Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 10. december 2004

Tid: kl. 1515

Sted: Parken

Program: Ryg/Kondi

Bent Over BB Rowing:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 4 x 06 @ 70kg

Fint nok. Måtte vente 10 mins fordi en disco-pumper skulle køre biceps curl færdig :raisebrow:

1 Arm Bent Over DB Rowing:

- 4 x 10 @ 40kg

Glimrende, styrken vender så småt tilbage med museskridt

Chinups, Widegrip

- 1 x 08 @ BW

- 1 x 06 @ BW

- 1 x 06 @ BW

- 1 x 06 @ BW

Widegrip Machine Rowing:

- 4 x 10 @ whatever

Hyperextensions:

- 2 x 20 @ BW

Spinning II

- Chris Macdonald feat. Fast

God time, omend lidt hårdere end tiltænkt.. Chris annoncerede den som en 2½ time til ære for Thomas (ham tv2-skiguiden) der kun kunne være med i første time

Spinning III

- Chris Macdonald feat. Fast

Ueee - ugens klart fedeste time (bortset fra i onsdags) og blev kørt helt til grænsen - superfedt, superhårdt. Program følger:

- Opvarmning

- 2 mins stående angreb, 85%

Sædvanlige 40/20 serie: 40s stående angreb, 20s siddende enkelttakt i følgende perioder (2 mins pause mellem de første, halvandet mellem de sidste):

- 4 mins 40 secs 88-95%

- 3 mins 40 secs 90-95%

- 2 mins 40 secs 90-94%

- 1 mins 40 secs 88-92%

- 40 secs 90%

- 2 mins stående 80-85%, derefter:

- 5 mins stående angreb, 88-95%

- 2 mins pause

- 5 mins stående angreb, 88-97%

- 2 mins pause

- 5 mins stående angreb, 90-99%

Game over

4 x :banana: og så ned i kisten med mig :bigsmile:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

det kunne høres  :devil:  :devil:  :4thumbup: Cool :cooldance:

btw...jeg syntes nok han lignede en jeg havde set før ham thomas der...han virker bare højere på tv :raisebrow:

Det var ham nordmanden på min venstre side der lød som om han havde orgasme :bigsmile: - ikke mig... selvom jeg også prustede vel riiiiiiiigeligt... hehe

Ja, det er ham, har kørt ved siden af ham et par gange... sidste gang kommenterede han tørt at "jeg da vistnok var i god form" haha... for grineren.. :4thumbup: :4thumbup:

(han løj naturligvis)

Link to comment
Share on other sites

Sys det er absolut fantastisk at I sådan har kørt med Thomas Uhrskov. Manden er jo herlig. (jeg er IKKE sarkastisk,mener det faktisk). Til trods for at jeg aldrig har stået på ski, så er han sørme godtnok interessant at se og høre på :4thumbup:

Men hans kondi er nok ik for god, det fornemmede man da i hans programmer hihi. Æv ville have været med men så havde jeg nok ikke fået noget ud af timen haha..... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
det kunne høres  :devil:  :devil:  :4thumbup: Cool :cooldance:

btw...jeg syntes nok han lignede en jeg havde set før ham thomas der...han virker bare højere på tv :raisebrow:

sidste gang kommenterede han tørt at "jeg da vistnok var i god form" haha... for grineren.. :4thumbup: :4thumbup:

(han løj naturligvis)

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Sys det er absolut fantastisk at I sådan har kørt med Thomas Uhrskov. Manden er jo herlig. (jeg er IKKE sarkastisk,mener det faktisk). Til trods for at jeg aldrig har stået på ski, så er han sørme godtnok interessant at se og høre på :4thumbup:

Men hans kondi er nok ik for god, det fornemmede man da i hans programmer hihi. Æv ville have været med men så havde jeg nok ikke fået noget ud af timen haha..... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaa, det er jo det jeg siger, han er pisse cool :cooldance: .. Selvom jeg aldrig har stået en skid på ski, synes jeg alligevel altid hans program har været interessant :blink:

Link to comment
Share on other sites

PlayBoy && DanFanatiker>> Yeah, han er virkelig flink og let at komme i snak med, ingen stjernenykker der.

Så til dagens træning, der var en glædelig overraskelse.

Efter en hektisk weekend, hvoraf det kun blev til en times søvn lørdag->søndag, i seng kl. 02 søndag nat (pga NFL) og op mandag morgen kl 7, var der dømt seriøs Coca-cola drikning det meste af dagen idag (mandag).

Så forventningerne var lave til dagens træning, men halløjsa hvor det gik:

Tid: kl. 1645-21

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder/Triceps/Kondi

Bænkpres:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 1 x 10 @ 80kg Overraskende god energi

- 2 x 06 @ 90kg Havde frygtet den vægt, men gik fint :blink:

- 1 x 05 @ 95kg Halløjsa!! :devil:

- 1 x 05 @ 100kg :devil::devil::devil::devil::devil: REP PR :devil::devil:

- 1 x 12 @ 70kg

Min gamle PR var 2 reps med 100kg, så hele 5 reps må siges at være helt fabelagtigt utroligt. Jeg ville aldrig i mit liv have troet jeg ville komme til at køre 5 reps med 100kg - ever. Mødte en kammerat der var noget stærkere end mig (og 40kg tungere :cooldance: ) så jeg tror det virkede motiverende - desuden kunne han jo spotte.

Incline DB Pres:

- 1 x 10 @ 30kg Udmærket

- 2 x 08 @ 32kg Ret tung, triceps puny efter bænken :innocent:

- 2 x 06 @ 34kg Gik ok

- 2 x 05 @ 36kg Tungt men gik..

Måtte en tur på gulvet på første sæt af 34kg - fik ikke håndvægten ordentligt op, og min arm blev vredet rundt og jeg røg af bænken igen-igen :mad:

Incline DB Flyers:

- 2 x 10 @ 20kg

- 2 x 10 @ 22kg

DB Pullover:

- 3 x 10 @ 40kg Stille og roligt, turde ikke trække 15 reps pga Military:

Military:

- 1 x 10 @ 40kg Opvarmning

- 2 x 06 @ 50kg Gik ok

- 2 x 05 @ 55kg :devil::devil:

Stor styrke og overskud trods øvelserne før... fatter nada!

DB Laterals:

- 4 x 10 @ 14kg Ok, men smerter i armen efter mit incline uheld :laugh:

DB Laterals Behind Back:

- 3 x 10 @ 10kg

Dips:

- 2 x 20 @ BW

- 1 x 15 @ BW

- 1 x 40 @ BW :devil::devil:

Der var en gusten fyr der ville køre imellem mine sidste to sæt, og han var vildt kæk... så blev nødt til at køre helt igennem på sidste sæt, hehe.. bare for at sætte ham lidt på plads - ja ja - drengerøv er man jo nogle gange.... :innocent:

Cable Presdown:

- 4 x 10 @ 35kg

Stille og roligt, triceps var brændt helt aw

60 mins Spinning III

- Rasmus Perstrup

Der var åbenbart gået kuk i kalenderen melllem Chris Macdonald og SATS, så der var en afløser på - mens Chris kørte med blandt os dødelige på gulvet.. ærgerligt, men Rasmus kører normalt en god time onsdag aften, så han var en værdig afløser. Superfed musik!

Havde masser af energi tilbage (hvorfra fatter jeg ikke) så jeg kørte helt igennem, og endte med at klokken en ny PR i maxpuls, 206 !!! Sindssygt!!

75 mins Spinning Udholdenhed

- Rasmus Perstrup

Endnu et rigtigt godt cykelpas, musikken var i top, Rasmus har klart den bedste musiksmag af instruktørerne i Parken. Ingen tvivl om det. At programmet så ikke er helt på højde med visse andre er til at leve med. Kørte stort set hele sidste time med lukkede øjne, totalt høj.

5 x :banana: er årets laveste max-score, har lyst til at give den 10 men det må man ikke. PR i bænk og ny maxpuls på samme dag er for lækkert.

Uha, nu blev indlægget vist ret langt.. må hellere slutte, og jeg vil nyde min dobbelt Buggi der ligger klar på tallerkenen foran mig. Tror jeg har brug for de par kcal ....

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 1 x 10 @ 80kg Overraskende god energi

- 2 x 06 @ 90kg Havde frygtet den vægt, men gik fint  :blink:

- 1 x 05 @ 95kg Halløjsa!!  :devil:

- 1 x 05 @ 100kg  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:  REP PR  :devil:  :devil:

- 1 x 12 @ 70kg

<{POST_SNAPBACK}>

Nice - tillykke med den! :4thumbup:

Måtte en tur på gulvet på første sæt af 34kg - fik ikke håndvægten ordentligt op, og min arm blev vredet rundt og jeg røg af bænken igen-igen :mad:
LOL :laugh:

Vil det sige, at du rent faktisk røg ned på gulvet og rodede rundt? :w00t:

Dips:

- 2 x 20 @ BW

- 1 x 15 @ BW

- 1 x 40 @ BW :devil: :devil:

:w00t::w00t:

MAX respekt!! Og Ama'r håndtegn :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

HAHAHA, det lyder så grinern når du snakker om at du er røget på gulvet :laugh: .. For fanden, det gad jeg godt at se!! Folk i nærheden må da flække af grin :laugh: :4thumbup:

Ellers: BESKIDT!! bænkpres!!.. Fandme flot klart.. Og leeee´ dips også.. Du er jo en farlig karl efterhånden ´ :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hehe- ja jeg må jo bide i det sure æble og erkende at jeg nok har haft godt af den lille pause.. tror jeg må prøve at indlægge en uges pause engang imellem, måske hver 8. uge eller noget lignende....

Og ja, jeg røg pladask på gulvet, faktisk var det ekstra pinligt, fordi den ene 34kg DB ramte mig direkte i skridtet, så jeg skreg højt :mad:

Farlig kahl er jeg nu ikke - vægten sagde dog 78kg men synes ikke rigtigt de sidder ordenligt for tiden - men det kommer nok igen.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

HAHA, Fik du vægten lige i balls? :laugh::laugh: :4thumbup: Fuck mand, jeg ville give så meget for at se det!! :laugh: .. Men du skal sq passe på, det kan let blive farligt.. hvis du falder ned, og får den ene DB lige i skalden, kan der altså ske ting og sager :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ja jeg kunne da også selv grine af det med det samme - der er jo ikke andet at gøre... men der er ingen fare for at få DB i hovedet, de når kun halvejs op, så ryger de enten til siden og på gulvet (med mig efter) eller ind mod midten (og mit stakkels skridt)...

heheh

Link to comment
Share on other sites

Godt nok et flot pas det der Spock !! - det kan da godt være at du skal overveje at få nogle flere pauser ind i din cyklus ?

Og ja, jeg røg pladask på gulvet, faktisk var det ekstra pinligt, fordi den ene 34kg DB ramte mig direkte i skridtet, så jeg skreg højt 

:blink: jeg er så lige knækket sammen af grin selvom det jo ikke er sjov.....men kan du forklare mig hvordan det lige er du bærer dig ad ?

Har sgu aldrig set nogle falde af bænken, og skal anstrenge mig for at forestille mig det :laugh: jeg kan godt se man kan tabe vægten, men at den trækker dig af bænken........det er sgu lidt sjov spock :)

PS: du må ud og investere i en skridtbeskytter du kan tage på når du kører DB presses.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Det er en incline bænk.

Jeg forsøger at få DB op ved at placere dem på knæene, sparke op med benene samtidig med at jeg kaster overkroppen tilbage på bænken.

Hvis det går galt, f.eks. hvis DB glider på mit knæ, eller jeg ikke får fart nok på DB i op-bevægelsen, er jeg bare passager i hvad der efterfølgende sker :blush: ...

Link to comment
Share on other sites

spock:

Jeg forsøger at få DB op ved at placere dem på knæene, sparke op med benene samtidig med at jeg kaster overkroppen tilbage på bænken.

Hvis det går galt, f.eks. hvis DB glider på mit knæ, eller jeg ikke får fart nok på DB i op-bevægelsen, er jeg bare passager i hvad der efterfølgende sker  ...

Det lyder da godt nok også lidt småfarligt det der, spock ? :blink:

Jeg ved ikke om det virker for dig, men prøv:

1. sæt vægtene på dine lår og hold godt fast i dem

2. så krummer du lidt fremad - samtidig med at du sørger for at presse dine albuer godt ind siden, og spænder godt og grundigt op i alt hvad du kan spænde i.

3. så læner du dig tilbage mens du trækker vejret ind (kaster dig ikke tilbage) - samtidig med at du HOLDER spændingen (greb, albuer ind til kroppen)

4. og når du ligger der, så støder du vægtene op mens du puster ud

Det er afgørende at armene går så tæt på kroppen som muligt (selvom det ikke er sådan at resten af dine reps kører) - der er ingen voldsomme bevægelser invovleret i nogle af ovenstående trin.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

ok, tommelfingrene skal pege opad når du holder vægtene på låret - og så danner dine arme en L-form, denne form holder du (via spændingen) indtil du ligger på bænken, og når du presser vægten op "twister" du dem samtidig i løftet, så dine tommelfingre går fra at pege indimod dig, til at pege ind mod hinanden i toppen af løftet.

Og så er du klar (gal en skodforklaring :laugh: ).

Jeg bruger aldrig hjælp til at få mine vægte op (medmindre jeg selvfølgelig lige er oppe og lege med 1RPM eller sådan noget).

Link to comment
Share on other sites

Den gang jeg kørte db incline press(og det er dælme lang tid siden) brugte jeg nogenlunde samme teknik som den Ronnie Coleman bruger i The Unbelieable, bare tilpasset incline, og så med lidt ekstra tilløb.

Det lyder lidt risikabelt, men jeg fik det til at virke. Nu er jeg også lidt af en vovehals. :innocent::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Everlast>> yep, tror jeg har fattet den - udmærket forklaring faktisk. Må lige se om mine arme kan klare det, betændelsen gør at jeg har meget svært ved at holde statiske spændinger i biceps.

Henning>> Jeg ved ikke rigtigt.... der er noget med at din skulder ikke kan klare dine vovehals-stunts?? :blink: - hehe.. sindssyg historie forresten... vildt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share