Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Nej nej, selvfølgelig flyttede han sig ikke! HB kunne pænt få lov at vente. Og G-Unit gjorde det fede. Pludselig spørger HB, om G-Unit er færdig. G-Unit siger så bare, at han mangler et sæt til, og så er han færdig. G-Unit laver sit sæt, og HB spørger så igen, om han er færdig. G-Unit siger så igen, at han bare mangler et sæt, og HB svarer så bare "nåh ja", som om det vidste han jo egentlig godt. :laugh:

Godt gjort af G-Unit :smilerock:, :thumb:

Og hvor er det klamt af en type som ham, som burde kende spillets regler, bare og feje en af banen som er mindre end ham selv. Men så igen, han må virkelig ikke ha' mange brikker og flytte med. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag d. 21/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pull-ups:

3 X 4 reps

2 X 3 reps

Gym 80 rows:

3 X 8 reps med 80 kg

-CF var fuldstændig og aldeles proppet med krudtere, og alle bænkene var i brug. Og jeg gad ikke vente med at komme i gang med mine DB rows, så jeg byttede den lige ud.

UH cable rows:

10 reps @ 65 kg

4 X 10 reps @ 70 kg

Pulldowns m. triangel:

3 X 10 reps med 70 kg

+ et dropset med 10 reps @ 55 kg

-Kørte dem med straps i dag - det gør altså en verden til forskel. Det satte bare ild i lats! :4thumbup:

One-legged leg curls:

3 X 8 reps med 20 kg

EZ curls:

5 X 8 reps med 25 kg + stangen

Incline hammer curls:

3 X 12 reps med 12 kg

Seated calf raises:

3 X 12 reps med 40 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 23/11 - 2005

-Push - gain!

Incline DB press:

8 reps @ 30 kg

2 X 8 reps @ 28 kg

10 reps m. pause @ 24 kg

-Fed nok omgang. De 8 med 30 var ikke specielt tunge, så det tyder godt for de kommende uger. :smile: Måske man skulle prøve på et stunt i OBBC på søndag? :raisebrow:

Skrå bænkpres:

4 X 8 non-lockout reps @ 52,5 kg

-Kørte dem ikke helt til lockout, og det føltes meget bedre. Synes jeg koger lige rigeligt med så lave vægte, men hvis jeg hele tiden holder spændingen over patten, så bliver det faktisk nemmere...? :blink:

VMO leg extensions:

3 X 12 reps @ 40 kg

supersættet med

Laterals:

4 X 10 reps @ 12 kg

Front squats:

5 X 5 reps @ 60 kg

Dips:

3 X 8 reps @ +5kg

8 reps

-Brændt aw... :blush:

Fransk pres m. EZ:

3 X 10 reps @ stangen + 20 kg

supersættet med:

Standing calf raises:

4 X 10 reps @ 55 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hey der lagoon... Ser godt ud med træningen.. Godt du har fået fat i noget pec-træning :4thumbup:

Og ja der skal laves stunts søndag i obbc, det kan du tro :laugh: :4thumbup: Jeg ska ihvertfald give gazz i patten, så hop med på vognen...

Ang søndag, så henter vi dig omkring kl 8 på hovedbanegården.. Skriv evt dit mob nummer i pm så jeg kan ringe når vi er ved at være der... ok?

Big m

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 25/11 - 2005

-Pull - gain!

Armhævninger:

Underhånd:

3 X 4 reps

Overhånd:

2 X 3 reps

DB rows:

3 X 8 reps @ 40 kg

10 reps @ 32 kg

Yates rows:

4 X 10 reps @ 60 kg

Pulldowns m. triangel:

10 reps @ 70 kg

2 X 10 reps @ 75 kg

Reverse shrugs:

3 X 10 reps @ 60 kg

Leg curls:

3 X 8 reps @ 40 kg

EZ curls:

5 X 6 reps @ stangen + 27,5 kg

DB hammer preacher curls:

3 X 10 reps @ 10 kg

supersættet med

Seated calf raises:

3 X 12 reps @ 40 kg

Fed træning, hvor der også blev kæwet godt med Rall. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 27/11 - 2005

-Lidt af hvert - gain!

Incline DB press:

5 reps @ 35 kg

2 reps + 1 forced @ 40 kg -PR. Så var der sgu reps med 40'erne.

5 reps @ 38 kg

6 reps @ 35 kg

Hammerstrength pat pres:

3 X 12 non-lockout reps @ 50 kg

DB flies:

2 X 8 reps @ 17,5 kg

12 reps @ 12 kg

DB laterals:

12 reps @ 12 kg

10 reps @ 15 kg

8 reps @ 17 kg

-Johnny Bravo fik også smidt nogle gode forced ind her og der. Beskidt. :w00t:

Cable laterals:

3 X 12 reps @ 3 klodser :raisebrow:

Dips:

5 X 10 reps

Pressdowns:

3 X 12 reps @ 30 kg

Fed træning i OBBC sammen med Johnny Bravo, med masser af de gode forced. Fik også hjulpet Rall med at maxe, så der blev også råwet og dasket lidt der.

Det var også dagen, hvor vi var til poseringkursus. Jeg fik at vide, at jeg havde okay ben og lidt sideskulder, men udover det så skulle jeg bare starte med at træne. Var ubetinget den tarw'ligste til kurset, men det var da fedt, at få kigget poseringerne igennem og få en grov vurdering af, hvor der skal sættes ekstra ind.

Og så blev det også til en masse kæwen, og vi var til et superlame Rühl seminar. Fik nogle fede billeder, blandt andet af Badass Jones, Jones og Pauli, som smed trøjerne og flexede nogle beskidte krabber sammen med The German Beast! :4thumbup: :laugh:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hey hyggeligt at hilse på dig idag Lagoon!

Og selvom din bf% er lidt høj, så vidner 93kg og 181cm om en god portion masse. Det var da også tydeligt at se du har gode muskler når du får bf% lidt ned. Men det var nu også et stærkt felt med flere deltagere fra DM i år og et par stykker fik endda at vide de var bedre egnet til Bodyfitness, så klø bare på champ! :cooldance:

Hehe ja det billede med Rühl var fedt og selvfølgelig var det Paulis idé!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var jo også offseasonkursus, så ligefrem tarwelig ved jeg nu ikke :wink:

En lavere BF% får nemt tingene til at se ud af mere og mange af de der så størst ud idag, var faktisk også dem der var lettest. En del var gengangere fra DM, så de er ikke helt begyndere og det gør jo også en forskel.

Så det er bare om at klø på og så ses vi måske til næste kursus....hvertfald hyggeligt lige at sige goddag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Arrrrg Leee', han køre med de store grumme 40kg Dumbells! :thumb:

Ja, jeg er sgu da nødt til at tage mig kraftigt sammen, når den anabolske polske lige pludselig bænker 100 kg. Nu har jeg endelig overtaget pat-tronen, ikke snak om, at den skal nuppes igen! :laugh:

Hey hyggeligt at hilse på dig idag Lagoon!

Og selvom din bf% er lidt høj, så vidner 93kg og 181cm om en god portion masse. Det var da også tydeligt at se du har gode muskler når du får bf% lidt ned. Men det var nu også et stærkt felt med flere deltagere fra DM i år og et par stykker fik endda at vide de var bedre egnet til Bodyfitness, så klø bare på champ! :cooldance:

Hehe ja det billede med Rühl var fedt og selvfølgelig var det Paulis idé!! :laugh:

Ja, det var fedt at få sagt hej. Altid sjovt at få sat ansigt og personlighed på alle profilerne.

Ja, når jeg får skrællet lidt af hvalpeslasket fra, burde det se noget mere anstændigt ud. Og som jeg også pointerede, så bliver det på ingen måde aktuelt før 2007, så jeg har stadig over et år at forbedre rammen i. :smile: Men tak for det.

Ja, det var bare det fedeste initiativ! Skal bare lige have fat i et datakabel til mit digi-cam, så skal jeg nok uploade dem. Så er der ny desktop baggrund, eller hvad? :laugh: :4thumbup:

Det var jo også offseasonkursus, så ligefrem tarwelig ved jeg nu ikke :wink:

En lavere BF% får nemt tingene til at se ud af mere og mange af de der så størst ud idag, var faktisk også dem der var lettest. En del var gengangere fra DM, så de er ikke helt begyndere og det gør jo også en forskel.

Så det er bare om at klø på og så ses vi måske til næste kursus....hvertfald hyggeligt lige at sige goddag :smile:

Ja, offseason er sgu også det eneste håb, jeg klamrer mig til.

Men som skrevet ovenover, så har jeg også stadig god tid til at få forbedret og bygget på.

Og vi ses definitivt til næste kursus. Man kan aldrig blive for velforberedt. :smile: Og så var det bare et supergodt arrangement I havde fået stablet på bener'n.

Tak for kridtslag og hjælpen i dag :4thumbup:

Det var da så lidt. Hvem siger nej, til en mulighed for at slå på og råbe af folk? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

HeHe du skal nu ikke tage kritikken så tungt, bodybuilding er jo en sport der kræver tålmodighed :smile: Så you hang in there bro!

Men smid lidt mere vægt på de preacher curls der :wink:

Og alt for nice med 40 kg i incline presses, 40'erne er sgu tunge! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

HeHe du skal nu ikke tage kritikken så tungt, bodybuilding er jo en sport der kræver tålmodighed :smile: Så you hang in there bro!

Men smid lidt mere vægt på de preacher curls der :wink:

Og alt for nice med 40 kg i incline presses, 40'erne er sgu tunge! :w00t:

Jeg tager det absolut ikke tungt. Det var jo en helt nøgtern vurdering, af en som har gjort lige netop det i mange, mange år. Så jeg tager det til mig, og giver den fuld skrue det næste lang tid. Der er stadig længe til oktober 2007. :smile:

Haha, ja de var rigtig tarw'lige. Men de bliver så også kørt efter 5 tunge sæt EZ curls, og det er meningen at de skal ligge oppe omkring 10-15 reps.

Og ja, 40'erne var sgu fede at presse. Godt spot fra Johnny Bravo. Det var også et mål, jeg havde sat mig at presse dem. Nu må næste mål være 50. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 29/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pull-ups:

2 X 4 reps

2 X 3 reps

Yates rows:

4 X 10 reps @ 60

-Min kæreste kørte dødløft ind i mellem mine rows, og så fik jeg lokket hende til at maxe. Hun fik sgu 70 kg i god triumfbuestil, efter at have misset på den 2 gange. :wub: Sgu da meget godt, efter kun at have dødløftet i 3 mdr... Og en BW på 55 kg. :4thumbup:

Gym 80 rows - overhånd:

2 X 8 reps @ 80 kg

10 reps @ 60 kg

Pulldowns m. triangel:

3 X 10 reps @ 75 kg

+ et dropset med 8 reps @ 55 kg

Leg curls:

2 X 8 reps @ 45 kg

10 reps @ 35 kg

+ et dropset med 8 reps @ 25 kg

EZ curls:

5 X 6 reps @ stangen + 27,5 kg

+ et dropset med 10 reps @ stangen + 20 kg

Incline DB curls:

3 X 12 reps @ 12 kg

supersættet med

Standing calf raises:

3 X 10 reps @ 55 kg

Swiss ball crunches:

2 X 12 reps

10 reps

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Var ubetinget den tarw'ligste til kurset, men det var da fedt, at få kigget poseringerne igennem og få en grov vurdering af, hvor der skal sættes ekstra ind.

Tawlig og tawlig... Nej så tawlig er du da ikke... Du har da i hvert fald øget massen lidt siden jeg så dig sidst... :wink: Så længe du ikke er et stort bulk dyr som mig, så ser det sgu da fornuftigt ud... :superman: Håber virkelig du gi'r dine konkurrence planer et spark bagi og repper løs... :wink::wink::wink:

Sjovt at Jones, Saabye og du og jeg stod på lineup... He he... :devil: Følte mig godt nok fed da jeg så ham fra OBBC (som jeg ikke ved hvem er), stå der med abs'ne fremme og være rimelig cut... :sneaky2:

Jeg kommer til KBH i januar - og stikker næsen forbi CF - håber du og RALL er der... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Tawlig og tawlig... Nej så tawlig er du da ikke... Du har da i hvert fald øget massen lidt siden jeg så dig sidst... :wink: Så længe du ikke er et stort bulk dyr som mig, så ser det sgu da fornuftigt ud... :superman: Håber virkelig du gi'r dine konkurrence planer et spark bagi og repper løs... :wink::wink::wink:

Sjovt at Jones, Saabye og du og jeg stod på lineup... He he... :devil: Følte mig godt nok fed da jeg så ham fra OBBC (som jeg ikke ved hvem er), stå der med abs'ne fremme og være rimelig cut... :sneaky2:

Jeg kommer til KBH i januar - og stikker næsen forbi CF - håber du og RALL er der... :nissetunge:

Nej, du har ret - jeg er piss'lee'! :tongue: Jeg er i hvert fald blevet tungere siden vores pas i HardWork. Hvad det så er jeg har gainet, det skal jeg ikke kunne sige. Sikkert bare røven og dunken der er vokset... :laugh:

Jeg har ingen intentioner om at droppe ud. Tværtimod, kurset har bare givet mig blod på tanden. Næste gang skal jeg være større, bedre og mere skåret. :4thumbup: New, improved and beyond! :nissetunge:

Ja, ham Pau hed han, satte godt nok os andre på plads. Hvad fanden er det for en form at komme med til et off-season kursus?! :mad::tongue:

Vi skal skam nok være der. Bliver helt forfriskende med en mere, der ikke er på krudt. :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 30/11 - 2005

-Push - gain!

Skrå bænkpres:

3 X 8 non-lockout reps @ 60 kg

Pec-deck flies:

3 X 15 reps @ 50 kg

-Patterne er stadig helt overdrevet ømme efter i søndags, så der var hverken skub eller noget i dem. Så valgte bare at køre helt let, og så ellers bare få lidt blod ud i dem. Så skulle de være klar til weekenden.

DB skulderpres:

3 X 6 reps @ 22 kg

VMO leg extensions:

3 X 12 reps @ 40 kg

Front squat:

3 X 6 reps @ 60 kg

Hacksquats:

3 X 15 reps @ slæden + measly 20 kg

Dips:

10 reps

8 reps

10 reps

Pressdowns:

3 X 12 reps @ 50 kg

Der var bare ingenting overhovedet at rykke rundt med i dag. Men jeg kom igennem, så alting blev skrabet lidt.

Men til gengæld fik jeg set Rall's nye ven, stripperen. Kæft, hvor er han blæst! Rep-out med 140 kg i patten med 3 spottere! :4thumbup: :blink: Og de kom sgu godt nok på arbejde! :laugh: Han er fandeme mærkelig. Går hele tiden og tjekker sig selv ud i spejlene, og så sidder han i en eller anden eksotisk buddhist-stilling og mediterer mellem sættene. :w00t:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok blevet større end sidst jeg så dig :4thumbup: ... og det er ikke bare en pæn bemærkning det er du vitterlig.. fortsæt det gode arbejde og hyggeligt at hilse på dig omend det var ret kort :nissecool:

Tak tak. :blush: Alt andet, ville satme også være tarw'ligt! Er det ikke 2-3 år siden sidst? :laugh:

Ja, det var hyggeligt at sige hej, bare ærgerligt at jer powersvin kommer så sent ud af sengen, eller havde der været noget mere tid til at åbne for lorteposen. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Der var bare ingenting overhovedet at rykke rundt med i dag. Men jeg kom igennem, så alting blev skrabet lidt.

Men til gengæld fik jeg set Rall's nye ven, stripperen. Kæft, hvor er han blæst! Rep-out med 140 kg i patten med 3 spottere! :4thumbup: :blink: Og de kom sgu godt nok på arbejde! :laugh: Han er fandeme mærkelig. Går hele tiden og tjekker sig selv ud i spejlene, og så sidder han i en eller anden eksotisk buddhist-stilling og mediterer mellem sættene. :w00t:

:4flex:

Lagoon

Han er sgu' et sørgeligt syn :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/12 - 2005

-Pull - gain!

Armhævninger:

2 X 4 reps med underhånd

3 X 4 reps med bred overhånd

2 X 3 reps med bred overhånd

-God omgang. Jeg er blevet frygtelig tung i røven, så jeg kan ikke klemme så mange reps ud, som jeg eller kunne tænke mig. Uanset hvad, så sad de meget godt.

Yates rows:

12 reps @ 60 kg

3 X 10 reps @ 65 kg

Gym 80 rows m. overhåndsgreb:

4 X 10 reps @ 60 kg

Wide-grip pulldowns:

10 reps @ 60 kg

10 reps @ 70 kg

8 reps @ 80 kg

8 reps @ 90

+ et dropset med 10 reps @ 55 kg

-Fee'! Kørte dem med stropper, og så er jeg meget bedre i stand til at trække med ryggen istedet for med armene. Lækkert. :4thumbup:

Leg curls:

3 X 8 reps @ 45 kg

+ et dropset med 8 reps @ 30 kg

EZ curls:

6 X 6 reps @ stangen + 27,5 kg

10 reps @ stangen + 20 kg

Standing DB curls:

3 X 8 reps @ 16 kg

Swissball crunches:

4 X 10 reps

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 4/12 - 2005

-Push - gain!

Incline DB press:

8 reps @ 30 kg

6 reps @ 32 kg

8 reps @ 30 kg

8 non-lockout reps @ 26 kg

Skrå bænkpres:

6 reps @ 60 kg

5 reps @ 70 kg

2 X 8 reps @ 60 kg

VMO leg extensions:

3 X 12 reps @ 40 kg

supersættet med

Laterals:

12 reps @ 12 kg

2 X 10 reps @ 14 kg

Front squats:

4 X 6 reps @ 60 kg

Dips:

10 reps

2 X 8 reps

Backoff i dips-maskine:

14 reps @ 65 kg

Seated calf raises:

3 X 12 reps @ 40 kg

Smith lunges:

2 X 8 reps @ 40 kg

-Kæft, lunges er noget der giver ild i røveren! :blink: Jeg skal bare have en big ol' booty! :4thumbup:

Fransk pres m. EZ:

3 X 10 reps @ stangen + 20 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Smith lunges:

2 X 8 reps @ 40 kg

-Kæft, lunges er noget der giver ild i røveren! Jeg skal bare have en big ol' booty!

Ja for sa'en det er noget der brændarghhhh.... :cry: Seriøse træningspas du får fyret af... :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share