Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fredag d. 27/1 - 2006

-Undervogn - 1 month cutdown!

Front squat:

4 X 5 reps @ 70 kg

8 reps @ 60 kg

Ben pres:

4 X 7 reps @ slæden + 160 kg

Leg curls:

4 X 8 reps @ 40 kg

Shrugs:

3 X 6 reps @ 80 kg

+ et dropset med 12 reps @ 60 kg

Standing calf raises:

4 X 10 reps @ 55 kg

Swiss-ball crunches:

4 X 10 reps

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Lange Sally

Jep, jeg står i receptionen og styrer technomusik og powershakes med en hård og retfærdig hånd. :4thumbup: Glæder mig til at hilse på. :smile:

/Tobias

Hey du!

Godt at møde dig! Sjovt at du lige var i messenger-hjørnet med mr. coach Incognito mens vi trænede.

Rigtig ked af at jeg ikke fik smagt en af dine powershakes, men skulle som sagt videre til middag. Ta'r revence en anden dag og kommer og vælter mig uartigt meget i animalsnacks og protein-gysere.

Håber vi ses igen, enten det ene eller det andet sted. Kan jo være at coachen ta'r mig med til Østerbro en dag, hvem ved :w00t:

Kærligste hilsner og rigtig go week-end til dig!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Godt at møde dig! Sjovt at du lige var i messenger-hjørnet med mr. coach Incognito mens vi trænede.

Rigtig ked af at jeg ikke fik smagt en af dine powershakes, men skulle som sagt videre til middag. Ta'r revence en anden dag og kommer og vælter mig uartigt meget i animalsnacks og protein-gysere.

Håber vi ses igen, enten det ene eller det andet sted. Kan jo være at coachen ta'r mig med til Østerbro en dag, hvem ved :w00t:

Kærligste hilsner og rigtig go week-end til dig!

Sally :smile:

Hej Sally

Ja, det var vældig hyggeligt lige at få sagt hej.

Haha, coachen følger alle dine bevægelser - du slipper ikke afsted med nogen unoder... :tongue:

Næste gang du kommer, så slipper du ikke - så smider jeg en flot lille rød jordbær-shake sammen til dig. :laugh:

Og også en rigtig god weekend tilbage til dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 28/1 - 2006

-Kalechen - 1 month cutdown!

Bænkpres:

4 X 5 reps @ 80 kg -Vægten er sådan set let nok, men supporterne på BP'en i City Fitness er så langt nede, at det er voldbesværligt at unracke stangen, så man bruger en masse unødig energi. Og så er det ikke til at lægge sig ordentligt, når man skal åle sig sådan for at få stangen ud. Ville være noget nemmere med et udløft.

8 reps @ 70 kg + et dropset med 8 reps @ 60 kg

T-bar rows:

4 X 8 reps @ 60 kg

Gym 80 incline press:

3 X 8 reps @ 60 kg

Pulldowns m. spade-greb:

3 X 10 reps @ 85 kg

+ et dropset med 10 reps @ 65 kg

Machine shoulder press:

3 X 8 reps @ 30 kg

supersættet med

Gym 80 rows:

3 X 10 reps @ 60 kg

Pressdowns:

3 X 8 reps @ 30 kg

supersættet med

Overhead cable curls:

3 X 10 reps @ 22,5 kg

Trænede efter lukketid og jeg havde fået jaget de sidste medlemmer ud af CF. Og så lige fra træning og til mexicansk buffet med kæresten på Los Arcos bawefter. Tarw'ligt, men piss'godt. :4mewantfood:

:4flex:

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Hey dude!

Hyggeligt lige at hilse på i går! Vi må lige teame op til en gang træning inden længe. Jeg kan se at vi ligger nogenlunde lige i vægte osv. (Næsten... :innocent: )

Vi ses til technodød i CF!

Hej Till

Helt sikkert, dér. Ja, hvis du bare smider en høj rep dag på min tunge dag, så er det lige før, at vi kan følges ad. :laugh:

Men Rall og jeg har aftalt at træne sammen mandage og tirsdage omkring kl. 18 for fremtiden. Kunne være fedt at brænde alle 3. :4thumbup:

Ja, rave on! :superman::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang du kommer, så slipper du ikke - så smider jeg en flot lille rød jordbær-shake sammen til dig. :laugh:

Se nu glæder jeg mig næsten så meget at jeg ikke kan sove i nat :laugh:

Naiii synes det lyder helt vildt luksus-agtigt at du står og knalder shakes sammen..

Du er der fredag og lørdag ikk'! Så kunne jeg måske gå efter dem!

Sejt at du træner EFTER job og lukketid! :blink:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

P.S Også hej til Till.. kan ikke lige se din log.. Hyggeligt at hilse på!

Link to comment
Share on other sites

Se nu glæder jeg mig næsten så meget at jeg ikke kan sove i nat :laugh:

Naiii synes det lyder helt vildt luksus-agtigt at du står og knalder shakes sammen..

Du er der fredag og lørdag ikk'! Så kunne jeg måske gå efter dem!

Sejt at du træner EFTER job og lukketid! :blink:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

P.S Også hej til Till.. kan ikke lige se din log.. Hyggeligt at hilse på!

Haha, ja luksus er ligesom det der kendetegner City Fitness fra start til slut. Det skal ikke bare være træning - det skal være en nydelse for sanserne. :tongue: Det kan også ses på vort store udvalg af træningsformer. Der er bodybuilding, eftermiddagsbodybuilding og for de vovede: after hours bodybuilding... :laugh:

Jep fredag og lørdag har jeg vagter, men du skal selvfølgelig være velkommen alle andre dage også. Jeg er der næsten hver eftermiddag. :smile:

/Tobias

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30/1 - 2006

-Kalechen (igen :blush: ) - 1 month cutdown!

Incline BP:

6 reps @ 75 kg

6 reps @ 80 kg

4 reps + 1 lille forced @ 80 kg

4 reps @ 80 kg

Chin-ups:

4 X 5 reps

DB skulderpres:

6 reps @ 26 kg

2 X 6 reps @ 28 kg

Bent-rows:

4 X 6 reps @ 80 kg

CG bænkpres:

6 reps @ 80 kg

7 reps + 1 forced @ 82,5 kg - Skulle lige op og fronte Rall - han skal sgu'tte tro, han er noget, den tynde ål... :tongue:

8 reps @ 80 kg

DB pullovers:

3 X 6 reps @ 30 kg

-Fy for pyffer, det er noget der river i lat'en... :crazy:

EZ curls:

3 X 8 reps @ stangen + 30 kg

supersættet med

Seated DB extensions:

3 X 10 reps @ 24 kg

Ubehaw'lig træning sammen med Rall. Skulle egentlig have trænet ben i dag, men teamede op med Rall på en gang upper-body i stedet. Så får benene den helt store tur i morgen. Gule ærter! :devil:

Træningen tog små 2 timer, og det synes jeg var lige i overkanten, så ham Rasser må vist skære lidt ned på snakketøjet... :laugh::laugh::tongue::tongue:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30/1 - 2006

CG bænkpres:

6 reps @ 80 kg

7 reps + 1 forced @ 82,5 kg - Skulle lige op og fronte Rall - han skal sgu'tte tro, han er noget, den tynde ål... :tongue:

8 reps @ 80 kg

Ubehaw'lig træning sammen med Rall. Skulle egentlig have trænet ben i dag, men teamede op med Rall på en gang upper-body i stedet. Så får benene den helt store tur i morgen. Gule ærter! :devil:

Træningen tog små 2 timer, og det synes jeg var lige i overkanten, så ham Rasser må vist skære lidt ned på snakketøjet... :laugh::laugh::tongue::tongue:

:4flex:

Lagoon

Tak for i dag. Det var sgu' lee'. Jeg ser frem til på torsdag og træningerne derefter :superman:

For the record - du var lige opppe og snuse, men så kom de 85 på banen, og så var jeg foran igen. Jeg kan jo ikke ha', at jeg bliver hentet af sådan en ung gut som dig :tongue: Nej, det var sgu' godt kørt i den smalle BP. Smolov må ha' gjort det godt.

Mht. kæwen, så var det jo Lones skyld, hvilket jeg også sagde allerede under chins :tongue: nej, men Ok, jeg skal nok se til at kæwen ikke bliver sluppet helt fri, og så burde vi kunne holde træningen nede på 1,5 time. Men husk at kæwe gi'r ekstra på totalen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 31/1 - 2005

-Undervogn - 1 month cutdown!

Hack squats:

8 reps @ slæden + 60 kg

2 X 6 reps @ slæden + 80 kg

10 reps @ slæden + 60 kg

Leg extensions:

3 X 10 reps @ 65 kg

Seated leg curls:

3 X 8 reps @ 75 kg

Rumænsk dødløft:

4 X 6 reps @ 70 kg

One-legged leg curls:

3 X 8 reps @ 20 kg

Seated calf raises:

3 X 8 reps @ 60 kg

Swiss ball crunches:

4 X 10 reps

Alene-træning i CF. Mødte lige Rall på parkeringspladsen, og kiggede forgæves efter en Till... :unhappy:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hey dude!

Sorry for de manglende fremmøde! Jeg må (desværre) prioritere min svømmeprøve, som jeg skal til i næste uge... Har faktisk lige siddet og udregnet at hvis jeg ikke kommer afsted overhovedet, er der først tid til træning efter d. 20 februar! DO'H!!! Håber dog ikke at det kommer så vidt... Sender lige en PM når jeg kigger forbi CF.

Keep up the good works og hold Rall til ilden! Jeg regner med at starte på Smolov Jr. i bænk, når svømmeriet er ovrstået - så kan I komme med jeres erfaringer...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/2 - 2006

-Kalechen - cutdown!

Incline BP:

5 X 6 non-lockout reps @ 60 kg

-Nem og tarw'lig omgang, men mine triceps er stadig fuldstændigt ødelagte fra træningen med Rall i mandags! :crazy:

T-Bar rows:

4 X 10 reps @ 50 kg

-Samme smøre som med patpresset, her er det bare lats der er sat ud af spil...

Incline DB flies:

4 X 6 reps @ 20 kg

-Endelig en øvelse det var til at knalde ordentligt igennm på. Gav et helt udmærket pump på patkassen. :smile:

Gym 80 rows:

3 X 10 reps @ 80 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps @ 22,5 kg

Preacher curls:

3 X 8 reps @ stangen + 20 kg

Kæft, en sørgerlig omgang. Sgu'tte meget gule ærter over det, mere end håndfulde slatne frossen grønne ærter... :nonono: DOMS er lækkert nok, men når det bliver i sådan en grad at det hæmmer min træning 3-4 dage efter, så spiller det sgu'tte.

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/2 - 2006

-Kalechen - cutdown!

Incline BP:

5 X 6 non-lockout reps @ 60 kg

-Nem og tarw'lig omgang, men mine triceps er stadig fuldstændigt ødelagte fra træningen med Rall i mandags! :crazy:

T-Bar rows:

4 X 10 reps @ 50 kg

-Samme smøre som med patpresset, her er det bare lats der er sat ud af spil...

Incline DB flies:

4 X 6 reps @ 20 kg

-Endelig en øvelse det var til at knalde ordentligt igennm på. Gav et helt udmærket pump på patkassen. :smile:

Gym 80 rows:

3 X 10 reps @ 80 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps @ 22,5 kg

Preacher curls:

3 X 8 reps @ stangen + 20 kg

Kæft, en sørgerlig omgang. Sgu'tte meget gule ærter over det, mere end håndfulde slatne frossen grønne ærter... :nonono: DOMS er lækkert nok, men når det bliver i sådan en grad at det hæmmer min træning 3-4 dage efter, så spiller det sgu'tte.

:4flex:

Lagoon

:tongue:

:violin::violin::violin::violin::violin:

Ok, 3 gange overkrop på 6 dage med relativ høj intensitet er måske da også lige i overkanten :wink: Når du nu får deloaded i næste uge, så starter vi på noget Smolov jr. og så tilpasser du selv volumen og intensiteten i hjælpeøvelserne. Så kan du bedre selv styre Doms'en :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser fornuftigt ud champ, men skal du ikke snart igang med noget et lidt mere fast program end hvad dagsformen tillader? Og hvornår ser vi dit pretty-boy fjæs nede i IK igen?

Jo, du har ret, den her uge har jeg fjollet lidt rundt, men ellers har der skam været struktur på det den sidste måneds tid. :smile:

Men som Rall også lige strejfer, så skal jeg i gang med en Smolov Jr. om små 10 dage. Kører den bare på patten, og så brænder jeg bare på resten.

Er ikke helt sikker på, hvornår jeg kigger forbi IK igen. Har noget rus-tur i næste uge, så ved ikke hvornår der er tid. Men bare rolig, I har ikke set det sidste til mig.

:tongue:

:violin::violin::violin::violin::violin:

Ok, 3 gange overkrop på 6 dage med relativ høj intensitet er måske da også lige i overkanten :wink: Når du nu får deloaded i næste uge, så starter vi på noget Smolov jr. og så tilpasser du selv volumen og intensiteten i hjælpeøvelserne. Så kan du bedre selv styre Doms'en :superman:

:smile:

Ja, CG bænkpres og pullovers skal helt sikkert køres med en lidt lavere intensitet, næste gang jeg prøver mig! Fuck, hvor har det bare værket! :laugh:

Men ja, tag-team på en Smolov Jr., så skal vi nok blive u-be-ha'li'e! :4flex:

Når jeg først får skruet lidt op for kcal-indtaget igen, så skal det nok blive godt.

Btw. hvordan gik det med lejligheden?

/Tobias

Link to comment
Share on other sites

Jo, du har ret, den her uge har jeg fjollet lidt rundt, men ellers har der skam været struktur på det den sidste måneds tid. :smile:

Men som Rall også lige strejfer, så skal jeg i gang med en Smolov Jr. om små 10 dage. Kører den bare på patten, og så brænder jeg bare på resten.

Er ikke helt sikker på, hvornår jeg kigger forbi IK igen. Har noget rus-tur i næste uge, så ved ikke hvornår der er tid. Men bare rolig, I har ikke set det sidste til mig.

Ja, CG bænkpres og pullovers skal helt sikkert køres med en lidt lavere intensitet, næste gang jeg prøver mig! Fuck, hvor har det bare værket! :laugh:

Men ja, tag-team på en Smolov Jr., så skal vi nok blive u-be-ha'li'e! :4flex:

Når jeg først får skruet lidt op for kcal-indtaget igen, så skal det nok blive godt.

Btw. hvordan gik det med lejligheden?

/Tobias

Det gik godt. Vi er faktisk ret tæt på at skifte postnummeret ud fra 2450 til 2720

Vi ses i morgen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil super gerne være med til en omgang Smolov Jr.! Må få gjort noget ved de ærgelige bænkevner (eller mangel på samme) jeg besidder. Jeg er træningsklar fra mandag d. 20, pga. ferie, men måske i tyvstarter? Ellers kører jeg bare sideløbende vel... Glæder mig til komme i gang! Vi ses i hormonhulen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, der bliver nogle ændringer i mine træningsplaner de næste par mdr.

Jeg har netop været på rus-tur med mit studie, og en 4-hestes koger og så en spejlglat gårdplads har så resulteret i 4 uger med krykker og en romwalker. Jeg har brækket d. 4. og 5. metatarsale knogle (mener jeg doktormanden kaldte dem). Til gengæld var det en pissesjov tur med masser af stive og liderlige kvinder! :4thumbup: Just because I'm on a diet, doesn't mean I can't have a peek at the menu... :tongue:

Men pga. min latterlige klumpfod og en kommende lejlighedsflytning er jeg ikke helt sikker på, hvordan træningen kommer til at se ud den kommende tid. Håber på, at kunne få trænet lidt overkrop i næste uge, men bentræning bliver af gode grunde udskudt en måneds tid. Sådan noget lort. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå, der bliver nogle ændringer i mine træningsplaner de næste par mdr.

Jeg har netop været på rus-tur med mit studie, og en 4-hestes koger og så en spejlglat gårdplads har så resulteret i 4 uger med krykker og en romwalker. Jeg har brækket d. 4. og 5. metatarsale knogle (mener jeg doktormanden kaldte dem). Til gengæld var det en pissesjov tur med masser af stive og liderlige kvinder! :4thumbup: Just because I'm on a diet, doesn't mean I can't have a peek at the menu... :tongue:

Men pga. min latterlige klumpfod og en kommende lejlighedsflytning er jeg ikke helt sikker på, hvordan træningen kommer til at se ud den kommende tid. Håber på, at kunne få trænet lidt overkrop i næste uge, men bentræning bliver af gode grunde udskudt en måneds tid. Sådan noget lort. :nonono:

Lyder sgu ellers som en herrenice rustur... :devil::devil::devil:

Pis med den/de knogler... Træls... :dry: GOD BEDRING my man... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Arrgh det var da uheldigt Lagoon. :unhappy:

Men det var da godt det var en fed rustur, så gør det knap så meget du kom til skade. Havde det nu været kedeligt og du var kommet til skade, havde det været noget værre hehe.

Hvad er du begyndt at læse?

ps. god bedring. :smile:

Ja, det var røvuheldigt. Hvis jeg så bare havde lavet noget fedt, da det skete. Tævet en eller anden, eller hvad man nu gør for at imponere pigerne... :laugh: Men nej, jeg skulle blive bragerstiv og glide head over heels på en gang lam is... :nonono:

Men ja, piss'fed tur. Af småting kan nævnes at jeg har renset en nipplepiercing på en pige :boobs:, hvorefter hun lagde sig over i min seng og rå-snavede en anden pige... :4thumbup: Gid jeg ikke havde en samvittighed... :innocent:

Vi var små 80 mennesker afsted og foruden rus-vejledere var vi 4 fyre... :tonguew:

Jeg er begyndt på Suhr's Seminarium, hvor jeg skal læse ernæring og sundhed.

Lyder sgu ellers som en herrenice rustur... :devil::devil::devil:

Pis med den/de knogler... Træls... :dry: GOD BEDRING my man... :w00t:

Ja, det er sgu træls... Men det er heldigvis overstået på 4 uger, og jeg kan jo stadig træne overkrop... :cool:

Men tak skal du have.

God bedring

LOL!!! :rofl2:

Ja, jeg er sgu en klaphat...

God bedring mate...

Lyder ellers som en fee tur..

Men sådan går det jo når man er pis sitv, og skal vise damerne hvordan man får en go ghetto booty, og viser den hvordan man laver lunges ude på en glat vej.. :bigsmile:

Big m

:4drunk:

Men hey - shit happens. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share