Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg har været voldsomt træt i dag, og mistænker at det snart er tid til deload

BVK i dag

Jeg startede med en halv times gøgl og opvarmning med chr Kofod. Det indebar swiss ball og medicin bold opvarmning. Kristian mener at mine obliques ikke bliver aktiveret nok ved hverken dødløft eller bænkpres, hvilket gør mit opspænd for dårligt. Derfor skal jeg arbejde på at få det aktiveret og optrænet.

I den forbindelse gik øvelsen bla ud på at komme op og stå på en swiss ball. Vi starede med at sidde på den, på knæene. Ligeledes lavede vi en del udstrækning m.m Efter 30min var jeg gennemblødt af sved. Gang på gang bliver jeg forundret over hvor udfordret man bliver når man bliver flyttet ud af sine vandte omgivelser. Tung bænk og dødløft, bliver owned af lidt leg med en 5-6kg tung medicin bold, og en stor swiss ball. Mærkeligt.

Anyway, så var det ret udfordrede, og føltes super godt i kroppen bagefter.

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 4 x 110

4 x 4 x 137,5

Det første sæt var elendigt, de andre tre var nogenlunde. Bestemt tunge, men det hjalp klart at få en spotter på.

Bench

1 x 20 x 20

1 x 8 x 40

1 x 8 x 85

1 x 3 x 100

bænk til klods

1 x 3 x 120

1 x 3 x 130

1 x 2 x 140

1 x 3 x 140

2 x 3 x 135

close grip pullups

2 x 10 x bw

1 x 8 x bw

Upright rows

1 x 8 x 40

2 x 8 x 50

Undervejs fik jeg lavet en del plate flips. I dag flippede jeg med 15`erne, hvilket gik langt bedre end sidst. Ligeledes kørte jeg lidt curls

Link to comment
Share on other sites

Du logger din klods-træning uden at kommentere?! Fy!

:tongue:

Jeg kan godt kommentere : JEG ER SLAP!! :laugh:

Ej jeg fik lidt mere tid til at studere fænomenet i dag. Der er flere ting. Pt er det meget svært for mig at holde et hardcore opspænd mens jeg bænker til klods. Så jeg ligger rimelig fladt. Hvilket gør at der ingen bounce, osv er. Så på en måde er det et mere reelt løft. Den skal mases op, og det er svært at snyde. For nu at kalde en spade for en spade.

Så konklusionen er den samme som vi drøftede. Jeg er ganske enkelt ikke stærk nok

Link to comment
Share on other sites

Ej jeg fik lidt mere tid til at studere fænomenet i dag. Der er flere ting. Pt er det meget svært for mig at holde et hardcore opspænd mens jeg bænker til klods. Så jeg ligger rimelig fladt. Hvilket gør at der ingen bounce, osv er. Så på en måde er det et mere reelt løft. Den skal mases op, og det er svært at snyde. For nu at kalde en spade for en spade.

Det lyder lidt som om, at du taber opspændet og kontrollen i arme og kerne når du rammer klodsen?

Link to comment
Share on other sites

Mini træning i dag

BVK

Flat dumbell pres

1 x 8 x 22,5

1 x 8 x 32,5

1 x 8 x 42,5

2 x 7 x 51

1 x 6 x 51

1 x 5 x 51

Ikke godt nok

Dumbell curls

10 x 17,5

2 x 10 x 22,5

Og 4 sæt cabel curls

Dagens gode nyhed er at mine arme måler små 43cm med pump. Så er der kun 7 cm til målet :laugh:

Squat i morgen, Bænk Lørdag, Dødløft Søndag

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag gik i smadder pga en dag på arbejdet fyldt med problemer...great

Så jeg nåede dårligt at varme op før jeg skulle afsted igen

squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 140

øv

Den skulle have stået på 3 x 3 x 145, og nogle rows.

I morgen, Bench

Link to comment
Share on other sites

Spøer inviterede mig i et smut i TSK i dag, og da det for engangs skyld godt kunne lade sig gøre, joined jeg hans træning

Det var et hyggeligt gensyn. Der var kommet endnu mere masse på rammen hos Spøer, og Hoos (som jeg ikke ved om er på MOL mere) fik kørt en del bench også.

Bænkpres Raw

1 x 8 x 65

1 x 5 x 65

1 x 5 x 95

1 x 3 x 115

1 x 2 x 130

Titan Fury -44

1 x 2 x 145 - 3 boards - Lette

1 x 2 x 155 - 3 boards - Lette

1 x 2 x 160 - 1 board. Failede på den anden. Havde store problemer med at få den til brystet

1 x 2 x 160 - 1 board. Failede på den anden. Første rep var meget fornuftig, og der var god fart på. Alt i alt, er jeg godt tilfreds.

Kim (tror jeg nok han hed) kom med en masse rigtig godt input. Det et desværre længe siden jeg har kunne joine brdr Prehn i HSF, men heldigvis var det ikke som at starte forfra igen. Det lader til at være som med så meget andet, at der skal hældes lidt på af gangen.

De ting jeg fik fyldt på i dag, havde jeg ihvertfald noget nemmere ved at implementere straks, end jeg har følt tidligere.

Så alt i alt, en super træning, og et hyggeligt, ommed lidt smertefuldt gensyn med trøjen.

Håber at kunne joine jer i TSK igen

Link to comment
Share on other sites

Hej :smile:

Det var rigtig hyggeligt, at du kunne træne med os i dag. Kom endelig igen en anden gang. (Så kan det også være, du kan få en mere positiv Kathrine at se. Jeg har det desværre med at blive noget negativ, når udstyret ikke gør, som jeg vil have det til. :blush:) Skal blive spændende at se, hvad du kan presse til brystet, når du engang får noget ordentligt ned. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej :smile:

Det var rigtig hyggeligt, at du kunne træne med os i dag. Kom endelig igen en anden gang. (Så kan det også være, du kan få en mere positiv Kathrine at se. Jeg har det desværre med at blive noget negativ, når udstyret ikke gør, som jeg vil have det til. :blush: ) Skal blive spændende at se, hvad du kan presse til brystet, når du engang får noget ordentligt ned. :bigsmile:

Det var super at jeg måtte joine jer. Det er et godt sted i har jer der.

Alt i alt var du da ganske positiv. Taget i betragtning af at en af os fik præsteret at sætte skæv vægt på osv, så er du da ganske mild :laugh:

Men ja, jeg glæder mig til at se om det en dag lykkedes at få det til at spille, så jeg kan få et reelt løft

Link to comment
Share on other sites

Spøer inviterede mig i et smut i TSK i dag, og da det for engangs skyld godt kunne lade sig gøre, joined jeg hans træning

Det var et hyggeligt gensyn. Der var kommet endnu mere masse på rammen hos Spøer, og Hoos (som jeg ikke ved om er på MOL mere) fik kørt en del bench også.

Diskostilen kører ok - har næsten holdt vægten selvom jeg har droslet meget ned på bentræningen :cool:

Din størrelse er godt nok også ganske fin efterhånden! Og man kan stadigt tydeligt se din erector selvom du ikke er "helt" cuttet :tongue:

Kim (tror jeg nok han hed) kom med en masse rigtig godt input. Det et desværre længe siden jeg har kunne joine brdr Prehn i HSF, men heldigvis var det ikke som at starte forfra igen. Det lader til at være som med så meget andet, at der skal hældes lidt på af gangen.

De ting jeg fik fyldt på i dag, havde jeg ihvertfald noget nemmere ved at implementere straks, end jeg har følt tidligere.

Så alt i alt, en super træning, og et hyggeligt, ommed lidt smertefuldt gensyn med trøjen.

Håber at kunne joine jer i TSK igen

Selvfølgeligt kan du være med en anden dag. Det er meget rart at have en på samme styrke- og erfaringsniveau når der gives instruktion.

Der var masser af power i dit pres, du skal bare arbejde med trøjen.

Alt i alt var du da ganske positiv. Taget i betragtning af at en af os fik præsteret at sætte skæv vægt på osv, så er du da ganske mild :laugh:

Hehe det var vidst mig, der klokkede i den :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lidt bvk træning i dag

Dødløft - Sumo

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 1 x 170 - Skulle have haft tre, men valgte at køre de sidste to konventionelt

Dødløft - Konventionelt

1 x 2 x 170

1 x 3 x 192,5

1 x 1 x 210

Jeg skulle have haft 3 på 210, og sluttet med 3 på 222,5. Men den var fuldstændig groteskt tung i dag. Om det er fordi jeg stadig ikke er oppe igen efter de sidste tunge løft, eller noget helt andet, ved jeg ikke

Front squat

1 x 5 x 50

1 x 3 x 90

1 x 3 x 100

1 x 3 x 110 - PR

Yates rows

1 x 8 x 80

1 x 8 x 90

2 x 5 x 100

og en chest supported 8 x 80

Db curls

3 x 8 x 27,5

Link to comment
Share on other sites

BVK

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 4 x 110

4 x 4 x 140

Tak for Markus for Spot.

Bench

1 x 20 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

4 x 8 x 115

Tak til Markus for udløft. Fantastisk tip fra Kim i TSK. Få altid udløft. Jeg har aldrig skænket en tanke at det at holde skuldrene tilbage, er fatalt for et godt opspænd i bænk. Men det gør jo en verden til forskel

Kneeling squat

1 x 5 x 145

1 x 5 x 155

1 x 5 x 165

Close grip pulldowns

1 x 8 x 115

Close grip pullups

1 x 10 x bw

Close grip pulldowns

1 x 7 x 125 Tungt

Db curls drop sæt

1 x 5 x 32,5

1 x 5 x 27,5

Link to comment
Share on other sites

Jeg har verdens sygeste ryg smerter i dag. Ikke lænden, og ikke rygraden.

Men igår efter træning begyndte der at komme en mærkelig udefinerbar smerte/ømhed i ryggen. Den er primært centreret omkring ribbenene på bagsiden af ryggen. Det er umuligt at pege på hvor smerte er, det er bare over det hele.

Det er primært når jeg vrider i ryggen. Jeg får vejr træknings problemer, og bliver stak åndet.

Det er dog ikke værre, end at jeg alligevel er taget på arbejde, men er du syg hvor er det ubehageligt. Jeg føler faktisk jeg har generelt vejr træknings besvær. Meget underlig følelse

Jeg går og venter på at Laush ringer

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Ryggen blødte væsentligt op igår, så det blev til en times badminton

BVK i dag

Flat dumbell pres

1 x 10 x 22,5

1 x 10 x 22,5

1 x 8 x 42,5

4 x 8 x 47,5 Back to basic

One arm cable rows

2 x 8 x 60

Cabel rows

1 x 8 x 125

Db curls

2 x 8 x 22,5

1 x 12 x 17,5

EZ Curls

2 x 10 x 42,5

Military

1 x 5 x 60

1 x 4 x 70

Naturligvis krydret med lidt plate flips med 10 og 15kg

I morgen, squat

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice :smile:

Det er noget seriøs træning du får kørt ! God bedring med din ryg. Det er ikke sjovt at have ondt i ryggen så kender det godt.

Jeg tænkte om det ikke var på tide med et nyt profil-billede så vi kan se dine fremskred ? eller et billede i billede-galleriet ?

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice :smile:

Det er noget seriøs træning du får kørt ! God bedring med din ryg. Det er ikke sjovt at have ondt i ryggen så kender det godt.

Jeg tænkte om det ikke var på tide med et nyt profil-billede så vi kan se dine fremskred ? eller et billede i billede-galleriet ?

Thanks. Jeg synes også selv at jeg giver den ok gas efterhånden. Tilgengæld er træningen mere fokuseret (læs relativt få øvelser).

Ryggen er langt bedre, og jeg er stort set smerte fri i dag. Hvilket er heldigt, da den står på squat træning senere.

Mht profil billede, så er det faktisk ved at være tid. Skal se om jeg kan tage et der ikke er helt for ydmygende.....hehe, jeg er liiige lovlig buff for tiden. Ala 91-93kg (182-83cm). Så pt er det mest flaterende med kluns på hehe

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Dødløft - Konventionel , uden straps

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 3 x 180

1 x 3 x 200

M. Straps

1 x 3 x 222,5 - All Time bedste 3`er i dødløft. PR

Bench

1 x 20 x 20

1 x 8 x 60

1 x 5 x 90

1 x 3 x 110

3 x 2 x 140

Brugte dagen til at øve lidt teknik, og forsøge at variere grebs breden lidt. Vil tro jeg godt kan presse 140 raw med pause på brystet nu

Front squat

1 x 3 x 92,5

1 x 3 x 102,5

1 x 3 x 112,5 PR

Det hjalp med bælte

Db curls

3 x 8 x 27,5

Link to comment
Share on other sites

Squat i BVK med Kofod

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 2 x 150

1 x 2 x 155

1 x 2 x 155 - hånd på

1 x 2 x 150

shit hvor du presser mig i squatten. Jeg går efter 3x155 på onsdag.

Og sindsyg dødløft!

Du vil godt kunne hamle op med Prehn om sejren i Nordland cuppen til næste år, hvis du stadig vejer de 90.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share