ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

held og lykke med eksamen...de der store "sals" eksamener sammen med en masse andre er ikke sjove, (kender det alt for godt) men bare fokuser på opgaven (som ved et tungt sæt squat B) ) og spark røv!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Er jeg så den eneste der ikke har set giraffen?

jsc> Jeg troede du havde set giraffen!!! :blink:

Baardi bilder>

Well, xax var ikke den eneste som "tjekkede" dig ud  :tongue: 

Jeg tog mig selv, op til flere gange, i direkte at stirre på dig da jeg bænkpressede :bblush:

... nå så det var dig!! Jeg undrede mig godt nok over hvor glad fyren ved bænkpressen var for at spejle sig!! :tongue:
Vi diskuterede det længe, for der er vist i alt 4-5 rødhårede piger som jævnligt træner i OBBC, men da vi nærstuderede dine guns, blev vi enige om at det måtte være den famøse Engel!  :)

;) B)

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag morgen d. 4/6

Den sædvanlige gåtur mellem 5-6 :rolleyes: i et forrygende godt vejr og varmt, med en hæl som var til at holde ud!!!

.. jeg fik has på min vabel igår med skalpellen!! LOL ...dækkede den med lidt compeed og så er hælen næsten god som ny!! :bigsmile:

Eksamen var svær... men jeg fik da svaret på det meste!! Nu er det kun tiden som vil vise om det sidste halve år har båret frugt!! :)

Træning onsdag eftermiddag d. 4/6

Kroppen skulle lige rystes igennem efter eksamen, hvilket blev til en omgang med mave, armbøjninger og lænd!!

Havde desværre ikke så meget tid, da arbejdet også skal passes!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Nåe, hvad siger du til det? (Som de siger på Fyn) :4whip:

jsc> Jeg kommer hjem til Fyn i morgen, så skal jeg få opdateret min kalender og se om jeg kan klemme en gang mad ind fredag aften :rolleyes:

... det ville jo også være optimalt at ligge en god bund til MOL-træf!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

jsc> Jeg kommer hjem til Fyn i morgen, så skal jeg få opdateret min kalender og se om jeg kan klemme en gang mad ind fredag aften :rolleyes:

... det ville jo også være optimalt at ligge en god bund til MOL-træf!!! ;)

Vii vil ikke have nogen afbud til træffet pga. overdreven indtagelse af mad eller alkohol :devil::devil: B) B)

Link to comment
Share on other sites

Opdatering af træning....

Grundet posteksamensophold de sidste par dage på fastlandet :rolleyes: har jeg ikke haft tid til log-opdatering, så derfor følger nu torsdag til mandag.....

Powerwalk hver morgen, dog lidt senere end sædvanligt :blink: og med fast følgesven B)

Selvom det egenligt var SD efter den sidste HST omgang, så har jeg ikke kunne lade vægtene ligge, og så er det jo altid sjovt at træne i et andet center, specielt når man har en god udsigt ;)

Træning torsdag d. 5/6

Dybe Squat : 40-50-50-60-50 kg : 20-15-12-10-15 reps

Stivbenet dødløft : 50-50-60-60 kg : 20-20-18-16 reps

Leg presses : 100-140-170-200 kg : 25-10 reps

Baglårs curl : 30 kg á 2 set til syregrænse

Sissy squat : 1 set til syregrænse

Læg : 80 kg i leg press 3 set til syregrænse

Chins : 14 reps á 3 set

Bænkpres m. håndvægt : 20-25 kg : 20-14 reps

Kabelcross : 20 kg á 3 set til syregrænse

Bicepscurl : 13 kg : 3 set á 9 reps .. meget kontrolleret

Bagskulder m. håndvægt : 3-5 kg : 5 set til syregrænse

Dips : 0-10-15-20 kg : 28-20-17-12 reps

Træning lørdag d. 7/6

Chins 14-10-10 reps

Ryg - Træk foran 65-75-85-90-95 kg : 25-15-12-8-5 reps

Ryg - træk foran, smalt greb 85 kg : 8 reps

Roning m. håndvægt : 30-35-35 kg : 10 reps

syreøvelse for skulder, ryg m. 20 kg vægtstang... kørte først pres bag nakke, pres foran for til sidst at lave bent over rows á 4 set

Hyperextension

Mave ... diverse øvelser

Træning mandag d. 9/6

Chins - foran 15-10-10 reps

Chins - bagved nakke 6-5-5 reps

Bænkpres : 40-50-60-60 kg : 20-15-9-10 reps

Skrå pres m. håndvægt : 18-21-21 kg : 15-12-11 reps

Dips / Flyes ... øvelserne blev kørt kontinuerligt, vekslende mellem hinanden.

Dips 15-10-10 reps : Flyes 12 kg med 12 reps

Kabelcross : 20 kg á 3 set til syregrænse

Bicepscurl m. stang :15 kg : 20 reps á 3 set

Bicepscurl m. hånvægt : 13 kg : 20 reps á 3 set

Mave.. diverse øvelser

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 10/6

Da jeg kom sent i seng i går, var den sædvanlige morgentur ude af billedet eftersom jeg først stod op klokken 9 :blink:

Jeg tur i stedet en 35 minutter tur på stepperen omkring klokken 14 og fik derefter trænet min mave hårdt igennem!! :)

Jeg ser frem til at komme igang med et nyt program i slutningen af ugen og har næsten 100% besluttet at jeg giver sheiko en chance... :rolleyes: så må vi se hvor ødelagt jeg bliver af det :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er grunden til at starte et sheikoprogram? Er det for at blive massivt stærk, for ellers må der være nemmere måder, eller er det bare for at have en undskyldning for at tilbringe så meget tid som muligt i centeret?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er grunden til at starte et sheikoprogram? Er det for at blive massivt stærk, for ellers må der være nemmere måder, eller er det bare for at have en undskyldning for at tilbringe så meget tid som muligt i centeret?

... bare for at blive rigtig, rigtig, rigtig led!!! :devil::devil::devil:

LOL LOL

(jeg vil bare gerne prøve!!!)

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag morgen d. 11/6

I morges var det op 4:30 som sædvanligt, og ud i det friske morgenvejr i 1:10 minutter!! :rolleyes:

... der var en rigtig god energi og tempoet var højt!!! Det var skønt at temperaturen allerede lå over de 15 grader!! :)

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag aften d. 11/6

JA.... jeg kunne jo ikke holde mig væk selvom jeg ellers har stor SHEIKO dag i morgen, hvor jeg begynder en dobbeltsplit!!! :firebounce:

(glæder mig som et lille barn!!)

Men jeg tog alligevel i centret hvor jeg fik steppet mig varm, gennemførte en runde dype dips á 4x10 samt 1 set á 25 reps!

Herefter blev det til chins foran 1x14 reps, 1x12 reps - chins bagved nakke 1x10, 1x8 reps.... og så lidt snik snak :rolleyes:

Min fedtprocent sagde 16,5% fordelt på 68,6 kg, hvilket vil sige at jeg kun ligger lige ved et kilo fra de 15% som var mit mål som fast standard!! Der er da også kommet 3 deling i låret, lækre striber i toppen af brystet og selv skulderen begynder at være krydret :tongue: ... og for første gang meget længe kan jeg nu se striber i siden fra min skrå mavemuskler - så "lidt" tilfreds var jeg da idag!! B)

Plus min talje sagde sølle 68 cm i morges :blink: hvorimod mit lårmål ikke bliver offenligt gjort (DAMN mine ben svinder .... ÆVV :( )

Link to comment
Share on other sites

Min fedtprocent sagde 16,5% fordelt på 68,6 kg, hvilket vil sige at jeg kun ligger lige ved et kilo fra de 15% som var mit mål som fast standard!! Der er da også kommet 3 deling i låret, lækre striber i toppen af brystet og selv skulderen begynder at være krydret  ... og for første gang meget længe kan jeg nu se striber i siden fra min skrå mavemuskler - så "lidt" tilfreds var jeg da idag!! 

Plus min talje sagde sølle 68 cm i morges  hvorimod mit lårmål ikke bliver offenligt gjort (DAMN mine ben svinder .... ÆVV  )

:tongue::wub: :4thumbup:

Nice, men benene behøver du nok ikke være bekymret for, hvis jeg kender Onkel Boris ret ;)

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy> :kiss: :wub:

Opdatering af gårsdagens træning

.... fremover vil jeg slå mine daglige træningsture sammen til en opdatering, eftersom jeg ellers konstant skal logge på MOL :rolleyes:

Træning torsdag morgen d. 12/6

Powerwalk 45 min fra klokken 5:15 - 6:00

Sheiko Dobbeltsplit Uge 1 - Dag 1 :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Træning torsdag middag d. 12/6

Benchpress

1set x 5 @ 50% - 40,0 kg

2set x 4 @ 60% - 48,0 kg

2set x 3 @ 70% - 56,0 kg

6set x 3 @ 80% - 64,0 kg

Squat

1set x 5 @ 50% - 40,0 kg

1set x 4 @ 60% - 48,0 kg

2set x 3 @ 70% - 56,0 kg

5set x 3 @ 80% - 64,0 kg

Lunges

4set x 10 @ 35 kg

Chins - træk fortil / træk bagtil

3 set fortil - 10-10-8 reps

3 set bagtil - 8-9-7 reps

... kørte rigtig godt idag!!

Bicepscurl

4set x 10reps - 13 kg

+ en afsluttende poseringstræning 3 x standardposering til fitness

Træning torsdag aften d. 12/6

Benchpress

1set x 5 @ 50% - 40,0 kg

1set x 5 @ 60% - 48,0 kg

5set x 5 @ 70% - 56,0 kg

Flat Dumbell Flies

5set x 10 @ 12,5 kg

... alt for let vægt!!

Squat

1set x 5 @ 55% - 44,0 kg

1set x 4 @ 65% - 52,0 kg

5set x 3 @ 75% - 60,0 kg

Goodmornings

5set x 5 @ 30,0

... igen alt for let vægt, men OK eftersom øvelsen lige skal arbejdes ind igen!! :)

Skulderpress

1set x 10 @ 16,0 kg

1set x 8 @ 18,0 kg

2set x 6 @ 20,0 kg

Laterals

1set x 10 @ 8,0 kg

1set x 8 @ 10,0 kg

2set x 6 @ 12,0 kg

... og det var det B)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sheiko dobbeltsplit :unsure:  :retard: :wub: Psykopat :dropjaw: :lol: :4whip:

hmmmm..... :blink:

nu er jeg vist ikke den eneste som hopper på det program!!! ;) ... jeg synes, at jeg kan huske noget med at din uskyld er taget!!! :rolleyes:

... og vist jeg skal undskyldes, så er det jo sommerferie og hvad skulle jeg ellers lave end at træne helt vildt!! :4whip:

(... du kunne jo komme med et forslag :wub: )

Link to comment
Share on other sites

HOLD DA K... !!! Jeg tror jeg bliver glad for det Sheiko, for første gang i umenneskelige tider kan jeg mærke mine muskler - JEG HAR DOMS!!! JUUUUHUUUUU :w00t::w00t::w00t:

Træning fredag d. 13/6

Idag skulle kondien lige have et skub, så det blev til 45 minutter på stepperen og 10 min på CII, efterfulgt af mavetræning!!!

Snik snakket blev der også en del :unsure: men der var tid til det, så det går nok!! :rolleyes:

Træning lørdag morgen d. 14/6

Det sædvanlige.... powerwalk 1t. 10 minutter i superhumør :firebounce: specielt fordi mine ben og balder var godt ømme :tongue:

Sheikoen er desværre blevet udsat til i morgen søndag, da jeg havde byttet rundt på mine vagter på arbejde og desværre havde "glemt" en 12 timers vagt idag!! UPS :bblush:

(... jeg er også lidt distræt for tiden ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share