Curl

18kg | Den var god idag, jeg genfandt en gammel ting jeg næsten helt har glemt: "Imellem-sæt-posering-flexning". Det var ikke det vilde, men bare det at stå og flexe armen hårdt mellem sættene gjorde at bicepsen blev vildt pumpet, og jeg havde lidt DOMS dagen efter.

Rope Pushdown

32,5kg

CRG Benchpress

70kg | Min lille favorit! Elsker den! :inlove:

Side Raise

11kg

rear DB Laterals

12kg

Standing Behind Back Wrist Curl

62,5kg

Diverse rotationer og udstrækning

Tid

55 minutter.

Supps

20g kreatin | 2 multivitamin | 4 Omega-N3 fiskeolie kaplser af 500mg stk | 4 C- Vitamin tabletter af 500mg stk | 4g Glucosamine Sulfat | 5g MSM

Link to comment
Share on other sites

Det kommer meget snart...
Sure does! Og jeg glæder mig rigtig meget til det! :superman:

Faktisk er jeg ved at drive mine nærmeste til vanvid over så meget som jeg snakker om det! :bblush:

Hvad er lockout shrug?

Istedet for almindelig shrugs, hvor man holder smalt (som i stød), holder man bredt (som i træk). Udførslen er eksplosiv, man lader stangen glide ned til knæene mens man bukker benene, og trækker man hurtigt skulderene opad samtidig med at man retter benene ud, og så låser man skuldrerne i toppen. Det er i øjeblikket min favorit til trapeziusmusklen.

Hopper du direkte på en sheiko, eller begynder du at køre lidt ekstra sæt pr. træningspas inden?

Over de næste 3 uger øger jeg antallet af sæt på diverese styrkeløft relevante øvelser. Jeg skal køre tung negativ træning fra næste mandag af. Jeg regner med at køre deload om 4 uger og maxtest om 5 uger og starte på Sheiko om 6 uger. Det eneste der kan forhindre det er hvis min skulder går helt død. (Og det gør den ikke BASTA! )

Mvp.

Jeg tænkte forøvrigt på om du kunne vise mig lidt Træk og Stød teknik en dag? Jeg kunne godt tænke mig at lære det, og IK99 ligger jo lige ved siden af. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lockout shrug lyder nærmest som en vægtløftningsøvelse.

Vi kalder den "trækhiv fra hofte".

Vi kan lige finde ud af en dag hvor du kan kigge ned.

Mandag, tirsdag eller torsdag i denne uge ville være fint, så du kan bare sende en PM. Så spørger jeg bestyrelsen pænt om jeg må have en med ned til en prøvetime. De plejer at være til at have med at gøre.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 25 november 2002

HST 5reps. Level 4 AM.

Cardio

10 min. @ HR 159 | 171kcal

Træningen

Søndag havde jeg virkelig ondt i halsen, det blev bedre i løbet af dagen. Mandag morgen var jeg ikke superfrisk, men problemet var at da jeg vågnede og besluttede mig for at jeg var for syg til at træne, kunne jeg ikke falde i søvn. Grunden til at jeg ikke kunne falde i søvn var pga dårlig samvittighed over akt det junk jeg har ædt i weekenden. (Jeg nævner i flæng: Café Burger, Thaimad, Deep Pan Pizza, lækker steak fra Restaurant og indisk mad.) Det tog lidt overhånd. :bblush:

Jeg havde tilgengæld MASSER energi at træne med, og træningen gik vildt godt! Glemte helæt at jeg var syg, og det er jo kun godt. :)

Decline BB Press

95kg | INGEN skulderbøvl idag, vægten var let og eksplosiv.

Incline BB Press

72,5kg

Cable Flyes

30kg

Yates Row

85kg

Wide Grip Pullups

-25kg | Jeg har jo taget jævnt meget på pga kreatin, så jeg nappede samme vægt som sidst, kunne dog sagtens ha' køret den tungere.

Lockout Shrug (trækhiv fra hofte) :lol:

110kg

Cable Crunch

60kg

DB Pullover

34kg

Tid

40 minutter | God tid, med cardio, udstrækning og hele mollevitten.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 25 november 2002

HST 5reps. Level 4 PM.

Cardio

10 min @ 159 | 174 kcal

Træningen

Jeg var alene til træning og halvsløj, der var FULDSTÆNDIG prop stoppet med mennekser. Men det gik ok, bortset fra squatten som jeg desværret fik eksperimenteret ud til punkt hvor den blev MEGET hård og gik MEGET i lænd/gluteus. :(

Squat

110kg | Prøvede at stå MEGET bredt idag! Men det resulterede i at vægten blev meget tung, og min lænd var fuldstændig basket, lidt tættere næste gang.

Rumænsk Dødløft

112,5kg | Som altid, alt for let.

Seated Calf Raise

70kg

Seated Alt. DB Curl

20kg

Rope Pushdown

35kg

CRG Benchpress

72,5kg | Sweety Pie ;)

Side Raise

12kg

rear DB Laterals

13kg

Standing Behind Back Wrist Curl

65kg

Diverse rotationer og udstrækning

Tid

50 minutter.

Supps

15g kreatin | 2 multivitamin | 4 Omega-N3 fiskeolie kaplser af 500mg stk | 4 C- Vitamin tabletter af 500mg stk | 4g Glucosamine Sulfat | 4g MSM

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er der brok over det bulk mad. Jeg troede du skulle bulke?
Ja, men det skal helst være CLEAN bulk! Et kcal overskud fra god sund mad i beherskede mængder, med en enkelt undtagelse i ny og næ, ikke en undtagelse HVER GANG… B)
Øh, hvordan fandt du lige på den dag

Hvem? Hvad? Hvor? Hvilken dag? ;)

Ja der kan godt nok også være crowded, når jeg træner omkring 17.00, men om morgenen har du vel det hele for dig sel

Stort set. Mig, min makker og de andre 5-6 early birds. Der er faktisk også en del på spinning hold, men de tæler ikke med. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

ja det er ret godt klaret at du allerede har trænet Onsdag d 25 November.

Punkt et, det er den 26 i dag. Men Onsdag er det første i morgen. Dvs det kan blive d 27 November, hvis du har trænet i morgen.

Men det er jo så vidt jeg er informeret umuligt. Men så skriver du den 25 november, dvs Mandag.

Ja nu har jeg forvirret mig selv.

I see. Du vil altså ikke bulke rigtig. Du vil altid være en skabs BB´er. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne ha dem der sætter sig på armene og brystet,

Bliv du bare ved med pizza, burger og kebab, så skal du nok få hængepatter og mormor arme! :lol:

I see. Du vil altså ikke bulke rigtig. Du vil altid være en skabs BB´er.
Der er ikke meget BB over mit udseende, så det er godt lukket skab! ;)
Der er ingen grund til at gøre Anyone til en Michelinmand

Nej det kommer HELT af sig selv! :jehon: :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share