Lang dag.
Det blev til en på sin vis relativt kort træning, da de ret mange video klip jeg skød, tog sin tid.
Til ære for fotografen (mig) valgte jeg at iføre mig min VL dragt, som jeg ellers hader som pesten. Men da jeg som sædvanligt havde lokalerne for mig selv, gik det.
Tag jer ikke af musikken, jeg har ingen smag
ENZO er til ære for vores tidligere medlem gode gamle Playboy
Jeg startede træningen med at gå de nævnte udstræknings forslag igennem. SOm forventet var der ikke rigtig nogen af dem der bed voldsomt. Jeg kunne udføre stort set alle sammen uden nævneværdige problemer, eller følelsen af det store stærk.
Det sædvanlige problem er at højre hofte ikke er halvt så smidig som venster. Dvs hvis jeg foretager den udstrækning som AX tidligere har anbefalet, med at stillle sig foran feks et bord, og ligge højre ben op på det, og foden pegende bag ud, langs venstre hofte, så kan jeg overhovedet ikke få knæet/benet ned til parallel. Venstre ben kan jeg ligge fladt ned, og ligge mig ind over det uden de store problemer.
Egentlig er det ikke squat dag i dag, men for at få lidt vid´s kørte jeg en kort serie.
Generelt synes jeg løftene er anstændige og jeg har svært ved at se det forholder sig så galt som nogle mente
High bar squat - Raw
1 x 5 x 20
1 x 5 x 50
1 x 5 x 80 VID1
1 x 3 x 110 VID2
1 x 1 x 130 VID3 - Bælte
Low bar squat
1 x 1 x 150 VID4 Bælte
Dødløft
1 x 5 x 50 - Dobbelt overhånd
1 x 5 x 80 - Dobbelt overhånd
1 x 5 x 110- VID5 - Dobbelt overhånd