Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Pis. Jeg havde håbet at du havde failet på 90 kg, for så havde jeg endnu en grund til ikke at gi' gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab programmet en ny chance :tongue:

Naj. Fandme flot PR Tobias :4thumbup:

Ja, et eller andet inde i mig håbede vel også på, at det ik' gav en skid, men jeg må jo nok indrømme, at det har givet virkeligt gode resultater! Større patter og der er også kommet et helt hæderligt pres i dem. :smile:

Men tak for det.

Hej Toby...

Flot fremgang du har bænket frem der... :4thumbup: :wink: Respekt fra det midtfynske...

:w00t:

Nu jeg har køwenhawner drengen på tråden - hvad kender du så nogen centre i Lyngby som er acceptable??? Skal på kursus den 7 og 8 dec i Lyngby... :innocent:

Ja, det var dejligt nok, at komme godt over de 100 kg. Men der er nu stadig lang vej endnu. :wink:

I Lyngby...? Hmmm... Der er first fitness som ligger lige ved stationen. Men det er vist sådan et supersmart og poppet sted. :raisebrow: Men hvis du ikke har noget i mod små 10 min. med toget, så kan du tage til Allerød og træne i LVK sammen med Lungbrush, Blackice og resten af deres slæng. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Reps med de 100 på bænken og 40+ i armene! :4thumbup: Det går seriøst fremad :cooldance:

Ja, det er lækkert nok. Med tiden kan jeg måske gå så vidt, som at bilde folk ind, at jeg rent faktisk træner! :tongue::laugh:

>Basanal

Armen er desuden lige præcis på 40, nu hvor kreatin-bloatet er ude. Let the challenge begin. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 3/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pull-ups:

4 X 3 reps

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 32 kg

Gym 80 rows:

4 X 8 reps med 60 kg

H-greb pulldowns:

3 X 10 reps med 60 kg

Lying leg curls:

4 X 8 reps med 35 kg

EZ curls:

5 X 6 reps med 20 kg + stangen

Incline DB curls:

2 X 12 reps med 10 kg

10 reps @ 10 kg

Kæft, det er dejligt at være i gang igen! Starter let ud, så der er lidt rum til progression. :smile: Læg og abs senere i dag på arbejde.

:4flex:

>Rall

Ja, seneste tilmelding er i dag. Om en uge. :wink: Og bare rolig, de bliver sendt i morgen. :smile:

Og jeg har skrevet til Saabye-derudaf, og jeg er klar på et lift mod det forjættede land.

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 3/10 - 2005

-Læg og mave - gain!

Læg pres:

3 X 15 reps med 110 kg

supersættet med

Standing one-legged calf raises:

3 X 10 reps

Crunches m. ben på en bænk:

3 X 12 reps

Cable crunches:

3 X 10 reps med 60 kg

Jeg er så lee'! AM/PM split og det hele! :tongue::w00t: Fremover vil jeg bare træne læg og mave, når jeg er på arbejde mandag og torsdag. Så har jeg da noget at få tiden til at gå med. :raisebrow:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4/11 - 2005

-Push - gain!

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

- Den brændte meget mere i delt'en, end i patten... Hmmm...? :raisebrow: Mindre vinkel på bænken? Starte med en flad øvelse? Nogen forslag?

Machine press:

3 X 10 reps med 50 kg

- Skulle have kørt bænkpres, men to krudtugler var lige startet på den, og jeg gad ikke vente. Skodøvelse. Brændte også i delt'en...

VMO Leg extensions:

3 X 10 reps med 35 kg

Front-squat:

5 X 6 reps med 50 kg

- Deep and strict. Regner ikke med at komme op og køre specielt tungt her, men i stedet banke volumen godt op. :smile:

Dips:

6 reps

3 X 6 reps med +5 kg

Backoff i dips maskine - 15 reps @ 50 kg

Incline EZ extensions:

3 X 12 reps med 10 kg + stangen

Foruden pattræningen, så var det en helt fornuftig træning. Skal have fundet på noget, så det ik' brænder så forbandet meget i delt'en. Og så skal jeg også have smidt nogle laterals ind et sted. Sikkert mellem de to ben-øvelser.

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Har to forslag jeg lige er kommet på. Prøv mindre vinkel på bænken og/eller start med en flad øvelse.

Wise guy... :tongue: Næste gang vil jeg starte med bænkpres, og køre med en fladere vinkel på bænken. Så bliver det godt nok nogle tarw'lige DB presses, men så kan jeg da holde bænkpressen lidt ved lige.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4/11 - 2005

-Push - gain!

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

- Den brændte meget mere i delt'en, end i patten... Hmmm...? :raisebrow: Mindre vinkel på bænken? Starte med en flad øvelse? Nogen forslag?

Fokuserer du meget på toppen af øvelsen?

Muligvis bruger du dine skuldre for meget ved at presse dine reps helt ud, og dine skuldre løfter sig fra bænken..

Du kan komme udenom dette ved at køre en slags partial reps - du må i hvert fald ikke køre til fuld lock out! Så kan du i stedet fokusere på bunden end toppen, det er alligevel også der den giver mest :wink:

Du kunne selvfølgelig også vælge nogle db's tunge nok til at holde dine skuldre nede på bænken :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 6/11 - 2005

-Pull - gain!

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 34 kg

Yates rows:

4 X 10 reps med 50 kg

-nøj, hvor sidder de bare godt! Massivt pump i hele upper-back! :4thumbup:

H-greb pulldowns:

3 X 10 reps med 65 kg

EZ-curls:

5 X 6 reps med 20 kg + stangen

Dagens korte, men gode, træning. Der blev skåret lidt i det, da jeg skulle skynde mig til noget bolle og kage tamtam... :4mewantfood:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fokuserer du meget på toppen af øvelsen?

Muligvis bruger du dine skuldre for meget ved at presse dine reps helt ud, og dine skuldre løfter sig fra bænken..

Du kan komme udenom dette ved at køre en slags partial reps - du må i hvert fald ikke køre til fuld lock out! Så kan du i stedet fokusere på bunden end toppen, det er alligevel også der den giver mest :wink:

Du kunne selvfølgelig også vælge nogle db's tunge nok til at holde dine skuldre nede på bænken :tongue:

Nej, jeg fokuserer vel ikke mere på nogen dele af øvelsen end andre. Kører altid med FROM og sørger for at få et godt stræk i bunden af bevægelsen. Og selvom jeg brokkede mig over, at det brændte i delt'en, så gav det stadig en ritti' god DOMS i det øverste af kanonerne.

Men godt forslag, jeg vil tænke mere på, at holde skuldrene lavt og helt nede! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7/11 - 2005

-Push - gain!

Bænkpres m. stop:

4 X 6 reps med 70 kg

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

- Ikke særlig meget bedre end sidst. Men sidst gav det en sød DOMS i øvre-patkanon, så jeg må vel bare suck it up. Efterhånden som min work capacity bliver bedre, så bliver jeg vel også bedre til at holde til det...

VMO leg extensions:

3 X 10 reps med 35 kg

supersættet med

Laterals:

3 X 10 reps med 10 kg

Front squats:

5 X 6 reps med 50 kg

Dips:

3 X 6 reps med +5 kg

8 reps

Incline lying DB extensions:

3 X 12 reps med 10 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pullups:

5 X 3 reps

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 34 kg

Yates rows:

4 X 10 reps med 52,5 kg

H-greb pulldowns:

3 X 10 reps med 65 kg

Leg curls:

4 X 8 reps med 35 kg

EZ curls:

5 X 6 reps med 22,5 kg + stangen

Incline DB curls:

3 X 12 reps med 10 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 10/11 - 2005

-Push - gain!

Low incline DB press:

2 X 8 reps med 28 kg

8 reps @ 26 kg

-Så var den der. De sad meget, meget bedre. :4thumbup:

Wide-grip incline smith bench:

4 X 10 reps med 40 kg

-Ved ikke hvad det er, men jeg gider bare ikke bænkpres for tiden. :raisebrow:

VMO Leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

supersættet med

Laterals:

3 X 10 reps med 10 kg

Front squats:

5 X 6 reps med 55 kg

Dips:

3 X 6 reps med +5 kg

8 reps

Incline EZ extensions:

3 X 12 reps med stangen + 12,5 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Med den træning du banker af for tiden mester - må vi snart have et status billede af formen...

:cooldance::innocent:

BILLEDE?? Mester Lagoon ... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fed træning du får knaldet af...

Ses på Fyns land til poseringskurset....

:rolleyes: iver

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 12/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pullups:

5 X 3 reps

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 36 kg

Yates rows:

4 X 10 reps med 52,5 kg

H-greb pulldowns:

3 X 12 reps med 65 kg

Leg curls:

3 X 8 reps med 40 kg

EZ curls:

5 X 6 reps med stangen + 25 kg

Machine curls:

3 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Med den træning du banker af for tiden mester - må vi snart have et status billede af formen...

:cooldance::innocent:

BILLEDE?? Mester Lagoon ... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fed træning du får knaldet af...

Ses på Fyns land til poseringskurset....

:rolleyes: iver

Haha, nå så det synes du?

Nej, en formvurdering må du vente med til poseringskurset. For der er sgu ikke meget at komme efter endnu. :tongue:

Men ja - vi ses i OBBC. Det skal nok blive rigtig fedt! :4thumbup:

Tobias

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 13/11 - 2005

-Push - gain!

Low incline DB press:

3 X 10 reps med 26 kg

Skrå bænkpres:

4 X 8 reps med 50 kg

-Hold da kæft, hvor den bare sidder i patten! :4thumbup: Den kommer på programmet fra nu af. Ingen problemer med skulderen.

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

supersættet med:

Laterals:

2 X 8 reps med 12 kg

12 reps @ 10 kg

Front-squats:

5 X 6 reps med 55 kg

Dips:

2 X 7 reps med +5 kg

6 reps med +5 kg

8 reps

Incline EZ extensions:

3 X 12 reps med stangen + 12,5 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
-Hold da kæft, hvor den bare sidder i patten!

Helt enig! Jeg har også implementeret incline barbell presses i mit program her for en uges tid siden, og den sidder rigtig kanon. Noget jeg og måske også du og andre med pec-problems skal være opmærksomme på er at presse med brystet! Jeg vil selv til at lege lidt med teknikken i øvelsen, men den sidder rigtig sweet. Skal dog være opmærksomme på at triceps og delts ikke tager over - det synes jeg de kan gøre alt for tit i den slags øvelser.

Cool du har gjort samme opdagelse :smile:

Vil du lave progression med +2,5/+5 kg hver gang?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Jeg har også implementeret incline barbell presses i mit program her for en uges tid siden, og den sidder rigtig kanon. Noget jeg og måske også du og andre med pec-problems skal være opmærksomme på er at presse med brystet! Jeg vil selv til at lege lidt med teknikken i øvelsen, men den sidder rigtig sweet. Skal dog være opmærksomme på at triceps og delts ikke tager over - det synes jeg de kan gøre alt for tit i den slags øvelser.

Cool du har gjort samme opdagelse :smile:

Vil du lave progression med +2,5/+5 kg hver gang?

Ja, man/jeg skal hele tiden tænke på, at holde skuldrene lavt og klemme skulderbladene godt sammen. Men så sidder den også meget bedre end alm. bænkpres synes jeg. :4thumbup:

Ja, det bliver noget i den stil. Jeg startede bare lavt i dag, for at vurdere om den nu er noget værd. Så skyder den nok op på 55-60 kg næste gang, og så kører det bare derfra. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share