The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Lidt mangelfuld logning pga miniferie i Prag m.m.

Lørdag blev det til:

Chins:

6xBW+27,5kg

7xBW+27,5kg

DL:

Op til 1x160kg med 2OH for en nem PR.

12x165kg

PR i råb og skrig, da Dix lavede 12x157,5kg i ben. Bum sagde det.

Jeg er ret godt tilfreds med min træning i fredags på trods af at det gik lidt stærkt. Jeg kunne have valgt den homoerotiske variant, men jeg tog mig sammen og lavede to gode PRs på kun 17 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning foregik i Garagen med lidt for meget sludder. Masser af good guys i huset.

Pres:

5xbar

3x40kg

3x60kg

1x70kg

5x76kg

5x76kg

10x76kg

Ganske udemærket sæt. Legede lidt med placering af hænderne og grebet. Fandt vist ud af at det jeg hele tiden har brugt føles bedst (false grip, hænderne en strakt tommel inde på rulleteringen).

Chins:

3xBW

6x30kg

7x30kg

De er godtnok blevet meget tunge lige pludselig. Af en eller anden grund føles de tungere i Garagen end hjemme i Gym.

Squat:

3x60kg

1x80kg

1x100kg

1x120kg

1x140kg

5x152,5kg

5x152,5kg

7x152,5kg

Ikke så fedt alligevel.

Jeg tror at mit squat er blevet påvirket af at jeg er begyndt at cykle en del. Jeg skjla lige vænne mig til positionen på min cykel - lige pt bliver min lænd ret medtaget af alt det cykleri. Det kommer nok tilbage lige om lidt når jeg er tilvænnet. Det skal det. Jeg blev ved med at sige til Dix forleden at jeg laver 12 på 157,5kg, så det gør jeg om det så skal koste mig mit liv. Jeg har ham dog stadig på presset. Det er jeg ikke utilfreds med.

Jeg droppede at lave kardio, da den begrænsede omgang allerede havde kostet mig lidt over to timer af mit liv. Det er sgu ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig dag i garagen i dag.

Første del af træningen er dedikeret til den smukke Pistol Pete fra Næstved. Han er en good guy.

Bænk med pinky:

5xbar

3x50kg

3x80kg

5x105kg

5x105kg

12x105kg

Har regnet med 10 reps, men der var lidt mere at skyde med. Måske havde der været til 13 hvis jeg havde haft en spotter. Ingen ved det.

Yates rows:

5x70kg

5x100kg

6x130kg

10x140kg med straps.

Så gik jeg 5 ture frem og tilbage med en slæde, for at varme undervognen lidt op.

DL:

1x100kg

1x130kg

1x167,5kg PR med 2OH.

1x167,5kg

13x167,5kg

Rep PR og første gang mit estimerede max har været over hvad jeg har lavet sumo. Sådan en beregner er dog ikke så meget værd når man når op i de højere repranges.

Prowler suicides med 10kg på:

39.95 sekunder

32.35 sekunder

31.95 sekunder.

Weowsh.

Assistance: neck harness og skuldre.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Vi griber vægtstangen hver dag

Du griber vægtstangen lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi får en PR på hver dag

du får en PR på lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi laver vores PR hver dag

cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Vi griber vægtstangen hver dag

Du griber vægtstangen lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi får en PR på hver dag

du får en PR på lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi laver vores PR hver dag

cool.gif

Shiiiit...

Link to comment
Share on other sites

Vi griber vægtstangen hver dag

Du griber vægtstangen lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi får en PR på hver dag

du får en PR på lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi laver vores PR hver dag

cool.gif

hahaha !

Jeg har ingen reps tilbage SMG, ellers havde du fået :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Vi griber vægtstangen hver dag

Du griber vægtstangen lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi får en PR på hver dag

du får en PR på lørdag og bærer nag

og det’ vi dem der ikke kan tage os af

for vi bliver ved at rep' den herre af

vi laver vores PR hver dag

cool.gif

Repped. Skal jeg snakke med nogen af drengene og høre om de vil hjælpe os med at optage det/smide noget beat på? :tongue:

25@140 - hvad er mit 1RM max ?

Nu det snart på tide at du slapper lidt af med det ’estimerede’ snak, hr academica :4disguise:

257kg.

Nu kan jeg jo bare tilfældigvis finde ud af at lave en ganske simpel formel i excel (eller kopiere den fra et andet spreadsheet), så det er noget jeg får serveret hver gang jeg logfører i min offline log.

Formlen er dog (som tidligere beskrevet) lort når man når over ~10 reps. Det er desuden vigtigt at holde for øje at det er et estimat og at det naturligvis er meget individuelt hvor god man er til at reppe (case in point Henrik/Troels).

Link to comment
Share on other sites

257kg.

Nu kan jeg jo bare tilfældigvis finde ud af at lave en ganske simpel formel i excel (eller kopiere den fra et andet spreadsheet), så det er noget jeg får serveret hver gang jeg logfører i min offline log.

Formlen er dog (som tidligere beskrevet) lort når man når over ~10 reps. Det er desuden vigtigt at holde for øje at det er et estimat og at det naturligvis er meget individuelt hvor god man er til at reppe (case in point Henrik/Troels).

Tak for forklareing - Noob!

Men jeg er glad for at du gider spotte mig, når jeg smider 260 på stangen i næste uge :w00t: Den blir nem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk venner med mange flotte og stærke mennesker på Facebook og vi snakker tit om seje og cool ting. Sådan er jeg.

God træning som sædvanlig.

Kort efter at have indfundet mig i The Gym lavede jeg en playlist med masser af Roxette og Prince på. Det var dejligt.

Jeg har tænkt lidt over mit liv og er kommet frem til at jeg følger Greyskull periodiseringen, men at jeg sigter efter at squatte, bænke og presse x2 om ugen og dødløfte 1 gang. Det vil typisk give 3x FB og 1x upper. Til tider kan jeg nok godt finde på at dødløfte 2x også.

Pres:

5xbar

3x50kg

1x70kg

5x77,5kg

5x77,5kg

10x77,5kg -> direkte over i 10x8kg laterals. Ohhhhh

Pillede skiver af og fik lyst til at lave

5x50kg - eneste pause var til at pille skiver af.

Mine skuldre havde det vildt.

Chins:

5xBW

3x20kg

6x32kg

7x32kg

DB incline pres:

8x31kg

16x31kg - tabte banen helt og droppede vægten for ikke at lave noget rod med skulderen.

Assistance:

Pullaparts og facepulls.

I dag sludrede jeg en smule og Swan var lidt af en kækling. Det var good fun.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

God træningsdag i dag i selskab med G, Bøsse-Rok og de to små.

Bænk:

Noget med noget.

5x107,5kg

5x107,5kg

12x107,5kg

Jeg vil gerne være swole.

DB rows:

2x25x38,5kg

Squat:

Noget med noget med noget.

5x155kg

5x155kg

8x155kg -> 5x110kg -> 8x80kg - > 3x50kg.

Min lænd var helt brændt af. Det er mine ben også nu.

Lidt dækflip på P-pladsen. Hatten af for specielt August der kanaliserede den indre kriger. Bang!

3 runder af:

5 burpees

2x20m 20kg KB overhead walk

20 KB swings

350m løb

You go-I go med G. De to små tævede os ret grusomt.

Bagefter burger på AE. Jeg har fået virkelig meget mad i dag.

Link to comment
Share on other sites

' date='31. juli 2011 - 22:23 ' timestamp='1312143832' post='1531789']

Undskyld, men er du virkelig famous IRL?? Jeg læste i en anden log, at du skal gå noget catwalk... :blink:

Haha.

Det lange svar: DBM (nu SMG) fandt på navnet fordi jeg har det med at ende op i en eller anden form fdor medier. Det startede da jeg (uden mit vidende) pludselig var på forsiden af CrossFitFootball, og undervejs har jeg ogå været forbi Børsen. Jeg kommer desuden muligvis til at være med i den nye sæson af Topmodel og ender i den forbindelse måske på en reklame i Intersport. Efter Topmodel skrev Uffe Buchardts assistent eller noget til mig og spurgte om jeg ville med til modeugen, hvilket jeg sagde ja tak til.

Det korte svar: nej, jeg er ikke kendt.

Link to comment
Share on other sites

Haha.

Det lange svar: DBM (nu SMG) fandt på navnet fordi jeg har det med at ende op i en eller anden form fdor medier. Det startede da jeg (uden mit vidende) pludselig var på forsiden af CrossFitFootball, og undervejs har jeg ogå været forbi Børsen. Jeg kommer desuden muligvis til at være med i den nye sæson af Topmodel og ender i den forbindelse måske på en reklame i Intersport. Efter Topmodel skrev Uffe Buchardts assistent eller noget til mig og spurgte om jeg ville med til modeugen, hvilket jeg sagde ja tak til.

Det korte svar: JA, jeg er kendt, og skal nok uploade nogle af mine snack billeder snarest muligt.

Ok, jamen så vil jeg holde øje med din log :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share