All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Fodbold Form

    Du er sgu nok nået den alder hvor usund livsstil sætter sit præg på kroppen. Det kommer før eller siden, hvor irriterende det end er, at man ikke kan leve som da man var 17 eller 23. 1 spis sundere 2 drop at sove på den forkerte tid af døgnet. Du får måske sovet timer nok, men hjernens søvncyklusser starter ikke bare når du begynder at sove. Jeg mærker det på egen krop. At begynde sin nattesøvn før eller omkring midnat lave små mirakler, da hjernen får “kørt de programmer” efter midnat, som naturens gang har bygget den til. Du må google hvorfor. Jeg har læste det men det er ikke noget jeg kan huske, Så få en normal døgnrytme og bliv et energibundt, bedre appetitregulering mm 3 intervaltræning. Fundamentet for et godt resultat af punkt 3, bygger du på punkt 1 og 2
  3. Motion i balance™

    Jeg vil slet ikke afvise, at frempinden kommer til at pege opad igen, os at saddelhøjden måske komme en bønne ned. Nu prøver jeg mig foreløbig frem. Det skal dog siges, at min ømhed nede omkring lænden begyndte, da jeg startede med cykeltræning igen i januar og februar, og det var på vintercyklen med en rimeligt komfortabel geometri og indstilling. Jeg tror derfor mere, det er typen af arbejde og ikke selve positionen, men altså, det hører afgjort med i overvejelserne, om der måske skal justeres. Det er godt set med positionen og meget relevant. Foreløbig kan jeg allerede på dag 3 af min cykel-detox konstatere, at jeg er noget mindre øm om morgenen end de foregående to dage, hvor det var ret akut. Så lidt joggeri kombineret med de gode øvelser, jeg fik fra fyssen er nok vejen frem en rum tid endnu, før jeg for alvor lusker cykeltræningen ind igen. Det slår mig lige nu, at jeg egentlig godt kunne bruge en spinningcykel til at vurdere det med positionen. Man kunne jo tage en times solospinning, hvor man justerer lidt op og ned og mærker efter, om det gør nogen forskel nede i lænderegionen. Det er alt sammen ret nyt for mig overhovedet at mærke noget til min ryg, men nu er jeg meget besluttet på, at det skal helt væk, for det da godt nok irriterende :/
  4. Motion i balance™

    Hej Henrik Du ved det helt klart bedst selv, men da jeg så din - i øvrigt utroligt flotte! - cykel tænkte jeg på, at din position er meget aggressiv. Helt generelt er jeg ikke overbevist om, at alle verdens cykelryttere pludselig har fået en mere smidig ryg og lænd end for bare 10 år siden, da slamthatstem gjorde sit indtog. For slet ikke at tale om for 20, 30 eller 40 år siden, da droppet mellem sadel og styr var MEGET mindre - og bukningerne til gengæld blev brugt mere end i dag, hvor folk som regel sidder oppe i bremserne (med strakte arme), også når det går stærkt. Og i hvert fald har jeg oplevet flere rygproblemer, det har været svært at slippe af med, blandt folk jeg kender. Position er jo for 99,9% af verdens cykelryttere (0,1% er Rohan Dennis :-)) et kompromis mellem aero, power og komfort/sundhed: Aero giver sig selv; power ift. at de fleste kan producere færre watt når de er krøllet sammen og komfort/sundhed er den enkeltes muligheder og begrænsninger, som igen er defineret af genetik, øvelser (fx core og yoga) - og alder. Så det er helt individuelt, og sikkert ikke relevant for dig, men måske en overvejelse værd? Kan man evt. vende frempinden om, så den peger lidt opad, i en periode - så kan du se, om det betyder noget som helst? Bortset fra det er det en IMPONERENDE indsats, du lægger for dagen på cyklen i år - tit på ruter, som jeg selv tænker at jeg skal genbesøge ;-)
  5. Yesterday
  6. Langt pokker i MOL

    ... og det gjorde han. Det blev til en tonsertur på Amagerrunden i stedet. Ca 55km
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: Løbebånd - 5km (29min og 23sek) Hold nu kæææft der var hårdt. Tænk jeg har løbet næsten 10min hurtigere på en 5er for 6år siden. Og der var ikke fordi jeg ikke pressede mig selv idag. Faster idag. Det gør det nok ikke nemmere. Pullups - 2sæt x 12reps
  8. Motion i balance™

    Jamen, det er nok rigtigt. For mig har der bare altid været den grundlæggende forskel på løbe- og cykeltræning, at man skal passe lidt på med løb, fordi stødbelastningen er stor, og derfor skal man for det første gå forsigtigt frem, og for det andet er der hele tiden en eller anden grænse for, hvor meget og hvor hårdt man kan træne. Modsat er cykeltræning langt mere skånsom, og man kan - i princippet - træne alt det man gider uden at risikere ømme skinneben, ødelagte ankler, løberknæ og alt det andet sjove, men kan opleve ved løb. Skal man køre konkurrencer, må man selvfølgelig følge et træningsprogram, men der er ikke de samme naturlige begrænsninger. Derfor skal jeg bare lige vænne mig til, at der kan komme sådan en øm ryg/lænd ind over fra højre, der gør nas og indskrænker min mobilitet. Den så jeg ikke lige komme, og jeg troede egentlig, at jeg havde den under kontrol. Men nu må jeg så bare lige skifte hest og fokus. Førsteprioriteten er afgjort at få mobilitet og lænd helt på plads igen. Forskellen på løb og cykling er i øvrigt noget af det, Lars Nybo er inde på i denne her udgave af Fitness M/K, som jeg genhørte for nylig. Den er rigtig god: https://www.24syv.dk/programmer/fitness-mk/20176602/123-cykelsport-og-videnskaben-bag
  9. Motion i balance™

    De kloge påstår at man bør tage en rolig godt og vel halv uge hvert tredje/fjerde uge. Ikke at jeg selv får det gjort så tit men med den træningsmængde du lægger for dagen, tænker jeg at det nok ikke er en dårlig idé. Jeg er efterhånden overbevist om at mængde er en vigtigt ting i cykeltræning men trods alt skal kroppen en gang i mellem have lov at restituere i bund.
  10. Motion i balance™

    Ja, det er nok lige her, at man skal være voksen og fornuftig Så jeg tager lige nogle dage helt uden cykling, løber nogle småløbeture og skruer op for mine rygøvelser. Og så indstiller jeg skydningen indtil videre med arrangementer som Sommercup og motionsløb. Når man har de der mål om at deltage diverse arrangementer, så løber de nogle gange af med en. I går tog jeg faktisk en lille joggingtur i solskinnet, og da gjorde jeg en opdagelse mht. lænden. For når man løber, laver man et lille vrid i lænden/ryggen. Man drejer sig så at sige om sin egen akse og får på den måde 'olieret' den midterste del af skroget. Lige præcis det vrid mangler i landevejscykling, hvor man ganske vist bruger ryggen meget, men den er knap så mobil og 'roterende' som ved løb. Jeg dropper jo altid løb helt, når jeg begynder at cykle, men måske skal jeg blande det lidt? Plus, naturligvis, huske mine øvelser. Vi må se, hvor den lander.
  11. Last week
  12. Fodbold Form

    Hey Jeg er 29 år gammel spiller fodbold. Jeg vil gerne vide hvorfor min kondition er blevet så dårligt og jeg kan ingen gang holde 10 min. ud, jeg var engang meget hurtig og mine spidskompetencer var hurtighed og træfsikkerhed på fodboldbanen. Til dagligt er jeg ledig, så jeg laver ikke det store end at sove sent kl. 3 og stå op kl. 15. Jeg træner hellere ikke så meget mine ben er blevet for tunge, men spiser desværre for meget fastfood. Jeg vil gerne gøre noget ved det. Hvad kan jeg gøre? Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg forstår hellere ikke hvad der sker for mine evner på fodboldbanen, jeg burde holde til 20 min min.. 10 20 30 løb om det kan gøre noget ? styrketræning kan det hjælpe ? Jeg skal starte et sted.
  13. Motion i balance™

    Det er nok en god ide. Det er også mange og lange ture du er startet op på. Nok meget smart at dosere det lidt en periode.
  14. Motion i balance™

    Hmmm, én ulykke kommer sjældent alene, og ovenpå den manglende luft i lungerne/pollen/eller hvad filan det nu end er, så er min lænd og ryg i dag begyndt at skabe sig tosset igen. Den drillede i den første tid med cykeltræning, men jeg syntes egentlig, jeg havde fået styr på den. Men i dag har den virkelig nasset med indskrænket mobilitet til følge. Derfor har jeg besluttet mig til at tage nogle uger måske endda en måned eller to, hvor jeg ikke forcerer noget som helst. Jeg har tænkt mig at løbe lidt og cykeltræne til husbehov, men i begrænset omfang, for nu skal den ryg altså på plads, og der skal være overskud i lungerne igen. Jeg har - kort sagt - tænkt mig at leve til min logtitel i et stykke tid
  15. Langt pokker i MOL

    Stængerne var OFF og det gav ikke rigtigt mening at køre ud. I stedet sov jeg videre og anden gang jeg vågnede stod jeg op og smuttede i FW til en dag (næsten) uden lår-træning. Tåhævninger på et ben: 4 x 25 ss Chinups: 3 x 8 Stepups: 3 x 10 Hexbar-squat: 3 x 10x70 Bicepcurl: 2 x 10x17,5 Bænkpres: 2 x 10x32,5 Arnold pres: 8x15, 10x15 Mavemaskine: 2 x 10x60 ss Hyperextension: 2 x 20 Har aftalt at køre med sædvanlig kollega inden jeg skal på arbejde i morgen - må se om han brænder mig af.
  16. AxBard

    Søndag 2019 05 19 Opvarmning · 250 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 40 · 10 x 42.5 · 10 x 42.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 05 x BW · 05 x BW · 10 x (BW-7.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+22.5) · 10 x (BW+22.5) Pull ups neutral · 10 x (BW+6.25) · 08 x (BW+6.25) · 10 x (BW+5.00) · 10 x (BW+5.00) Tricep cable · Ingen Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 10 · 10 x 08 · 10 x 08 · 10 x 08 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 18 · 10 x 18 · 10 x 18 Ryg · Ingen Abs · Ingen Kakaomælk · Ingen Kommentar Fik nogle pointer til lat raise og gik ned i vægt for at indøve den nye bevægelse. Forsøgte chin-ups uden hjælp – ikke fantastisk men heller ikke super dårligt. Rent arbejdsmæssigt får jeg ikke trænet før torsdag hvilket er kærkomment for min venstre skulder som er lidt smerteramt for tiden. Er blevet spurgt om jeg vil forfremmes op i den hierarkiske firmastruktur – jeg skal have sagt nej på en pæn måde uden at brænde broer. Jeg elsker det jeg laver nu så hvorfor skifte til noget andet som jeg ikke brænder for på samme måde.
  17. Langt pokker i MOL

    Endelig går det fremad med helbredet, i dag kun snottet og ondt i halsen i morges og ellers kun lidt synkebesvær resten af dagen. Benene var ikke kommet sig helt da jeg kørte ud på cykelbanen. Hovedet var heller ikke med. Det var ellers som skræddersyet til mig. Opvarmning, 3 flyvende 100-metere med en halv times pause imellem og afrulning. Jeg manglede ild i øjnene og det blev sgu lidt fesent. Er der noget mine fede skinker ikke vil når de er trætte, er det at køre med høj kadence og min topgearing er for lav til at fyre den af over så kort tid. VM i Manchester er reelt kørt på depotspor, selvom de to andre gamle svært gerne vil have mig med. Næste år det “kun” i Berlin og det er mindre mentalt udfordrende end at flyve helt til England og leje bil og puha.... Det giver mig også tid til at få styr på teknikken, da jeg præsterer som vinden blæser og det vil alt andet lige være markant mindre stressende at være velforberedt. ... Jeg havde planlagt styrketræning i aften, rulletur i morgen og intervaller tirsdag, da jeg skal møde halvsent de to dage. Men nu har man fundet på at det skal regne på tirsdag og da jeg næppe er blevet helt rask, så skal jeg ikke ud i regn. Så jeg prøver med intervaller i morgen og mon ikke det går, nu jeg ikke kunne grave dybt i dag?
  18. Doktorens log

    Hip thrusts 60 x 4 100 x 3, 16 Bencurls 110 x 13 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side H. Rows 60 kg x 9/9 50 kg x 13/13, 12/12, 11/11, 10/10 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+60 kg x 10 Kv+50 kg x 12, 10 D. Pull-overs 26 kg x 13, 12, 9 Maskin laterals 80 x 20 70 x 15 D. Incl. Curls 18 kg x 10
  19. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndag: Buttom Up kb press - 20kg, 24kg, 32kg, 32kg, 24kg 1-8reps. Tjaa, kunne være bedre. Kun singels med 32eren. DB curls(fat gripz) - 3sæt x 10reps med 20kgs Triceps pushdowns - 3sæt x 15reps ....Dejligt pump på armene.
  20. Motion i balance™

    Hmmm, tror mere og mere på min teori om, at jeg er middelsvært ramt af pollen. Jeg tog en solid solotur i dag på knap 110 km med 27 km/t i snit, og den rev sgu godt i lungerne, ligesom jeg er lidt 'medtaget' her bagefter. For en 3-4 uger siden kørte vi en søndag 123 km til klubtræning, hvor jeg var i hopla hele vejen. Så enten går det den forkerte vej på trods af god træning, eller også er der andre faktorer, der trækker i den forkerte retning. Nu prøver jeg at tage klubtræningen på onsdag som en indikator. Hvis det kniber med at følge med på intervallerne, så springer jeg Sommercup om torsdagen over og letter generelt lidt på gaspedalen, tror jeg. Ellers en rigtig god tur i dag, hvor jeg lige fik genopdaget nogle af de landeveje, jeg tidligere har huseret på.
  21. AxBard

    Fredag 2019 05 17 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 40 · 10 x 42.5 · 10 x 42.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-5.5) · 10 x (BW-5.5) · 08 x (BW-5.5) · 10 x (BW-7.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+22.5) · 10 x (BW+22.5) Pull ups neutral · 10 x (BW+5.00) · 10 x (BW+5.00) · 10 x (BW+5.00) · 07 x (BW+5.00) Tricep cable · Ingen Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 05 x 18 · 05 x 18 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen Kakaomælk · Ingen Kommentar Var afsindig træt så både arbejde og træning var i den grad op af bakke. Den sommerferie kan kun komme for sent ;-)
  22. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdag: Løb - 26min Dejligt. Eller dvs. Det var sådan nogenlunde til at være i efter de første 5min. Stadig tykmandsløb.
  23. Langt pokker i MOL

    Senere i går snuppede jeg 4 x 25 tåhævninger på hvert ben og så 100-110 på begge ben. Her til eftermiddag tog jeg tricyklen frem og trillede de godt 50km på min Amager-runde. Pulsen ikke over 80% og tit noget lavere. Intervallerne i går sad brutalt i lårene og ved den mindste belastning syrede de totalt til. Vel hjemme 20 minutter med form roller og massagerulle og så en halv time i trykbukserne. Håber jeg får noget at skyde med til sprinterne i morgen.
  24. Jeg har været træt de sidste dage. Og har tænkt lidt over det. Jeg synes at min hukommelse ikke har været for god, mit blodtryk synes, i hvert fald i et vist omfang, at være korreleret med min søvn og sådan. Såeh måske jeg bare lige skal tillade mig selv at sove lidt mere. 18/5 med Fistandantilus og min sædvanlige træningsmakker. SQ [email protected],5. Hårdt, presset, men mest på teknik. Når jeg var fokuseret gik det faktisk godt. DL [email protected] kg. Max nice! Føltes ikke sådan rigtig hård. Og jeg har, måske pga. bedre søvn jfr. ovenfor, fået lidt mere overskud. Så jeg kan lave 8 løft, smide stangen, sætte mig hen på en bænk - og så først kommer iltgældspresset. Hvor jeg tidligere fik det omkring 5. eller 6. gentagelse. Sådan her er langt nemmere. BP [email protected] kg. Den var o.k. let. Faktisk lavede jeg i 4 sæt "bare for sjov" de sidste 7 reps på en vejrtrækning. Såeh mon ikke der er plads til at øge, ikke bare næste gang, men nogle gange endnu? Omvendt BP - jeg tror ikke kiloene oversætter til FW. Jeg forsøgte at tage 65 kg. Og det var meget tungt. Jeg tror, og håber, at det går nemmere når jeg kører 65 kg i FW. Ikke andet end det, - og det tog lidt over 3 timer. Men vi fik også tid til at snakke teknik. Og ikke kun min, men Fist'en var god til at hjælpe min sædvanlige træningsmakker. Så der var mere fokus på teknik end vanligt. Og jeg fik da også lidt. Maks nice trænning. Især at [email protected] kg i dødløft nærmest virkede nemt. <3 Jeg kan se at jeg bliver presset i den nærmeste tid. Jeg regner med at træne mandag morgen før skole. Onsdag skal jeg være censor. Så det bliver lidt svært. Måske onsdag eftermiddag, - måske endda med Fist'en igen. Fredag skal jeg være censor, og derefter ud og have weekendvagt på skolen. Og der er fest som jeg skal hjælpe til med og så'n. Så der bliver tryk på, - næppe nogen træning den dag. Men jeg vil prøve at få trænet på skolen lørdag. Det bliver så nok alene eller måske med en elev. Jeg kunne forestille mig at jeg ikke føler for at øge i squat der. Men måske hvis DL fortsat går godt? Og BP tænker jeg er en selvfølge. Eneste problem er at det er et træls stativ hvor man kan risikere at få stangen for langt tilbage. Jeg vil nok forsøge at finde en til at spotte der. Men ellers er de 65 kg jeg tog i dag, og formodentligt også de 67½ kg ikke en kæmpe udfordring. Så måske det går? Nu kommer der masser af censur og endnu mere skiftende arbejdstider og nok også et øget arbejdspres. Så det bliver en udfordring at holde tungen lige i munden og få sovet nok og få trænet. Men jeg tænker det kunne være virkelig lækkert at køre frem til 'lidt ind i sommerferien' og så kører noget S.D. der og så kører igen. Lige i øjeblikket øger jeg jo enormt godt. Måske jeg er for optimistisk? Men jeg tænker faktisk at det er realistisk at lave PR i bænk (72,5 kg for 5 fulde sæt (8'ere) tror jeg nok er nok) og dødløft (127,5 kg for én (eller flere - gerne 3) 8'ere). Måske jeg er for optimistisk? Det er sket før. Jeg tænker også at hvis jeg får sådan en dream-start. Så er det let at køre en 2. cyklus efter S.D. Til gengæld tænker jeg at jeg vil lade være med at slå mig selv for meget i hovedet over kost. Hvis jeg vejer det samme når jeg får ferie som jeg gør nu, så må det være sådan. Jeg tænker det vil være fint når jeg får lidt mere luft at tabe mig, også jfr. dokterens anvisning og så'n.
  25. Motion i balance™

    Løb (!) hen i den lokale FW i går for at køre noget styrketræning plus mine øvelser for ryg og lænd. I dag tog jeg så et smut på Holmen for at køre tre tempointervaller som sædvanlig. Onsdag havde jeg det hårdt til klubtræningens rulleskifter. Torsdag kunne jeg dårligt presse mig selv til Sommercup. Og i dag gik intervallerne nærmest langsommere, end de gjorde for en måned siden. Det går fint med distance og med rulletempo, men lige så snart jeg presser mig selv op i nærheden af det røde felt, så slår puls og vejrtrækning bak og vil ikke være med mere. Og så var det jeg tænkte: Hvornår oplevede jeg det sidst? Det gjorde jeg sidste forår ved samme tid, hvor der også var loft over præstationerne. Det førte jo så heldigvis til en opdagelse af, at jeg for højt blodtryk, så det var fint nok. Jeg fik også undersøgt hjertet, og det var tiptop. Min tanke er: Jeg er jo allergisk over for pollen - mere specifikt birk og græs (er blevet 'priktestet'). Og nu har jeg lige tjekket: Netop nu er birk og græs oppe at ringe samtidig. Måske er jeg i virkeligheden mere presset af forårspollen, end jeg selv tror? Billedet bliver jo sløret af, at jeg - sådan helt generelt - er i fin form. Så det er først oppe i det røde felt, at jeg bliver presset og ikke 'får luft nok'. I det daglige bliver jeg jo aldrig stakåndet over noget som helst. Sidste år gik det bedre med løbetræningen efter sommerferien og hen over efteråret. Det kunne jo også godt tydes i den retning. Så nu fortsætter jeg lige træningen i den kommende uge med Sommercup torsdag og søndag den lange rute til Skjoldenæsholmløbet. Så må jeg vurdere, hvordan jeg har det, og om der er noget om snakken. I givet fald kan jeg ikke rigtig gøre andet end at lette foden lidt fra gaspedalen, tage en antihistamin fra tid til anden og så ellers vente på, at luften er pollenfri igen. Men altså, på en måde er det også rart at lande på en mulig forklaring. PS: Det kunne også være en forklaring på mit miserable løb til Boston Marathon, hvor jeg haltede igennem med blodskudte øjne ...
  26. Langt pokker i MOL

    Da jeg vågnede i forgårs var jeg så off, at jeg ikke kunne huske hvor gammel jeg var til fornavn. Så jeg sygemeldte mig og i går var jeg om lægen, nu jeg efterhånden har skrantet i to uger. Blev podet i halsen og lyttet på lungerne - intet. Der blev dømt virus. Naiv som jeg er, spurgte jeg om det gik an at træne om aftenen, når jeg føles frisk. Det måtte jeg, noget uventet, gerne men jeg var vist også inde hos hende der har idræt som speciale, så hun har nok en forståelse. Jeg følte mig dog ikke frisk til at træne før her til aften, så efter to nuldage blev det til 75 minutter på Zwift. 2 gange 3 minutter 115% FTP med kun 60rpm med et kvarter i zone 3 i midten. Nok noget af det letteste vo2max jeg nogensinde har kørt ... Den havde jeg ikke set komme men jeg har købt mig et par Assos-bibs. Den nye S9 model har fået kritik for at være for kort i benene men ellers ros. Jeg er glad for jeg ikke købte luksusudgaven med kompression, for de er rigeligt stramme i benene i forvejen. Fin benlængde uden at være retro-kort og elastikken ikke så stram at man ser dellefed ud i dem. Men jeg gad godt se de unge gutter med store sprinterlår, prøve at vride sig i dem
  27. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag i abeskuret: Frivend - 10x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x70kg, 5x60kg Bom. Bare lige hurtig. Har ikke lavet øvelsen i flere år føltes det. Men ok. Er heller ikke ligefrem teknikløfter. Minder vel mere om et reversed grip cheat curls. Men den går alligevel fantastisk i trapz :-)
  28. Motion i balance™

    Meget sjovt at høre de tre gamle gutter kloge sig på dette og hint https://heartbeats.dk/podcast/kommer-jakob-fuglsang-mere-paa-podiet-denne-saeson/?fbclid=IwAR2M_O6OeWsiqszEZyMVotcmCsAg3ST61ion4vWNkZpF2ZHKQHpfrJJTuZc
  1. Load more activity