ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Har selv lige haft 4 killinger, men vi er gået af med de 3 da vi beholder moderen og den ene han killing den er super dejlig og knald rød he he :devil:

Det var sq ik sjovt at aflevere de andre misser, da man jo har fulgt dem i så lang tid og var med til fødslen *s*..

Er det en racekat du har fået fingre i ?? evt en mainecoon ? Det er lidt svært at se når de er så små !

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning fredag d. 30/5

... idag træning med kompetent spotter, så jeg fik muligheden for at give den en tand ekstra, hvilket var SKØNT!! :w00t:

- opvarmning 15 min. på cykel

HST - 5 reps

Squat: 3 set - 40-50-60-50 kg - 10-12-12-15 reps

... jeg bliver nødt til at holde igen med øvelser der går i lænden, jeg kan mærke, at hvis jeg presser den mere, så blusser lændebetændelsen op <_<

LC: 2 set - 47,5-50 kg - 5-7 reps

Frontspark: 2 set - 50 -55 kg - 7 reps

Læg: 2 set - 160 - 170 kg - 15-11 reps m. hold i toppen

Lunges: 1 set - 54 kg - 10 reps

SD: 2 set - 70-80 kg - 10 reps

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 2x26 kg - 2x30 - 2x32 kg - 10-5-4 reps

... JUBII :bounce: tog de første selv med 32 kg - suverænt!!

Skråpres - håndvægt: 1 set - 2x26 kg - 7 reps

Træk til bryst: 2 set - 92,5-95 kg - 7-5 reps

... fed fornemmelse at kører 95 kg i træk... og så med god stil!!

Træk til bryst-smalt greb: 1 set - 85 kg - 4 reps

Rowing-enarms håndvægt: 1 set - 2x40 kg - 8 reps

Dips: 1 set - + 26 kg (totalvægt 97 kg) - 4 reps

... god stil og kontrol, fristende ikke skæbnen til mere end de 4 reps!! :)

+ kørte 10 reps uden vægt helt til bunden i bevægelsen meget koncentreret!!

Bænkpres - smalt greb: 1 set - 54 kg - 6 reps

Military press - håndvægt: 2 set - 2x20 - 2x22 kg - 8 reps

... nu begynder der endelig at ske noget i skulderen!!

Lateral raises: 2 set - 2x10 kg - 2x8kg kg - 6-10 reps

Biceps-curl: 3 set - 2x17 - 2x20 - 2x17 kg - 10-3-6 reps

Hammercurl: 1 set - 16 kg - 5 reps

Mave - gulvøvelser: 3 set á 30 reps

Maveøvelse-skrå: 2 set - koncentreret

Romanchair: 1 set - meget koncentreret

... til de interesserede kan jeg forresten sige at jeg træner i Technogym isotonicline!!! (og det kan man så mene om hvad man har lyst til <_< )

Link to comment
Share on other sites

40 min i et roligt tempo omkring 12 km/t

Damn! Du er altså bare for sej. :devil: Jeg er lykkelig, bare jeg kommer under 10 km/t på min rute, som er godt 7 km. :unsure::chicken: Når jeg blier stor, så vil jeg være ligesom dig.... :baby: :bowdown: :lol: Ej helt ærligt, så ville jeg ønske, jeg havde din selvdisciplin og dit talent! :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag morgen d. 31/5

I dag skulle jeg tidligere op end de andre dage... man ville jo være dum, hvis man ikke fik hele solformørkelsen med! Så op 4:15 .. lige vågne og så ud af døren lidt efter 4:30!!

... og hold da op jeg er glad for, at jeg så det fra starten!! Det var så smukt! Solen var knald rød og kæmpe stor, månen gled lige så langsomt ind over den mens det hele blevet spejlet i storebælt som var absolut havblik! Der var indtil flere marsvin i vandet og man kunne med jævne mellemrum opleve deres finner glide op over vandet!! Det var noget af en naturoplevelse som næsten tog pusten fra mig!! :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

...og de små pippere fløj rundt om dig og landede på dine udstrakte hænder, mens de små haremisser sprang om fødderne på dig i bedste Disneystil......

Ja, man kan få nogle fantastiske naturoplevelser så tidligt på dagen. Noget af det skønneste her om sommeren er køligheden og ikke mindst stilheden. Ahh.

Link to comment
Share on other sites

jsc> :lol: <_< :lol: ;)

... ja det var virkelig bedste Disney stil, næsten for meget af det gode!!! :o

Her til morgen holder jeg fri fra powerwalken!!! Jeg gik i stedet min tur igår aftes før sengetid! Jeg ved ikke hvad det gør af forskel, men WOW :w00t: det giver et sprødt morgenlook B) !!!!

... lige nu sidder jeg så og prøver at slappe af.... og det er næsten ved at lykkes!! LOL LOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

Her til morgen holder jeg fri fra powerwalken!!! Jeg gik i stedet min tur igår aftes før sengetid! Jeg ved ikke hvad det gør af forskel, men WOW  det giver et sprødt morgenlook  !!!!

Sprødt ligefrem B) :4whip: Det kan være det skal prøves, bare for at se om det giver lidt ekstra morgensprødhed ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle rundstykker fra i går liggende. Måske skulle de have været med ude og gå i går aftes?

Spiser du noget når du kommer hjem om aftenen, for jeg har været ude og gå de sidste 4 aftener, og ser ikke ligefrem sprød (snarere blød) ud?

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 1/6

Træningen idag var ikke noget specielt!! Jeg er ved at køre død i at løfte tungt, og havde mest af alt lyst til bare at syre igennem, men det må vente til efter på tirsdag, som er min sidste dag på denne cyklus!! :rolleyes:

- opvarmning 15 min. på cykel

HST - 5 reps

Squat: 3 set - 40-50-60 kg - 10-11-12 reps

Dybe Squat: 1 set - 40 kg - et sted over 20 reps

LC: 2 set - 47,5-50 kg - 6-5 reps

Frontspark: 2 set - 50 -55 kg - 9-8 reps

Læg: 2 set - 160 - 170 kg - 15-10 reps m. hold i toppen

Lunges: 1 set - 44 kg - 12 reps

SD: 2 set - 60 - 70 kg - 15-10 reps

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 2x26 kg - 2x30 kg - 9-5 reps

Skråpres - håndvægt: 1 set - 2x24 kg - 7 reps

Træk til bryst: 2 set - 92,5-95 kg - 5-6 reps

Træk foran-smalt greb: 1 set - 85 kg - 5 reps

Rowing-enarms håndvægt: 1 set - 2x40 kg - 8 reps

Dips: 1 set - + 20 kg - 10 reps + 2 set i fri dressur

... turde ikke køre for tungt, da min skulder føltes lidt underlig!! <_<

Military press - håndvægt: 2 set - 2x20 - 2x22 kg - 10-9 reps

Lateral raises: 2 set - 2x8 kg - 10 reps

Up-right rowing: 2 set - 30 - 34 kg - 10-5 reps

Biceps-curl: 3 set - 2x17 kg - 6 reps

Romanchair: 2 set - meget koncentreret med 10 kg

Sidebend-skrå mave: 2 set - meget koncentreret

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle rundstykker fra i går liggende. Måske skulle de have været med ude og gå i går aftes?

Spiser du noget når du kommer hjem om aftenen, for jeg har været ude og gå de sidste 4 aftener, og ser ikke ligefrem sprød (snarere blød) ud?

jsc> :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu er jeg ikke vant til at gå om aftenen!!! Men i går spiste jeg 100 gram mørk chokolade inden gåturen og intet bagefter, bare hjem i seng!!! :blink::rolleyes:

Det skal lige siges, at jeg er i kulhydratunderskud, hvilket nok forklare den gode morgenform!! Jeg vil tro, at alt væsken i underhuden er blevet flyttet ind sammen med kulhydraterne i musklerne natten over!! :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag morgen d. 2/6

... om end lidt sent

Morgenturen til morgen blev lang. Jeg powerwalkede 1½ time, hvilket var planlagt!

Jeg har eksamen i morgen, så resten af dagen går med at sidde på bagdelen og studere biokemi!! <_< :rolleyes::blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm....

hvis det er en mundtlig eksamen kan du vel charmere dig til en god karakter... B)

eller evt true dig til den hvis du lige flexer armen lidt.... ;)

man skal vel ha lidt udbytte af al den træning.... :lol:

men møjn med det...

Link to comment
Share on other sites

Nu så jeg lige hvor mange øvelser du træner, længere oppe på siden...hvor lang tid træner du i gennemsnit? Jeg har lige skåret to øvelser fra, så jeg nu ligger på 12 øvelser i alt. Jeg synes nemlig at min træning tog alt for lang tid (lidt over 2 timer på de dovne dage). Derfor har jeg som sagt skåret nogle fra i mit program til næste omgang HST (pauser lige pt.)

Jeg kunne godt forstille mig at sådan et program tager sin tid at komme igennem. Men hvad ved jeg...? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dips: 1 set - + 20 kg - 10 reps + 2 set i fri dressur

... turde ikke køre for tungt, da min skulder føltes lidt underlig!! 

Skal det forståes som, at du tog 10 reps med 20kg ekstra...og så endda kalder det ikke tungt? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kan se du også ejer en Maine Coon, det samme gør jeg. Snyd at du har en han :tongue: , det ville jeg også gerne have haft. Men en stor hun er heller ikke af vejen :) . Du får lige et billede af Geronimo, G.I.C og min kats far.

flere-mio_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dips: 1 set - + 20 kg - 10 reps + 2 set i fri dressur

... turde ikke køre for tungt, da min skulder føltes lidt underlig!! 

Skal det forståes som, at du tog 10 reps med 20kg ekstra...og så endda kalder det ikke tungt? :blink:

simondj> Ja... jeg tager 10 reps uden problemer med + 20 kg skive mellem benene!! Jeg synes ikke det er tungt, jeg er nok bare født til at dippe ;)

Nå ... første eksamensdag overstået!!! Jeg synes det gik godt :w00t: Jeg havde en masse dejlige personer ;) til at sende mig tonsvis af gode energier!!

Jeg er lidt mere bekymrede for den kombinerede CNS, fysik og fysiologi i morgen!!! 150 mennesker i en gymnastiksal til eksamen <_< det bliver ulideligt :angry:

Træning tirsdag morgen d. 3/6

... som sædvanligt en gåtur på en time mellem 5 og 6!! Dog var jeg en smule handicappet af en nu endnu større vabel på højre hæl :( AV AV!!!

Træning tirsdag d. 3/6

Jeg besluttede af stoppe HST cyklus idag - jeg var simpelthen ikke gearet efter eksamen til at løfte tungt! :unsure: Så jeg futtede lidt rundt i OBBC med min studiemakker et par timer og hyggede mig totalt meget med ryg, bryst, tricep, bicep og mave!!

Det var god svedig træning med lidt indlagt posering!!

Jeg skulle lige prøve min chinsstyrke og kom let op på 14 stk!! Jeg når helt sikkert over 20 reps inden årets udgang :w00t::4whip::devil:

Link to comment
Share on other sites

XAX> Selv AFSLØRET :tongue:

Jeg så dig godt!!! Holdt øje med dig ud af øjenkrogen B)

... næste gang kunne du jo komme over og sige HEJ - jeg bider ikke :devil: .. hele tiden ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu så jeg lige hvor mange øvelser du træner, længere oppe på siden...hvor lang tid træner du i gennemsnit? Jeg har lige skåret to øvelser fra, så jeg nu ligger på 12 øvelser i alt. Jeg synes nemlig at min træning tog alt for lang tid (lidt over 2 timer på de dovne dage). Derfor har jeg som sagt skåret nogle fra i mit program til næste omgang HST (pauser lige pt.)

Jeg kunne godt forstille mig at sådan et program tager sin tid at komme igennem. Men hvad ved jeg...? :rolleyes:

Jeg tillader mig maks at bruge 1:40 på styrketræning, prøver helst at gå efter de 1:30 :4whip: - aldrig mere end 2 timer sammenlagt, når både opvarmning og nedkøling tælles med :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nå ... første eksamensdag overstået!!! Jeg synes det gik godt  :w00t: Jeg havde en masse dejlige personer  ;)  til at sende mig tonsvis af gode energier!!

Jeg er lidt mere bekymrede for den kombinerede CNS, fysik og fysiologi i morgen!!! 150 mennesker i en gymnastiksal til eksamen  <_<  det bliver ulideligt  :angry:

Krydser fingre igen. ;) Det er altså stygt det der med to eksaminer i træk. :angry:

(Rettelse: Spørgsmål slettet, da jeg selv fandt ud af det. :4slap:)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Well, xax var ikke den eneste som "tjekkede" dig ud :tongue:

Jeg tog mig selv, op til flere gange, i direkte at stirre på dig da jeg bænkpressede :bblush:

Vi diskuterede det længe, for der er vist i alt 4-5 rødhårede piger som jævnligt træner i OBBC, men da vi nærstuderede dine guns, blev vi enige om at det måtte være den famøse Engel! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share