jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så fik jeg lige downloadet DeAngelos nyeste eBook.

Virkelig lækker sag. Denne her bog går mere i detaljen. Der er jo tonsvis af information i den bog, hvor man kan forbedre sit potentiale betydeligt.

Igen er det altså meget mærkeligt. Der står simpelthen bare så mange ting i den, som man egentlig godt ved, men aldrig har overvejet nærmere - eller tænkt på konsekvenserne af disse dynamikker. Og meget af det har ikke engang noget med "teknikker" at gøre. F.eks. er følgende næsten smertefuldt logisk, men alligevel overraskende, når man først "erkender" det. Eftersom jeg selv har været den "ene type" men langsomt og sikkert er ved at blive den "anden type", så kan jeg kun sige, at ideen holder 100 %.

Husker i hvordan jeg skrev, at jeg havde lagt an på omkring 800 piger - stort set uden "held". Jeg kunne slet ikke fatte at jeg gjorde noget "forkert". Som vi allerede har debateret tidligere, så var der en hel del "teknikker" som kunne ændrer dette - og rent faktisk også gjorde det. Men her en detalje mere.

Nogensinde set på de af dine venner som er mindre dygtigt til piger? Nogensinde set på de af dine venner som er dygtige overfor piger? Er det ikke utroligt, at der er så iøjenfaldende forskelle mellem deres kropssprog. Den ene type taler med forsig stemme, deres øjne flakker lidt, de opgiver hurtigt, ja i hele deres verbale og non-verbale fremtræden så udstråler de bare "bukker, jeg har ikke en chance - hvorfor overhovedet prøve". Den anden typer taler overbevisenden, deres øjne flakker aldrigt, de "invardere" konstant andre privatssfære, de ser ud til at tabe interessen på sekunder osv. osv. - kort sagt hele deres væsen udstråler "Jeg er verdens sande hersker - de her mennesker (piger) skal virkelig tage sig sammen, hvis de skal opretholde min interesse".

OK, det er jo logisk nok, at det sådan. Men der er en pointe. HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅDAN????

Er der nogen fed ide i at udstille, at man ikke har megen succes overfor piger? Hvorfor i al verden skulle man nogensinde gøre det??? Det er ens eget valg, hvordan man opfører sig - hvorfor så vælge en fremtræden, hvor man på en og samme tid signalerer, at man altså ikke har haft de store succeser og at man desuden er slået så meget ud af det, at du slet ikke har overskud til at tro på det her og nu???

Her er den simple pointe. Hvorfor ikke altid opfører sig som om man er en vinder? Hvorfor ikke altid udstråle overskud?

Istedet for at minimerer ens chancer i livet, hvorfor så ikke maksismerer dem - uanset hvor "ringe" ens udgangspunkt er???

Dette er faktisk ingen "teknik" overhovedet. Det er simpel logik. Det er en overbevisning om ens livssituation og fremtidige muligheder. Intet andet - og alligevel betyder det så ufattligeligt meget. Og det er noget alle kan, hvis de bare øver sig lidt. Alle kan trække skulderne tilbage og maven ind. Alle kan gå selvsikkert gennem et rum. Alle kan udstråle overskud. Alle kan sige, hvad de ønsker at sige, og så sige det på en måde, som virker selvsikkert. Alle kan fastholde et blik i mere end 2 sekunder. Alle kan komme med en kvik kommentar. Alle kan drille.

Hvorfor hede hule hel... gør alle det så ikke???? Det er jo netop ikke et spørgsmål om at være arrogant eller smartass (selvom det hjælper på det :laugh: ). Det er alene et spørgsmål om at vise andre, at man stoler på sig selv og at man mener, man har styr på det.

Det er nu ikke fordi DeAngelos nye bog kommer med nogen revolutionerende indsigter på dette område. Det er blot den følelse man - stærkere end nogensinde - sidder tilbage med efter at have læst den.

Link to comment
Share on other sites

Ja man kan godt høre det er helt rigtigt når du skriver det. Det er bare mærkeligt at piger er så tiltrukket af det synes jeg. Jeg er da personligt meget mere interesseret i hende pigen der er lidt afslappet, fremfor hende der løber rundt og tror hun er hele festens midtpunkt. Men sådan er det jo nok, og det må man så bare indpasse sig under :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sådan ca. - dog med betydeligt flere seksuelle/flirtende undertoner (specielt gennem kropssprog/adfærd (og ikke så meget gennem hvad der rent faktisk kommer ud af munden på en)).

<{POST_SNAPBACK}>

Altså ikke som om der overhovedet er nogen seksuelle/flirende undertoner med ens (mandlige) venner. :laugh: Det kunne godt misforståes. :icecream::tongue:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Fik du ikke noget action i denne weekend?  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahahahah, niks. Stille weekend. Lader op til næste weekend. Den bliver vild. Den hårde klikke bliver samlet i indre Kbh., og vil ryste byens natteliv som ikke set i årtier. :cooldance::cooldance: Den hårde klikke er de omtalte drenge

- moi

- vennen fra England

- ham jeg tog til England med

- vennen hvis mor døde i forrige uge (og nu trænger til en vild bytur til afveksling for det triste tanker).

Ikke usandsynligt kobler en eller to andre af drengene sig på. Det vildt. :4smartass::4smartass::4smartass::icecream:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg bevæger mig på kanten af loven her på MOL nu, men hvis jeg nu nøjes med at sige hans værker godt kan fremskaffes på andre måder har jeg vist sagt nok :smile:

Jeg har det dog også sådan, at jeg mener man kan gennemskue mere og mere af det på egen hånd, når man først lige har fanget den røde tråd.

For mit vedkommende er det stortset sådan her.. Gør alt det du ikke ville gøre før, og lad være med at gøre det du gjorde før :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig daten på plads. Hun har åbenbart haft lidt travlt og så måtte jeg "skrue bissen på" :innocent: (med masse af humor og overskud naturligvis) i en mail til hende. Det kunne hun ikke stå for. Så på fredag skal jeg på date.

Det passer perfekt. Daten ligger tidligt på aftenen. Den får jeg en masse sjov ud af. Kan i passende tid sige "buy, buy, jarvig har andre aftaler i aften". Og kan inden det bliver alt for sent slutter mig til drengene til den geniale bytur.

Kan det være meget bedre? :icecream:

BTW: Kan I foreslå en god cafe-latti-bar i det indre kbh? Det er sq ikke der jeg går oftest (altså på latti-bar), men synes det er passende sted at hygge uforpligtende over noget let og lade tankerne flyve. :smile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Faktisk er det meningen jeg skal ud og teste mit knæ i dag. Har ikke haft ondt i det i over 2 uger - også selvom jeg har belastet det "meget". F.eks. tog vi jo ordentlige rundture i London på typisk 4 timer (for lige at få de værste tømmermænd ud af hovedet - og så straks se sig om efter en pub :innocent: ). Og det er pænt hårdt for et knæ at gå på cement og asfalt i 4 timer - men knæet holdt. :bigsmile:

Skal ned og løbe en lille tur idag, og se hvordan det holder. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det passer perfekt. Daten ligger tidligt på aftenen. Den får jeg en masse sjov ud af. Kan i passende tid sige "buy, buy, jarvig har andre aftaler i aften". Og kan inden det bliver alt for sent slutter mig til drengene til den geniale bytur.

Håber da ikke du siger buy buy til hende, så tror hun jo bare du vil købe hende :laugh:

Ej det lyder virkelig fedt med den date, specielt med hende som lyder til at være en ho i en klasse for sig selv :wink:

Men i den rigtige DeAngelo ånd, så tror jeg også at det bliver genialt at kunne sige man har travlt og skal videre, istedet for at blive hængende og gøre alt for at komme tæt på hende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share