Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser jo ganske godt ud, hvis man lige ser bort fra det blå mærke ;)

Det er utroligt som det vrimler med gode ender herinde :w00t:

Og der er da peak på den biceps :)

thanx alot Granhof :bblush: og den der biceps, hellll yeah...bare vent og se om nogle måneder :w00t: :D

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er kommet igang med styrketræningen - omend det er maskiner det hele B)

:lol: den der vidste jeg ville komme :tongue:

At du er en flot pige allerede er jo ingen overaskelse for dem af os der kender dig - og med mere muskel masse- så WOW :)

:bblush: tusind tak...og ja, skal helt sikkert øge muskelmassen :dumbbell_lift::w00t:

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Enig med Arne - ingen overraskelse for os der ser dig næsten hver dag - ser sgu godt ud!

Jeg ville have cyklet med i første time idag - men :angry: :angry: jeg var på venteliste og der var INGEN plads da jeg stod og trippede... surt... men det var en 2er den første ikk? Den anden var ihvertfald sindssygt hård!! (og fed)

Link to comment
Share on other sites

Tak Kathrine :bigsmile: og din booty er altså også :wub: ....så pæn at jeg ikke turde kommentere pga. mangel på ord :tongue: :lol: Og ja, skal nok vedligeholde styrketræningen… :weight_lift::bigsmile: det ER heldigvis gået op for mig at det faktisk er sjawt :w00t:

Glæder mig til at se dig igen når du vender hjem fra US ;)

Gøjseren ==> 1000 tak …skal nok keep it up :4flex: :bigsmile:

Og thanx LarZito :bblush: Godt at du kom til III’eren. Og jo, det var en II’er ...Damn nogle lækre timer der bliver kørt i disse dage :D ikke flere af de der 16 min. stående hurtig enkeltakt :crazy: najs :D

Og btw…hold kæft det så hyggeligt ud der hvor i sad i centeret …fik næsten lyst til at sidde og dovne den lidt af... :tongue: (skulle dog noget…)

Everlast ==> taaak :bblush: …Og jo sgu; MOL’ere styrer :grindance: :cheer:

/fast :4winkkiss:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Hvordan fjerner de egentlig de der åreknuder?

Skærer de op og skærer ud med skalpel?

Yup :) lægen foretager små snit (såkaldte "mikrosnit") og hiver dem ud. Indgrebet/operationen foregår i lokalbedøvelse og varer ca. 5-10 min. :) Der er også injektionsbehandling (såkaldt sklerosering) hvor der bliver sprøjtet en lille mængde vævsirriterende væske ind i den udvidede blodåre, som derefter vil skrumpe ind og blive mindre synlig el. forsvinde :)

:bigsmile::cheer:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

HEY FAST

Det er skisme ikke tosset :w00t:

Lækker :bootyshake: og den gun er jo på størrelse med himmelbjerget :bigsmile:

Dit avatar-billede er altså også vildt flot.

Man bliver i helt godt humør når man ser hende her :cheer: og så en masse gode billeder.

PS: Ikke fordi der mangler noget, men jeg kan et par super butt-blaster øvelser :santa2::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Yup :) lægen foretager små snit (såkaldte "mikrosnit") og hiver dem ud. Indgrebet/operationen foregår i lokalbedøvelse og varer ca. 5-10 min. :) Der er også injektionsbehandling (såkaldt sklerosering) hvor der bliver sprøjtet en lille mængde vævsirriterende væske ind i den udvidede blodåre, som derefter vil skrumpe ind og blive mindre synlig el. forsvinde :)

:bigsmile::cheer:

Auch..! :cry:

Nå, men dine ar/mærker ser da pæne nok ud, så du er jo ren som en barnenumse igen i løbet af no time! ;)

Jeg har aldrig sat mig ind i det med åreknuder - hvad kommer de i grunden af?

Link to comment
Share on other sites

MaxP==>

Lækker  :bootyshake: og den gun er jo på størrelse med himmelbjerget  :bigsmile:

:bblush: TAK :bigsmile: og endnu en ”tak” fordi du gider at lyve om min guns størrelse – og endda gøre det med stil! :w00t: Du er en skat, falkeøje :kiss: Men jeg lover dig at den nok skal blive stor og ond at se på :devil::ilovemuscle:

Mht. mit avatar: takker :bigsmile: Jeg prøvede at skære lidt i billedet sådan så man kun kunne se mit fjæs og ikke halvdelen af dagligstuen, problemet er så bare at billedet flader ud…Det er som om systemet prøver at tilpasse det til 100 x 100 pixels. Prøvede endda også at læse i din udmærkede guide ang. uploading af billeder, men der var ikke rigtig noget…Der er dog andre Mol’ere hvis avatar er mindre end 100x100… :blink: så, hvad kan man stille op? :)

et par super butt-blaster øvelser
Butt-blaster øvelser? Jotak, kom med alle de råd du har, Jesper :grindance: …de modtages med kyshånd :bigsmile: Men hvad er det så for nogle :weight_lift: – skær det lige ud i pap for dumpo :D

Flexipecs ==>

Nå, men dine ar/mærker ser da pæne nok ud, så du er jo ren som en barnenumse igen i løbet af no time!

Hey Flexi :-)

Ja, jeg har heldigvis heller ikke fået ar…Og det blå mærke er stille og roligt ved at forsvinde :bigsmile: Mht. åreknuder (blodkarudvidelse)…de opstår når klapperne i venerne brister så blodet løber baglæns (altså ned og ikke op til hjertet) ==> Det medfører så at blodtrykket i venerne stiger, og de bliver udvidede og synlige under huden (og kaldes så for åreknuder). Der er en række årsager til at de opstår, men man skelner mellem primære og sekundære åreknuder. Sekundære åreknuder optræder efter andre sygdomme (bl.a. hos personer med blodprop i benet). Primære åreknuder regner man for at være arveligt betingede og man kender ikke rigtig en egentlig årsag til hvorfor de udvikles. Stillestående arbejde siges at være en mulig årsag, fordi man da ikke kommer til at bruge venepumpen hvis man står stille i længere tid. Jeg mistænker selv spinning for at være årsag til mine :sneaky:

:cheer::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:cheer: :cheer: :cheer:Styrketræning :cheer: :cheer: :cheer:

Opvarmning: 2 km. transportcykling :D

Arm Curl:

15 reps af 5 kg

12 reps af 7,5 kg

8 reps af 10 kg

8 reps af 10 kg :4flex:

Lower back:

15 reps af 20 kg

15 reps af 25 kg

10 reps af 30 kg

10 reps af 30 kg

Leg Extensions:

10 reps af 40 kg

10 reps af 45 kg.

8 reps. af 50 kg

8 reps af 55 kg.

venter med at gå længere op i vægt til på mandag :)

Mave:

div. øvelser på gulv…fordi mavemaskinen ikke virkede :angry: Var ellers opsat på at det virkelig sku brænde i mavsen idag ;)

Derefter:

:cheer: :cheer: :cheer:Spinning :cheer: :cheer: :cheer:

:bike: Kom i form (50 min.) Kørte mit eget program. Maxpuls: 175 og average: 160

Go' lørdag aften til Mol'erne :bigsmile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal snart have hagesmæk på før jeg åbner for MOL - den ene super-booty efter den anden.

Helt ærligt Fast - tænk lige på os mænner der er oppe i alderen, ikk'? Vi kan altså ikke tåle den slags :lol:

God weekend,

Niske

:lol: Jeg havde ellers valgt at tage nogle mini-SHORTS på og ikke g-streng :angel: :D ;)

Og øhhh Niske, forresten...skal du ikke snart med ind og køre en MacD spinning time? :poking::w00t:

:bigsmile: :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ellers valgt at tage nogle mini-SHORTS på og ikke g-streng
:o :blink::devil::w00t:

Tror ikke jeg ville have overlevet det andet... :tongue:

Og øhhh Niske, forresten...skal du ikke snart med ind og køre en MacD spinning time?

Det bliver nok ikke foreløbigt :( Har pga. undervisning og arbejde ikke kunne træne regelmæssigt, og har ikke mindst taget det meste af det jeg har tabt, på igen :angry: Der går nok et stykke tid før jeg skal presse mig selv så meget. Indtil videre bliver det primært arbejde for at få gang i lidt vægttab og få vænnet kroppen til at arbejde 6-8 timer om ugen igen.

Men jeg SKAL have det prøvet engang i år - ikke mindst bare for at opleve stemningen.

God weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, det ser sgu nice nok ud, bortset fra at du formentlig har større lår end mig :lol: :tongue::tongue: <_<

Hehe, ej det ser fint ud, også din avatar.. Så det kan du kun være glad for ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey Flexi :-)

Ja, jeg har heldigvis heller ikke fået ar…Og det blå mærke er stille og roligt ved at forsvinde :bigsmile: Mht. åreknuder (blodkarudvidelse)…de opstår når klapperne i venerne brister så blodet løber baglæns (altså ned og ikke op til hjertet) ==> Det medfører så at blodtrykket i venerne stiger, og de bliver udvidede og synlige under huden (og kaldes så for åreknuder). Der er en række årsager til at de opstår, men man skelner mellem primære og sekundære åreknuder. Sekundære åreknuder optræder efter andre sygdomme (bl.a. hos personer med blodprop i benet). Primære åreknuder regner man for at være arveligt betingede og man kender ikke rigtig en egentlig årsag til hvorfor de udvikles. Stillestående arbejde siges at være en mulig årsag, fordi man da ikke kommer til at bruge venepumpen hvis man står stille i længere tid. Jeg mistænker selv spinning for at være årsag til mine :sneaky:

Tak for den udførlige beskrivelse.. Nok til jeg kan dupere min læge-far med min nu intensive viden om åreknuder :blink: :lol: ;)

Nu hvor alle sidder og vandsmægter over din numse, vil jeg da i stedet benytte lejligheden til at komplimentere lårbasserne - de ser fine ud! Kvindelår skal ha volumen men samtidige faste, og det ser minsandten ud som om du rammer bull's eye....

Link to comment
Share on other sites

MaxP==>

Lækker  :bootyshake: og den gun er jo på størrelse med himmelbjerget  :bigsmile:

:bblush: TAK :bigsmile: og endnu en ”tak” fordi du gider at lyve om min guns størrelse – og endda gøre det med stil! :w00t:

Anytime, sveske :shades:

Du er en skat, falkeøje :kiss: Men jeg lover dig at den nok skal blive stor og ond at se på  :devil::ilovemuscle:
:wootdance:
Mht. mit avatar: takker  Jeg prøvede at skære lidt i billedet sådan så man kun kunne se mit fjæs og ikke halvdelen af dagligstuen, problemet er så bare at billedet flader ud…Det er som om systemet prøver at tilpasse det til 100 x 100 pixels. Prøvede endda også at læse i din udmærkede guide ang. uploading af billeder, men der var ikke rigtig noget…Der er dog andre Mol’ere hvis avatar er mindre end 100x100…  så, hvad kan man stille op? :)

Meget mystisk. Jeg har lige prøvet at uploade en ny avatar med den halve bredde (95 høj, 50 bred), og efter siden havde opdateret blev den vist lige som den skulle

et par super butt-blaster øvelser

Butt-blaster øvelser? Jotak, kom med alle de råd du har, Jesper :grindance: …de modtages med kyshånd :bigsmile: Men hvad er det så for nogle :weight_lift: – skær det lige ud i pap for dumpo :D

"drumroll, please" :lol:

...

Walking Lunges

Denne fantasktiske øvelse har i hvert fald givet mig røv-doms hver uge de sidste 3 uger.

Og ud over røven rammer den faktisk både forlår og baglår og en smule læg.

Den skal ikke køres særlig tungt. Det tungeste jeg har lavet var 20kg i hver hånd, og det var meget tungt. Jeg vil tro du kan starte næsten uden vægt, eller måske 5kg (max 10) i hver hånd.

Lav 3 sæt med 20 skridt i alt i hvert sæt (altså 10 med hvert ben).

Som ekstra bonus ser man ekstremt dum ud imens man udfører den :lol:

Pullthroughs er en anden fabelagtig ben/røv/nedre ryg øvelser, der også ser helt fjollet ud.

For at den går maksimalt i røveren er det vigtigt at sætte sig langt tilbage og bøje godt ned i knæene.

Til sidst er gode dybe squats jo heller ikke ringe :bigsmile:

mvh

The Butt-blaster Master :bootyshake:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share