Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tak master B.

jeps..fik ikke selv set programmet (bugger) da jeg stegte pølser for sportsforeningen til kajfest fra 17.00 til 02.00!!! Jeg skal ikke nyde noget af grillet mad det næste meget lange stykke tid, der var så meget "fedtsved" i mit fjæs i går aftes. Er faldet fint til, hjæler lokale med at støbe gulve og er generelt ve at tillægge mig en flok "sunde " redneck vaner :) Sådan en 3-4 timers "flytten cement" er god højintensitets cardio ;)

Link to comment
Share on other sites

det er ikke helt forkert Benbøjsfader... man skal liige vænne sig væk fra sine værste "akademiker-lang boglig uddannelse-læser information-bruger fremmedord-snakker i kompetencer" vaner, men så er folk til gengæld også utroligt flinke! Både dem jeg møder på arbejdet, dem jeg møder gennem det frivillige arbejde, gennem træning og alt det andet...så kan man "næsten" tilgive at det er en ø uden et squat rack (men jeg er ved at prøve at give formanden for idrætsforeningen gode ideer om at vi netop SKAL ha sådan et ;) )

Link to comment
Share on other sites

Aftenløbetur

3 km på ret tunge stænger, havde alt for mange jomfruhummere og friske jordbær i sækken til at gøre det godt. Skinnebenene brokkede sig lidt over at det meste af turen var på asfalt.. de næste par ture bliver på blødere underlag.

Tid: 17:32

Men ellers en Okay tur med Iron Maidens 7.th son album i hørebøfferne..fantastisk episk plade!!

Link to comment
Share on other sites

flere dage uden træning... med undskyldninger "Vi har gæster" "der er lige kommet en sending Buffy DVD'er" bla.bla...så idag var det "No more excuses, get ya lazy ass to the gym"..og fordi jeg har været så doven straffede jeg mig selv med en tur full body.

Hyperextensions:

15r,20r,30r

Hypers med 10 kg skive på brystet

15r

frontsquats:

5r@50kg,

2s*8r@50kg

5r@70kg

7r@70kg

skal have arbejdet lidt med grebet.. stadig hårdt at få den fra gulvet op i et godt greb.

leg extensions:

15r@10blokke

15r@12blokke

4s*10r@15blokke(hele stacken)

Godt burn tilsidst

Good mornings:

8r@70kg

10r@70kg

sidste sæt godt..lidt hårdt at få vægten pænt ned igen når der ikke er et rack og man er lidt brændt.

leg curls:

12r@indstilling4

2s*12r@indstilling6

lat pulldowns

15r@13blokke

3s*15r@15blokke(hele stacken)

kørte godt, gav et let stræk i skaden...

Incline DB

15r@20kg

12r@25kg

10r@30kg

2s*8r@35kg

de 3 sidste sæt brændte rigtigt godt

Rear delt machine

15r@4 blokke

2s*12r@5blokke

pec dec:

2s*10r@hele stacken

triceps pushdown

15r@hele stacken

Kneeling rope triceps pushdowns

2s*15r@ stacken

One arm triceps pushdowns

4s*6r@20kg

triceps kickbacks

10r@10kg

DB laterals

10r@12,5kg

12r@12,5kg

2s*17r10kg

de 2 sidste sæt var rigtigt strickte og brændte helt vildt

Biceps DB curls

2s*12r@15lg

her var ved at være udsolgt

pre stretched crunches

3s*12r

og så var der helt udsolgt.. armene rystede, jeg svedte som en hest..det var FEDT!!!!! 2 timer alene nede i centeret med høj musik, korte pauser og mange reps.. DET kommer til at gøre godt i morgen :devil:

Link to comment
Share on other sites

En GT nomad. Står normalt til 5500, men jeg fik den til 2000 da jeg havde knækket mit gamle GT Palomar stel. Så i stedet for at få et nyt stel og skulle finde dele til det (mine gamle dele passer ikke til så meget mere :( ), gav forhandleren mig et nedslag på en 3000+ bobs på en helt frisk cykel leveret til Læsø..og så fik jeg en kammerat herovre til at svejse den gamle GT for en ramme øls, så jeg nu har 2 gode cykler.

Link to comment
Share on other sites

JA DA; fullbody med frontsquat :devil:

Det er noget, der rykker. Der må godt nok have været knald på med det program :lol:

Har du planer om et seriøst cykelprogram? Jeg synes godt nok, det kan være hårdt for knæene at løbe, når man kører forholdsvis tung bentræning, så jeg skal til at se mig om efter en god cykel.

Link to comment
Share on other sites

Takker Clark, MR. Frontsquat himself

Hvis bare vi havde et squat rack :D

Gårsdagens lette træning:

Bænk:

2s*12r@60kg

3s*3r@90kg (CAT style)

3r@100kg (med pause på brystet)

2singles medd 110 med pause på brystet, lette.

Leg extensions:

10r@10blokke

10r@123blokke

2s*10r@stacken

Pulldowns

2s*15r@stacken

Pullovers

15r@30kg

12r@40kg (godt sæt)

Flyes:

15r@17,5kg

concentration curls

10r@15kg

5r@17,5kg

7r@17,5kg

Alt DB curls

12r@15kg

hurtig let workout, for derefter at få en umådeligt skuffende burger og så ned og se Spiderman II (som til gengæld er lækker)

Link to comment
Share on other sites

9 km løbetur med min Noget kønnere halvdel

de første 7 K i stille og roligt tempo i den smukke natur på nordøen. meget varieret terrain, små grusveje, klitter, græs, plantagespor, og alt sammen helt overdrevent pænt at se på. Et sensommerrødt rådyr letede foran os oppe i plantagen og viste os hvordan rigtigt dynamisk løb ser ud :)

de sidste 2 km i noget højere tempo.

tid: 58:59

Ikke en god tid, men det var heller ikke en tempotur, bare rart at man ubesværet kan løbe 9 K :) for kan man løbe 9 K nemt, kan man også løbe 10 K nemt :)Så handler det om også stille og roligt at få mere tempo på drengen.

Link to comment
Share on other sites

et par hurtige træningsgange..

I går en gang sekvenstræning med fokus på ryg (den var lidt dum efter at have sovet forkert..så det hjalp) og incline bænk på til 6*90 kg, og EZ bar curls op til 6*50 kg, bare for hyggens skyld.

I dag 25 min højintensitetscykling

Link to comment
Share on other sites

mandagens træning..først logget nu.

weekenden bød på en gang kanon hårdt arbejde med jomfruhummer festivallen her på Læsø. en hel masse slæben og sliden. Rigtigt hårdt!

mandagens leg , aften, alene i vester ø center.- jeg er desværre blevet bidt af en klæg i hånden og dem har jeg det ikke godt med (hæver op), så al arbejde har været venstrehånds arbejde i dag..rent bogstaveligt.

Dødløft:

5r@60kg

3r@90kg

3r@110kg

2s*3r@130kg

2s*3r@135kg

3r@140kg (al vægten i centeret)

10r@90kg

yates row:

10r@60kg

2s*12r@60kg

Bænk:

10r@60kg

5r@100kg

3s*6r@100kg

15r@70kg

Pulldowns:

2s*15r@full stack

hammer curls:

8r@20kg

10r@20kg

Pre stretched curls:

12r, 14r, 14r

alt. curls:

2s*10r@15kg

Kneeling rope pushdowns

2s*15r@50kg

bænken kørte godt, dødløft var alt for sløve..Håmnden stadig dum, men det er ved at blive bedre.. Hader klæg!!!!!

Link to comment
Share on other sites

det er så suboptimalt... 140 kg og en glat stang...

men så må jeg jo bare komme derop hvor jeg kan køre en 15-20 rep med de 140 :D

Men,de har jo talt om at få mig som træner dernede (Noget jeg selv er ret så varm på).. og så kender jeg godt en der skal argumentere for at vi skal have nogen ekstra 20 og 15 skiver..og eventuelt en ny stang..og et squatrack og..og..og

Hånden meget bedre nu, regner med at kunne træne igen i morgen..

og NU skal der til at være fast program på.. ellers ender det bare i ALT for meget bryst :bigsmile::bigsmile: man skulle jo nødig ende som discopumpaaaaaaaa

Link to comment
Share on other sites

det er det nogen kalder fejlagtigten bremse... Her i Danmark er det primært Okseklæg, guldklægen og regnklægen: sådan en fluelignende møjert der elsker kvæg og fugtig jord og som elsker at gnave i Blackmoore med deres forbandede beskidte skærende munddele, så han kan hæve op og få betændte sår.. Især hvis det er steder jeg bevæger meget, som hænder og fødder. Jeg har haft klæg bid der gik over i blodforgiftning fordi jeg ignorerede dem og fortsatte med at bruge benet..

Af en eller anden grund kan jeg æde anti histaminer som bare pokker uden det har den store indvirkning på klæg bid..det der kan bruges er hvile, det ramte sted hævet, evt. is og hvis der går slem infektion i svinet (det er sket mere end en gang) antibiotika!

Med andre ord, sommerens plage for Blackmoore

Forbandede hyperaktive immunsystem...

forresten..forbandet fed Avatar, Craw!!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Big B..

Jeg bor lige ved en mose, og kender så udemærket klæg'ens bid. (Eller "den blinde flue" som den hedder på fyn, hvor jeg kommer fra)

Når jeg slår græs, her i den trykkende varme, har jeg et par lange tynde bomuldsbukser på. Klægen kan jo som bekendt ikke bide/stikke igennem tøj, som myggen kan. Og - som jeg skrev i en anden tråd - lyst tøj virker også lidt.

Jeg læste at det er konens biolog job i er flyttet efter - hvad skal hun så lave derovre, om man tør spørge?

(Og velkommen til Nordjyllands amt iøvrigt) :)

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

hejsa Jørgen

Konen er projektkoordinator på "Pilotprojekt marin nationalpark Læsø"

det er et Hårdt job skal jeg hilse og sige...tal om øretævernes holdeplads!! jeg kan nøjes med at være GIS supermand ;) og Tek-gut nede på Rådhuset.

Jørgen..jeg bruger også altid lange bukser når jeg løber eller er ude af samme grund..det forhindrer jo bare ikke bæsterne i at napse mig i fingrene..

Jørgen, ved du noget om hvorfor antihistaminer ikke virker specielt godt over for klæg bid?(for mig, i det mindste).. er der nogen mærker der er bedre end andre, for jeg kan æde Zyrtech eller clarityn til jeg rasler uden den store effekt. Er der former for binyrebark præperater der kan virke imod den meget voldsomme hævning der kommer.. (jeg har haft et lår på dobbelt størrelse, og selv med pindben som mig er det meget!!)

Det her er forresten det gode land for den slags ting, vi har også en millard skovflåt!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share