Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Xax: Der er intet i vejen med mine knæ nu :) Lige patellaseneproblemet går lige så hurtigt som det kommer, og har været væk i over en måned.

Uha, det er benzin på bålet hos et squatuhyre som mig. Med andre ord, så risikerer du hermed at jeg punker dig for hårdt til at squatte fremover. :tongue::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Det får du ikke meget succes med. Jeg gider ikke punkes af andre end mig selv (det kan også være galt nok) :santa2:

...

Idag:

Løb, 4 min løb og 2 min pause x 3.

Det giver vist ikke mening at sige jeg stadig følger Run4funs begynderprogram, når der er over 1 uge mellem hvert træningspas :rolleyes:

Glemte jeg at sige at den kære jsc også er med nu i det. :tongue:

Hvis jeg kan, så kan hun oss'... :chicken:

Det sagde han altså... :santa2:

Vi mener det kun godt jo... :xmas: eller gør vi?! :santa2::chicken:

Nej, nu skal jeg nok opføre mig pænt og ikke svine sådan i din log. :bblush:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Jeg mindes ikke at have inkluderet en kylling..?

Men ellers er jeg bange for at ikke mange har en kropsbygning, der ikke nødvendiggør enorme mængder squats. Men en sheikomodel var måske også muligt. Synes i hvert fald at mine patellasener holder sig i skindet når jeg ikke presser dem til failure.

Og punkning med samtykke..?? Skulle det nu være det nye? <_< :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Jeg er i gang med at prøve en volumenting af i dødløft (6x6) med forholdsvist lav intensitet (sidst kørte jeg med 80 kg, og kan sagtens øge). Det gik uden problemer, selvom det ene SI-led var låst (det er det vist 'altid', efter at dømme på muskelømheden i modsatte side) :)

Jeg regner med at køre volumen dødløft 1x ugentligt, sammen med bulgarsk squat (som det er nu). Om jeg får tid til at træne i Kono, er lidt uvist, da jeg lige har fået et fritidsjob. Man er ikke en rigtig politier hvis man ikke har et fritidsjob :4police:

Jsc: det er da godt, at du kan lade mig være - jeg tænkte nok det var gruppepres på et falsk grundlag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror stadig du måske skulle se på noget frontsquats hen ad vejen, men all in due time. Guderne skal vide jeg også er træt af skader.

For at du kan have det rigtigt godt med dit valg af dødløft, kan jeg nævne, at kineserne, som dominerede holdkonkurrencen ved sidste VM i VL, fokuserer utroligt meget på dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Tak, Kina :tongue:

Så længe jeg ikke går i bund i snatch og cleans (jeg bøjer nærmest ikke knæene i nogen af delene), så er dødløft også det mest relevante, må jeg mene. Man kunne søge at implementere noget frontsquat eller overhead squat (hvis ve. arm kan bære det), efterhånden som jeg får trænet teknikken i VL.

Link to comment
Share on other sites

Grissebasse! :santa2:

Idag:

WSB-BB hybrid, ME overkrop:

Opvarmning: Hang snatch 2x5 x 25 kg; 2x5 x 30 kg

ME incline bænkpres: (1x8 x 20 kg); 3x6 x 25-30-35 kg; 1x3 x 40 kg (3RM)

Første incline BP siden skaden. Nu er jeg næsten lige så stærk i incline BP som i BP, sikkert fordi min eneste velfungerende liggestemmermuskel i ve. side (deltoideus ant) har mere at sige i incline :)

DB bænkpres: 4-5-5-3 x 15 kg, supersæt med

Swissball flyers: 15-15-12 x 6 kg

Assisted pullups: 2x6 x -25; 1x6 x -30 - nok for intensivt sammen med negativerne i UH pullups i det andet overkropspas. Intensiviteten sættes ned næste gang (mål 8-10 reps).

Rows ad modum D. Yates: 3x8 x 45 kg

Upr. rows: 1x6 x 40 kg; 3x6 x let EZ stang+30 kg

EZ bicepscurls: 6x6 x 26,3 kg

Swissball reverse crunches: 6-7 (lidt svær at gå til).

Swissball Hyperextensions 2x10

Balanceøvelser swissball 5 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Den gamle klassiske hulk er i menneskenes øjne et monster med et ustyrligt temperament(Der har før været den Grå hulk som er lidt af en skiderik, og den seje hulk, som man godt kan kalde en helt, er styret af Bruce Banners hjene, men med hulk kræfter), men sammentidig også en mørk side af geniet Bruces Banners hjerne. Man kan sige at alt den uforløste vrede som som Bruce Banner aldrig er kommet af med, bliver udløst i form af fænomenet Hulk.

Jeg ved ikke om man kan kalde ham en helt da han ikke prøver på at gøre nogen heltgerninger, men bare vil være sig selv. Men nogen skurk er han heller ikke, for det er altid menneskens frygt for monstret som udløser hulks vrede ;)

Det er vel også noget af det som kendetegner Marvels helten generelt, er at de ikke er ufejlbare. Hvilket har gjort dem overordentligt populære. :)

Jeg ved det! Et lidt rodet indlæg :xmas:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Uhhh, nu forstår jeg :4slap: Jamen, du skal da være klædt ud som She-Hulk eller Hun-hulken på dansk som også er på dit akvatar! Og hun er ikke et monster, men en superhelt med ganske gode manere, selvom hun nogle gange for lyst til at rive rundt med et par bybusser i sin jagt på superskurkene :bigsmile:

Men She-hulken er derfor heller ikke nær så interessant som Hulk da hun er meget mere superhelte agtig med meget lidt fejl. Bortset at hun lige er grøn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, jeg har faktisk også overvejet det med hun-hulken. Som du selv antyder, så er hun dog lidt for pæn til en julefrokost med mit uv-rugbyhold :santa2:

Men min ishockeybrynje (som skal klemmes ind under en grøn svedundertrøje) skulle i så fald påklæbes atributter :lol:

Og jeg skal finde en lilla paryk med langt hår (som han-hulk kan jeg nøjes med en lilla skyllefarve)...

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Volumentræning underkrop:

Opvarmning: Hang snatch 2x5 x 25 kg; 2x5 x 30 kg

Dødløft: (1x8 x 60 kg); 6x6 x 80-80-85-85-85-80 kg

Goodmornings: 1x8 x 45 kg; 2x7 x 50 kg

Bulgarsk squat: 1x8 x mig; 2x8 x +10 kg

Swissball hamstring curls: 2x8

Skrå hyperextensions: 2x8

Balanceøvelser på swissball og vippebrædt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share