Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Lungbrush>> Mange tak for det hele. :smile:

:cooldance:Eftermiddagscardio den 19-6-05: :cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min :sun:

Det var varmere, end jeg lige havde regnet med. :blink: Men dejlig tur. :smile: Og selvom det blev lidt sent, kom jeg faktisk afsted før morgenmaden - trængte godt nok til at sove længe. :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lungbrush>> Mange tak for det hele. :smile: 

:cooldance:Eftermiddagscardio den 19-6-05: :cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min :sun:

Det var varmere, end jeg lige havde regnet med. :blink: Men dejlig tur. :smile: Og selvom det blev lidt sent, kom jeg faktisk afsted før morgenmaden - trængte godt nok til at sove længe. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

MSN var vist også overophedet efter vores matathon chat igår :tongue:

Men hyggeligt var det :smile:

Link to comment
Share on other sites

MSN var vist også overophedet efter vores matathon chat igår  :tongue:

Men hyggeligt var det :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt, måske... :innocent:

Og ja, det var meget hyggeligt. :bigsmile: Glæder mig til du kommer over og træner i TSK. :pumpin: Og husk nu, (minimum) 95 kg. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kaster shakes og nødder ned -as we speak  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Træning i TSK den 20-6-05: :strat:

Squat:

12/12@kosteskaft (overhead squat) + 8@20kg + 5@30kg + 5@40kg

Til box, halv dragt + bælte:

2@40kg (kunne næsten ikke komme ned til boxen :gal:) + 2@50kg (stadig svært) + 1@55kg (og så var stangen ved at trille af ryggen... :chicken:) + 8sæt@2reps@55kg + 2/2@60kg + 2@65kg + 2@70kg + 2@75kg (stadig med en smule overskud :smile: - det kørte jo ganske godt i dag :cooldance:)

Dødløft:

4singles@65kg (skiftevis sumo og konventionel) + 16singles@75kg (skiftevis sumo og konventionel - var lidt træt i lænden i dag, så kørte bare nogle meget lette singles med halv dragt og bælte :smile: - havde ellers lyst til at smide flere kg på :rolleyes:)

Læg i benpres:

15/15/15/15@50kg

supersetted med:

Hyperextended crunches:

12/12/12/12@10kg

og:

Standing calf raise:

12/12/12@70kg

og:

Reverse hypers:

15/20/20@bw

One-legged legpress:

(2x)15@50kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

God, hyggelig træning med Quantanamo i dag. :w00t: Han var rigtig i feriehumør efter en veloverstået eksamen - way to go! :4thumbup: Det var virkelig godt at få trænet, selvom jeg kom sent hjem fra praktikken i dag. :smile: Havde sådan gået og glæder mig til at skulle squatte. :cooldance: Synes, det går bedre med det for tiden...

:banana: :banana: :banana: :banana:

Glæder mig til ParadIS med Arne i morgen... :icecream::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:omg:

<{POST_SNAPBACK}>

? :unsure:

Ja det var nemlig hyggeligt. Og fedt nok at have det hele for os selv!

<{POST_SNAPBACK}>

Forresten godt lys, du fandt :innocent: - man føler sig jo knap så feee', :tongue: når abs'ene stadig ser hæderlige ud. :smile: Og rigtig god form, du kan fremvise for tiden - man kan sgu godt se, at du er vokset! :w00t: :4thumbup: :4flex:

Morgencardio den 21-6-05: :omg:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min med let rygsæk (ca. 4 kg? :unsure:)

Det var nu lækkert at komme afsted, :w00t: selvom jeg ellers godt kunne have sovet lidt længere. :innocent::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 21-6-05: :smile:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Skøn tur derud i morges - de første to min, indtil mit blodsukker fuckede op. :wacko:

Hjemturen var også fin de første to min, indtil himlen pludselig åbenede sig. :bubblebath: Er nu glad for mit regntøj. :innocent:

GÅTUR :walking:

Distance: hjem til Arne (med pitstop ved Paradis :icecream:) og tilbage igen :smile:(2-3 km hver vej, vil jeg tro)

Super hyggelig aften med en masse kæbe :blahblah: og sæsonens første omgang Paradis is. :w00t: Tænkte, at jeg hellere måtte nøjes med 750 ml (jordbær, Ferrero Rocher, stracciatella) , da jeg jo ikke har fået is længe. :blush: Men var ikke engang i nærheden af kvalmegrænsen, og sad og fortrød, at jeg ikke havde bestilt en større portion. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Misundelse er en grim ting, så jeg tror jeg stopper kommentaren her :bigsmile:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue: Det var altså også bare lækkert! :w00t: Men "farligt" ligesom at få taget hul på issæsonen... :blush:

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 22-6-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg + 8@30kg + 6@40kg (som opvarmning til floorpress)

Floorpress med lillefingeren på ringen:

6@20kg + 3@30kg + 3@35kg + 3@40kg + 3@45kg + 3@50kg + 3@55kg + [email protected] + 3@60kg + [email protected] (blev nødt til at køre med lillefingeren på ringen for at få lang nok vandring - for supporterne kunne ikke sættes længere ned pga. "fødderne" til bænkpresbænken - første gang, jeg kører øvelsen, men umiddelbart synes jeg meget godt om den :smile:)

Chins - underhåndsgreb:

6sæt@4reps@bw

supersetted med:

Incline db press:

[email protected] + 6/6/[email protected]

Seated cable row:

7sæt@6reps@50kg + 15@40kg (back-off)

supersetted med først:

Seated db shoulderpress:

8/6/[email protected] (min teknik til at få vægtene op første gang er elendig, og jeg bruger enormt mange kræfter på det, så jeg er overordentlig tilfreds med antal reps i dag, da 13.5 kg's vægtene er de tungeste, jeg kan få op uden spotter :chicken:)

og derefter:

EZ preacher curl:

[email protected] + 4/4/4@20kg (endelig lidt fremgang her :bigsmile:) + [email protected] (back-off)

Seated face-pulls:

15/15@35kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

9/9@35kg

Incline db flyes:

12/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike: - damn, en modvind i morges :gal:

Kom op i klubben lige før, de andre skulle til at gå, så jeg nåede lige at få snakket lidt, og guffet lidt (meget!) tærte. Endte vist med at konsummere, hvad der svarer til ca. 3/4 frugttærte :blush: - no wonder at jeg følte, jeg skulle kaste op, under de første par øvelser. :4whistling: (Og Stine, du er ikke den eneste, der føler sig chubby... :chicken:).

Jeg havde oprindeligt tænkt mig at lave boardpress til 5 cm board, da jeg har en formodning om, at det vil ramme mit svage punkt ganske godt. Men da jeg for tiden træner ret sent (grundet mit praktikophold), var jeg alene i dag, og besluttede derfor at prøve floorpress i stedet, da Tossen m.fl. nogle gange har opfordret mig til at køre den. :smile: Udover "problemet" med, at jeg ikke kan holde i normal bredde, synes jeg umiddelbart, at det virker som en ret god øvelse - man skal holde vægten stabil på en anden måde, og det er en sjov fornemmelse at sætte igang fra bunden af løftet - tror, det er noget, triceps'ene kan lide. :w00t: :4flex:

Nå ja, fik også kørt 6 sæt tekniksquat - når jeg syntes, jeg trængte til en pause mellem nogle af sættene i presseøvelserne, gik jeg lige over tog et hurtigt sæt meget let squat. :smile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en omgang :w00t: - du går til den, må jeg sige!! :firebounce::firebounce::firebounce: ...Nu var det altså træningen, jeg tænkte på :tongue: ...men ser ud til du også gør dig godt i andre (VIGTIGE!) discipliner:

Super hyggelig aften med en masse kæbe :blahblah: og sæsonens første omgang Paradis is.  :w00t: Tænkte, at jeg hellere måtte nøjes med 750 ml (jordbær, Ferrero Rocher, stracciatella) , da jeg jo ikke har fået is længe.  :blush: Men var ikke engang i nærheden af kvalmegrænsen, og sad og fortrød, at jeg ikke havde bestilt en større portion.  :4whistling:
Bwahahahahaa.... :rofl2::rofl2: det ku' jo have stået i min log, det der :w00t::tongue: (Jeg endelig langt om længe smagt ParadIS.....så jeg forstår din "afhængighed" :icecream:).
Kom op i klubben lige før, de andre skulle til at gå, så jeg nåede lige at få snakket lidt, og guffet lidt (meget!) tærte. Endte vist med at konsummere, hvad der svarer til ca. 3/4 frugttærte  :blush: - no wonder at jeg følte, jeg skulle kaste op, under de første par øvelser. :4whistling: (Og Stine, du er ikke den eneste, der føler sig chubby... :chicken:).
Vi kan lave en klub :w00t: ....: "chubby-chicks" :laugh::laugh::wink:

og dog..:

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike: - damn, en modvind i morges :gal:
Hmm, det bliver man et' chubby af, jo! (..med al den energi du fyrer af, må du allerede nu ekskluderes fra "klubben" :raisebrow::tongue:).
Link to comment
Share on other sites

Kom op i klubben lige før, de andre skulle til at gå, så jeg nåede lige at få snakket lidt, og guffet lidt (meget!) tærte. Endte vist med at konsummere, hvad der svarer til ca. 3/4 frugttærte  :blush: - no wonder at jeg følte, jeg skulle kaste op, under de første par øvelser. :4whistling: (Og Stine, du er ikke den eneste, der føler sig chubby... :chicken:).
Vi kan lave en klub :w00t: ....: "chubby-chicks" :laugh::laugh::wink:

og dog..:

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike: - damn, en modvind i morges :gal:
Hmm, det bliver man et' chubby af, jo! (..med al den energi du fyrer af, må du allerede nu ekskluderes fra "klubben" :raisebrow::tongue:).

<{POST_SNAPBACK}>

Synes, det lyder som en god idé med den klub! :w00t::innocent::tongue:

Den ekstra cardio har vist ikke ført til andet, end at jeg har spist så meget desto mere. :4whistling:

Cardio den 23-6-05: :poking:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

AFTEN-PW :walking:

Tid: ca. 34 min med let rygsæk :smile:

Var kollapset på sengen, og vågnede først, da klokken var næsten halv elleve. :blush: Men det var jo stadig dejligt lunt, så fik mig alligevel en pw bare iført shorts og t-shirt. :4thumbup:

Edit: Typo :4slap:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 24-6-05: :cheer: :cheer:

Dødløft:

5/3/3@65kg (konv./sumo/sumo) + 3/3@75kg (konv./sumo) + 1@85kg (konv.) + 1@95kg (konv.) + 1/1@95kg (halv dragt, sumo) + 1@105kg (hel dragt, sumo) + 5singles@110kg (hel dragt, sumo - bare lidt let tekniktræning i dag - synes nemlig ikke, det spiller helt for tiden + mine ben har vist godt af at nøjes med lidt let træning, bare lige indtil de er vant til den ekstra cykling :chicken:)

Squat:

Halv dragt, box:

3@45kg + 8sæt@2reps@55kg (spillede sgu ikke helt at squatte med dragten omvendt på, synes jeg, selvom det kun var halv dragt :raisebrow: - men var for doven til at tage den af og på igen :rolleyes:)

Box:

et par sæt@45kg

Alm:

5/5/5/5@45kg (synes ikke, det gik helt så godt i dag, som det ellers har gjort de sidste par gange :dry:)

Læg i benpres:

15/15@50kg + 12/12@60kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)12/12@60kg

Hyperextended crunches:

15/15/15/15@10kg (sad rigtig godt i dag :cooldance:)

supersetted med:

Reverse hypers:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise:

12/12/15@60kg + 8@80kg

Var ikke ude på mit praktiksted i dag, da jeg skulle læse nogle artikler hjemme i stedet. :4smartass: Derfor kunne jeg træne tidligt sammen med de andre - det var lækkert! :4thumbup:

Udmærket træning, bortset fra sqautten, der ikke spillede helt i dag. :dry:

:banana: :banana: :banana:

:cooldance:Cardio: :cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 45 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 25-6-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg + 5@35kg + 6@45kg (opvarmning)

Bænkpres med kæder, vægt incl. 33 kg kæder:

3@53kg + 3@58kg + 8sæt@[email protected] (med forholdsvis korte pauser og uden udløft, men det gik nu helt okay alligevel :bigsmile:)

Seated cable row:

10@40kg + 8/8/8/8@50kg

supersetted med:

Dips:

10/10/9/7@bw

Seated db shoulderpress:

8/10/8@12kg (fik en dårlig start på første sæt, så ikke så mange reps, som jeg gerne ville have haft :mad: 12 kg's vægtene er i det hele taget skod pga. tynde og alt for lange håndtag :wacko: - men de to sidste sæt gik da fint nok :smile:)

EZ preacher curl:

[email protected] + [email protected] + 5/3@20kg + 10@15kg (back-off)

supersetted med:

Seated face-pulls:

15@35kg + 12/12@40kg

Standing db hammercurls:

5@10kg :blush:

Incline db flyes:

15@10kg + 9/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Squat:

8@20kg + 5sæt@3reps@45kg (tekniktræning - skulle lige teste noget, og det gik da bedre end i går :smile:)

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Træningen var rigtig god. :cooldance:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Men desværre går det rigtig, rigtig skidt med min mormors heldbred. :unhappy:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Seated db shoulderpress:

8/10/8@12kg (fik en dårlig start på første sæt, så ikke så mange reps, som jeg gerne ville have haft mad.gif 12 kg's vægtene er i det hele taget skod pga. tynde og alt for lange håndtag wacko.gif - men de to sidste sæt gik da fint nok smile.gif)

så må du jo køre med 14 kg i stedet for :cool:

Link to comment
Share on other sites

Seated db shoulderpress:

8/10/8@12kg (fik en dårlig start på første sæt, så ikke så mange reps, som jeg gerne ville have haft mad.gif 12 kg's vægtene er i det hele taget skod pga. tynde og alt for lange håndtag wacko.gif - men de to sidste sæt gik da fint nok smile.gif)

så må du jo køre med 14 kg i stedet for :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jo ja... :blush: Det gjorde jeg også i onsdags, som var min tunge dag (trænede alene, og kan ikke få mere end de 13.5 kg op uden spotter :chicken:). Men det var egentlig min plan at køre med 16 kg på den tunge dag, og jo, så må jeg vel bare køre med de 13.5 kg på den lette dag... :blush::poking:

Link to comment
Share on other sites

Varmen må virkelig gøre noget ved mine ben - de måler i skrivende stund 62 cm på det bredeste (fedeste :tongue:) sted. :blink: Det er nok en blanding af muskel, fedt og væske, for det er +~2.5 cm pr. ben siden billederne postet 5. maj. :4mewantfood: :innocent::pumpin: Men så er der da ikke noget at sige til, at min dragt er begyndt at stramme en del mere. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Varmen må virkelig gøre noget ved mine ben - de måler i skrivende stund 62 cm på det bredeste (fedeste :tongue:) sted. :blink: Det er nok en blanding af muskel, fedt og væske, for det er +~2.5 cm pr. ben siden billederne postet 5. maj.  :4mewantfood: :innocent::pumpin: Men så er der da ikke noget at sige til, at min dragt er begyndt at stramme en del mere.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Man holder en del væske i huden når det er varmt... helt op til flere cm, så du har ret i din betragtning!

Link to comment
Share on other sites

Varmen må virkelig gøre noget ved mine ben - de måler i skrivende stund 62 cm på det bredeste (fedeste :tongue:) sted. :blink: Det er nok en blanding af muskel, fedt og væske, for det er +~2.5 cm pr. ben siden billederne postet 5. maj.  :4mewantfood: :innocent::pumpin: Men så er der da ikke noget at sige til, at min dragt er begyndt at stramme en del mere.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Man holder en del væske i huden når det er varmt... helt op til flere cm, så du har ret i din betragtning!

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så vil jeg da glæde mig over at have store ben her om sommeren. :devil::laugh:

:bunny:"Morgen"cardio den 26-6-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min (med let rygsæk)

Havde frygtet, at det ville blive ulideligt varmt at powerwalke, :gal: for havde sovet længe, og kom først afsted sidst på formiddagen. :4whistling: Men det var faktisk ikke galt overhovedet. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:sun:Aftencardio den 26-6-05: :sun:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min (med let rygsæk)

Skulle hen at aflevere noget til Arne, :ninja: :pimp: og så kunne jeg jo ligeså godt kombinere det med en pw. :headphonedance:

Edit: + 3x15 squat med miniband lagt dobbelt rundt om benene lige under knæene og 3x15 bagskulder med miniband - det er jo også en slags cardio med alle de reps :gal:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share