anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kunne nok undvære de tunge håndvægte, 40kg går vel lige an til et par opvarmingsflyes… ;)

Uden at afsløre min præcise lokation, kan jeg sige at jeg bor ca. 3 minutters gang i nordlig retning fra Idrætshuset… Hmmm… Jeg vil da lure på det, men jeg konvetere IKKE (så let :D) til styrkeløft!

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 2 oktober 2002

HST 5RM. Morgen session 1.

Træningen

Var ikke superfrisk til at starte med, men det blev jeg! Der er intet som at starte en dag med dødløft! :D

Cardio

10 min @ 159 | 164 kcal

Decline DB Press

46kg | Estimeret vægt

Incline BB Press

90kg | Estimeret vægt

BB Pullover

40kg | Estimeret vægt

T-Bar Row

70kg

Wide Grip Pullups

-5kg | Startede på -10kg, men det var for let, så det bliver til -5kg.

Deadlift

150kg | Nakkede 140kg for 8 reps, og skulle til den niende, mistede desværre spændet i ryggen så det blev ved 8 reps, men så sætter jeg min 5RM til 150kg.

Dynamic Shrug

85kg | Ja… Den er desværre afgået ved døden, jeg skal vist ha' lidt kyndig vejledning før jeg forsætter med den, fatter efter 3 gange ikke heeelt hvordan og hvorledes. Bliver erstattet med Lockout Shrugs.

3 way crunch

20kg | Ders Roman Chair er ikke nittet til gulvet, så det endte med noget af en gyngetur. Aner ik hva jeg skal lave istedet! Cable Crunch er det eneste der virker. Tror jeg ta'r den hver gang.

Cable Flyes

10kg * 20 reps| Jaaa… Den første - forholdsvis - smertefri tilbagevenden til bryst træning!

Tid

Med cardio 55 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 2 oktober 2002

HST 5RM. Aften session 1.

Træningen

Jeg følte mig træt og bustet! Min dag på arbejde havde virkelig været noget lort! Kom i et ukoncentret øjeblik til at smide de sidste 14 dages arbejde i Trashen på min Computer og slette det… Jeg fik bogstavelig talt fysisk dårligt! Troede jeg sku' puke! :(

Vi havde ikke kørt backup i en menneskealder, pga af en fejl i BackUp programmet, så det var bare at starte fra scratch… I er sikkert ikke klar over det, men 14 dages billedemontager i PhotoShop er ikke tjuhejhast at genskabe.

Anywayz… Fik samlet mit fokus på slutningen af dagen, og var parat til at træne! :D

Træning, mit lystpunkt i dagligdagen, jeg føler mig inspireret til at skrive stor poesi om træning!

Cardio

10 min @ 159 | 166 kcal

Front Squat

95kg | Sku' den ha' været på 100kg?! Jeg holder den der i første omgang. Var temlig bustet i lænden fra dødløft imorges, men det gik ikke udover mit Front Squat.

Leg Curl

60kg

Seated Calf Raise

80kg

Seated Alt. DB Curl

24kg | Min biceps var frisk på mer, men min skulder pev i den grad. :(

Close Grip DB Press

38kg | Av min skulder! Skulle IKKE ha' kastet mig over den idag, SELVOM det er en skulderskåner.

Side Raise

14kg | Najs 'n' ez… Sku nok være tungere, men jeg tager ingen chancer.

Reverse Crossover

22,5kg

Seated Wrist Curls

50kg

Indad Rotation Kabel

15kg*15reps*3set (RC support)

Cable Flyes

10kg*15reps*3set (RC support)

Cable Flyes

15kg*15reps*3set (RC support)

Tid

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Uhhh jeg var somend bare nysgerrig. Det her board er jo overbefolket fynboer, jyder etc etc (det var vel egentlig det) - og det er da rart at se der er andre fra kbh's området... Bor selv i Brønshøj

Hvordan går det med den nuværende HST bandit?

Jeg ser til min forfærdelse (over mit eget engagement), at du er begyndt på en am og pm træning. Hvad er den umiddelbare årsag til den pludselige iver, og er resultaterne derefter?

Jeg har gået og syslet med tankerne om et træningspas hver 36. time mandag til fredag - for derefter at nappe 2 hviledage... IGF-1 og mRNA er tilbage til normalt niveau indenfor 36 timer, så der må ligge en mulighed for god vækst - bare antallet af sæt er afstemt efter det lavere restitutions tiden..

Men altid sjovt at læse din log Anyone ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser til min forfærdelse (over mit eget engagement), at du er begyndt på en am og pm træning. Hvad er den umiddelbare årsag til den pludselige iver, og er resultaterne derefter?
Det er mest for at få mere ud af min eftermiddag, men også for at ha' mere energi pr. træningspas, efter et helt fullbody workout var jeg fuldstændig drænet, de sidste øvelser blev udført halvhjertet og med slobby form. Endnu en ting er at holde min forbrænding lidt højere. Jeg gainer muskler forholdsvis simpelt, men jeg gainer også fedt ligeså simpelt… :( Så på den måde håber jeg at kunne gro muskler, men holde fedtet nede.
Jeg har gået og syslet med tankerne om et træningspas hver 36. time mandag til fredag - for derefter at nappe 2 hviledage... IGF-1 og mRNA er tilbage til normalt niveau indenfor 36 timer, så der må ligge en mulighed for god vækst - bare antallet af sæt er afstemt efter det lavere restitutions tiden..

Det lyder spændende, har selv gået med tanken, men kunne ikke få det passet ind i mit liv som det er nu, jeg vil muligvis prøve det på et senere tidpunkt.

Men altid sjovt at læse din log Anyone

Jamen tak og i lige måde da! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anyone. :D

Spændende log du har dig her!

men også for at ha' mere energi pr. træningspas, efter et helt fullbody workout var jeg fuldstændig drænet, de sidste øvelser blev udført halvhjertet og med slobby form.

Netop af denne grund så gør jeg det på samme måde - altså med en opdelingen af træningensdagen.

Efter at have læst i Valdemars log kom jeg til at tænke på, og man med fordel kunne splitte det yderligere op, således at det man ville træne om aftenen i stedet for blev trænet dagen efter. Hvad mener du om dette? Ville det mon ødelægge restitutionstiden, altså forstået på den måde, at det ville være bedre at få alt vægttræningen overstået på en dag, så man har en hele dag dagen efter hvor man ikke træner med vægte, og dermed måske bedre restiturerer - éller?? Hvad mener du? ;)

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 2 oktober 2002

HST 5RM. Morgen session 1.

Træningen

The champ's KO'ed again! :(

Jeg trænede ikke i fredags pga arbejde, men sku så ha' gjort det idag. Men over weekenden er min skulder forværret i DEN GRAD!

Fredag var jeg sikker på den var i bedring, i løbet af lørdagen begyndte det være en dump smerte, og senere lørdag blev de ligefrem svidende! Søndag morgen vågnede jeg og kunne ikke falde i søvn igen pga skuldersmerter.

Jeg fatter det ikke, jeg har INTET pres lagt på min skulder i weekenden. Ik' engang en lille smulle. <_<

Mine gigtpiller løb ud torsdag så jeg kommer til at tænke på en velkendt sangtekst: "The drugs don't work… They only makes it worse… Oh i hope I can benchpress again…"

Jeg smutter til lægen senere idag og opdatere her.

DAM! Hvis min skulder IKKE kommer i bedring kommer jeg ikke til MOL træf, sidste gang kunne jeg INTET, gik bare rundt og så dum ud, det gider jeg ikke en gang til. :ugone2far:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I'M BACK! :banana:

HST - Mandag d. 21 oktober 2002

HST 15 reps level 1. Morgen session 1.

Træningen

Kom sent op, men ved hjælp af Dave Clarkes World Sessions, fik jeg psyket mig op til noget træning.

Lad mig starte med at sige, 19 dages SD er for meget! ALT ALT ALT for meget! Nu var det jo sådn set heller ikke frivillligt, men pga skade, men stadig… Det var alt for hårdt idag.

Jeg kan heldigvis træne mine pecs igen, men det er med partials køre kun til mine albuer lige passere den vandrette vinkel, hvilket så resulterede i at min tricpes køre fuldstændig død, men det er også et af mine weakpoints så det helt okay. Jeg skal også sætte vægten ned på alle pec øvelser, kan godt mærke at jeg ikke har kunne træne pecs i over en måned. :(

Min skulder klarede det okay, lidt mærkede jeg da til den, men ikke meget.

De andre øvelser gik fint, jeg prustede og stønnede som et svin, min gode kondi er røget helt af sporet, på opvarming ramte jeg min target heartrate på 2 minutter, da jeg stoppede for 19 dage siden kunne jeg ikke presse den derop på 10 minutter.

Der blev også gloet lidt fra de få andre der var der her til morgen, de undrede sig sikkert over at man kunne stønne og pruste over så lave vægte. Der var sågar 2 rookies der grinte lidt af mig efter min Incline BP. Hehehe… De ska da bare ha' lov!

Min Work Capacity stank, min styrke fra sæt til sæt faldt HURTIGT!!!

Hvis modgang virkelig gør stærk kan jeg stille op til DK stærkeste mand inde for ganske få år! :lol:

Alt i alt en undeholdende træning.

Lig mærke til at jeg næsten ikke brokker mig over de lave vægte, thats right ego'et er lagt på hylden… For now… ;)

Cardio

10 min @ 159 | 153 kcal

DB Press

26kg | Den var for tung. Min skulder knirkede lidt, meget lidt og efter lidt udstrækning efter første sæt, var der intet at mærke. Skal sættes lidt ned, min RM skal nok sættes til 28kg

Incline BB Press

57,5kg | Min triceps sagde stop efter 12 reps, på første sæt og efter 10 reps på andet sæt. Så lidt ned, sætter min 15RM til 60kg.

Cable Flyes

15kg | En lille isoskåneøvelse. Jeg kunne kun lige klemme 10 reps ud for 2 sæt! Mine patter er virkelig intet værd ligenu! :lol: Sætter min 15RM til 15kg.

T-Bar Row

35kg | Smooth… Dejlig øvelse.

Wide Grip Pullups

-35kg | Hahaha! 12 reps så kunne mine hænder ikke holde fast mere, min forarme gløede! (Og faktisk også min rygstykker)

Deadlift

90kg | 8reps blev det til, så var jeg ved at puke, så 7 reps til, var ved at puke igen. Andet sæt blev til 9 reps! Hahaha! Blev heeelt vildt dårlig, men jeg kunne slet ikke mærke det i ryg, ben eller arme.

Lockout Shrug

70kg | Den er god, man får virkelig squeeezet sine trapz i toppen.

Indad Roration

5kg * 40 reps * 2 | Min fys'peut har sagt at jeg skulle køre helt op til 40-50 reps her, så lav vægt.

Udad Roration

5kg * 40 reps * 2 | Min fys'peut har sagt at jeg skulle køre helt op til 40-50 reps her, så lav vægt.

Tid

Med cardio 1t20 | Det gik ik' så hurtigt, men det føltes også som at starte helt forfra.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 22 oktober 2002

HST 15 reps level 1. Aften session 1.

Træningen

Jeg var spændt op til træning i den grad! Har ikke tænkt på meget andet end at komme ned og trashe mine ben med noget SQUAT og det gjorde jeg så!

Havde allerede fået den vilde DOMS i mine pecs fra morgentræningen, plejer ellers aldrig at komme så hurtigt.

Glimrende træning, ærgeligt at det ikke er pga syge pumps man vokser. ;)

Cardio

10 min @ 159 | 152 kcal

Front Squat

65kg | Det første sæt var let, men andet sæt… PUHA! Det trak tænder ud, og det blev til en slags breathing reps, jeg VILLE ha' de reps med så let en vægt!!!

Leg Curl

35kg | Første sæt: Piece of cake! Andet sæt: 9 håde reps. Den første uge (eller to) er altid hård

Seated Calf Raise

55kg | Der gik den ONDE kramper i min læg fra rep 1, men det var ikke tungt og begge sæt blev gennemført trods kramper.

Seated Alt. DB Curl

12kg | Sygeligt pump! Det er det bedste ved de små vægte og de mange reps.

Rope Pushdown

20kg | Har ikke lavet pushdown med et reb i lang tid. Fik det vilde PUMP, men vægten var forbløffende let.

CRG Benchpress

47,5kg | Ikke fuld ROM, pga min skulder. Vægten var for lav, selv for en skadet skulder og 15 submaximale reps, lidt tungere.

Side Raise

5kg | HAHAHA! Følte mig som en taber med så lav vægt, men hold fast et pump jeg fik!

Reverse Crossover

?kg | Det først nu det er gået op for mig at jeg glemte den, pinligt, pinligt. :bblush:

Seated Wrist Curls

25kg | Tjuhej hvor det går, let vægt, godt pump.

Tid

55 minutter | Så begynder der at komme styr på tiden!

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 23 Oktober 2002

HST 15reps. Level 1. Morgen session 2.

Træningen

Var bestemt ikke frisk. Havde ved et tilfælde fundet ud af at Blackice og jeg er gamle bekendte og tilbragte AAALT for lang tid på at chatte med ham. 4 1/2 times søvn er ikke nok… :(

Ellers var træningen præget af DOMS. Gik rundt som en anden newbie-bøf-wannabe med armene strittende ud til siden og en sær gang, men jeg var så stiv i kadaveret at det var uundgåeligt. :)

Brugte LAAANG tid på at varme op og strække ud til bænkpres, men det gav bnous gjorde det. Det kørte glimrende. :D

Min work capacity er stadig på bunden, første sæt er ekstrem let, men andet sæt bliver gennemført med en del færre reps. :bblush:

Godt at jeg har lært at man godt kan træne med DOMS, og at man ikke behøves at lave alle reps på andet sæt. :tongue:

Cardio

10 min @ 159 | 151 kcal

Decline BB Press

60kg | Det kørte godt, flere reps var med fuld ROM, men jeg skal nok passe på ikke at gå for hurtigt frem.

Incline DB Press

20kg

DB PullOver

22kg

Yates Row

60kg

Close Grip PullUps

-35kg | Det er iiikke helt okay, det var tungt. Både på første og andet sæt.

Lying Side Raise

5kg | Det gik godt, ingen smerte

Rear DB Laterals

5kg

Behind Back BB Shrugs

90kg | Let, og ind af de få hvor jeg kunne gennemføre begge sæt!

Indad Rotation Kabel

5kg*50reps*3set (Ikke HST)

Uddad Rotation Kabel

5kg*50reps*3set (Ikke HST)

Tid

55 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 23 Oktober 2002

HST 15reps. Level 1. Aften session 2.

Træningen

Hvis min DOMS var gal imorges, så var den SUPERGAL her til aften. Min triceps og biceps blev virkelig staffet, og jeg droppede triceps dips, det ville ha' været for meget!

Jeg svedte HELT koloenormt! Puuuha!

Min mad har ikke været alt for heldig de sidste par dage, fik spist et salathoved, rugbrød og nogen dåser tun idag, men jeg skal lige ha' gennemført lidt madkultur.

Cardio

10 min @ 159 | 157 kcal

Squat

80kg | Første sæt var okay, men min lænd blev FRIED, så det blev kun til 13 reps på andet sæt.

Romanian Deadlift

80kg | Mistede fuldstædnig grebet på andet sæt, og havde glemt min straps, så det blev ved 8 reps på andet sæt.

Leg Extension

35kg | Feel the burn, gennemførte, men ikke uden grimmaser der ku' dræbe en død!

Standing Calf Raise

65kg | Her var INGEN styrke, kunne ikke lave nogen ordentlige reps, men jeg sætter den ikke ned, for jeg ved at jeg kan, skal bare igang igen.

Ez-Bar Curl

30kg | Første sæt var xtrem let, men andet sæt stoppede efter 8 reps. Jeg nægter at synke så dybt som at cheatte så let en vægt op. ;)

Skullz

25kg | Extrem DOMS, min triceps værkede, men det endte med et et synligt pump der gjorde mig ikke så lidt tilfreds. ;) Jeg tror der er gode muligheder for at ende over 45cm efter denne omgang HST.

Triceps Dip

Den blev droppet, min triceps var fried, men næste uge er der INGEN pardon!

Standing Wrist Curl

50kg | Let, men det ska det jo også helst være. Endnu en hvor jeg kunne genmføre. HURRA!

Cable Crunch

45kg | Gik galt, jeg kan ikke holde på torvet uden straps, har såden nogen sarte lillefingre… :bblush:

Tid

50 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Sarte lillefingre i cabelcrunch....LOL... :lol: ...den lyder lidt sjov.

Hvad tænker du på? Er det fordi lillefingeren hvis du kommer til at slappe lidt af i grebet bliver presset op over ringefingeren?

Noget lignende kan jeg huske fra min egen cablecrunch-tid - men det kune afhjælpes - ens ved at fra starten slippe med lillefingere og kun bruge de andre - ELLER og hvad der var bedst, nemlig, at fokoussere meget på at klemme så hårdt om tovet med et jerngreb, at det skulle have førstehjælp eog kunstigt åndedræt efter sættet - det virkede for mig.

Ps. Spændende at se om du ryger over 45 cm efter HST.

Link to comment
Share on other sites

Hvad tænker du på? Er det fordi lillefingeren hvis du kommer til at slappe lidt af i grebet bliver presset op over ringefingeren?
Den bliver presset og så gir jeg slip med den, så holder jeg med de andre fingrem så bliver de presset og til sidst holder jeg med 2 fingre, og det ik nok! ;)
Ps. Spændende at se om du ryger over 45 cm efter HST.

Det gør jeg ikke. Målte lige forleden, min venstre arm er nede på 42 og min højre på 41, så er der pludselig langt til de 45… :( Øvøvøv…

Hvad løfter du normalt ved feks 8 rep eller 5?

8 reps: 42,5kg, 5 reps: 50kg. Det så strix form, har curlet 55 kg for 6 reps cheatcurl.

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 25 oktober 2002

HST 15 reps level 2. Morgen session 1.

Træningen

Først var jeg i tvivl om min skulder kunne holde til det, så jeg hoppede egentlig brysttræning over, men jeg kunne ikke dy mig, og gik derfor stille og roligt igang med en masse let opvarming og strækøvelser. God beslutning, for alting køre - efter omstændigehederne - godt.

Cardio

10 min @ 159 | 151 kcal

DB Press

26kg | Samme vægt som i mandags, men denne gang passe den bedre, og det var jeg glad for. Kunne gennemføre begge sæt uden de store problemer.

Incline BB Press

52,5kg | Lettere vægt end i mandags, det kørte godt.

Cable Flyes

12,5kg | Pumpedipump, men det er også det eneste den øvelse egner sig til.

T-Bar Row

37,5kg

Wide Grip Pullups

-40kg | Klarede de første 15 reps, men på andet sæt blev det til… 5 reps. Det svider helt vildt.

Deadlift

95kg | Let, jeg kunne ikke mærke den i ryg og ben, men min puls gik helt amok, og jeg fik temlig meget kvalme.

Lockout Shrug

75kg

Indad Roration

5kg * 50 reps * 3

Udad Roration

5kg * 50 reps * 3

Tid

Med cardio 1t02

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 25 oktober 2002

HST 15 reps level 2. Aften session 1.

Træningen

Det er VILDT så mange mennesker der pludselig begynder at træne. Hele centeret var sort af mennesker, og de fleste var nye eller nogen man kun ser 1-2 gange om måneden. Jeg overvejer stærkt at rykke til IK 99 når jeg begynder på Sheiko, men det vil umuligøre morgentræning. :(

Cardio

10 min @ 159 | 155 kcal

Front Squat

67,5kg | Lavede 13 reps på den første og 9 reps på det næste sæt. Jeg var ved at brække mig, fik sygt meget kvalme.

Leg Curl

37,5kg | Squeeeeeeeeze it.

Seated Calf Raise

57,5kg | Det var hurtig tilvænning, sidste gang krampede jeg konstant, denne gang kunne jeg intet mærke, den var ikke hård, og intet pump. Mennesekroppen er en sær størrelse.

Seated Alt. DB Curl

14kg | Lidt for meget tempo og lidt for lidt fokus. Jeg bliver nødt til at uppe mit fokus hvis de to tynde pinde jeg kalder for arme skal vokse.

Rope Pushdown

22,5kg | God kontrol god fokus.

CRG Benchpress

52,5kg | God vægt, lidt for let endnu, men det kommer alt sammen henad vejen. Fandt ud af at presset på min triceps blev lidt større ved ikke at går helt i bund, men stoppe ca, 5 cm over brystet og presse derfra.

Side Raise

6kg

Reverse Crossover

10kg

Seated Wrist Curls

27,5kg

Tid

55 minutter

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 23 Oktober 2002

HST 15reps. Level 1. Morgen session 2 OG aften session 2. :blink:

Træningen

Jeg skulle ha' været på kursus hele dagen, og kunne derfor ikke nå min morgentræning. Fik dog at vide kl. 7.30 at jeg ikke skulle af sted alligevel da der var brug for mig på arbejdet, så jeg kunne godt ha' nået det.

Anywayz, man dropper jo ikke bare noget træning, så jeg blev nødt til at slå dem sammen her til aften. Der var dog nogen øvelser af mindre betydning der måtte ofres, men det var småting.

Min skulder klarede det rigtig godt, ingen brok under træningen, men som jeg sidder og skriver nu, føles den IKKE alt for rar. :( :( :(

Det var bare hårdt at køre det hele igennem! PUHA! Jeg var fuldstængdig rød i hovedet og badet i sved.

Hvis jeg skulle gi' karakter må det blive: 1 X Nefapærfatning PLUS 1 x Shaky Gonzales. ;)

PS. Jeg kørte IKKE øvelserne i nedenstående rækkefølge, men: ben, bryst, ryg, arme, mave.

Cardio

10 min @ 159 | 165 kcal

Decline BB Press

62,5kg | Alle reps med fuld ROM, vægten var meget let. Eksperimenterede lidt med albuernes placering og fandt til STEDET at haø dem placeret, følte virkelig et godt drive.

Incline DB Press

Den blev ofret…

DB PullOver

24kg

Yates Row

62,5kg Fattede ikke lige hvad der skete, men jeg gik bare død! Tror faktisk at det var min biceps der stod af og ikke ryggen. <_<

Close Grip PullUps

Den blev oxo ofret.

Lying Side Raise

6kg | Det kørte glimrende, men jeg har på fornemmelsen at den er skyld i det jeg nu kan mærke i min skulder.

Rear DB Laterals

6kg

Behind Back BB Shrugs

95kg | Den her blev kørt til sidst, første sæt var ok, men andet sæt blev til en brav kamp mod tyngdejraften.

Squat

85kg | Gik lidt galt her, jeg var sekunder fra at snakke med Ulrik og jeg fik næseblod, så andet sæt var med en tot papir i næsen og minus vejrtrækning.

Romanian Deadlift

85kg

Leg Extension

Den blev oxo droppet.

Standing Calf Raise

67,5kg

Ez-Bar Curl

32,5kg | Jeg synes det er kedeligt at træne biceps og det kan mærkes på min indsats. Tempoet i denne øvelse var 1-0-1, det lidt for hurtigt, men det er så B-O-R-I-N-G!

Skullz

27,5kg | Min triceps er virkelig gået ned med flaget, jeg havde aldrig troet at jeg ville være svagere i Skullz end i curls. :(

Triceps Dip

Den måtte også lide undergang

Standing Wrist Curl

57,5kg | Ja det kunne ikke lade sig gøre, lavede den til aller-, allersidst og der havde jeg INGEn krafter tilbage i mine forarme.

Cable Crunch

47,5kg

Indad Rotation Kabel

5kg*50reps*3set (Ikke HST)

Uddad Rotation Kabel

5kg*50reps*3set (Ikke HST)

Tid

2t05 | Hold fast mand hvor var jeg fried! Har aldrig været SÅ rød i hovedet under træning! Rystede også som en junkie uden fix.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 4 november 2002

HST 10 reps level 1. Morgen og aften session 1.

Træningen

Endnu en kombidag. Havde været til bryllup lørdag og kom iseng ved 5 tiden. Min kone havde fået noget madforgiftining og sprang ud af sengen lidt over 9, og brækkede sig med jævne mellemrum derfra. Dvs 4 timers søvn. Jeg havde også slev pådraget mig lidt influenza/ondt i halsen, så alt ialt besluttede jeg at jeg ville sove længe mandag og kombinere træningen.

Min skulder har brokket sig hele weekenden, den gik fuldstændig død efter at jeg fredag var med til at sætte en udstilling op på universitet, heldigvis gik det FULDSTÆNDIG over efter første opvarmingssæt og medfølgende udstrækning.

Træningen blev lang og selv den letteste vægt føltes til sidste tung.

Jeg har fra og med 10 reps delen indført lidt opvarming til de store muskelgrupper. Den første øvelse bliver lavet med 50%*15reps og 75%*10reps før selve worksettet.

PS. Denne gang står øvelserne i den rigtige rækkefølge. ;)

Cardio

10 min @ 159 | 157 kcal

Front Squat

70kg | Stod lidt bredere idag, forberede mig til min fremtid som powalifta! ;) Det var helt vildt godt, min dybde var uhørt dyb, min ryg var nærmest lodret, hvilket også er uhørt for mig. Vægten var let og mine quadz var fried. DEJLIGT!

Seated Calf Raise

65kg | Lidt krampe igen.

DeclineDB Press

32kg | Det kørte rigtig godt, ikke fuld ROM på alle reps, men nok til det kunne mærkes.

Incline BB Press

65kg | Up, up and away. Fuld ROM og let vægt, det er faktisk kun med DB at jeg ikke kan lave fuld ROM, jeg overvejer helt at skippe DB Presses indtil min skulder fix og færdig igen.

Cable Flyes

20kg | Vægten passede havde godt overskud efter 10 reps.

T-Bar Row

47,5kg | Den var sært nok RIGTIG tung for mig idag, jeg plejer eller at ha' let ved den. Det skal siges at mine quadz var så fried at sved vildt under øvelsen, og det kan være derfor. (Hehehe, altid parat med en undskyldning.)

Wide Grip Pullups

-30kg | Den var sært nok let idag. Og heldigvis var dagen idag: "The return of the lats"

Deadlift

117,5kg | Ez, ingen problemer, blev dog lidt forpustet, og fik lidt kvalme, men det var hurtigt overstået.

Lockout Shrug

90kg

Seated Alt. DB Curl

16kg | Var jævnt træt her, så den vægt var meget, meget tung. I fredags curlede jeg selvsamme vægt for 15 reps uden det store besvær.

Rope Pushdown

27,5kg | Også meget tung for en træt dreng.

Side Raise

8kg | Meget let, men jeg er også meget forsigtig med min skulder.

Tid

1t50

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid tager sådan et HST-træningspas cirka?

Hvis du kigger til allersidst i indlægget står der "Tid". ;)

Normalt med lidt startcardio tager en morgentræning 55-60 minutter og en aftentræning tager 45-55 minutter. Når de bliver slået sammen går det helt galt, tempoet bliver virkelig lavt henmod slutningen.

Link to comment
Share on other sites

Anyone er også LAAANG tid om det, jeg kan trykke sådan et træningspas af på 1 time og 15 minutter - og det uden problemer ;)

(Tror han går og nusser, kæler lidt for squatracket, fortæller røverhistorier til de største håndvægte... tjaa noget må han gøre :D )

Edited by cilius
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share