Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 14. december 2004

Lækker DOMS i patværk og hæftningen ved skulderen :4thumbup:

Afsted til træning efter job:

Tid: kl. 16-1830

Sted: Parken

Program: Ryg/Ben/Mave/Kondi

Bent Over BB Rowing:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 4 x 08 @ 70kg

- 1 x 06 @ 70kg

Ok styrke, tog den stille og roligt

DB Bent Over One Arm Rowing:

- 4 x 10 @ 40kg

Gik fint, styrken god

Chinups, Bredt, Overhånd:

- 1 x 10 @ BW

- 1 x 08 @ BW

- 1 x 06 @ BW

- 1 x 05 @ BW+7kg

Widegrip Machine Rowing:

- 3 x 10 @ hele stakken

Hyper Extensions:

- 3 x 20 @ BW

Squat:

- 1 x 12 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 2 x 08 @ 80kg

Meget længe siden jeg har kørt squat, så jeg turde ikke køre hårdt på idag. Har erfaring med at benene ikke fungerer i mange dage efter... og imorgen står den på hård spinning.. men dejligt at selv de 80kg føltes overkommelige

Leg Curl:

- 3 x 10 @ 40kg

Turde ikke køre med mere, benene var alligevel mærkede fordi det var flere uger siden sidste rigtige squat

Dragon Flags:

- 2 x 10 @ BW

Uuuh baby.. sidste rep i hvert sæt kørt ultra-slow-motion.. skaber respekt hihi

Swissball Crunch:

- 2 x 20 @ BW+20kg

Swissball Skrå Crunch:

- 2 x 20 @ BW+20kg

Incline Leg Raise:

- 2 x 20 @ BW

Spinning II

- Afløser, fik aldrig fat i navnet.. han kørte to timer idag.

Ikke så meget at sige om timen, jeg satte mig bagerst på Fasts plads :bigsmile: - og kørte stille og roligt for at løsne lidt op for benene.. snitpuls 75%

En ok træning, var uoplagt pga for meget cola og for lidt søvn, så overraskende nok at det trods alt gik fint.

4 x :banana: for dagens træning!

Er spændt på hvad benene siger efter dagens squat, erfaringsmæssigt har jeg massive DOMS bare jeg kigger på en squat-stang efter et par ugers pause... og det bliver skæbnesvangert, hvor Chris Macdonald har annonceret en "3-plus" spinningtime..

Link to comment
Share on other sites

Spinning II

- Afløser, fik aldrig fat i navnet.. han kørte to timer idag.

Ikke så meget at sige om timen, jeg satte mig bagerst på Fasts plads  :bigsmile:  - og kørte stille og roligt for at løsne lidt op for benene..  snitpuls 75%

"på fasts plads" :tongue: Det er godt at sidde der :wink: , men nok også kun når det ikke er frøken eller mr. hvem-som-helst der kører timerne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fast>> yeah!! Pladsen var kun til låns indtil du er tilbage :4thumbup:

Dagens træning:

Onsdag d. 15. december 2004

Tid: kl. 16-1830

Sted: Parken

Program: Kondi

Håber Arne har postet nogle billeder i sin blog, for det var sgu for fedt:

Til dagens event (Chris sidste 2 timer inden han suser til USA et par uger) var der opstillet to spinning-cykler med WATT-målere på!!

En spændende fornøjelse at prøve at køre på dem inden dagens program - man skulle lige vænne sig til at der f.eks. ikke var noget svinghjul på cyklerne..

Dagens program:

60 mins Spinning 3½

- Chris Macdonald feat. Arne

60 mins Spinning 2½

- Chris Macdonald

Jeg håber programmet for første time blev beskrevet i Arnes blog, for det var sgu godt men hårdt.

Sluttede med 10 x 45 sec stående angreb, 100%, 15 secs pause. kan sammenlignes med at løbe en 10x400 for dem af jer der har trænet atletik før... efter nr. 7 gang har man det frygteligt.. men en fed fed træning

Kørte det meste af anden time med lukkede øjne, var rimeligt langt væk men det var for fedt... herligt.. herligt.. herligt... .totalt optur, hårdt, men fedt.

Anden time var rigtig god men rimeligt hård, snit puls omkring de 80%

Begik den dumhed ikke at have noget energi-indtag med, og da frokosten blev indtaget kl. 1145 var det overraskende at det først var 10 mins før tid at man kunne mærke at musklerne var udtømte for glukogen... av for h*lvede...

4 x :banana: for en forrygende spinning eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Din højre underarm ser en del større ud en din venstre - Hvordan mon det kan være? :laugh::tongue: .. Men faktisk ser den rimelig vild ud din underarm - Så skal du også bare have den anden med :wink:

Link to comment
Share on other sites

Godt billede...bare vent til Klaus Jensen ser dine arme, så begynder han

med indlæg i stil med: "Skov og Naturstyrelsen efterlyser et par kviste der sidst er set stikkende ud af dine ærmer...osv osv"... :laugh:

Hvor afprøvede du spinningcyklen med watt-måler ?

(og så kan man altså sagtens dyrke Taekwondo uden at få Muhammed Ali-næse...jeg har trænet det i 14 år... :smile: ).

Link to comment
Share on other sites

Hvor afprøvede du spinningcyklen med watt-måler ?

Det var i Parken, de blev opstillede udenfor spinning-lokalet fordi producenten, Bodybike, ville have lidt feedback på cyklerne (det var prototyper, de er stadig under udvikling).

(og så kan man altså sagtens dyrke Taekwondo uden at få Muhammed Ali-næse...jeg har trænet det i 14 år... :smile: ).

Jajaja - det er godt med dig. Du har sparket lidt rundt i luften og leget pensum.. flot.. men har du kæmpet rigtigt? Der er jo forskel på at kæmpe og at gå til pensum.

Anyway, da jeg kæmpede var det før man indførte hjelm, så man rendte jo ind i et par knockouts engang imellem.. medmindre man hed Brødrene Salim eller sådan noget...

Husk tydeligt da jeg fyldte 15 og kunne kæmpe i ungdomsklasser... første turnering vandt jeg mine første 2-3 kampe - mere held end forstand, vi var alle ret grønne og kampene var meget lige. Indtil finalen.

Modstanderen var Tommy Mortensen, Europamester. Røg i gulvet 3 gange før jeg blev talt ud... lækker debut i 15-18 års klasserne... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Godt billede...bare vent til Klaus Jensen ser dine arme, så begynder han

med indlæg i stil med: "Skov og Naturstyrelsen efterlyser et par kviste der sidst er set stikkende ud af dine ærmer...osv osv"... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL!! :laugh::laugh:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Jajaja - det er godt med dig. Du har sparket lidt rundt i luften og leget pensum.. flot.. men har du kæmpet rigtigt? Der er jo forskel på at kæmpe og at gå til pensum.

Anyway, da jeg kæmpede var det før man indførte  hjelm, så man rendte jo ind i et par knockouts engang imellem..  medmindre man hed Brødrene Salim eller sådan noget...

Husk tydeligt da jeg fyldte 15 og kunne kæmpe i ungdomsklasser... første turnering vandt jeg mine første 2-3 kampe - mere held end forstand, vi var alle ret grønne og kampene var meget lige. Indtil finalen.

Modstanderen var Tommy Mortensen,  Europamester. Røg i gulvet 3 gange før jeg blev talt ud... lækker debut i 15-18 års klasserne...  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeps...jeg HAR haft mine kampe og jeg har fået mine knock-outs (og sejre - ellers var jeg nok stoppet for længst), men jeg har nu altid kæmpet med hjelm, selvom de dengang var tunge og klodsede. Kender godt brødrene Salim. Jeg var heldigvis altid i en tungere vægtklasse end dem :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ulrik>> sejt, respekt herfra! Ja, heldigvis var de i 50-54 kg og 54-58kg klassen.. jeg selv lå i 58-64kg klassen... lige over dynamit-klasserne hehe.. .

Jeg har faktisk aldrig prøvet at kæmpe med hjelm må jeg indrømme.. de indførte det efter at jeg stoppede med at kæmpe.

Playboy>> :dry::mad::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17. december 2004

Øv, lidt bøvl med venstre knæ, gav benene ro idag og lod Arne om at gå ind i spinning-lokalet.

Istedet lidt styrke:

Tid: kl. 1615

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder gigant-puny workload :dry:

Incline Bænk:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 5 x 05 @ 70kg

Stille og roligt, længe siden jeg har kørt incline så det var overraskende let

Incline DB Flying:

- 2 x 12 @ 20kg

- 1 x 10 @ 20kg

Standing Cable Flying:

- 3 x 10 @ whatever

Seated DB Skulderpres:

- 1 x 12 @ 20kg

- 1 x 10 @ 24kg

- 1 x 10 @ 26kg

- 1 x 10 @ 28kg Rep PR :devil::devil:

Var træt i de første par sæt men alligevel 10reps med 28 - utroligt dejligt

DB Laterals:

- 4 x 10 @ 14kg

DB Laterals Behind Back:

- 3 x 10 @ 10kg

Puny volumen men trods alt ok. Rep PR i DB pres trækker læsset op over 3 til 4 x :banana:

God fredag aften til MOLere...

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 18. december 2004

Tid: kl. 10

Sted: Parken

Program: Bagstivs-ryg, bagstivs-ben, bagstivs-mave :4thumbup:

Jeg har seriøst aldrig været så bagstiv som da jeg trænede i Parken i formiddags :bigsmile:

Bent Over BB Rowing:

- 1 x 15 @ 50kg

- 5 x 06 @ 70kg

DB 1Arm Bent Over Rowing:

- 4 x 10 @ 40kg

Chinups, Overhånd, Widegrip:

- 1 x 10 @ BW

- 1 x 08 @ BW

- 2 x 10 @ BW

Smalt Cable Pulldown:

- 3 x 10 @ whatever

- 1 x 10 @ hele stakken Rep PR :devil:

Cable øvelser tæller ikke mht PR men da jeg ikke havde kørt øvelsen længe ville jeg lige prøve.. og blev glædeligt overrasket

Hyper Extensions:

- 3 x 20 @ BW

Squat:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 2 x 10 @ 70kg

- 4 x 08 @ 80kg

Leg Extensions:

- 1 x 10 @ 80kg

- 1 x 10 @ 90kg

- 1 x 10 @ 100kg

- 1 x 10 @ 110kg

Leg Curl:

- 1 x 10 @ 35kg

- 2 x 10 @ 40kg

- 1 x 10 @ 45kg

Swissball Crunch:

- 2 x 20 @ BW+20kg

Swissball Skrå Crunch:

- 2 x 20 @ BW

Incline Leg Raise:

- 2 x 20 @ BW

3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19. december 2004

MOL juleafbrænding...

Jeg kom desværre for sent, efter at have rejst fra Lyngby-Nørreport-Lergravsparken-TSK.. så nåede kun frem til at se PtPouls sindssygt vilde dødløft.. aldrig jeg har set nogen kæmpe så meget!!

God stemning i TSK, men jeg var desværre for træt og bagstiv (julefrokost) til at kunne træne :blush:

I seng alt for sent søndag efter NFL -så mandag måtte jeg hjem og lægge mig efter jobbet, batterierne var tømte...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21. december 2004

Morning Session:

Tid: kl. 0615

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder/Triceps

Bænkpres:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 1 x 08 @ 80kg

- 4 x 05 @ 90kg

Meget få kræfter, måtte kæmpe hårdt for at få dem

Incline DB Pres:

- 1 x 10 @ 30kg

- 1 x 12 @ 32kg

Måtte stoppe pga for mange smerter i højre arm efter sidste uges stunt hvor jeg tabte DBen. Armen skal nok have noget mere ro.

Incline DB Flying:

- 2 x 12 @ 20kg

- 2 x 12 @ 22kg

DB Pullover:

- 3 x 15 @ 40kg

- 1 x 12 @ 40kg

Standing Cable Flying:

- 4 x 12 @ whatever

Military:

- 1 x 15 @ 30kg

- 1 x 10 @ 40kg

- 4 x 06 @ 50kg

- 1 x 10 @ 45kg

Også fint nok men måtte kæmpe hårdt, det tidlige tidspkt var ikke min krops kop the :nissetunge:

Standing DB Laterals:

- 4 x 10 @ 14kg

Standing Rear DB Laterals:

- 3 x 10 @ 10kg

- 1 x 10 @ 12kg

Cable Pushdown:

- 1 x 15 @ 30kg

- 1 x 10 @ 35kg

- 2 x 10 @ 40kg

Dips:

- 2 x 20

- 1 x 15 :sneaky2:

1 Arm DB Extension Behind Neck:

- 1 x 10 @ 12kg

- 2 x 10 @ 14kg

En god morgentræning hvor det var mørkt og koldt uden for. Inde i spinning-lokalet trampede Arne løs til en morgenfrisk time :devil:

Afternoon Session:

Tid: kl. 17

Sted: Parken

Program: Ryg/Ben/Mave/Kondi

Cable Rowing:

- 1 x 15 @ 60kg

- 1 x 12 @ 65kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 1 x 08 @ 80kg

- 1 x 08 @ 85kg

- 1 x 06 @ 90kg

Squat racket var optaget, så ingen BB Rowing idag :mad:

DB Bent Over 1Arm Rowing:

- 3 x 10 @ 40kg

- 1 x 12 @ 40kg

Widegrip Chinups:

- 1 x 10 @ BW

- 1 x 08 @ BW

- 1 x 06 @ BW

- 1 x 12 @ BW

Sidste sæt tog jeg efter en lille pause :blush:

Hyper Extensions:

- 2 x 20 @ BW

- 1 x 15 @ BW+10kg

Squat:

- 1 x 12 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 1 x 10 @ 70kg

- 4 x 08 @ 80kg

- 1 x 05 @ 90kg

Dragon Flags:

- 1 x 10 @ BW

- 1 x 08 @ BW

Swissball Crunch:

- 2 x 20 @ BW+20kg

Swissball Skrå Crunch:

- 2 x 20 @ BW+20kg

Incline Leg Raise:

- 2 x 20 @ BW

Spinning II 60 mins

- Anette Berg feat. Arne og MadsSvøm

God spinningtime, underligt nok fik jeg kørt den rigtigt godt, god energi og med max indsats. Hurra for det, selvom jeg var lidt svag i koderne tilsidst, hehe.

Med Arne og MadsSvøm som bagtropper var det jo ekstra sjovt at cykle :smile:

Med over en times transport-cykling udover træningen har det været en rimeligt aktiv dag. Herligt.

4 x :banana: for den gode indsats.

Rigtig god aften til MOLere.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Everlast>> jeg kan ikke rigtigt lege med DBs lige nu fordi jeg har forstrukket et eller andet i højre arm sidste gang jeg røg ned.. men jeg tror at den måde du fortalte om er yderst effektiv... jeg kan ikke vente med at forsøge mig med den!!

Niske>> hov jeg så ikke du postede mens jeg skrev log for idag (tog jo hundrede år at skrive, hehe).. ja jeg var ikke meget værd da jeg troppede op, stadig dresset op til julefrost, bagstiv og uden søvn... puha... sorry for det... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share