Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej AF,

Hvordan har hoften det?

Forresten, så kan Ian m. banks også anbefales. Player of games er klart den fedeste. Bare husk, at han også skriver under Ian Banks, bare socialrealisme. Ikke fedt at købe den slags, når man tror det er sci-fi :angry: .

Niske

Link to comment
Share on other sites

Niske: Bækkenet har det fint, tak :) Det sidder stadig lige, og jeg har ingen problemer ved løb, heldigvist.

Igen i dag:

Bænkpres 6x6 x 40 kg

Underhand pulldown: 4x6 x 55 kg

Lateral raise med rotation: 3x10 x 4 kg

Triceps pushdown 3x10 x 15 kg, supersæt med

Bicepscurls: 3x10 x 20 kg.

Ret hyggeligt at træne i arbejdstiden, faktisk - og lækkert at nå et lille styrketræningspas, som egentlig skulle være gennemført i formiddags. Det æder lidt af motivationen for styrketræning, når man næsten ikke kan kigge på en håndvægt før der er et eller andet led som popper. Men jeg må affinde mig med pensionisttræning og løb det næste ½ års tid...

Løb er også fint nok, jeg forventer at slippe af med det sidste bulkefedt når jeg kommer ordenligt op i volumen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Karrierehensyn (jeg passer både fuldtidsjob, fritidsjob og studie og skal til eksamen midt i marts) B)

Og så er jeg ikke kommet mig helt med nakken. Jeg leverer ikke det samme spil som jeg plejer, og det er utilfredsstillende for mig selv (det kan godt være det ikke er for de andre, men når det er for mig selv, så gider jeg ikke)...

Link to comment
Share on other sites

Tjah men de har ikke rigtig planlagt så meget omkring EM næste år. Så det vides ikke helt hvor og hvornår det skal være. Men det er da ærgeligt at du ikke skal med, især når i er inde i en god stime med masser af positive vibes og en rigtig god træner. Bare lidt ærgeligt at Flemming ikke vil være assistent træner mere <_< Men måske kan det agtigt være at jeg måske var interesseret i at være assistent :blink::w00t: Har en ide om at jeg engang skal være træner for ungdomslandsholdet. Så er det jo meget godt at starte med at stå og kigge Niels over skulderen. Han er jo ikke nogen dårlig læremester. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det ville da være alletiders at få en ungdomslandsholdstræner - det har de manglet i lang tid :)

Det med Flemming har jeg ikke hørt noget om (jeg har faktisk ikke hørt noget overhovedet, udover noget med en cup i Sydsverige sidst i januar).

Vi har været heldige med Niels, bare han nu kan overskue det tidsmæssigt (han er vist en travl mand). Det er sjældent man finder nogen, som er så taktisk mindet i UVR - damerne har brug for noget taktik og entusiasme :)

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Det er pga. den nye forsikring DSF har lavet. Det var de noget utilfredse med i Ålborg og de har derfor meldt klubben ud af DSF og dermed kan/vil Flemming ikke fungere som assistent træner. Ja, A.B. snakkede om at i skulle have deltaget i Aqualund -cup (i Lund, Sverige), men de havde givet den sidste plads til Flipper, så der var ikke plads til et damehold :angry:

Det kunne ellers være sjovt at spille mod jer istedet for Flipper. Vi tabte jo desværre finalen 1-0 til Flipper sidste år <_<

Link to comment
Share on other sites

Tjah nogle handler på en måde, andre handler på en anden måde. Måske ikke den mest saglige måde at demonstrere sin utilfredshed på.

Aqualund-cup er en blandet cup, med et niveau fra 1.div og nedefter. Sidste år deltog bla. et drengehold. De kunne knap nok komme ned til bunden (5m). Så der er noget for alle. Der var ingen damehold med sidste år, men dog en del piger på div. hold. Men uden tvivl en cup hvor i piger kunne vinde et par kampe.

Link to comment
Share on other sites

16.1:

Uplanlagt panikstyrketræning:

Opvarmning: Ellipsefætter 5 min.

Closegrip BP: (1x12 x 20 kg); 6x8 x 30 kg

Underhand pulldown: (1x10 x 40 kg); 5x5 x 60 kg. Det er svært at finde en pulldownmaskine med lige så meget modstand i som den her. Dvs. koncentrisk kører jeg >60 kg, men eccentrisk er noget let la-la, desværre...

SB crunch: 15-10-10, supersæt med

Lat. raise med rotation: 3x10 x 4 kg

SB hyperextensions: 15 stk.

Hm, endnu engang blev styrketræningen afbrudt af mit øvrige liv. En prioritering, som der også skal være plads til en gang imellem (men ikke flere måneder i streg, vel?) :chicken:

Men heldigvist er det jo let at vedligeholde størrelsen, og styrken skal nok komme igen (om mit hårdtplagede PNS vil) :)

Link to comment
Share on other sites

17.1:

Løb - 3x5 minutter og 1½ minuts pause imellem.

Det går stadig godt med løbet :w00t:

Selvom jeg sagtens kunne løbe længere, så følger jeg stadig begynderprogrammet fra Run4fun.dk, da der er lidt ømhed på hø. achillessene. Dog ikke noget som gør ondt, men der er ingen grund til at fremprovokere noget. Aktiv restitution styrer :)

Link to comment
Share on other sites

Den halvmånedlige logopdatering... :unsure: ;)

18.1: Ingenting.

19.1: Løb - 3x6 min, 1½ minuts pause

....

20.1: Styrketræning -

Opvarmning: 5 min på cykel.

Incline DB bænkpres: (1x10 x 10 kg); 1x8 x 13,5 kg; 5x5 x 16 kg

Yates rows: (1x8 x 40 kg); 4x6 x 50 kg

Widegrip pulldown: (1x10 x 40 kg); 4x7 x 50 kg

Triceps PD 4x10 x 15 kg, supersæt med

Bicepscurls 4x10 x 20 kg

Skrå hyperextensions 2x10, supersæt med

Reverse bench crunches: 2x10

SB DB skulderpres: 3x10 x 6 kg.

....

21.1: Ingenting

22.1: Løb - 2x6 og 1x12 minutter; 1½ minuts pause.

23.1: Ingenting

24.1: Ingenting.

...

25.1 (idag): Styrketræning og løb

''Opvarmning'': Løb - 3x6 min med 1½ minuts pause.

Bænkpres (1x10 x 20 kg; 1x10 x 30 kg); 1x6 x 40 kg; 5-5-5-4 x 45 kg

Underhand pullups, 6 sek negativer: 3x4

Upr. rows: (1x10 x stang+20 kg); 4x6 x stang+30 kg

Skrå hyperextensions: 2x10 supersæt med

SB pushups 2x15

SB hyperextensions 2x10 supersæt med

SB crunches 2x10

HS Preachercurls 3x10 x 15 kg, supersæt med

Rope triceps pushdown: 3x10 x 15 kg.

BW i dag: 79,6 kg. Jeg formår at holde vægten og LBM oppe trods løberiet (men det har jo heller ikke taget om sig endnu) :)

Link to comment
Share on other sites

Jah, i løb går det fint fremad efter jeg droppede tung styrketræning for benene helt. Bækkenet har ikke haft ledskred siden da, og senerne arter sig derfor pænt :)

Overkropsstyrken lader lidt tilbage at ønske i venstre side endnu, men jeg regnede heller ikke med, det ville gå særlig hurtigt. Størrelsesmæssigt er der væsentlig forskel på fx triceps og pectoralis major for de to sider, fx er pectoralis major mindst 1 cm tyndere når man mærker i folden foran armhulen (jeg er faktisk ret asymmetrisk, hvis man lige kigger efter) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share