Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Rolig nu ... Det er Hjørring, vi taler om. Her går der max 14 dage fra man har meldt sig ind i en boligforening, til man får tilbudt en lejlighed. :laugh:

Hr. K

Ja, hehe... der er heldigvis masser af lejligheder til leje/salg i Hjørring. Og tillykke herfra også.

En skam jeg ikke vidste du skulle flytte noget før. Så kunne du have købt mit hus, for jeg skal alligevel ikke bruge det om et par måneder (hvis alt går vel!!), og jeg får vurderingsmænd fra Home, EDC, Nybolig osv. ud i næste uge...

Nå, held og lykke med maling etc. Der skal nok blive noget at bruge kræfterne på ved sådan en flytning! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak tak ... :blush:

Michael --> Jow jow .. jeg har skam fået lavet lidt.

BabyHepburn Uge 1 dag 1

Chins

3 x 8 x mig + 10 kg (easy peasy)

Squat

1 s 10 x 70 kg

3 x 1 x 120 kg

3 x 5 x 105 kg

Smal bænkpres

3 x 8 x 70 kg

Stivbenet dødløft

3 x 8 x 60 kg

Hængende knæløft 1 x 10, 7, 7 x mig

Benpres

3 x 8 x 160 kg

Ok træning. Er begyndt forfra i cyklussen, da jeg har haft en uges pause.

Link to comment
Share on other sites

Tak alle sammen .. dejligt med lidt opmærksomhed :rolleyes:

Tillykke med fødselsdagen :4band: :partytime2::strat:

Hvor har I fået lejlighed?

Hvordan går det i HSS? Er I begyndt at bygge til?

Rasmus :smile:

Ja, vi er bosat i den nye lejlighed, og den er greeat! :4thumbup: Meget billigere og bedre end den gamle.

HSS er stadig så crowded som sædvanlig, men vi går og venter på en godkendelse fra brandinspektøren før udbyggelsen kan begynde.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Babyhepburn uge 1, dag 3

Dødløft

3 x 1 x 210 kg*

3 x 5 x 160 kg **

Chins

1 x 8, 8, 6 x mig + 12,5 kg

Dips

4 x 8 x mig + 10 kg

Abwheel 1 x 3, 4, 5

Benpres 4 x 8 x 170 kg

*Flimmer for øjnene :blink:

** Underligt. Ved bredere stand kan jeg overhovedet ikke løfte noget :blink:

Fin nok træning. Jeg satser stadig på at få mere mad indenbords og tage et par kilo på igen.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Baby Hepburnprogram uge 2 dag 1

Squat

3 x 1 x 125

1 x 5, 5, 3 x 107,5 kg*

Closegrib bænkpres

1 x 10, 10 , 8 x 72, 5 kg

Stivbenet dødløft

1 x 12 x 65 kg, 2 x 12 x 67,5 kg

Kropshævninger

3 x 8 x mig + 12,5 kg

Abwheel

1 x 8, 6, 8 x mig

* Måske med kasse næsten gang?

Ok træning. Squatten føles temmelig hård, men måske skyldes det, at jeg havde taget en bip-test dagen før (kom kun op på 12.2 :nonono: og een af ungerne løb fra mig). Jeg begynder at overveje, om jeg skulle køre et decideret squatprogram på et tidspunk.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Baby Hepburnprogram uge 2 dag 1

Ok træning. Squatten føles temmelig hård, men måske skyldes det, at jeg havde taget en bip-test dagen før (kom kun op på 12.2 :nonono: og een af ungerne løb fra mig). Jeg begynder at overveje, om jeg skulle køre et decideret squatprogram på et tidspunk.

Hr. K

Nej det er jo ikke så godt når ens kæreste er ved at indhente en i squatten, vel?

:laugh::laugh::wink:

Hvad er en bip-test?

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. K :smile:

Nu er det sådan at jeg går på 3. år, og på 3. år - der skal man skrive stor opgave!

Jeg har tænkt på at skrive den i religion, om den gamle nordiske tro.

Nu ved jeg ikke hvordan det var dengang du gik i gymnasiet/hf, men ved os vælger vi selv et emne, hvorefter vores lærer skriver en problemformulering. Men det ville være rart hvis man havde noget litteratur man kunne læse på, på forhånd. Så jeg tænkte om du havde nogen forslag til bøger der omhandler denne religion, eftersom jeg ved du selv dyrker den?

Link to comment
Share on other sites

Hepburn træning uge 2 dag 2 19/11-05

Bænkpres

4 x 1 x 100 kg

1 x 7, 6, 6 x 90 kg

Bent over rows

1 x 8, 7, 6, 6 x 72,5 kg

DB Skulderpres

1 x 7, 6, 5, 4 x 24 kg

Abwheel-ting

1 x 7, 8, 7 x mig

Eksplosive squat

3 x 3 x 80 kg

Fin træning. Abwheel'et trækker seriøst tænder ud, så det er fjong :4thumbup:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. K :smile:

Nu er det sådan at jeg går på 3. år, og på 3. år - der skal man skrive stor opgave!

Jeg har tænkt på at skrive den i religion, om den gamle nordiske tro.

Nu ved jeg ikke hvordan det var dengang du gik i gymnasiet/hf, men ved os vælger vi selv et emne, hvorefter vores lærer skriver en problemformulering. Men det ville være rart hvis man havde noget litteratur man kunne læse på, på forhånd. Så jeg tænkte om du havde nogen forslag til bøger der omhandler denne religion, eftersom jeg ved du selv dyrker den?

'

Jeg har masser af forslag, men kan du med hjælp til sidst på ugen, hvor jeg har fået net hjemme igen?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

'

Jeg har masser af forslag, men kan du med hjælp til sidst på ugen, hvor jeg har fået net hjemme igen?

Hr. K

Jeg kan sagtens vente. Den skal første skrives engang i januar, mener jeg det var. Men altid rart at være lidt på forkant med tingene :smile:

Ellers lækker træning med ab-wheel! Tror også jeg skal have fat i sådan en fætter..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share