ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning lørdag morgen d. 24/3

Vågnede i dag præcis 2 sekunder før mit vækkeur ville have ringet....

Jeg har sovet godt og tungt i nat, var lidt død igår aftes, men det fik jeg dog hjælp for.... ;) da en god "ven" kom mig til undsætning og peppede mig op i den grad :rolleyes:

Powerwalk i en 1 time og 10 minutter i et dejligt vejr, lunt med en let regn .... det var bare perfekt...

Link to comment
Share on other sites

xjyden>

Øh, var det ikke dig, der ikke ville vise dit ansigt frem for kort tid siden, eller husker jeg forkert?
... du husker ikke forkert.... men nu er det efterhånden at mange godt ved hvem jeg er... :) og så har jeg ikke længere noget imod det!!
Og øh, hvorfor har du egentlig smidt toppen på rygbilledet? Er det nemmere at spænde op uden top?

... det lyder som om det generer dig at jeg har smidt toppen...... <_< hvorfor tror du mon jeg har smidt toppen? :blink:

Meen, den der mave?, ok det er min perfektionisme, der slår igennem. Men med alle de råd, du har givet her på MOL, så havde jeg egentlig troet, at du havde både mindre mave-fedt og muskler.

... forstår ikke helt din kritik eftersom du ikke har set mig forfra..... B)

.... jeg har mavemuskler, om end stadigvæk med lidt fedt i sidderne ....jeg går forresten meget op i, at man som kvinde har en sund krop og det indebærer altså at man ikke konstant render rundt med en fedtprocent på 12%!! Når jeg ikke træner til konkurrence, så lader jeg min fedtprocent gå op for ellers fungere min krop ikke optimalt :)

post-12-1053751552.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

xjyden er bare en gnaven gammel mand som altid har et eller andet han skal brokke sig over. Der er INTET i vejen med de abs, thats for sure

Thomas J> THX ;) :bblush: - jeg havde det på fornemmelsen...... :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

jeg går forresten meget op i, at man som kvinde har en sund krop og det indebærer altså at man ikke konstant render rundt med en fedtprocent på 12%!! Når jeg ikke træner til konkurrence, så lader jeg min fedtprocent gå op for ellers fungere min krop ikke optimalt

wow... - ikke fordi jeg troede at du var 100% træninsnørd, men bed alligevel mærke i at du 'passer på dig selv'. - respekt!!

- og ja du er virkelig køn. :)

Link to comment
Share on other sites

HOLD KÆFT HVOR ER JEG GLAD I DAG!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Min træning var vildt underlig, som en stor ud af kroppen oplevelse! Min krop trænede suverænt men mine tanker var et helt andet sted ;)

Træning lørdag d. 24/5

- opvarmning 15 min. på cykel

HST - 5 reps - sidste dag

Squat: 3 set - 50-60-66 kg - 10-12-9 reps

... øvelse kørte godt men min lænd var lidt stiv fra alt den eksamenslæsning!

LC: 2 set - 48,5 kg - 5 reps

Frontspark: 2 set - 52,5 -55 kg - 9-7 reps

Læg: 2 set - 150 - 160 kg - 15 reps m. hold i toppen

... uhh det syrede idag!

Lunges: 2 set - 44 - 54 kg - 15-10 reps

SD: 2 set - 60 - 80 kg - 15-7 reps

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 2x26 kg - 2x30 kg - 10-3½ reps

... det var tæt på de 4 reps med 30 kg - måske næste gang :devil:! ... og nu er jeg i det mindste ikke længere bange for at strande med de 30 kg på brystet! :)

Skråpres - håndvægt: 1 set - 2x24 kg - 7 reps

Træk til bryst: 2 set - 91 kg - 5 reps

Tri chins: 1 set - + 10 kg - 5 reps

... skulle lige prøve øvelsen - som jeg egenligt meget godt kan lide i stedet for at køre den i maskine

Rowing-enarms håndvægt: 2 set - 2x40 kg - 6 reps

... det er trælst at centeret ikke ejer en større håndvægt end de 40 kg... men sådan skal det jo så være... <_<

Dips: 1 set - + 24 kg (totalvægt 95,2 kg) - 7 reps

... jeg bliver ved med at tænke, at nu må jeg da snart falde i mine reps, men det sker ikke - jeg har aldrig kørt med så tung vægt før i dips :devil:

Triceps kabel: 1 set - 55 kg - 20 reps

Fransk pres: 1 set - 30 kg - 9 reps

Military press - håndvægt: 2 set - 2x16 - 2x20 - 2x20 kg - 12-4-4 reps

... jeg er så træt at mine svage skuldrer!!! :(

Lateral raises: 2 set - 2x8 kg - 2x10kg kg - 12-6 reps

Biceps-curl: 3 set - 2x17 kg - 6 reps

Hammercurl: 1 set - 14 kg - 10 reps

...var lidt flad i biceps pga de tunge rygøvelser!

Romanchair: 3 set - meget koncentreret med 10 kg

Sidebend-skrå mave: 3 set - meget koncentreret

Min motivation er blevet tydeligt forbedret på det sidste, men idag toppede den igen! selvom jeg ikke troede at det kunne blive bedre :firebounce: - jeg er overbevist om at dette fænomen skyldes en eller anden form for eufori - wroooooom - men hvor den kommer fra - tjaaaa ;)

Link to comment
Share on other sites

trom trom trom... og vi venter stadig på det lat-spread ...

BrainRoid> Så snart min søde fader er ledig igen - snupper han et par billeder til!! Måske i næste uge!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Du kan også fortsætte med at øge (kan se du ikke har nået din 5rm i adskellige øvelser), og derefter bruge 5rm vægten i et par uger. Det vil fortsat give en masse muskelvækst og ikke mindst styrkegains. Din motivation er jo helt i vinkel - ingen grund til at stoppe mens legen er fantastisk god ;)

Link to comment
Share on other sites

Angel.- du har hørt det her fra mange, men nu får du den lige en gang til..Imponerende..

Ikke bare fordi du er en flot pige (det er du) men fordi det er så tydeligt at du har arbejdet dig frem mod et ideal som ikke mange har viljen til at nå. Det er så flot at du har viljen og selvstændigheden til at se ud præcis som du vil, og at det så ser så hamrende flot ud. De biceps sparker altså numse :) Hvis du vil det er jeg sikker på du kunne blive en forrygende "fitness Postergirl", men du har sikkert mål der rækker meget længere end det, og lur mig om du ikke også når dem !!!

Din dedikation er en inspiration og en påmindelse til os fyre om at det "svage køn" er "a thing from the past"

Keep lifting!!!!

Link to comment
Share on other sites

cilius> Hmmm .... jeg tror faktisk du har ret!! Jeg tror, jeg vil prøve at strække min HST et par uger yderligt!! For det første er det skide sjovt på nuværende tidspunkt pga. styrken er i top, og for det andet har jeg nemlig ikke besluttet mig for hvad jeg vil lave efter min HST cyklus endnu. Så længe mine led og muskler ikke gør ulideligt ondt :lol: så skulle der jo ikke være noget imod at strække programmet lidt.... :blink:

Blackmoore> THX - Det er nok noget af det sødeste :bblush: nogen har sagt til mig længe... du gør mig helt forlegen :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag morgen d. 25/5

Denne morgen var bare så skøn! Jeg stod op 4:40 og satte ud i det fri omkring klokken 5! Solen hang dovent, stor og rød mens den langsomt steg op over vandet! I skoven var der let fugtigt og alle dufte var så tydelige! Man kan ikke blive andet end glad når man får sådan en start på dagen! :w00t: Jeg får helt ondt af alle de B-mennesker, som aldrig får denne vidunderlige fornøjelse!! ;)

Turen tog idag 1t:10 min og jeg havde bare slet ikke lyst til at stoppe... :) ...men heldigvis så er der jo en tur i morgen igen B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får helt ondt af alle de B-mennesker, som aldrig får denne vidunderlige fornøjelse!! ;)

.. det skal du ikke have - undertegnede bliver tvunget til at glo på solopgang kl. 0615 hver morgen når jeg kører over Storebæltsbroen -_-

Forresten, er du holdt op med at træne i OBBC (du nævnte et sted, at dit center ikke havde DB's over 40 kg?) :)

Link to comment
Share on other sites

Forresten, er du holdt op med at træne i OBBC (du nævnte et sted, at dit center ikke havde DB's over 40 kg?) 

... jeg må ty til min lille klub under eksamenslæsning, da jeg ellers ville bruge lidt over 1 time på transport, hvilket er for meget af den kostbare eksamenslæsningstid!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Du er altså en fantastisk inspirerende person, Angel.

Jeg kiggede lidt tilbage i loggen og du har mere eller mindre kørt med fuld damp på alle kedler siden den startede :4whip:

Hvor får du alt den energi fra?

Hvordan går det i øvrigt med Figo?

Link to comment
Share on other sites

Maxpower>

Hvor får du alt den energi fra?

... jeg tror at jeg må have en masse til gode fra mine inaktive barneår!! :lol:

Nej - generelt prøver jeg altid at vågne med et smil på læben og at se alt fra en positiv vinkel! Det drejer sig simpelthen om at træne hjerne i at se det sjove, positive og gavnlige i alle de ting du indvolverer dig i (selv en sur pligt kan som regel vendes til det mest positive hvis du tænker rigtigt)!

Jo mere positiv man er over for sig selv og sin tilværelse, jo mere ranker du ryggen, og jo mere du ranker ryggen jo bedrer får du det!! :w00t:

Og når man så elsker at træne - jamen så bliver man fyldt med energi!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

... FIGO kommer på torsdag og jeg glæder mig som et lille barn :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde bare regnet med, at du var endnu mere trimmet, og du har ret, jeg havde ikke set dine abs, og derfor var det hellerikke en kritik af dem.

Jeg har ikke nogen ide om, hvorfor du har smidt toppen. Det ser ikke ud til, at den generer dig på de øvrige billeder, og den ser ikke ud til at ville have skjult det store af ryggen.

og ja, til tider er jeg bare en gnaven gammel mand :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share