Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Min egen træning gik også godt - var overrasket over, hvor relativt nemt det gik at lave chins med overhåndsgreb - vil gerne træne mig op til at kunne tage dem med bredt overhåndsgreb (kan tage ca. én nu :chicken:), så har tænkt mig at starte med smalt overhåndsgreb og så flytte grebet længere udad efterhånden. :4sport:
:1356: for dit chins-arbejde! :4thumbup: Det er fedt, at tage rigtige chins, ikk'?!! :4jumpy:

Jeg har brugt samme metode som dig (den med at "udvide" grebet efterhånden). Det kan også være en idé ikke at "slippe helt i bunden" i starten...det gør det lidt nemmere at få trukket sig op 2. gang!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

AMATØRER!!! I ved sgu da godt at MOLs marcipanbootaaay kun må filmes bagfra under squat og dødløft max forsøg! :tongue:

Godt løftet Kathrine. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

AMATØRER!!! I ved sgu da godt at MOLs marcipanbootaaay kun må filmes bagfra under squat og dødløft max forsøg! :tongue:

Godt løftet Kathrine. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer næste gang :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

AMATØRER!!! I ved sgu da godt at MOLs marcipanbootaaay kun må filmes bagfra under squat og dødløft max forsøg! :tongue:

Godt løftet Kathrine. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer næste gang :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk....Det er jo SPORTEN det handler om! :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Min egen træning gik også godt - var overrasket over, hvor relativt nemt det gik at lave chins med overhåndsgreb - vil gerne træne mig op til at kunne tage dem med bredt overhåndsgreb (kan tage ca. én nu :chicken:), så har tænkt mig at starte med smalt overhåndsgreb og så flytte grebet længere udad efterhånden. :4sport:
:1356: for dit chins-arbejde! :4thumbup: Det er fedt, at tage rigtige chins, ikk'?!! :4jumpy:

Jeg har brugt samme metode som dig (den med at "udvide" grebet efterhånden). Det kan også være en idé ikke at "slippe helt i bunden" i starten...det gør det lidt nemmere at få trukket sig op 2. gang!

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... det lyder faktiks som en udmærket idé også, det der med ikke at strække helt ud (det var det, du mente, ikke?). Det gjorde jeg heller ikke tidligere, og blev punket en del for det. :blush: Men tror da også, det hjalp mig til at kunne tage flere underhåndschins. :smile:

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

AMATØRER!!! I ved sgu da godt at MOLs marcipanbootaaay kun må filmes bagfra under squat og dødløft max forsøg! :tongue:

Godt løftet Kathrine. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak!! :devil::cooldance:

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

AMATØRER!!! I ved sgu da godt at MOLs marcipanbootaaay kun må filmes bagfra under squat og dødløft max forsøg! :tongue:

Godt løftet Kathrine. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer næste gang :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk....Det er jo SPORTEN det handler om! :tongue:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Tillykke med PR!!  :devil:

Der er jo rigtigt god fart på løftet... 150 kg i meget nær fremtid?  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Uha, det kunne være nice! :w00t: Meeen, der går nok lige et stykke tid - skal i hvert fald have fat i en mindre dragt først. :devil: Og tak! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: "Morgen"cardio den 3-7-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 45 min med ca. 7.5 kg rygsæk

God tur i skønt vejr. :sun: Overraskende god power i benene! :firebounce:

Mødte Spock, som var på vej hjem fra byen (kl. 10 om morgenen :w00t::poking::tongue:), så måtte jo lige stoppe op og kæwe den aw et øjeblik. :blahblah::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så også ud til at du havde god fart på stængerne  :4thumbup:

Beklager hvis jeg opholdt dig, men måtte jo lige hilse, nu da jeg var på vej hjem...  :innocent:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal skam ikke beklage - det var jo hyggeligt som altid lige at få kæwet lidt. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... det lyder faktiks som en udmærket idé også, det der med ikke at strække helt ud (det var det, du mente, ikke?). Det gjorde jeg heller ikke tidligere, og blev punket en del for det. :blush: Men tror da også, det hjalp mig til at kunne tage flere underhåndschins.  :smile:
Det har ihvertfald virket for mig :smile::wink:. Når man så har trænet sig op til at ku' tage flere chins, kan man jo begynde at strække heeelt ud. :smile:(og så ka' de godt stoppe med at punke dig :bottom: :4boxing: ...det er jo som alt andet et spørgsmål om træning!)
Link to comment
Share on other sites

Kuldskær>> Det vil jeg prøve næste gang - tak for tippet. :4thumbup:

:bottom: :bottom: Træning i TSK den 4-7-05: :bottom: :bottom:

Squat:

12/12@kosteskaft (overhead squat) + 5@20kg + 5@35kg + 5@45kg + 3@55kg + 5sæt@3reps@60kg (rep + volumen PR :blush: - tog bælte på på et af sættene, men kan sgu ikke finde ud af at bruge det ordentligt endnu :4whip:, så det var næsten nemmere uden :unsure:)

Dødløft:

5/3@75kg (konv., dobbelt overhåndsgreb/sumo) + 5@80kg (konv.) + ca.15singles@80kg (sumo, bælte - når teknikken spillede, var de super nemme - så skal bare have den til at spille hver gang :poking:)

Læg i benpres:

5sæt@15reps@50kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)5/8/8/8/8@50kg (blev korrekset under første sæt, fordi jeg åbenbart ikke kører langt nok ned :blush: - så det forsøgte jeg på at forbedre på de efterfølgende sæt...)

Hyperextended crunches:

12/12/12/[email protected]

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise:

10/10/10/10@80kg + 15@50kg (back-off)

Cable crunches:

15@30kg (som back-off til hyperextended crunches - brændte godt! :firebounce:)

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Følte mig godt nok smadret i benene, da jeg nåede ud i TSK efter 8+10 km cykling i strid modvind. :gal: Men bentræningen gik sgu endnu engang super godt. :blink: Niiiice!! :w00t::cheer:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

+ i alt ca. 36 km transportcykling

Fy for pyffer... Godt at der var medvind hjem... Eller var der?

<{POST_SNAPBACK}>

Kun noget af vejen. :raisebrow: Typisk. :dry:

:tongue:

Ben og baller er også godt brugte i dag. :innocent:

:bunny: :bunny: Cardio den 5-7-05: :bunny: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 med 3-4 kg rygsæk :smile:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fantastistik booty-billede du har fået smidt på, Frk.Hoos :blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeyy Niske. :bigsmile: Godt at se, at der stadig er liv i dig. :w00t: Ja, syntes lige, billedet trængte til en genoplivning. :innocent: Og nu har jeg langt om længe fattet, hvordan man sætter et billede i sin signatur. :blush:

Træning i TSK onsdag den 6-7-05: :biggrin:

Bænkpres:

Med fødderne oppe:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg

Alm:

5@40kg + 3@45kg + 1@50kg + 1@55kg

Med trøje - drejede ærmer:

1/1@70kg (første kom ned på maven, anden kom ikke helt ned) + 2@75kg (til 10 cm board) + 2/(2?)@80kg (til 10 cm board - kan ikke huske, om jeg tog et eller to sæt :unsure:) + 2/2?@80kg (til 5 cm board - kan ikke huske, om jeg ikke måske kun fik en rep i sidste sæt, for jeg løftede skævt, så skiverne i den ene side stødte ind i stativet :4slap:)

Alm:

12@40kg (back-off - det var faktisk mine quads, der satte ud :blink: - så der er da i hvert fald lykkes mig at spænde godt imod med benene :smile:)

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg + 8/8/8/8@40kg

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

10@10kg + 8/7/[email protected] + 15@10kg (back-off - egentlig var det jo min tunge dag, men først og fremmest fordi, jeg havde været i trøje, men også fordi, min forced-master desværre måtte melde fra pga. sygdom, :unhappy: tog jeg bare en lidt lettere dag)

Seated face-pulls:

20@35kg + 15/15@40kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/8/9@35kg (det var ikke nogen udpræget succes i dag, fordi kablet kørte virkelig dårligt :dry:)

EZ preacher curl:

[email protected] + 3/2@20kg :laugh: + 8/8@15kg

supersetted med:

Seated cable row:

8/8/8/8@50kg + 12@40kg (back-off)

Incline db flyes:

12/[email protected] + 15@10kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Havde tidligt fri i dag, så nåede for en gangs skyld i TSK, mens de andre sl'ere stadig var der. :w00t: Så besluttede at hoppe i trøje, når jeg nu havde muligheden. Ville gerne prøve at bænke med drejede ærmer, men damn, hvor var jeg bare ringe til at styre trøjen. :laugh: Det var mega svært at ramme banen. :wacko: Bortset fra det, en god og hyggelig træning. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Da jeg kom hjem, ville min far og lillebror (har familien på besøg indtil fredag) have mig med ud at spise italiensk. :4mewantfood: Og dét siger man jo ikke nej til... :innocent:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 8.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:wink:

Fantastistik booty-billede du har fået smidt på, Frk.Hoos :blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeyy Niske. :bigsmile: Godt at se, at der stadig er liv i dig. :w00t: Ja, syntes lige, billedet trængte til en genoplivning. :innocent: Og nu har jeg langt om længe fattet, hvordan man sætter et billede i sin signatur. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Well det billede glemmer jeg aldrig...holly sh!t det er topklasse...men alligevel ved jeg ikke om jeg har mere respekt for din træning end din booty! :wink:

PS vil lige høre om der er copyright rettigheder... :blush:

Wallpaper....doc

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke til Ringridning i Sønderborg??

Jeg tager afsted lørdag morgen - skal nok blive totalt oversjovt!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, regner nu ikke med det. :smile: Mine forældre er ellers herovre og tager hjem i morgen. Meeen... tror nu bare, jeg skal træne lidt lørdag og så ellers slappe af ovenpå en uge med alt for lidt søvn. :sleeping:

:wink:
Fantastistik booty-billede du har fået smidt på, Frk.Hoos :blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeyy Niske. :bigsmile: Godt at se, at der stadig er liv i dig. :w00t: Ja, syntes lige, billedet trængte til en genoplivning. :innocent: Og nu har jeg langt om længe fattet, hvordan man sætter et billede i sin signatur. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Well det billede glemmer jeg aldrig...holly sh!t det er topklasse...men alligevel ved jeg ikke om jeg har mere respekt for din træning end din booty! :wink:

PS vil lige høre om der er copyright rettigheder... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue:

Ja, Mike, fotografen, har rettighederne til alle mine billeder. :bigsmile: Det er også hans "vandmærke" (Voodoo Monkeyz), der er på det booty-pic. :cooldance:

:cooldance:Cardio den 7-7-05: :cooldance:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 8.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Link to comment
Share on other sites

Fantastistik booty-billede du har fået smidt på, Frk.Hoos :blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeyy Niske. :bigsmile: Godt at se, at der stadig er liv i dig. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der ikke var det, så kom der det igen efter det billede :4mewantfood:

It's alive, it's ALIVE

:innocent:

Niske

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nøøøøj et billede :blush::blush::blush:

Veludviklet muskulatur og utrolig flot taget billede... selvom den G streng godtnok ser lidt tung ud :tongue:

Hvor mange pics fik du egentligt taget??... (jeg kan huske det med netstrømperne (sweeet) og det med støvlerne og det lange hår (also sweeeeet) )

Link to comment
Share on other sites

Nøøøøj et billede :blush:  :blush:  :blush:

Veludviklet muskulatur og utrolig flot taget billede... selvom den G streng godtnok ser lidt tung ud :tongue:

Hvor mange pics fik du egentligt taget??... (jeg kan huske det med netstrømperne (sweeet) og det med støvlerne og det lange hår (also sweeeeet) )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kom først! :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share