jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Okay så må jeg jo få det lidt hen af vejen :tongue:

Jeg forsøgte forøvrigt lige lidt i dag, altså bare sådan helt nede på testniveau! Jeg står ved bussen og venter, da denne utrolig smukke pige dukker op. Vi går på samme køreskole og jeg har lige sat hende af lidt tidligere, fordi hun havde været til teori. Vi ved altså kun lige hvem hinanden er pga. de 10 minutter i bilen, hvor hun ovenikøbet talte med kørelæreren. Jeg kommer straks til at tænke på denne log og tænker, at jeg vil afprøve den der "vær ligeglad med hvad hun synes om dig" og jeg synes helt klart jeg kan mærke en effekt! Før i tiden havde jeg nok stået og skrabet lidt i jorden med foden, men i dag prøver jeg at give den gas som hvis det havde været en gammel kammerat. Det er længe siden (hvis nogensinde?) at jeg bare har kunne få en fremmed pige til at grine helt vildt, og den der "jeg er sgu egentlig ligeglad med om du synes jeg er en idiot, fordi jeg laver en parodi på en sindsyg buschauffør" stemning gav næsten et lille kick :laugh:

Ej det er for fedt det her, jeg kan slet ikke forstille mig hvad man kan drive det til.. Det er ligefrem en åbenbaring!

:king:

Edited by JokerX
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

You got it Boy - applause the big way. :4thumbup:

Husk at hvis man bare selv helt i sit inderste mener man er den lækreste fyr i nabolaget, så vil pigerne også synes det. Eneste detalje er (hammer vigtigt) - at hvis man mener man er total lækker, så behandler man pr. automatik også andre mennesker totalt godt (alle mennesker). For hvis man er total selvfed på den gode måde, så har man intet behov for/forsvarsmekanisme til at genere andre (andet end på sjov drilleri-niveau).

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

BTW: Er jeg den eneste som synes livet bare er kanon underholdende og lækkert??? Damn, det er sjovt at give gazzzzzzzzz. :icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er du absolut ikke den eneste som synes :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så længe vi blot alle erkender at når det kommer til kærlighed taber vi alle før eller siden. Og generelt så er der altså LANGT flere problemer og kvaler med det modsatte køn, end der er opture.. At vi så bliver ved må jo nok betyde at det at opleve en gensidig forelskelse uden sammenligning er det bedste i hele verden.

Men mht "jagten", er det selvfølgelig en helt anden sag. Har personligt aldrig rigtig kørt den der "jeg er ikke interesseret" teknik, men ofte haft succes med blot at tale med pigerne. Men er 100% i betragtningen omkring at det er den første kontakt der er den svære - altså om hun smækker paraderne op. Når den først er brudt er det jo op til en selv om man klokker i det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, fandt lige hans bøger på nettet :wink: Det er såmænd ikke fordi jeg ikke gerne vil støtte den gode mand med de sølle 40 dollars, men banken har mega lang ventetid og jeg har kun Dankort at the moment :dry:

Så må vi se om jeg kan håndtere det hele på én gang, eller om jeg skal dele det op i småbidder :laugh:

Edited by JokerX
Link to comment
Share on other sites

Nå, drenge og piger, så er jeg smuttet til England.

Skal over og besøge en af mine rigtigt gode venner som efterhånden har boet i England i 3 år.

Jeg skulle have været derover med mine to bedste venner - men den ene måtte jo - som tidligere fortalt - melde afbud grundet sin mors død. Så nu er vi bare 2 som skal over og besøge ham. Et hurtigt sammenråd mellem os tre afgjorde dog, at vi bare skulle feste igennem, det ville ikke genere ham, selvom han skulle blive hjemme.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, London here we come. 5 dage konstant spritstiv og besøgende samtlige in-steder (cafeer, dikoteker, restauranter osv) i London. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Min ven i London har selvfølge styr på det, og står på de fleste lister i Londons natteliv. :cooldance: Så nu skal vi ud og charmerer engelske piger som de aldrig har oplevet før.

Prøv at forestille jer disse tre fyrer sammen i Londons natteliv

1. En er den største scorerkarl i byen

2. Den anden er altid flyvende og i festhumør og en som charmer damer i stor stil

3. Mig - som er i totalt "selvfed-mode" og bare fyrer den for meget af.

Alt for lækkert. :4thumbup: :4thumbup: :icecream: :icecream:

Vender hjem på tirsdag. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Back from London :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det er godt nok nogen af de bedste dage i mit liv. :icecream:

Men nu er jeg godt nok færdig. 5 dage hvor man med sikkerhed har været alkoholpåvirket samtlige minutter. 5 dage med aaaalt for lidt søvn. 5 dage hvor man affyrede et energiniveau der for udenforstående kunne ligne en ecstac-galninge-rus. 5 dage hvor der sjældent gik 5 minutter uden at vi var total færdige i grin og "selvfedhed".

Jeg ved ikke om det har nogens interesse at høre detaljer - men pt. er jeg i hvert fald alt for træt til at berette noget mere fyldigt. :sneaky2:

Og så havde min lille Shania-veninde lagt en fin lille meddelelse i min indbakke mens jeg var væk,..........så det er jo cool. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde jeg faktisk ikke. :blush:

Men det skyldes mange ting. Helt klart er det, at engelske piger bare ikke er heldigt skabt. Hver gang England producerer 1 køn pige, så producerer Danmark 50. Ret sygt. :blink:

En anden ting var, at vi simpelthen morerde os så meget sammen, hjemme hos vores ven, at vi helt "glemte" at gå i byen. London er jo noget speciel her. Vil man ind et ordentligt sted, så skal man - selv en fredag eller lørdag - være inde på stedet kl. 21-22. Men når man bare sidder og hygger sig helt vildt og fortæller så mange sjove og vanvittige historier, at hele opgangen tror vi er galninge, når tårene triller af latterkrampe - så bliver klokken meget hurtigt 22-23 og så er man altså presset, idet det simpelthen er umuligt at kommer ind på de bedste steder ved 24-tiden.

En tredje ting er, at der simpelthen er hel uhørt kulturforskel mellem England og Danmark hvad angår "scoringer". Der er sådan ingen problemer med at score overhovedet, hvis man bare går på medium-smarte barer - til gengæld er pigerne simpelthen også totalt "håbløse" her. Nej, "problemet" er, at når man endelig har fået møvet sig ind på de sejeste og mest trendy steder i Londons natteliv, så er pigerne totalt håbløse den anden vej. De ser de efterhånden nogenlunde ud - tilgengæld er de - i helt ekstrem grad sammenlignet med DK - totalt pengefixeret. Den klammest fyr kan score hvem som helst der, bare han hiver sit platin-mastercard frem i tide (og utide). Omvendt rykker den kønne og/eller charmerende fyr ikke en meter, hvis han ikke har et platinkort og lægge i baren.

Men faktisk var det bare underholdende at betragte disse spil, som er så totalt vilde sammenlignet med DK.

Men det er simpelthen ufatteligt så mange totalt underholdende historier og episoder jeg kan skrive side op og ned af omhandlende os tre venner i London i 5 dage. :icecream:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Forresten var jeg ret sej, når det kommer til stykket.

Om lørdagen var vi på en af disse rigtigt hotte steder, og pigerne var virkelig vilde mht. at snak kunne komme på tale efter man lige havde havde flashet sit platinkort. Sådan et har jeg naturligvis ikke. :devil::tongue:

Så står der en - for en gang skyld - rigtig lækker piger og danser lige foran mig sammen med 4-5 veninder. Som rene "prestige-løg" og overklassepiger, så værdigere de mig ikke et blik. Cool nok. :4smartass:

Så smiler jeg afmålt til hende og siger: "Hvor har du købt dem?" Hun ser forvirret på mig og spørger "Hvor har jeg købt hvad henne?". Så siger jeg "Ja, dine nipples - de kan umuligt være medfødte". (det var virkelig "strittende" nipples hun havde :w00t: ). HAhahahahaha, hun går fuldstændig død. Og man hører bumpet fra samtlige hendes veninder, da deres underkæber rammer gulvet. :icecream: Jeg har ikke mere at gøre der og forlader stedet med et smil på munden. :4smartass:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Forresten var jeg ret sej, når det kommer til stykket.

Om lørdagen var vi på en af disse rigtigt hotte steder, og pigerne var virkelig vilde mht. at snak kunne komme på tale efter man lige havde havde flashet sit platinkort. Sådan et har jeg naturligvis ikke. :devil:  :tongue:

Så står der en - for en gang skyld - rigtig lækker piger og danser lige foran mig sammen med 4-5 veninder. Som rene "prestige-løg" og overklassepiger, så værdigere de mig ikke et blik. Cool nok. :4smartass:

Så smiler jeg afmålt til hende og siger: "Hvor har du købt dem?" Hun ser forvirret på mig og spørger "Hvor har jeg købt hvad henne?". Så siger jeg "Ja, dine nipples - de kan umuligt være medfødte". (det var virkelig "strittende" nipples hun havde :w00t: ). HAhahahahaha, hun går fuldstændig død. Og man hører bumpet fra samtlige hendes veninder, da deres underkæber rammer gulvet. :icecream: Jeg har ikke mere at gøre der og forlader stedet med et smil på munden. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er fuldstændig ga gak!

Godt gået...

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Det var selvfølgelig kun noget jeg kunne finde på i en trendy bar i London. I DK ville det bare være stupid og latterligt at sige. Men lige sådan et sted var det top. Jeg ved ikke om I ved det. Men flaske nipples man sætter på sine ægte, er faktisk noget som er lidt at en trend. Men at dreje det til at være noget som omhandler en operation og som man skal betale cash for, det var selvfølgelig lige i øjet. Pointen var jo netop ikke om de var ægte eller ej. Pointen var netop at jeg antog hun havde brugt sine overklassepenge til noget så latterligt som falske nipples. Det gik rent ind (hvadenten om jeg rent faktisk ramte plet eller ej). :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share