Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Uhh. takker.

Kazmeier var kongen af pres i 80erne. Jeg elsker hans dueller med Jon Pall.

Han var sateneme også MASSIV :omg:

Skal vi ikke også ha' jernstangbøjning med til FHK-Challenge...Og så naturligvis ha' vores fys visitkort liggende klar til alle deltagere :bigsmile:

...Nå, ja og så bare lade som om man prøver at bøje den når det er vores tur...Hihi..

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i RAW:

Dødløft - (10x70kg, 5x110kg), 1x150kg, 1x150kg, 1x190kg, 1x210kg, 1x190kg, 1x150kg, 1x150kg (Div'n'grip stil. Men det kørte bare ikke. Intet pop. Så lavede nogle singler til at øve div'n'grip stilen)

Goodmornings - 5sæt x 10reps med 60kg

Supersættet med

Leg Curls - 5sæt x 10reps

Lunges - 3sæt

Seated Dumbell Press - 5sæt x 8reps med 35kgs håndvægte (Kom til at tage en 35er og en 37,5kgs i første sæt. Føltes også mærkeligt tungt i højre..)

Kabel Rows - 5sæt x 10-20reps

Z-Press - 10sæt x 4-10reps (Jeg har klart weakspot i min lockout når stangen skal køres ind over hovedet. Stive bænkpres skuldre er nok en del af problemet. Denne øvelse virker som om den hjælper mig i den rette retning selvom jeg ikke kan løfte tungt her)

Dumbell Laterels - 5sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Frenchpress (Fatbar) - 5sæt x 10reps med 48kg

Kondicykel - 10min (hold nu kæft....De fede må svede....)

Slap i dødløft ellers en god volumen til skuldertøjet. Jeg orker simpelthen ikke event træning. Skal istedet for få min kondi lidt op med lidt roning eller cykling efter hver træning. Noget der ikke taksere det store. Og så må jeg hellere lige bestemme mig for om jeg skal træne frontsquat eller backsquat. Backsquat taksere mest da jeg jeg kan håndtere flest kg. Det må også give en overall toughness med de ekstra kg. Men omvendt tager backsquatten el del fra min dødløft synes jeg. Og frontsquat her den fordel af min mavse og øvre ryg bliver trænet lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Faldt på trappe idag og min tommelfinger hang fast i gelænderet. Tommelfingeren røg ud af led og strittede lige op i luften. Så en tur på skadestuen og få den rykket på plads. Nu er hele hånden så pakket ind i Gips. Pis pis...

Det betyder desværre at jeg må melde afbud til fhk challenge.

Træning derfor også aflyst idag...

Link to comment
Share on other sites

Faldt på trappe idag og min tommelfinger hang fast i gelænderet. Tommelfingeren røg ud af led og strittede lige op i luften. Så en tur på skadestuen og få den rykket på plads. Nu er hele hånden så pakket ind i Gips. Pis pis...

Det betyder desværre at jeg må melde afbud til fhk challenge.

Træning derfor også aflyst idag...

Sådan noget lort :(

Du må have fokus på det man trods alt kan lave med en gimp-hånd..

Link to comment
Share on other sites

Heal fast Wolverine! Husk at træne den raske side ..

Takker :-)

Jeg prøver lidt af med lidt træning på torsdag. Det bliver bare ting som benpres, hyperextensions, leg-Curls/Ext. Måske lidt pres med den raske side. Og lidt kondicykel.

Er glad for at jeg lige nåede at træne lidt underarme i lørdags, for der går længe inden jeg kan lukke noget somhelst coc eller pinchgripping med min venstre hånd.

Link to comment
Share on other sites

Kun 3uger da der ikke er noget brækket. Men er allerede træt af gipsen efter 2dage. Tror jeg piller den af efter 2uger og ligger en sporttape i stedet. Men regner med at der går lang tid inden den er 100% igen.

Bro..! lad nu gipsen sidde den sidste uge... jo hurtigere du er på 100%, jo bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Der er heldigvis masser af ting man kan træne, selv om man har en dårlig finger.

Haha, det ser ud til at de har nogle stærke dillermænd:-D

Meld dig syg?

Eller er du selvstændig?

Er selvstændig...

Det går faktisk også nogenlunde med at arbejde. Arbejdet derhjemme med ungerne er næsten værre, da jeg ikke kan løfte den lille uden at den store også vil op på armen. Og knappehelvedet med diverse babykluns :-S

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i Raw (Skadetmandstræning):

OL Squat - 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x100kg, 10x90kg, 10x80kg, 10x70kg

Supersættet med

Leg ext - 10sæt x 10reps

Kabel Rows - 5sæt x 20reps med 30-45kg

Supersættet med

One armed kabel pushdowns - 5sæt x 20reps

Dumbell Laterels - 1sæt x 50reps med 5kgs håndvægt

Mave - x mange

Det var dejligt at jeg kunne træne lidt. Skal bare hænge vægtene i det yderste af fingeren og ikke kører så tungt så kan jeg godt træne. Presseøvelser er dog stadig udelukket.

Tror jeg får lidt rumlen i bentøjet i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning i Raw (Skadetmandstræning):

OL Squat - 5sæt x 2reps med 100kg (Mine ben var wasted efter Squat i torsdags så det blev lettere end planlagt)

Pullups - 5sæt x 5reps

Dumbell Laterels - 1sæt x 50reps med 7,5kgs håndvægte

Kabel Rows - 5sæt x 10-20reps

One armed kabel pushdowns - 5sæt x 10-20reps

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Supersættet med

Roman chair mave - 3sæt x 20reps

Dumbell flyers - 1sæt x 50reps med 10kgs håndvægte

Dumbell Laterels - 20x10kgs,

Læg - x mange

Hurtig runde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share