Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

BVK i dag

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

1 x 10 x 110

1 x 3 x 130

1 x 1 x 150

1 x 1 x 160

1 x 0 x 170 - Øv. Det er ikke godt nok. En failet pr, kræver at man sætter nogle andre

1 x 1 x 162,5

1 x 8 x 120

1 x 8 x 127,5 - Rep PR

1 x 5 x 142,5 - Rep Pr

1 x 3 x 150 - Rep Pr

1 x 8 x 122,5

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 130

1 x 5 x 140

1 x 5 x 150

1 x 5 x 157,5

1 x 5 x 160

Link to comment
Share on other sites

Du er stærk i patten.

Hvis du smadrer din skulder får du dummeflade!

Enig. Men det sker ikke. Den er lavet af stål og Redbull.

Tirsdag:

Rotator

2 x 15 x 5

Y Raises

1 x 15 x 3

EZ Curls

3 x 12 x 37,5 + Stang

Torsdag:

Rotator

2 x 15 x 5

Y Raises

1 x 15 x 3

Chins med BW

10,11,12,13,14

Link to comment
Share on other sites

Her burde jeg logge dagens træning. Men dagens træning indebar whop ass med 250km/t med Kauf og Fame.

Jeg havde forventet at jeg kunne hænge lidt bedre på end som så, meeeeen.

Vi lagde ud med lidt opvarmning som bestod af 3 runder af:

1 Minut - dækflip

1 Minut - 12kg Sledgehammer

1 Minut - Waling lunges with a twist

Efterfølgende legede vi lidt med sandsæk, som startede på 3 reps på 82kg (fra jord til en plint).

3 reps på 92. En single på 102, en single på 112 , og så fik jeg ikke de 122 op. Dagens største nederlag. Jeg burde så meget kunne løfte den.

Så blev det tid til telefon pælen. Op i front squat position, og så vandre en tur med den. Når der skal vendes bider det mildest talt. Kun Kauf havde overskud nok til at slutte med en serie front squat.

Efter det blev pælen hooked op med en 10kg skive i kæde i hver ende, og det øgede udfordringen en smule. Jeg måtte smide den efter første distance, og måtte opgive at få den op igen, afmonterede skiverne og gik "the walk of shame" tilbage med den.

Så muntrede vi os med lidt log pres

1 x 3 x 62

1 x 3 x 72

1 x 1 x 78 (tror jeg)

Og så kan jeg ikke huske hvad det blev til. Fame lavede nogle helt igennem barske løft. Led led led skulder styrke

Jeg sluttede på en 3`er på 62 da de to gamle mænd var færdige med at løfte tunge ting.

og så pakkede Kauf ellers trillebøren til hvad der skulle blive den ledeste omgang jeg nogensinde har prøvet (for real)

Først 30 meter med 82kg sand sæk i armene.

25meter slæde træk (hand over hand, men da jeg kun kunne trække den med højre, blev det noget pølle), med 82kg sæk i

Prowler , som jeg ikke aner hvad vejer, men det var ud og hjem til hvert mærke, dvs 0-5-0-10-0-15-0-20-0-25-0. Jeg var mere død end levende bagefter

Slutteligt var det plank puls med slæde med 32kg kettlebell i.

Hold nu op det er det dummeste træning jeg nogensinde har prøvet. Fame havde kage med, og Catten havde bygget en insane choko kage, så vi blev tanket mere end fornuftigt op.

Efter at have droppet Fame af på Farum Station © , kørte jeg hjem, og lavede 5 rep, clean and pres med min 45kg sten. Jeg tror ikke det bliver den eneste straf for i dag. Mine ben og lænd godt brændt af.

Fed fed træning. Jeg glæder mig til 12 timer i et fly i morgen

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for i dag. Det var dælenme godt!

Rettelser:

Der var kun 5 kg. i hver kæde.

Slædetræk var kun 15 m.

On the upside:

Du nappede 86 kg. i logpressen!

Jeg tror stadig at du var stærkest - altså i forhold til kropsvægt!

Jeg vil have MERE! Meget MERE!!!!! :firebounce::devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mange tak for i dag. Det var dælenme godt!

Rettelser:

Der var kun 5 kg. i hver kæde.

Slædetræk var kun 15 m.

On the upside:

Du nappede 86 kg. i logpressen!

Jeg tror stadig at du var stærkest - altså i forhold til kropsvægt!

Jeg vil have MERE! Meget MERE!!!!! :firebounce::devil:

Tak for rettelser. Om man er stærkest i forhold til kropsvægt er ligemeget, fuldstændig ligemeget. Man skal bare være stærk. MEGET stærk

Dagens fedeste diciplin var trods alt min manglende success, sækken. Dejlig simpelt, og dejlig ondt.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg i SF. Er rimelig brugt efter 11 timers flyve tur hvor vi landede kl 15 US tid. Kl 21 kapitulerede jeg, og vågnede 82 gange i løbet af natten. Kl 05 gav jeg op og stod op. KL 06 var jeg i hotellets gym.

11 minutters opvarmening på løbe bånd, og så laved jeg følgende i en kombination af en life fitness kabel maskine (ok kvalitet faktisk), og deres håndvægte der gik til svimlende 50pund

Lat pulldown

Flat dumblel pres

Incline dumblel pres

Cable Rows

Laterals

Standing db shoulder pres

Db Curls

Link to comment
Share on other sites

Aktive dage som stadig er noget påvirkede af Jetlag. Vi starter tidligt og slutter sent, så det er svært ikke at rende rundt og være totalt mast konstant.

Jeg fik en time i gymmet i dag, og jeg startede morgenen med en lille cirkel hvor jeg vekslede mellem 20 rep pushups, og elavated split squats.

Ud over det har jeg kørt en serie tearing

6,7,8,9,9

Og diverse leg med COC-1. Man tager jo ikke om på den anden side af jorden uden at have basic udstyr med.

I dag besøgte vi Dreamworks til rundvisning.

post-89-0-10265700-1368668564_thumb.jpg

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem!

Klar på noget stærkmandscardio snart?

Takker.

Og det her kommer til at lyde mærkeligt, men ja, jeg er SÅ klar. Vi skal nok bare designe cirklerne så jeg ikke bliver hæmsko for dig og eventuelt andre deltagere.

Link to comment
Share on other sites

Fredag morgen stod jeg tidligt op, trænede, gik i bad, og spiste morgenmad. Det nyttede bare ikke sindsygt meget, da mine kollegaer jeg skulle ud og shoppe med, var røget i byen, og først var hjemme kl 04. Så der gik lige lidt før de var i form.

Træningen d 17 stod på:

11min løb

Standing db shoulder pres

Laterals

Db curls

Cabel rows

Db sqyat

Db lunges

DB clean and pres

Link to comment
Share on other sites

Jeg forlod hotellet Lørdag formiddag kl 11 (stod op kl pølle for at nå ud og shoppe, hvor jeg så kl 10 erfarede at mit kort var blevet spærret, og det var bare tough luck)

Vi fløj fra SF til Frankfurt med en AirBaws A380. Og det mine damer og herrer er noget der rykker. Verdens største passager fly, der kan rumme cirka 530 mennesker. Det er til dato det lækreste lang distance fly jeg har fløjet med. Så vidt jeg kan se har jeg nu været i US en 12-14 gange, så lidt over atlanten har jeg været. Anyway, fra Frankfurt en kort pause, og så til Kastrup. Fra Kastrup til billund. Det var så snedigt at jeg i SF havde fået at vide at de desværre ikke kunne få min bagage til Billund, så jeg var nød til at hente den. oh well, surt. I CPH ventede jeg, og ventede og ventede. Til sidst forsvandt Frankfurt fra skærmen, og jeg var sidste mand tilbage. Jeg løb fra T3 til T1, og nåede lige akkurat mit fly. Heldigvis var min bagage så kommet med. Dvs nu er det så Søndag kl 16:30 Lovely

Grunden til at jeg skulle til Billund er at vi har en årlig familie sammenkomst i vejle (svigerfamilien) De havde så fundet stor morskab ved alle sammen at troppe op i lufthavnen, med et stort skilt de havde lavet. Dvs da jeg efter sølle 7 dage kom ud i noget der må være en af verdens mindste lufthavne, står der 18 mennesker, og hujer og klapper. Altid noget at det ikke var specielt pinligt, og at jeg ikke var super indebrændt over stuntet fra Kastrup.

Så det blev lige en 24 timers tid i svigerfamiliens skød for mit vedkommende (og det var nu også ganske hyggeligt), og så hjem igen Mandag kl 16. Så vi var hjemme her aorund 19 ish, og jeg måtte desværre droppe det der skulle have været min første nævne værdige træning i en uge.

I stedet gik jeg i haven og slog græsplænen og trimmede kanter.

Samtidig gav jeg alle stenene en løfte tur, dvs det blev til

Rock, clean and pres

5 x 45

5 x 48

5 x 50

5 x 52

I løbet af aftenen har jeg muntret mig med diverse regnskab, emails, og to-do´s, og lidt chins

Chin "ladder"

10

11

12

13

14

Vi har spist ude tre måltider om dagen i 6-7 dage, så nu skal der lidt fornuftigt kost i skabet igen

Link to comment
Share on other sites

Her gik jeg og troede at du var IT mand?

www.blackiestamrotter.dk/

det er altså ikke noget at være flov over!

Peanut og Gizmo er til salg. Kunne du være intresseret? De er begge tamme, og er vandt til at lytte til Roger Whittaker og løber fint rundt i stuen uden opsyn. De er stort set renlige (et lille uheld sker i ny og næ, men næsten aldrig på gulvtæpper).

Bemærk hvordan jeg i øvrigt i 2009 navngavn en lille bandit til ære for Christian BB. TT Syfilis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share