Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Er ved at sætte ny rekord for dårlig dagsform. Har ikke trænet noget som helst siden sidste opdatering.

Men igår var jeg så heldig at finde 2 OL vægtstænger på DBA til 500kr. Okay, de havde stået i et skur rigtigt længe så der er noget rust på og kuglelejerne kunne også godt være bedre. Men de er helt lige og virker meget solide.

Har indtil videre kun 2x15kg i vægtskiver og abeskuret har ikke noget rigtigt gulv så fandt et sted hvor der ikke var murbrokker og lavede 2sæt x 10reps med 50kg i dødløft igår. Vildt hva'..

Link to comment
Share on other sites

Søndagsgymnastik i abeskuret:

Ring Dips - 10sæt x 10reps

Bend over rows - 5sæt x 20reps med 50kg

Squat - 3sæt x 10reps med 50kg

Incline Barbell press - 3sæt x 20reps med 50kg

Sumo Dødløft - 1sæt x 30reps med 50kg

Upright Rows - 3sæt x 10reps

Ring Flyers - 1sæt

Faktisk ganske fornuftigt. Mangler bare lidt flere skiver. Døjer stadig med en tennisalbue så KB press er udelukket da det irritere.

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig synd for dig at du ikke har flere skiver :laugh: :laugh: Men godt at du får noget ud af dine muligheder! :laugh:

Haha, verdens mest forusigelige logbog. Det er altid 50kg uanset øvelse :-D Og ja. Det bliver sgu noget cardiofis i nogle af de store øvelser. Men med min nuværende form er det ok.

Hvad er tricket med ring dips? At være stærk? Jeg tror ikke jeg kan lave en

Jeg tror du kan lave mange. Det er dog en del sværere end alm. Dips synes jeg. Kan måske max lave 20 ringdips på en rigtig god dag. Og måske næsten det dobbelte i alm. dips vil jeg tro.

Men grunden til at jeg kører dem er fordi jeg har setuppet til det. Har nogle ringe hængende loftet i Abeskuret :-)

Det er bare dips plus lidt stabilisering.

Nemlig. Synes pattøjet får lidt flere tæsk. Men jo. Stortset det samme. :-)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Venner....

Så kunne jeg ikke modstå fristelsen længere.

Jeg har idag bestilt 120kg i farvede bumperplate samt 2x2½kg og 2x5kgs jernskiver. En Ez-Bar og ikke mindst et powercage :-D

Har i forvejen et par OL stænger og 2 15kgs skiver samt KB. 8,20,24,32 og 40kg. En del grippers, ringe, Ab Wheel, wrist roller og 2x5kgs håndvægte.

Så nu ville jeg fremover kunne få hele 185kg på stangen. Weeee :-D

Link to comment
Share on other sites

Skal vi have en leg op og stå?

Hvor længe går der for Onkel T bænker 185?

Haha..Det ligger så langt væk at jeg ihvertfald ikke selv tror på dem :-D

Jeg er jo et gammelt røvhul med rødvinspatter og slidte led. Men når gearet kommer og er sat op så skal jeg ihverfald have en smule struktur på min træning igen så jeg ikke render og laver 20reppere og den slags pjat hele tiden :-)

Link to comment
Share on other sites

Haha..Det ligger så langt væk at jeg ihvertfald ikke selv tror på dem :-D

Jeg er jo et gammelt røvhul med rødvinspatter og slidte led. Men når gearet kommer og er sat op så skal jeg ihverfald have en smule struktur på min træning igen så jeg ikke render og laver 20reppere og den slags pjat hele tiden :-)

For både dig og Kauf gælder det, at det er fuldstændig underordnet hvad i selv tror på. I er blandt de irriterende typer, som lige holder tre måneder ( eller to år's) pause, træner lidt, og sætter et par nye PR's.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share