anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anyone er også LAAANG tid om det, jeg kan trykke sådan et træningspas af på 1 time og 15 minutter - og det uden problemer ;)

(Tror han går og nusser, kæler lidt for squatracket, fortæller røverhistorier til de største håndvægte... tjaa noget må han gøre :D )

Jeg vidste jeg aldrig skulle ha' afsløret det med de onde stemmer i mit hovede for dig! :D

Og der intet galt i at kæle squatracket lidt frækt, hvis man bliver rigtig gode venner kan det gi' lidt ekstra vægt på stangen. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu gør jeg det man aldrig, ALDRIG skal gøre… Nemlig at poste et billede ligefør MOL træf, men jeg har en glimrende grund! ;)

Jeg har gået rundt og følt mig lille over ryggen, så jeg måtte lige tage et snapshot, jeg var så positivt overrasket at jeg bli'r nødt til at uppe det! B)

post-12-1036515962.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vildt nok.

Haha vi vil se det uden censur. det er jo der hele humlen ligger. (hvis i forstod sådan en lille en)

Hmm men ellers sys jeg den ser iriterende bred ud den ryg. Det holder ingen steder. Du er styrkeløfter nu, det er meningen at du skal være fed, og man ikke skal kunne se dine muskler på ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak og mange tak!

Hmm men ellers sys jeg den ser iriterende bred ud den ryg. Det holder ingen steder. Du er styrkeløfter nu, det er meningen at du skal være fed, og man ikke skal kunne se dine muskler på ryggen.
Ikke helt, jeg skifter først efter at denne omgang HST er færdig! ;) (Og min skulder er forhåbentlig 110% til den tid! )
Godt med lidt censur en gang imellem

Der var så meget snak da FittSmoker ikke censurede sit billede, så jeg tænkte at jeg hellere måtte sætte et godt eksempel.

Du ligner jo et flyveegern med de vinger
HAHAHA! Den var ny! Jeg er før blevet sammenlignet med en skilpadde pga min kropsbygning: små arme, fladt bryst, stor ryg.
Står du under en lampe? Hvordan er lysopsætningen?

Der er ingen lyssætning! Det var slet ikke meningen at det skulle være et progress billede der skulle postes eller noget. Jeg har gået og følt mig virkelig lille over ryggen, så derfor ville jeg lige tage et billede for at se hvor slemt det stod til.

Jeg stilte mig bare op i en "relaxed pose" og ventede på selvudløseren, ingen tanke for lys eller andet. Så det er bare et lysstofrør der giver lyset.

:wave:

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 23 Oktober 2002

HST 10reps. Level 1. Morgen session 2.

Træningen

Det er svært at komme op når det er så mørkt udenfor! Men jeg kom da op, og min makker måtte kun vente 20 minutter på mig… :bblush:

Jeg havde det riiigtig skidt, jeg har fået reddet mig noget af en forkølelse, men jeg er træt af ikke at kunne træne, så det skulle bare gøres!

Træningen gik let smertefrit og alt i alt pragtfuldt! Jeg glemte helt at jeg var syg, og at jeg - hvis ik jeg skulle ha trænet - normalt ville ha meldt mig syg på arbejd3t sådan en dag! ;)

Cardio

10 min @ 159 | 149 kcal

Decline BB Press

80kg | Perfeeekt der! Ingen probs, ingen niv/smerte i skulderen. Det er en GOD idé med grundig opvarming og udstrækning også selvom det tager en del mere tid.

Incline DB Press

28kg | Kan godt mærke at det er på min inclines at det er røget mest vægt af efter skaden.

DB PullOver

28kg

Yates Row

70kg

Close Grip PullUps

-25kg | Nice 'n' easy, min ryg kan ikke klare 15 reps, men den elsker alt under 12!!!

Lying Side Raise

7kg

Rear DB Laterals

8kg

Behind Back BB Shrugs

110kg

Tid

55 minutter | Jeg ved godt at jeg er langsom, men det er hovedsageligt fordi jeg er begyndt at gå meget op i opvarming og udstrækning, det er kedeligt og det tager tid, men det skal gøres!

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 6 november 2002

HST 10reps. Level 1. Aften session 2.

Træningen

Jeg kom alt for sent til træning, af flere årsager, så min ellers normalt så timede energikurve var for kraftigt nedadgående.

Træningen gik dog rigtig godt selvom jeg var temlig busted til sidste og bogstavelig talt ikke kunne snakke rent.

Cardio

10 min @ 159 | 156 kcal

Squat

90kg

Romanian Deadlift

95kg

Leg Extension

55kg

Standing Calf Raise

72,5kg

Ez-Bar Curl

37,5kg | Grrr… Hader at curle. Men jeg tvang mig dog til at koncentrere mig om det, specielt den negative del.

Skullz

32,5kg | Meget let vægt, jeg fatter ikke hvordan min triceps er blevet så latterlig.

Triceps Dip

Den smerte som er helt væk i min skulder på bænkpres og curls er nu kommet i dips. Kunne ikke lave en eneste, det gjorde VILDT ondt! :(

Standing Wrist Curl

55kg

Cable Crunch

55kg

Tid

60 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 8 november 2002

Morgentræning

Træningen

Ja jeg stod godt nok op, og jeg var også begyndt at varme op, og jeg havde trænet patværket, men så kunne jeg ikke mere! Jeg er sådn lidt småforkølet, så det nok derfor.

Min puls fløj fra hvilepuls til 164 på ét minut og tre sekunder, da jeg lavde let opvarming! :blink: Muligvis en indikator for at jeg bare skulle være blevet under den trygge varme dyne!

Uanset, det gør absolut ingenting, så skal jeg bare træne så meget desto mere til MOL-træf imorgen. Det bliver godt gør det!!! :evillaughter:

HST - Fredag d. 8 november 2002

Gemmer det til imorgen. Aftenens disciplin er madlavning! Skal ha' lavet en ordentlig dyne mad til at tage med til MOL-træf. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for sidst du! Det var jo en herlig køretur, med mange gode røverhistorier! :)

Ingen træning idag nej, min hals er bustet og jeg har haft lidt småfeber, jeg KUNNE nok godt ha' trænet, men min kone krævede at jeg var sød mod mig selv, og da jeg er så hensynsfuld føjede jeg hende! ;)

Men jeg træner med 100% garanti på onsdag, om det så skal blive med en respirator på ryggen!

Det fede er at jeg snart når til den sjove del af HST: 5'ere og negative. Jeg laver højst sandsynligt en form for styrkeløft cyklus på Squat og Dødløft i de negative uger, og så køre jeg dem begge 3 gange om ugen, da det kun drejer sig om 2 uger burde jeg kunne gi' den fuld skrue!!!

Link to comment
Share on other sites

PROLOG

Jeg har brugt mine sygedage til at spekulere over HVAD jeg har gjort galt denne gang på HST, min første cyklus gik rigtig godt, og mange af kommentarerne fra HST's eget forum køre på at den anden cyklus skulle gi' ENDNU bedre resultater, men de resultater er udeblevet denne gang.

Det værste er det hele er at selv en febersyg kan se den tydelige noob fejl. :) Jeg har tænkt for meget i øvelser og kilogram, fremfor hvad der egentlig er det væsentlige, nemlig gradvist at øge presset på en muskel.

Derfor er resten af min HST (4-5 uger) et "merge" af mine 1 & 2 sessions. De bedste øvelser er valgt ud for at repræsentere cremen af hypertrofi skabende omgivelser! (Wauv det lød godt!) :D

Jeg beholder mit AM/PM split da den idé ikke fejler noget. (Udover at den spolere min lørdags søvn, det er blevet tæt på umuligt at sove lang tid om lørdagen :( )

Det tilrettede program:

AM

Decline Bench Press | Min skulder er ikke glad for DB for tiden, men brokker sig ikke over BB presse øvelser.

Incline Bench Press | Min skulder er ikke glad for DB for tiden, men brokker sig ikke over BB presse øvelser.

Cable Flyes | Jeg har lidt Power POF i baghovedet og mine pecs har altid reageret bedste med en stretch øvelse til sidst.

Yates Row | Havde først valgt T-Bar Row, men mine bicepser kunne godt bruge lidt ekstra størrelse, så Yates vandt pga øget biceps aktivering.

Close Grips PullUps | Havde først valgt Wide Grips, men kom i tanke om at Close Grips kan jeg lave med kropsvægt+ for 5 reps, men wide grips er en del svagere.

Dødløft | Never leave home without it!

Lockout Shrug | Kan ikke køres så tungt som Behind Back Shrugs, men den har vundet mit hjerte. :inlove:

Cable Crunch | DEN eneste ordentlige maveøvelse IMO.

DB Pullover | For at expande brystkassen. (Og få et sidste overkrops pump før badet. :lol: )

PM

Front Squat | For at spare min lænd lidt, mine quadz er også bagud i så derfor faldt valget på Front Squat fremfor back squat.

Leg Curl | Ville helst køre Romanian Deadlift, men jeg dødløfter også om morgenen, HVIS der er noger der mener at det IKKE er et problem, så kommenter venligst, for Leg Curls er virkelig kedelige.

Leg Extension | Endnu en gaber, men mine quadz har brug for lidt extra.

Seated Calf Raise | Soleus musklen giver størrelsen, gastrocnemius giver formen, størrelse vinder over form.

Alt. DB Curl | Bedre fokus end på Ez-bar curl.

Rope Pushdown | Min makkers valg, jeg ville selv ha' valgt skullz, men jeg skal heller ikke være mere diktatorisk end jeg er i forvejen. :bblush:

Close Reverse Grip Bench Press | Fordi intet andet kan måle sig! SIMPELT!

Side Raise | Fordi min shoulder/waist ratio har brug for lidt hjælp. :bblush:

Reverse Crossover | Det er lettere at holde spæningen på posterior deltoid med denne end det er med rear laterals.

Standing Wrist Curls | Den bedste til forarmene!

Det var det! Kommentare er meget velkomne.

Kur

Jeg har pga de manglende resultater set mig nødsaget til at starte på en kur, det er ikke noget jeg er stolt af, men jeg finder det nødvendigt. ;)

Jeg starter med 20g kreatin ED de første 2 uger og kører derefter 10g kreatin ED de næste 6 uger. Jeg overvejer at lave en bridge med glutamin, til en ny kur med kreatin og ALA, men det er ikke besluttet endnu. :tongue:

Jeg regner med at hente 2-5kg på denne kur.

HST - Onsdag d. 14 november 2002

HST 10reps. Level 2.

Træningen

Puhasan… Var stadig lidt syg, men trænes det skulle der. Det kunne godt mærkes at det var en uge siden jeg sidst har trænet. (MOL træf træningen tæller ik, det var bare lal.)

Jeg nåede ikke alt det jeg gerne ville da jeg henimod slutningen fik lidt feber igen og begyndte ryste jævnt unkontrolabelt.

Det er ikke fuldt program, da jeg var i tidspres, og stadig halvsløj.

Cardio

10 min @ 159 | 156 kcal

Front Squat

75kg | Den var tung, den var meget meget tung. Andet sæt gik dog en del bedre, men stadig tungere end den bude være. Men det passer nok fint med at min max ligger på 80kg for 10 reps.

Decline BB Press

85kg | Jeg er blevet dygtig til at spænde op, så dygtig at mit gamle weakpoint i bunden er rykket, så mit weakpoint nu er lockout styrke. Ingen skulderknas.

Incline BB Press

65kg | Meget let, men stadig lockout problemer på sidste rep. Meget lidt skulderknas.

Leg Extension

57,5kg | Den var optager efter Front Squat og havde ikke tid til at vente, så den blev rykket til efter pattøj.

T-bar Row

55kg

Wide Grip Pullups

-30kg

Rope Pushdown

35kg | Pimp pump! Den sved!

Side Raise

9kg | All to easy.

Tid

50 minutter.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Godt du er på højkant igen :)

Jeg tror godt at du uden problemer kan dumpe både legcurls og legextensions, og istedet tage flere sæt i henholdsvis dødløft og frontsquat. I forhold til den ekstra ulejlighed der er ved at køre de to leg-øvelser, får du klart mere ud af at fokusere mere på basisøvelserne. Dine hamstrings får mere ud af at dødløfte end ved at legcurle og det samme gælder for quads :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide dit valg på leg curls som hamstring øvelse, specielt hvis du enten tager siddende eller stående, de har en bedre EMG score end stivbenet dødløft (for hvad det er værd).

DB pullover... hehe... hvorfor nu ikke bare sende den samme sted hen som forced reps ;)

Reverse crosover - jeg kan varmt anbefale Stiff arm kickbacks - jeg har kørt den et stykke tid nu, og kan virkelig mærke hvor lækker den er.

Standing wristcurls... hehe, hvorfor ikke noget rigtig grebstræning? eller evt et par sæt til læggene.

Kører du stadig 2 sæt i alle øvelserne? Hvis du gør, har du så eksperimenteret med at køre samme vægt indtil du nærmer dig de tunge vægte, for derefter at droppe nummer 2 sæt med 10-20%?

Link to comment
Share on other sites

Hehehe… Hvilket dilemma, skal jeg tage imod råd fra MOL bedste ben (Craw) eller fra supergaineren cillius… ;)

Jeg har faktisk valgt at anskue det på en lidt anden måde: Hvis jeg inkludere flere "store" øvelser, skal jeg til at spise endnu mere, og jeg har (For første gang i mit liv) problemer med at spise nok, det er HST's fordel numero uno, man kan (næten) ikke blive fed på det program! Så jeg vælger (For første gang i mit liv, igen…) iso øvelsen over "den store". Også for variationens skyld. ;)

DB pullover... hehe... hvorfor nu ikke bare sende den samme sted hen som forced reps
Se det er jeg blevet spurgt om før, det er fordi jeg er overbevist om at ol' skool bb'erne havde fat i den lange ende mht at "expande" sin brystkasse. En stor brystkasse er guld værd, både visuelt og styrkeløft mæssigt.
Reverse crosover - jeg kan varmt anbefale Stiff arm kickbacks - jeg har kørt den et stykke tid nu, og kan virkelig mærke hvor lækker den er.

Jeg er ikke indstillet på at skifte øvelser ligenu, men jeg vil da se på den. ;)

Standing wristcurls... hehe, hvorfor ikke noget rigtig grebstræning? eller evt et par sæt til læggene
Mit greb fejler ingenting, men mine arme er meget lange og lidt masse vil klæde dem. Læggene får hele 3 sæt Seated Calf Raise.
Kører du stadig 2 sæt i alle øvelserne? Hvis du gør, har du så eksperimenteret med at køre samme vægt indtil du nærmer dig de tunge vægte, for derefter at droppe nummer 2 sæt med 10-20%?

Jeg køre 2 sæt på alle, undtagen læggene, de får 3 sæt. Jeg har ikke overvejet det nej, men ideén er vel at skåne CNS samtidig med at man får lidt ekstra TUT?!

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 14 november 2002

HST 10reps. Level 3 AM.

Træningen

Jeg var okay tændt da jeg tog til træning, jeg var gået meget tidligt i seng torsdag (Læs: Jeg faldt i søvn mens jeg spille Jedi Knight 2, et spil der ikke ligefrem er sløvt. :lol:). Men gnisten manglede da det kom til stykket. Brysttræning gik over alt forventing, men mit dødløft stank! Jeg blev meget vred og begyndte at smide med tingene og sparke og slå på ting omkring mig. Det var egentlig kun et forsøg på psyke mig selv lidt op, men min makker blev lidt skræmt og snakkede faktisk ikke til mig resten af tiden vi trænede! <_<

Morgentræning er hårdt så jeg skal virkelig være tændt for at kunne gennemføre. Jeg har haft en lidt for tilbagelænet indstilling, den sidste HST cyklus kom meget let til mig, men denne gang skal der kæmpes. Det sidste stykke tid har jeg pevet over det, men det holder ikke! If the mind is strong the body will follow! Ligenu er det min sløve indstilling der halter. Jeg må til at piske mig selv lidt, råbe og grynte hvis det er nødnvendigt!

Dagens træning var 50% perfekt, og 50% trist og lousy. Patværket kørte smurt, men rygværket var meget rustent.

Cardio

10 min @ 159 | 151 kcal

Decline BB Press

90kg | Jeg havde faktisk regnet med at den var for tung, men i begge sæt kørte alle reps med bravour! Ingen knas med skulderen under sættet, men bagefter var den lidt øm.

Incline BB Press

70kg | Igen, det kørte fint!

Cable Flyes

25kg | Den hev godt i "der patten".

Yates Row

80kg | Alt, alt, ALT for tung! Hvilket jeg slet ikke fatter, den burde være tung nok, men ikke FOR tung. :blink:

Wide Grip Pullups

-25kg | Jeg lavede alle mine reps, men jeg følte stadig ikke at det "kørte".

Dødløft

130kg | Latterligt! Til MOL træf lavede jeg 10 lette reps på 122,5 eller 125kg, og nu kæmper jeg fra rep 1 med kun 5 kg mere?! Det holder ikke!

Lockout Shrug

100kg | Igen til MOL træf var det 10 lette, nu var det 10 tunge. :(

Cable Crunch

60kg | Baaaaah… Lousy form. :ugone2far:

Tid

60 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 14 november 2002

HST 10reps. Level 3 PM.

Træningen

Jeg havde den onde DOMS fra mit dødløft imorges. Min makker og jeg er blevet enige om at omstukture en smulle på programmet fra mandag af. Ingen dødløft om morgenen, men derimod bliver Front Squat og Leg Curl erstattet med Back Squat og Rumænsk Dødløft, en sikker vinderkombi!

Reverse Crossover bliver erstattet med Rear DB Laterals, jeg lagde lidt pres på min makker og det gav bonus! ;)

Træningen gik egentlig glimrende, bortset fra at jeg ikke rigtig kunne træne ben, de ville silmpelthen bare ikke bevæge sig. Og jeg fandt på en masse dårlige undskyldninger. Men det vigtigste for mig selv var at jeg gik derfra med godt humør! :)

Cardio

10 min @ 159 | 161 kcal

Front Squat

80kg | Første sæt var der, men andet sæt blev stoppet efter første rep, jeg var færdig.

Leg Curl

50kg | Finito, ingen energi

Seated Calf Raise

70kg | Det gik rigtig godt, jeg lavede 20 reps på sidste sæt istedet for 10. :blink:

Seated Alt. DB Curl

20kg | Den var let nok, til min store overaskelse.

Rope Pushdown

25kg | Meget let! Lavede 12 reps på andet sæt, alle med 100% perfekt form.

CRG Benchpress

70kg | Dagens overaskelse! Jeg havde forventet en meget tung vægt, men den var meget let. Lavede 11 reps på andet sæt og stoppede med et lille (1 rep) overskud.

Side Raise

11kg | Den føltes tung, men alle reps blev udført uden problemer.

Reverse Crossover

17,5kg | Kunne slet ikke gennemføre med noget der bare mindede om ordentlig form, så det blev rigtig skidt form istedet! :D

Standing Behind Back Wrist Curl

60kg | Meget, meget let.

Indad Rotation

10kg*20reps*3sæt | Min skulder har det så godt at jeg har besluttet at køre vægten op og repsne ned.

UDdad Rotation

5kg*20reps*3sæt | Min skulder har det så godt at jeg har besluttet at køre vægten op og repsne ned.

Tid

59 minutter.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 18 november 2002

HST 5reps. Level 1 AM.

Træningen

Jeg var oppe til tiden og parat til at træne kl. 6.40, men min makker havde glemt at sætte ur (eller hvad ved jeg, han kom ihvertfald ikke), så jeg ventede et kvarter før jeg gik igang selv. Træningen var ultralet, jeg har med vilje lavet progression til sidst med relativit store spring, der vil opstå en del zig-zagging, men jeg tror at jeg på denne måde kan få min skulder lidt mere parat til de negative uger.

Alt var let idag undtagen når jeg skulle løfte stangen ud på bænkpres, det kan min skulder ikke så godt lide.

Jeg gør meget ud af hastighed og TUT. Tempo er ca. 1-1-3-1, og jeg laver ekstra sæt hist og her for at øge TUT.

Herligt IKKE at lave dødløft om morgenen, det er simpelthen for stygt.

Cardio

10 min @ 159 | 11 kcal

Decline BB Press

80kg

Incline BB Press

65kg

Cable Flyes

22,5kg

Yates Row

70kg

Wide Grip Pullups

-30kg

Lockout Shrug

95kg | SQUEEEZE IT MR. YATES! SQUEEEZE IT!

Cable Crunch

52,5kg

DB Pullover

28kg

Tid

55 minutter.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share