Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Abs - de kan da stadig skimtes, selvom der er kommet lidt mere spæk på maven. :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Blufærdigheden er vist røget sig lidt en tur på det første billed :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ups! :blink: Har lige beskåret det lidt mere - thanks! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Abs - de kan da stadig skimtes, selvom der er kommet lidt mere spæk på maven. :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Blufærdigheden er vist røget sig lidt en tur på det første billed :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ups! :blink: Har lige beskåret det lidt mere - thanks! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

øv... kom for sent.... :laugh::wink:

Det ser dælme da fint ud Kathrine. God ryg du har :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud, Hoos. Ikke mindst er der da sket en del med dine lår. Og angående guns skal du ikek være ked af det, det er meget lettere at sy trøjen ind end træne guns (citat: jfk).

Jeg nåede også at se den X-ratede version af abs-billedet - man kunne vel nærmest karakterisere det som en (behagelig) variant over "Fittgate". :laugh:

(Man skal ha fulgt med i fittsmokers log for ca. 1-1½ år siden for at ha den fjerneste anelse om, hvad jeg snakker om.) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gode ben, god mave, god booty, god ryg.  :bigsmile:

Ja, det hele spiller bare  :4thumbup:

Din tan er måske lidt ujævn, men derudover...  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. Jesper. :cooldance:

Ang. den ujævne tan... Ja, jeg har været for doven til at tage solbad (også) denne sommer, så den farve, jeg har, er, hvad jeg har fået på mine cykelture + ikke mindst pauserne på jobbet. :innocent:

Det ser jo godt ud. Men det forventede vi jo også...... :4thumbup:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - tak. :bigsmile: Der var vel heller ikke så meget, du ikke havde set før (altså efter jeg fik rettet det ene billede til :rolleyes:), for jeg flexer jo jævnligt i TSK. :blush: :4whistling: (Men er stadig en skovl til at posere. :laugh:)

Abs - de kan da stadig skimtes, selvom der er kommet lidt mere spæk på maven. :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Blufærdigheden er vist røget sig lidt en tur på det første billed :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ups! :blink: Har lige beskåret det lidt mere - thanks! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

øv... kom for sent.... :laugh::wink:

Det ser dælme da fint ud Kathrine. God ryg du har :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha - du gik nu ikke glip af det store. :ninja:

Og tak! :w00t: Er også lidt glad for min ryg. :blush: (Selvom jeg endnu ikke når Angel til sokkeholderne. :devil:)

Ser godt ud, Hoos. Ikke mindst er der da sket en del med dine lår.

De måler vist også 2 cm mere nu, end de gjorde på billderne fra begyndelsen af maj. :w00t::bottom:

Og angående guns skal du ikek være ked af det, det er meget lettere at sy trøjen ind end træne guns (citat: jfk).
Det er jo det. :cool:
Jeg nåede også at se den X-ratede version af abs-billedet - man kunne vel nærmest karakterisere det som en (behagelig) variant over "Fittgate".  :laugh:

(Man skal ha fulgt med i fittsmokers log for ca. 1-1½ år siden for at ha den fjerneste anelse om, hvad jeg snakker om.)  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Træning i LVK den 16-5-05: :4thumbup:

Bænkpres:

12@20kg (med fødderne oppe) + 5@40kg (med smalt greb) + 3@50kg + 5sæt@3reps@45kg (bænken kørte halvskidt i dag, så jeg gad ikke tage flere sæt, men besluttede mig for at køre noget incline db press i stedet - tror helt sikkert, det skyldes, at jeg skulle unracke stangen fra en højere position, end hvad jeg er vant til, så mit opspænd blev noget værre hø :dry:)

Chins:

4/3/3@ (overhåndsgreb :4sport:) + 3/4/3/3/3@bw (underhåndsgreb)

supersetted med først:

Incline db press:

[email protected] + 8/12/10@16kg

og derefter:

Seated db shoulderpress:

8@11kg + 7/9/[email protected] + 10@11kg (back-off)

Squat:

8@20kg + 5@40kg + 5/5/5@40kg (front squat - kørte ret godt, men tog ikke så mange sæt, da jeg jo squattede i går :rolleyes: - men armene trængte lige til en pause, og for tiden synes jeg jo bare, det er fedt at squatte :cooldance:)

Dips:

7/6/5@bw (var bare ikke gode venner med det dip-stativ :blink::blush:)

Træk til bryst - bredt greb:

10@30kg + 10@40kg + 6/6@45kg (med lidt cheat :innocent:) + 12@35kg (back-off)

supersetted med:

Triceps pushdown:

12/12/10@20kg (sad sgu godt i dag :4thumbup:)

Seated face-pulls:

20@25kg + 20@35kg + 12@40kg

supersetted med:

Alternating db hammercurls:

(2x)4@11kg (stående) + (2x)3@11kg (siddende - fuck, hvor er jeg bare en svag-curler :wacko::4whip:)

One-armed db preacher curls:

(2x)8@6kg + (2x)[email protected] (alt for tung :laugh:) + (2x)8/10/8/10@6kg

Quantanamo var så sød at tage mig med i LVK i dag. :cooldance: Så fik hilst på Lungbrush, Blackice og Saabye. Hyggeligt. :smile: Og okay træning, bortset fra bænken :dry: - og så er håndvægtene altså også lidt underlige. :blink: Men ellers er det sgu et udmærket center. :pumpin: :4thumbup:

:bunny:Cardio: :bunny:

"MORGEN"PW

Tid: ca. 45 min

PW

Tid: 2x godt 15 min til/fra stationen

Edit: :banana: :banana: :banana: :banana: - den sidste for det gode selskab. :wink:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

12@20kg (med fødderne oppe) + 5@40kg (med smalt greb) + 3@50kg + 5sæt@3reps@45kg (bænken kørte halvskidt i dag, så jeg gad ikke tage flere sæt, men besluttede mig for at køre noget incline db press i stedet - tror helt sikkert, det skyldes, at jeg skulle unracke stangen fra en højere position, end hvad jeg er vant til, så mit opspænd blev noget værre hø )

Standarten i LvK er jo også at man bare smider sig og har benene oppe i alle sæt, og er der opspænd så smadrer man jo ryggen!!

Synes ellers at det så godt nok u', men er jo heller ikke vant til at se tøser bænke at all :innocent: Der kom faktisk en af de sædvanlige gutter hen til mig lige da du var ved at køre dem og spurgte om hvad du lavede og om det ikke var farligt for ryggen :laugh: Svarede ham bare at det var det ikke og du var styrkeløfter så du havde helt styr på det.

Havde iøvrigt slet ikke set picsne, det ser helt bra u' trods de 4 kg. extra :4thumbup: Lee ryg! og mås og ben er som altid i top, så skidt med de hams, det er gener :wink: Iøvrigt kan det godt være du kalder dig selv svagcurler, men attityden er der - "selvforced" er go stil i preachers :wink: Det skal nok komme det peak, one day, one day. :4thumbup:

Tror btw, som du selv sagde idag at en god tan ville gøre en stor forskel!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sq en flot krop du har fået dig trænet frem til. Ikke kun er den "atletisk" flot, den er også "erotisk" flot.

Ganske imponerende. Flot arbejde. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Jarvig. :smile:

Havde iøvrigt slet ikke set picsne, det ser helt bra u' trods de 4 kg. extra  :4thumbup: Lee ryg! og mås og ben er som altid i top, så skidt med de hams, det er gener  :wink: Iøvrigt kan det godt være du kalder dig selv svagcurler, men attityden er der - "selvforced" er go stil i preachers  :wink: Det skal nok komme det peak, one day, one day.  :4thumbup:

Tror btw, som du selv sagde idag at en god tan ville gøre en stor forskel!

<{POST_SNAPBACK}>

En del af de 4 kg skulle jo også gerne være muskel. :innocent: Og tak for kompliment! :w00t:

Har tænkt mig at forsøge at intensivere min baglårstræning lidt, da det vil se betydeligt bedre ud til mig med større hams, når nu min booty har den størrelse, den har. :blush:

Og gunz, ja, det kommer vel en dag. :laugh: One-armed db preacher lader til at være god :4flex: - gunzene føles godt brugte i dag i hvert fald (dog ingen doms :4ranting:).

hmm..synes din booty ser lidt stor ud  :raisebrow:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:crybaby:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Cardio den 17-7-05: :cheer: :cheer:

"MORGEN"PW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 8 kg rygsæk

God power i benene i dag. :bunny: Men der blev også spist godt igennem i går aftes, :4mewantfood: såååå.... :innocent:

Har tænkt mig at tage en tur mere i aften. :smile:

Har i.ø. doms i baglårene efter rumænsk dødløfte i fredags. I går var der kun en smule at mærke, men i dag er det meget tydeligt - I like! :biggrin::firebounce: Desuden lidt doms i pecs, trapz og lats, samt godt brugte gunz. Niiiiice!! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Har først lige set dine billeder nu :shades:

Jeg syntes det ser rigtigt godt ud, men det er der cføli så mange der har sagt i forvejen, men anyway :wink:

Såen lige umiddelbart vil jeg sige du mangler lidt calf/biceps, men nu træner du jo for styrke, så det er vel ikke så pokkers relavant.. Men sådan overall, så har du klart en af de flotteste fysikker jeg har set på en pige, specielt glutes og lats :bowdown:

Og så er du pisse stærk, det spiller :devil:

Link to comment
Share on other sites

Har først lige set dine billeder nu  :shades:

Jeg syntes det ser rigtigt godt ud, men det er der cføli så mange der har sagt i forvejen, men anyway  :wink:

Såen lige umiddelbart vil jeg sige du mangler lidt calf/biceps, men nu træner du jo for styrke, så det er vel ikke så pokkers relavant.. Men sådan overall, så har du klart en af de flotteste fysikker jeg har set på en pige, specielt glutes og lats  :bowdown:

Og så er du pisse stærk, det spiller  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Du kommer sgu altid med sådan nogle søde kommentarer - tak! :w00t:

(Det ser nu heller ikke helt ringe ud på dine pics. :wink::tongue4:).

Vil give dig helt ret i, at læg og biceps halter. Læggens størrelse er vel egentlig okay (ca. 38 cm), men der sidder en del fedt på dem, så de syner ikke af noget særligt. :dry: Og mine biceps, ja, de er bare ynkelige. :chicken: Men var jo ude at curle hos Lungbrush m.fl. i LVK i går, så er sikker på, det nok snart skal give nogle cm på gunz'ene. :shades: :4flex: :laugh: Ej, seriøst, jeg arbejder på det, men synes, jeg har ret svært ved at få kontakt til den muskel. :raisebrow: Derudover skader større triceps jo heller aldrig, og pecs og skuldre for den sags skyld. :innocent: Vil som tidligere nævnt også mene, at mine hamstrings halter i forhold til størrelsen på mine glutes, så det skal der arbejdes lidt på...

Men ja, jeg er jo primært styrkeløfter, så i princippet burde jeg være ligeglad. :blush:

:bunny:Aftencardio den 17-7-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 8 kg rygsæk

Fin lille aftentur! :smile:

Link to comment
Share on other sites

38 cm calf :w00t: Ok så halter de vist ikke så meget som jeg troede :wink:

Hvis ens triceps først kommer godt med, så syntes jeg det får armen til at se en del større ud. Så det er ikke sikkert du kun skal ligge fokus på biceps hvis du gerne vil have lidt større arme. Men det kan cføli heller ikke gøre den mindre :laugh: Medmindre du pløjer den hver dag :innocent:

Ellers kigger du bare ned til mig og Maaa, så får du en runde med os på gunnen, så går du hjem med gunzzz som Jane nede fra os 40,4 cm gunzz :w00t: Det er saftsuseme en lee gun til en tøs..

Men ja, jeg er jo primært styrkeløfter, så i princippet burde jeg være ligeglad.

Ja lidt forfængelig er man vel altid, jeg vil jo også gerne være stærk, selvom at jeg faktisk ikke har noget specielt at bruge det til :blush:

Link to comment
Share on other sites

38 cm calf  :w00t: Ok så halter de vist ikke så meget som jeg troede  :wink:

Well, hvis jeg først fik skrællet alt fedtet af, er jeg godt nok ikke sikker på, de ville være ret store længere. :wacko::blush:

Hvis ens triceps først kommer godt med, så syntes jeg det får armen til at se en del større ud. Så det er ikke sikkert du kun skal ligge fokus på biceps hvis du gerne vil have lidt større arme. Men det kan cføli heller ikke gøre den mindre  :laugh: Medmindre du pløjer den hver dag  :innocent:
Større og stærkere triceps er jo også ganske gavnlig for bænkpressen. :innocent:
Ellers kigger du bare ned til mig og Maaa, så får du en runde med os på gunnen, så går du hjem med gunzzz som Jane nede fra os 40,4 cm gunzz  :w00t: Det er saftsuseme en lee gun til en tøs..

Leeee'!! :blink::devil:

Men ja, jeg er jo primært styrkeløfter, så i princippet burde jeg være ligeglad.

Ja lidt forfængelig er man vel altid, jeg vil jo også gerne være stærk, selvom at jeg faktisk ikke har noget specielt at bruge det til :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue:

Morgentræning den 18-7-05: :sleeping:

POWERYOGA :blink:

Tid: ca. 35 min

Synes ikke, jeg er så smidig længere, som jeg har været... :blush: Så tænkte, jeg ville finde min poweryoga video frem fra gemmerne (brugt ca. to gange på omkring fem år :4whistling:). Kunne konstatere, at den stadig er ca. ligeså kedelig, som den hele tiden har været. :sleeping::laugh: Men er sikker på, jeg ville have meget godt af at benytte den regelmæssigt (men tvivler dog stærkt på, at det kommer til at ske :rolleyes:).

Egentlig en meget behagelig følelse, man får i kroppen bagefter. :smile: Men må indrømme, at jeg altså droppede de sidste ti minutter, som var ren afslapning/afspænding - dét kunne jeg altså ikke lige tage mig sammen til at gennemføre. :blush:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hey hooiser... Tak for i lørdags, hyggeligt at møde en herinde fra :bigsmile:

Du blev der jo ik helt så længe som Q sagde du altid trænede, men jeg kom jo os lidt senere..

Btw var det din bil udenfor(den halvlirede)

Goe billeder, kval lats og go neger booty, det kan vi li :4thumbup:

Iøvrigt kan det godt være du kalder dig selv svagcurler, men attityden er der - "selvforced" er go stil i preachers  :wink: Det skal nok komme det peak, one day, one day.  :4thumbup:

Tror btw, som du selv sagde idag at en god tan ville gøre en stor forskel!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en go tan gør meget. Som du kunne se på mig, så var jeg ren tan, dog stadig lidt få cuts efter diæten.. Men uden tan ville jeg jo ligne en med 15 bf or some :w00t:

Edited by Saabye 3450
Link to comment
Share on other sites

Hey hooiser... Tak for i lørdags, hyggeligt at møde en herinde fra  :bigsmile:

Du blev der jo ik helt så længe som Q sagde du altid trænede, men jeg kom jo os lidt senere..

Jamen selv tak, ja, det var hyggeligt! :bigsmile:

Q havde jo en smule travlt + jeg kan godt være lidt genert, når jeg ikke kender folk :blush: - så snakkede ikke så meget, som jeg plejer. :innocent: Var også selv lidt overrasket over, at det kun tog mig to timer at komme igennem alle de sæt. :blink:

Btw var det din bil udenfor(den halvlirede)
Nej, det var ikke min bil. Q og jeg var med S-toget. Desuden kan jeg slet ikke køre bil. :blush: (Har godt nok kørekort, men bruger det - heldigvis for mine medtrafikanter - aldrig. :laugh:)
Goe billeder, kval lats og go neger booty, det kan vi li  :4thumbup:

Mange tak. :blush::w00t:

Iøvrigt kan det godt være du kalder dig selv svagcurler, men attityden er der - "selvforced" er go stil i preachers  :wink: Det skal nok komme det peak, one day, one day.  :4thumbup:

Tror btw, som du selv sagde idag at en god tan ville gøre en stor forskel!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en go tan gør meget. Som du kunne se på mig, så var jeg ren tan, dog stadig lidt få cuts efter diæten.. Men uden tan ville jeg jo ligne en med 15 bf or some :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Har ikke haft så meget tid/lyst til at solbade, så det er stort set kun armene, der har fået hos mig. En skam, for ens abs ser nu engang sååå meget bedre ud med en smule farve. :4whistling: Og ja, det var sgu en ret nice tan, du rendte rundt med. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey hooiser... Tak for i lørdags, hyggeligt at møde en herinde fra  :bigsmile:

Du blev der jo ik helt så længe som Q sagde du altid trænede, men jeg kom jo os lidt senere..

Jamen selv tak, ja, det var hyggeligt! :bigsmile:

Q havde jo en smule travlt + jeg kan godt være lidt genert, når jeg ikke kender folk :blush: - så snakkede ikke så meget, som jeg plejer. :innocent: Var også selv lidt overrasket over, at det kun tog mig to timer at komme igennem alle de sæt. :blink:

Btw var det din bil udenfor(den halvlirede)
Nej, det var ikke min bil. Q og jeg var med S-toget. Desuden kan jeg slet ikke køre bil. :blush: (Har godt nok kørekort, men bruger det - heldigvis for mine medtrafikanter - aldrig. :laugh:)
Goe billeder, kval lats og go neger booty, det kan vi li  :4thumbup:

Mange tak. :blush::w00t:

Iøvrigt kan det godt være du kalder dig selv svagcurler, men attityden er der - "selvforced" er go stil i preachers  :wink: Det skal nok komme det peak, one day, one day.  :4thumbup:

Tror btw, som du selv sagde idag at en god tan ville gøre en stor forskel!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en go tan gør meget. Som du kunne se på mig, så var jeg ren tan, dog stadig lidt få cuts efter diæten.. Men uden tan ville jeg jo ligne en med 15 bf or some :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Har ikke haft så meget tid/lyst til at solbade, så det er stort set kun armene, der har fået hos mig. En skam, for ens abs ser nu engang sååå meget bedre ud med en smule farve. :4whistling: Og ja, det var sgu en ret nice tan, du rendte rundt med. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe ja det var ren pro-tan jeg lige havde smurt på :w00t:

Men jeg vælger nu at tro at mine cuts ville være det samme som hvis jeg var lysere :blush::innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning i Tsk den 18-7-05: :cheer: :cheer:

LET DAG :innocent:

Squat:

15/15@kosteskaft (overhead squat) + 8@20kg + 5@35kg

Front squat:

5@35kg + 5sæt@5reps@40kg

Sumo dødløft:

5@65kg + 5@70kg + ca.15singles@75kg (teknikken føltes rigtig god på de sidste :4thumbup:)

Reverse hypers:

15@bw

Rumænsk dødløft:

8/8@75kg (låsegreb)

Læg i benpres:

15/15/15/15@50kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)5/5/5@50kg (færre reps, færre sæt og mindre dybe end normalt :sleeping:)

først:

Partial Dragon Flags:

8/8@bw

og dernæst:

Mave på skråbænk:

15/15/15@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

15/15/15/15@bw

og:

Standing calf raise:

10/12/12/10@80kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Var tæt på at udskyde træningen til i morgen, og i stedet køre ned at hente den nye Harry Potter bog + en masse guf, og så tage en forkælelsesdag herhjemme i stedet. :4whistling: Mit venstre ben havde nemlig opført sig sådan lidt underligt først på dagen. :unsure: Men da det virkede helt normalt igen, da jeg skulle til at hjem fra praktik, tænkte jeg, at det jo egentlig var længe siden, jeg havde haft en let dag, og at Harry Potter er der jo også i morgen. :innocent: Så afsted til træning med mig. :4whip: Er rigtig glad for, at jeg kom afsted, men nøøøj, hvor var det svært ikke at brænde igennem, da jeg først var kommet igang. :shutup3::blush:

Nu var jeg flink med bedømmelsen af morgenens yoga, så må hellere stramme lidt op nu. Derfor :banana: :banana: :banana: for dagens træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Cardio den 19-7-05: :bunny:

MORGENPW :bubblebath:

Tid: ca. 33 min

Var nået ca. ned for enden af vejen, da det begyndte at regne. Men da jeg (igen!! :blush:) havde sovet over mig, havde jeg ret travlt, hvis jeg skulle nå min pw, så undlod at gå hjem efter regntøj. Men det var jo heldigvis slet ikke koldt, så det var faktisk ret skønt at gå der i regnen, selvom man blev gennemblødt. :biggrin:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: ca. 8 km + ca. 15 km

Og nu står den på Harry Potter-læsning resten af aftenen. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Laver du yoga?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov fornemmer jeg en vis skepsis overfor den ædle motionsform der forøvrigt er skabt af mænd til mænd. :tongue: Synes du skulle tage at prøve :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Max P er da det største Yoga-vrag på MOL! :wink::tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share