Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Får Eva trænet regelmæssigt nede hos jer?

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du tro hun gør… og snart, meget snart er hun OMVENDT TIL TSK POWER!!! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at høre :4thumbup: Hun skal jo ikke hvile på laurbærerne bare fordi, at hun har lavet et godt DM.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nøøøøj et billede :blush:  :blush:  :blush:

Veludviklet muskulatur og utrolig flot taget billede... selvom den G streng godtnok ser lidt tung ud :tongue:

Den var i hvert fald kold! :cold:

Hvor mange pics fik du egentligt taget??... (jeg kan huske det med netstrømperne (sweeet) og det med støvlerne og det lange hår (also sweeeeet) )

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... fik vel taget omkring 1000 (ikke på én gang selvfølgelig, men af tre omgange). Efter en grovsortering har jeg fået ca. 500 originalbilleder + en del, som enten Mike (fotografen) eller Hippo har leget med i Photoshop. :smile:

Får Eva trænet regelmæssigt nede hos jer?

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du tro hun gør… og snart, meget snart er hun OMVENDT TIL TSK POWER!!! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, som Anders siger, det gør hun i hvert fald. :4thumbup: Desværre har jeg kun selv haft fornøjelsen af at træne med hende nogle enkelte gange, da jeg ofte kommer ret sent ud i klubben for tiden pga. praktikken.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange pics fik du egentligt taget??... (jeg kan huske det med netstrømperne (sweeet) og det med støvlerne og det lange hår (also sweeeeet) )

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... fik vel taget omkring 1000 (ikke på én gang selvfølgelig, men af tre omgange). Efter en grovsortering har jeg fået ca. 500 originalbilleder + en del, som enten Mike (fotografen) eller Hippo har leget med i Photoshop. :smile:

:poking::poking::poking: wanna share??? :innocent::innocent::innocent::blush::blush::tongue::w00t::tongue:

Naaa... :laugh:

Men det er utroligt hvordan en god fotograf gør forskellen på om en flot fysik "bare" ser flot ud eller den virkelig får det der "WOW" shot!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange pics fik du egentligt taget??... (jeg kan huske det med netstrømperne (sweeet) og det med støvlerne og det lange hår (also sweeeeet) )

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... fik vel taget omkring 1000 (ikke på én gang selvfølgelig, men af tre omgange). Efter en grovsortering har jeg fået ca. 500 originalbilleder + en del, som enten Mike (fotografen) eller Hippo har leget med i Photoshop. :smile:

:poking::poking::poking: wanna share??? :innocent::innocent::innocent::blush::blush::tongue::w00t::tongue:

Naaa... :laugh:

Men det er utroligt hvordan en god fotograf gør forskellen på om en flot fysik "bare" ser flot ud eller den virkelig får det der "WOW" shot!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er helt vildt, ikke? :w00t: Synes Mike er utroligt dygtig. Han kan virkelig nogle ting med lys og vinkler! :4thumbup:

Alle>> Tusind tak for komplimenterne! :bigsmile::blush:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR!!  :devil:

Der er jo rigtigt god fart på løftet... 150 kg i meget nær fremtid?  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du fik sgu ret alligevel, Moos!! :w00t::devil:

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 8-7-05: :firebounce: :firebounce:

Dødløft:

5/3@70kg (konv/sumo) + 1@85kg (konv)

Halv dragt + bælte, sumo:

1@105kg

Fuldt udstyr, sumo:

1@125kg + 1@145kg (PR! :w00t: - ville være stoppet, men Bjarke mente, farten var god, og at der var til mere :blink:) + 1@150kg (PR!! :king:den var nok ikke blevet godkendt til stævne, men jeg fik den op, så fuck det lige nu! løftede igen i Mortens 32'er - er viiiild med den dragt! :wub:)

Squat:

5@20kg + 5@35kg

Til box:

3@35kg + 3@40kg + ca.15sæt@2reps@45kg (havde overvejet at køre 20 sæt, men da sættene begyndte at blive knap så gode/pæne, stoppede jeg altså :smile:)

Alm:

8@45kg (back-off - nemme nok, men blev godt nok ret forpustet :blush:)

Læg i benpres:

15@50kg + 10/12/10/12@70kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)5/5/5/8/8@50kg (ville have kørt 5x5 med fokus på dybde, men syntes, der var en smule overskud på de sidste sæt :bottom:)

Hyperextended crunches:

15/15/15/[email protected]

supersetted med:

Hyperextensions:

8/8/[email protected] + 15@bw (back-off)

og:

Standing calf raise:

10/10/10/10@70kg + 25@40kg (back-off, men vist lidt for let vægt :rolleyes:)

Cable crunches:

20@30kg (hårdt! :gal: som back-off til hyperextended crunches)

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Desværre har min Forced Meister lagt sig syg med influenza :unhappy: - men til gengæld fik jeg fornøjelsen af at nå at træne en smule sammen med zoa og anyone. :bigsmile:(I må altså undskylde, at jeg ikke kaldte på jer, da jeg skulle dødløfte de 145 og 150 kg, men nogle gange er jeg lidt sær (også :tongue:) med sådan noget... :blush:)

Havde hele dagen gået og tænkt på, at det kunne være rigtig fedt at få 150 kg med hjem i død i dag. :devil: Men var faktisk lige ved at droppe tanken om dødløft i dragt pga. varmen. Normalt er jeg ikke så meget for det varme vejr, men af en eller anden underlig grund generer det mig ikke specielt meget at træne i. :unsure: Så da jeg først kom igang med træningen, var jeg ikke i tvivl om, at jeg lige ville teste Mortens dragt igen. :innocent: Og det gik jo godt, må man sige! :w00t::cheer:

5x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Wow!! :w00t: Tusind tak skal I have allesammen! :bigsmile: Er bare super glad for den PR. :biggrin::blush:

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 9-7-05: :cheer: :cheer:

Bænkpres:

Med fødderne oppe:

12@20kg + 5@35kg

Alm:

6@46kg

Med kæder, vægt inkl. 33 kg kæder:

3@53kg + 8sæt@3reps@58kg (der var udmærket fart på, undtagen på sidste rep i sidste sæt - tabte muligvis koncentrationen, fordi det netop var sidste rep :blush::innocent: - eller også var det bare et meget passende sted at stoppe :wink:)

Alm:

12@40kg (back-off - damn, det føles helt vildt underligt at køre almindelig bænk, lige efter man har kørt bænk med kæder :blink:)

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins - medium bredt overhåndsgreb: :4sport:

4/3/3/3@bw (ikke spor strict, men det gik dog en del bedre end forventet :w00t:)

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

10@10kg + 8/8/[email protected] + 14@10kg (back-off)

Seated one-arm cable row:

(2x)12@20kg + (2x)8@25kg + (2x)8@30kg + (2x)8@35kg + (2x)6/6@40kg (det er så længe siden, jeg har kørt den her øvelse + kabeltrækket kører meget dårligt for tiden, så jeg havde, som det ses, noget svært ved at finde den rigtige vægt, så det blev ikke til så mange tunge sæt, som det ellers var meningen :chicken:)

supersetted med:

Triceps dips:

8/8/8/8@bw

EZ preacher curl:

[email protected] + 8/6/7/[email protected] + [email protected] (back-off)

supersetted med:

Seated face-pulls:

15/15/15@35kg (mega træls, at kabeltrækket er så dårlig for tiden :raisebrow:)

Incline db flyes:

12/[email protected] + 12@10kg (back-off - mine skuldre syrer fuldstændig til, når jeg laver den her øvelse :wacko:)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Har ikke doms fra i går, men kan godt mærke, at jeg er lidt træt i kroppen, så nu skal det blive godt med halvandens dags afslapning, ovenpå en ganske udmærket lørdagstræning sammen med Zoa, Claus og Kim (+ Mikkel). :smile:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 45 min :smile:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Ej Hoosier, du er bare for sej.

Jeg håber at jeg en dag kommer til at løfte bare det halve af dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig gør du det. :king: Det kan du garanteret allerede. :cooldance:

nasty nok trukket.... :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty er mit mellemnavn. :innocent: :4whistling:

Tillykke med den flotte pr  :4thumbup:

Du begynder jo at rende fra nogle af drengene herinde fra  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Lige et lidt forsinket tillykke med den PR der.

WOW, det spiller  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Jesper. :bigsmile: Ja, træningen går ret godt for tiden - og det gør din jo også, kan jeg læse i din log. :4thumbup:

Også herfra! :devil:  Du må lige sige til når du laver 175 så man kan være der!

<{POST_SNAPBACK}>

Skal jeg gøre. :wink:

Håber, vi ses til træning snart. :1112:

Link to comment
Share on other sites

Var ved at omkomme af varme indendøre. :gal: Så fik lige luftet den ene af mine nye MOL-t-shirts på en lille gåtur langs Søerne. Gik ganske stille og roligt og bare nød det gode vejr. :smile: Den tur, som plejer at tage mig ca. 33 min at powerwalke, brugte jeg vel omkring 50 min på her til aften, så det har godt nok gået laaaaaangsomt. :blink: Men skønt, det var det! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share