Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jep, manglende søvn er noget lort. I kortere perioder kan det gå men over længere tid er det bare skidt for alt muligt.

Yes. Fed, slap og træt bliver man. Har været oppe med Bettemusen i halvanden time nu, men heldigvis kan vi sidde og se Ramasjang, mens far MOLer den aw på mobilen ;)
Link to comment
Share on other sites

Ja, det virkede også næsten for godt til at være sandt, at swings skulle give et stort dødløft og store gunz.

Man får, hvad man træner efter :)

Helt enig.

Nu har jeg godt nok ikke kørt programmet færdig endnu men det kan jeg vidst godt konkludere at det er sandheden. Glæder mig til at få en vægtstang til mit homegym :-)

Link to comment
Share on other sites

Torsdags fellgood træning -

Løb ned til stranden. Helt øde. Starten ud med lidt tai chi lir. Derefter 100air squats. Stræk i bunden. Tog mig god tid.

Derefter lidt skovløb, etnens hop til bænk.

Løb ned til en badebro. Hoppede i vandet 20-30armstrækkere. Gentog 3-4 gange. Ca. 100 armstrækkere ialt.

Løb hjem.

Dejligt :-)

Link to comment
Share on other sites

Hov det var onsdag igår og torsdag idag. Da det var torsdagstræning igår må det så være og onsdagtræning idag ellers går det ikke op... Nånå...

Ring dips - 8sæt x 10reps

Supersættet med

Pullups - 8sæt x 10reps

Ring flyers - 2sæt x 15reps

Ab wheel - 2sæt x 15reps

Ring fatman rows - 2sæt x 15reps

God strandtræning. Bare ærgerlig at jeg er ikke har nået og at cutte lidt mere fedt. Har dog smidt ca en cm om livet og 2kg på vægten de sidste 14dage.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen træning i næsten 2uger. Dejlig tur med familien til Tyrkiet. Øl og masser af mad hver dag. De 2kg der røg på swing programmet røg på igen, hoho..

Men er blevet solbrun så jeg kunne næsten forveksles med en med fornuftig dagsform...måske.

Hjemmetræning idag:

Ring dips - 5sæt x 10reps

Fatman ring Rows - 5sæt x 10reps

Kb upright Rows - 5sæt x 10reps med 40kg

AB wheel - 5sæt x 10reps

Kb Press - 5sæt x 10reps med 20kg

Ring flyers - 5sæt x 10reps

CocT - 5sæt x 10reps

Wrist roller - 6turer

Ring dips - 3sæt x 3reps (med fokus på 3-5sek pause i bunden)

Fed træning.

Link to comment
Share on other sites

Fede BB hjemmetræninger!

Takker.

Har tidligere ikke rigtigt kunne træne mine pecs ordenligt med hjemmetræninger, men med Ring Dips ser det ud til at rødvinspatterne kan få sig en tur derhjemme. Dejligt.

Er dog stadig på udkig efter en brugt vægtstang og nogle skiver.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dumbell curls - 6sæt x 10reps med 12-22kg

Supersættet med

Stranding dumbell Press - 6sæt x 10reps med 12-22kg

Chest Press - 3sæt x 10reps

Pushdowns - 3sæt x 10reps

Ring chins - 1sæt x 10reps

Lidt holdværk.

3ugers ferie er slut og hverdagen kalder. Det er noget rodetræning jeg laver. Overvejer mere struktur...overvejer, overvejer...

Link to comment
Share on other sites

Træning på arbejdet:

Leg ext - 3sæt x 10reps op til stakken

Supersættet med

Leg Curls - 3sæt x 10reps op til stakken

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Supersættet med

Stående Læg - 3sæt x 20reps

Ultra widestance Squat - 10x60kg, 10x70kg (IOMS i inderlårene :-D )

Bulgarian split squat - 2sæt x 15/15reps

Bænkpres - 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 5x100kg, 5x105kg, 5x110kg, 5x105kg, 5x100kg (Professionel Slapmandsdeltager)

Y-Raises - 3sæt x 15reps med 5kgs håndvægte

Incline Dumbell press - 10x25kgs, 10x30kgs, 10x37,5kgs (Min slappe bryster hoppede og dansede herefter af ren udmattelse)

Chest supported Rows - 3sæt x 10reps

pushdowns - 3sæt x 10reps

Siddende skulderpres i maskine - 5-6sæt x 6-10reps hvor det sidste saft blev presset ud af pressetøjet

Ganske fin træning. Flere af dem.

Skidt pyt med at jeg er slap. Jeg krudter den bare max når jeg bliver en gammel bedstefar, hihi

Link to comment
Share on other sites

Kroppen er fantastisk til at tilpasse sig men det går godt nok i begge retninger...

Min squattræning i foregårs så således ud: 1x10 med 60kg og 1x10 med 70kg

I nat fik jeg kramper når jeg skulle vende mig i senge og har dårligt kunne rejse og sætte mig fra en stol.

Hold da kæft... Jeg har da trodsalt lavet lidt airsquats og holdt mig en smule aktiv.

Pattøj og frontdelts er også noget mærket men eller har jeg det dejligt.

Minder mig engang for 18års tid siden jeg kørte mig i sænk med squats i smith'en. Jeg kunne efterfølgende ikke rejse mig fra min puch maxi. (Jeg var nemlig så stolt over at kører tunet puch maxi at jeg ofte rejste mig op så alle kunne se mig...Hjelm var naturligvis kun for Bøgser...)

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning på arbejdet:

Pullups - 8sæt x 8reps (Er for slap og tyk til at lave 10ere. Ihvertfald hvis det ikke skal være crossfitpullups)

Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 5x100kg, 5x105kg, 5x110kg, 5x115kg, 5x100kg

High Incline Dumbell Press - 10x30kgs, 10x37,5kgs, 10x30kgs

Dumbell Laterels - 15x12,5kgs, 15x15kgs, 15x10kgs

Leg Ext - 2sæt x 10reps

Hyperext - 2sæt x 20reps

Skulderpres i maskine - 2sæt x 10reps

Wrist ext - 2sæt x 10reps med 10kgs håndvægt

Udemærket træning. Burde træne noget mere men det er hvad der er tid og overskud til i øjeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share