Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Hey du!

Hvordan har du det - udover at du pjatter rundt i arbejdstiden! :laugh:

Og hvad blev der liiige af din super-dødløftende kæreste, meget længe siden vi har hørt fra hende.. :blink:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hej Sally. :hippy:

Alva er super-gravid med strutmave og ca. 40 dage tilbage inden terminen :superman::w00t: Der er ikke meget træning fra hendes side, så hun holder pause fra MOL indtil da. Så vidt jeg kan forstå på hende, så har hun store planer om at vende tilbage, når hun begynder på træningen igen. :smile:

Ellers så går det godt heroppe i det nordjyske. :smile: Hvad med dig og dine knæ?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Uge 4 dag 2

Dødløft

1 x 5 x 70

2 x 3 x 110

9 x 3 x 160

Militarypress

1 x 6,6,5,5 x 50 kg

Supported rows

4 x 6 x 70 PR

Push downs

1 x 8,8,6 x 70 kg

Squat, explosivt

2 x 3 x 50

2 x 3 x 60

2 x 3 x 70

Der er kommet god fart på dødløften og squatten. Det kan ikke vare længe før jeg skal op i kilo igen! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lige et indspark;

Jeg synes MOL er blevet noget død her på det sidste. Måske skyldes det, at jeg er så gammel i gårde, at gentagelserne i foraene begynder at blive tydelige. Måske skyldes det, at jeg bruger mindre end 30 min. om dagen her på siden efterhånden. Ved det ikke helt.

I hvert fald går jeg og overvejer om det begynder at blive spilde af tid med loggen her.

wondering.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. Kirchebrandt

Jeg kan godt følge dig mht., at mol er faldet lidt af på den, men her er et lille spark:

Hvilke erfaringer gjorde du dig med Bill Starr? Jeg overvejer nemlig, at køre noget dual factor træning med start i noget Bill Starr 5x5 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

...Alva er super-gravid med strutmave og ca. 40 dage tilbage inden terminen :superman::w00t: Der er ikke meget træning fra hendes side, så hun holder pause fra MOL indtil da. Så vidt jeg kan forstå på hende, så har hun store planer om at vende tilbage, når hun begynder på træningen igen. :smile:

Åhhh hils hende rigtig mange gange :blush: Helt forståeligt med pause.. men vi glæder os meget til at høre hvordan jeres arving kommer til verden og til at få Alva tilbage igen!

Stort tillykkeknus til jer begge!!!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige et indspark;

Jeg synes MOL er blevet noget død her på det sidste. Måske skyldes det, at jeg er så gammel i gårde, at gentagelserne i foraene begynder at blive tydelige. Måske skyldes det, at jeg bruger mindre end 30 min. om dagen her på siden efterhånden. Ved det ikke helt.

I hvert fald går jeg og overvejer om det begynder at blive spilde af tid med loggen her.

wondering.gif

Jamen jamen :cry:

Hvem skal da så holde mig i ørene, så jeg bliver bare en lille smule stærkere...?

Men helt ærligt kan jeg godt lidt forstå dig, tingene kører meget i ring herinde... Men jeg vil da savne dig her, hvis du sådan forsvinder

...Og kunne vi så ikke få et billede af Alva med maven???

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. Kirchebrandt

Jeg kan godt følge dig mht., at mol er faldet lidt af på den, men her er et lille spark:

Hvilke erfaringer gjorde du dig med Bill Starr? Jeg overvejer nemlig, at køre noget dual factor træning med start i noget Bill Starr 5x5 :superman:

:smile:

Hej Rasmus,

Bill Starr kørte jeg i en 6-8 måneder og fik en god styrkefremgang. Det positive ved programmet var dets fleksibilitet. Efter en hård weekend kunne jeg fx bytte en hård dag ud med en let eller også køre nogle lette opvarmningssæt inden worksættet. Det er også lækkert altid at have en føler på ens maxstyrke i det man kører de 4x5+1x3 på medium dagen. Jeg var/er glad for programmet og skal helt sikkert køre det igen. :smile:

Det negative bliver så ensformigheden. Det kan blive surt at køre det samme rep-antal dag ud og dag ind.

Jamen jamen :cry:

Hvem skal da så holde mig i ørene, så jeg bliver bare en lille smule stærkere...?

Men helt ærligt kan jeg godt lidt forstå dig, tingene kører meget i ring herinde... Men jeg vil da savne dig her, hvis du sådan forsvinder

...Og kunne vi så ikke få et billede af Alva med maven???

-Camilla

Jeg har nu ikke tænkt mig at forsvinde blot skippe loggen. :tongue: Når alt kommer til alt, så tror jeg ikke, at der er særlig mange, der læse min log for træningsinspiration. Det er en temmelig klassisk måde jeg kører på, som ligner mange andres.

Jo, jeg skal forhøre mig hos den højere magt mht. billedet. Hun har nemlig fået så'n en fin mavse. :wub:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Uge 4 dag 3

Bænkpres

2 x 3 x 60

9 x 3 x 95 kg

good mornings

4 x 6 x 65 kg

kropshævninger

4 x 6 x mig +27,5 kg PR

Legpres

1 x 6 x 80

2 x 6 x 160

1 x 6 x 200

Dips

4 x 6 x mig + 20 kg

Fin træning. Fik den ide, at jeg ville træne mig op til at kunne tage en-arms kropshævninger. Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvor jeg skal begynde.

Link to comment
Share on other sites

Hey Dr. K aus Nord!

Herligt billede af pigebarnet. Kan forestille mig I er ved at glæde jer riiigtigt meget nu... :bigsmile: :4thumbup:

Og som altid en, for mig, imponerende råstyrke i kropshævninger. Tager du dem med håndfladerne ind mod dig selv, eller væk fra dig selv? Jeg tager dem med håndfladerne væk fra mig selv, for de er nemmest. :blush::laugh:

Ang. planen med at hive sig selv op i én arm: Go' plan, men en svær én at gennemføre. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Dr. K aus Nord!

Herligt billede af pigebarnet. Kan forestille mig I er ved at glæde jer riiigtigt meget nu... :bigsmile: :4thumbup:

Og som altid en, for mig, imponerende råstyrke i kropshævninger. Tager du dem med håndfladerne ind mod dig selv, eller væk fra dig selv? Jeg tager dem med håndfladerne væk fra mig selv, for de er nemmest. :blush::laugh:

Ang. planen med at hive sig selv op i én arm: Go' plan, men en svær én at gennemføre. :blink:

Ja, for pokker. Det er ved at være tæt på nu. :smile:

Jeg tager overhåndsgreb i chins. :tongue: Af en eller anden årsag er jeg stærkere på den måde.

Hvordan går det ellers med dig nede syd på?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Ja, for pokker. Det er ved at være tæt på nu. :smile:

Jeg tager overhåndsgreb i chins. :tongue: Af en eller anden årsag er jeg stærkere på den måde.

Hvordan går det ellers med dig nede syd på?

Hr. K

Det går fint nok herovre på Djævleøen. Har sagt mit job som postbud op, og vender tilbage for fuld styrke i Fødevarestyrelsen. Det giver lidt flere skillinger hver måned. Samtidig ser det ud til mit hus snart får ben at gå på, så med lidt held er der snart højvande i kassen igen. Det er tiltrængt. :blush: Kæresten nyder også sit job, og vi har hendes heste tæt på, så mens vi endnu ikke selv har børn i sigte, kaster vi vores fritid over dyrene i stedet. :smile:

Og 4 x 6 + ekstra vægt i overhånds... ubehageligt. Ser frem til den dag jeg bare kan tage ét sæt med 6 gentagelser i "rigtige" chins med BW. :laugh:

Krydser fingre for at alt går godt for jer. Min bettesøster er jo lige nedkommet for ikke så lang tid siden, og de er sgu nogle søde størrelser. Glæder mig til at se billeder når du spammer din log! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nøøøj hvor er det en flot kommende mor og en flot stor mave!!! :4thumbup: :4thumbup:

Tak for det. :smile:

Sig mig hvad kan du egentlig dødløfte, rimelig syge 9X3`ere der. Nice

BTW så er det da en enormt dårlig ide at droppe loggen mr.......

Ikke godkendt

Hmmm .. min 1RM ligger på 230 kg. Den dødløft jeg kører nu er fokuseret på benene. Det er derfor, at jeg kører nogenlunde let.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hmmm .. min 1RM ligger på 230 kg. Den dødløft jeg kører nu er fokuseret på benene. Det er derfor, at jeg kører nogenlunde let.

Så du dødløfter mere end mig. Hva hva, er det, det du gør. Er det , det hva? Er det.........

tsk tsk tsk. Det er jo heller ikke holdbart.

Nå tilbage til tegnebrædtet

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally. :hippy:

Alva er super-gravid med strutmave og ca. 40 dage tilbage inden terminen :superman::w00t: Der er ikke meget træning fra hendes side, så hun holder pause fra MOL indtil da. Så vidt jeg kan forstå på hende, så har hun store planer om at vende tilbage, når hun begynder på træningen igen. :smile:

Ellers så går det godt heroppe i det nordjyske. :smile: Hvad med dig og dine knæ?

Hr. K

Ja hun har en god undskyldning for ikke at følge med dig i dødløft nu...

Men selvfølgelig vender hun stærkt tilbage

Lige et indspark;

Jeg synes MOL er blevet noget død her på det sidste. Måske skyldes det, at jeg er så gammel i gårde, at gentagelserne i foraene begynder at blive tydelige. Måske skyldes det, at jeg bruger mindre end 30 min. om dagen her på siden efterhånden. Ved det ikke helt.

I hvert fald går jeg og overvejer om det begynder at blive spilde af tid med loggen her.

Ja, man kan let spilde tiden her på MOL.

Hvis man kun er her ½ time hver anden dag er det næsten for lidt til at følge med

og hvis man er her 1 time om dagen og følger med,

løber man ind i en masse spileys, tomme ord og gentagelser,

og spilder tiden ved det.

Henning

Link to comment
Share on other sites

Så du dødløfter mere end mig. Hva hva, er det, det du gør. Er det , det hva? Er det.........

tsk tsk tsk. Det er jo heller ikke holdbart.

Nå tilbage til tegnebrædtet

Før var jeg slap og bleg. Led af spinkelhed og bumser. Så tog jeg Hr. Starr og Hr. Waterbury og nu er jeg frisk og fuld af pep. Tak Hr. Starr og Hr. Waterbury.

Ja hun har en god undskyldning for ikke at følge med dig i dødløft nu...

Men selvfølgelig vender hun stærkt tilbage

Ja, man kan let spilde tiden her på MOL.

Hvis man kun er her ½ time hver anden dag er det næsten for lidt til at følge med

og hvis man er her 1 time om dagen og følger med,

løber man ind i en masse spileys, tomme ord og gentagelser,

og spilder tiden ved det.

Henning

Jeps, hun skal nok slå mig igen. :nonono:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share