Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Pushups - 10sæt x 20reps

Mit generelle aktivitetsniveau er ikke noget at prale af så prøver at uppe det lidt ved lidt pushups på arbejdet.

Har desuden FoamRollet idag.

Min ryg og nakke er noget lort. Skal til kiropraktor igen i aften. 3 behandling. Troede at en enkelt manipulation midtryg var nok men det er faktisk forplantet sig til en hold i nakken og idag hovedpine. Armstrækkere og en kande kaffe hjalp dog på det.

Nu får kiropraktoren lige et skud mere ellers dødløfter jeg lortet væk.

Har selvbehandlet med foamrolling, Z-health øvelser, Kinesiotape og alm. højrep elastiktræning.

Link to comment
Share on other sites

Skulle lige prøve de nye 20ere.

Incline flyers - 2sætx25reps med 20kgs

Direkte efterfulgt af

Incline dumbell press - 2sætx25xreps med 20kgs

Masser af pump på patværket.

Min kiropraktor gav op. Han kunne ikke rykke med min ryg. Nu må jeg bare prøve at gi den lidt ro pg foam rolle lidt. Så må vi se. Ellers må jeg besøge en gammel studiet kammerat der er osteopat.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Hov! Hej Troels. Det er da helt af helvede til med din nakke og ryg. Det lyder som om din kiro ikke har gjort et imponerende stykke arbejde :/

Jeg kender desværre ingen osteopater i Middelfart området. Håber at din buddy kan hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Hva' satan! Er det Jacob? Danmark er et lille sted. Vi startede sammen, han købte gård og jeg tog til ørkenen og sådan gik tiden. Fedt at høre, at han er blevet færdig. Hils ham mange gange :)

Det skal jeg gøre :-)

Jacob er en goodguy. Pissedygtig og rar at være sammen med. Jeg skal nok hilse :-)

Han er dog en travl mand så der går nok lige lidt inden han kan kigge på min dårlige gammelmandsryg og nakke.

Vågner hver nat efter 4-6timer i sengen må op og lave øvelser og tage et par panodiler. Hvorefter jeg kan sove lidt igen. Skideirriterende.

Synes ikke rigtigt at træning eller foamrolling hjælper så nu har jeg prøvet bare at give det ro her på det sidste. Men det bliver man dælme ikke nogen stærkmandsflotfyr af..

Link to comment
Share on other sites

Træning i abeskuret-

Cluster1.

Ring dips - 5sæt x 10reps (Nemme nok idag selvom jeg går og føler mig tyk og slap. Men alt er relativt selvfølgelig)

Bend over Rows - 5sæt x 10reps med 60kg

Dumbell curls - 5sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Cluster2.

AB wheel - 5sæt x 10reps

Sumo dødløft - 5sæt x 3reps med 145kg

Seated dumbell shoulderpress - 5sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Indimellem diskuterede jeg amning med Blackice, Kauf og nogle andre Gamle mollere.

Ellers dejlig dag med køb af ny telefon, masser af nyt kluns og spisning og bio tur med fruen om lidt :-)

Link to comment
Share on other sites

Stærk med mol-doc!

Kan jeg få en recept på noget tren? Mit naturlige niveau er lidt lavt ,tror jeg

Tren som i Trental kan jeg klare, selvom jeg ikke håber du har brug for blodfortyndende. Tren som i Trenbuterol anerkender jeg, at du kunne have brug for, men det ligger udenfor mine ordinationsmuligheder 😀
Link to comment
Share on other sites

Tren som i Trental kan jeg klare, selvom jeg ikke håber du har brug for blodfortyndende. Tren som i Trenbuterol anerkender jeg, at du kunne have brug for, men det ligger udenfor mine ordinationsmuligheder 😀

Hvor der er vilje....

Vi kan gå på kompromis med somatropin. <3

Link to comment
Share on other sites

Lidt fredagstræning -

Squat - 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg(gelében bagefter)

Siddende læg - 4sæt x 20reps

Hyoer ext - 4sæt x 20reps

Pullups - 4sæt x 10reps (klatregreb)

Bænkpres - 5sæt x 5reps med 100kg (De fleste med pause på brystet. Nemmere end ventet. Har fedtbryster)

Curls - 4sæt

Skulder pres i maskine - 4sæt (til failure)

OK.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg malet abeskuret samt sat nye vinduer i. Udover det passet 2unger som er overtrætte.

Men klemte lige lidt KB press ind imellem.

KB press - 5sæt x 5\5reps med 32kg

Med højre sagde det..uhh, åhh, arghh, åh, arghhh.

Min venstre sagde. Paw, paauuww, bang, swujss, kabang.

Sjovt da jeg primært rører ved min tissemand med højre..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share