jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jan..det er interessant at læse dine overvejelser. Og jeg er 100% på at der er meget rigtigt i det.

Det eneste problem jeg kan se i det er at man ser alle kvinder som værende ens. (trigger på den samme ting) Det kan måske godt gælde når man er i byen med musikken på 110%, men derudover tror jeg sagtens man kan variere metoderne meget mer end bare den hellige gral taktikken :D

Nu er jeg jo en godt gift mand, men i mine ”yngre” dage var jeg da også noget af en baryler og jeg har haft succes med alt fra den smarte ”jeg ejer hele verden attitude” til ”roser og romantik”metoden (og helt over til den klassiske..”lade sig blive scoret”! )

Det er fedt hvis du har fundet noget der virker for dig, men it’s not the only way

Link to comment
Share on other sites

Jan..det er interessant at læse dine overvejelser. Og jeg er 100% på at der er meget rigtigt i det.

Det eneste problem jeg kan se i det er at man ser alle kvinder som værende ens. (trigger på den samme ting) Det kan måske godt gælde når man er i byen med musikken på 110%, men derudover tror jeg sagtens man kan variere metoderne meget mer end bare den hellige gral taktikken :D

Nu er jeg jo en godt gift mand, men i mine ”yngre” dage var jeg da også noget af en baryler og jeg har haft succes med alt fra den smarte ”jeg ejer hele verden attitude” til ”roser og romantik”metoden (og helt over til den klassiske..”lade sig blive scoret”! )

Det er fedt hvis du har fundet noget der virker for dig, men it’s not the only way

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har vel helleri ikke nogen steder sagt, at det var den eneste vej frem. :wink::smile::icecream:

Link to comment
Share on other sites

Men puha, jeg har nuller i maven idag. Man må trods alt huske på, at det er over 1½ år siden, jeg sidst har været på en date. Og mine dates har historisk set - uden undtagelse - gået ekstremt dårligt. Når dertil lægges, at det altså er med en af de mest intessante piger, jeg har mødt i mange år, så nervesystemet altså lidt ude af kontrol.

Det skal ikke forstås sådan, at jeg tror, at jeg ikke kommer til at få en glimrende date. For det tror jeg. Med den helt nye indstilling til "dateriet" samt endelige en god ide om, hvad der overhovedet foregår, så bliver aftenen ingen katastrofe. Men derfra til og at være helt sikker på det går godt, der er en forskel. :wink:

Mit succeskrietrie for aftenen er dog ikke "at score hende", men derimd at få en glimrende aften, hvor jeg "er mig selv", og hvor jeg er ovenpå hele tiden. Og så må vi se, hvordan det går derfra.

Under alle omstændigheder, så kan jeg jo tage det som uvurderlig erfaring, som kan bruges konstruktivt senere. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Bukker, hun aflyste :w00t:

Nå, men det gør ikke så meget. Hun var som smør i hænderne, da jeg talte med hende. Hun var bare så ked af, at hun blev nødt til at brænde mig af. Nu er hun så langt bagud på pont (og det ved hun - trust me) at hun ikke har en chance. :cooldance:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Hehehehehe - hun er lækker - og hun ved det. Hun har ikke en skid glemt vores date, men vil bare se, hvordan jeg holder til en aflysning. Trust me, hun er guld, og nu ser hun bare om jeg har lige så meget at byde på, som jeg har fremstillet det hidtil. :4smartass:

Lad dog pigebarnet - hun får 25 henvendelser om dagen - hun er (næsten) i sin gode ret til at se, om jeg er så lækker som jeg giver mig ud for at være. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

At "mate" er ikke et spørgsmål om held, men om at gøre det rigtigt. Jeg er en total lækker mand - og nu har jeg endeligt lært at have en adfærd som svarer til dette. Jeps, hun er TOTAL lækker (og hermed ikke kun ment udseende), men det er jeg også. En god cocktail. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share