Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

:firebounce::devil:Træning i TSK den 27-6-05: :devil::firebounce:

Squat:

12@kosteskaft (overhead squat) + 5@20kg + 5@35kg + 5@45kg + 2@55kg

Halv dragt + bælte:

2@55kg + 2@65kg

Fuldt udstyr:

2@85kg + 2/2/2+1/3@100kg (havde fået tidligt fri fra praktikken, da min vejleder ikke var der i dag, så jeg nåede at aftale med Morten, at han skulle tage sin dragt, som er to nr. mindre end min :blush: med til træning, så jeg kunne prøve at squatte i den... :smile: havde svært ved at komme ned, men det blev bedre og bedre, og 3'eren på 100 i sidste sæt var ret let, og manglede ikke meget for at være nede - det var også dér, jeg havde den bedste bane og teknik i det hele taget :biggrin:)

Dødløft (sumo, halv dragt + bælte):

1@65kg + 1@75kg + 1@80kg + 1@85kg + ca.10singles@90kg (ret lette, men det skulle de jo også gerne være :wink: - vil se, om jeg kan få tiltusket mig at låne Mortens dragt igen på fredag, og så vil jeg prøve at dødløfte i hel dragt i den - ellers bliver det bare i min egen :smile:)

Læg i benpres:

15@50kg + 12/15@70kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)10@50kg + (2x)10/10@70kg

Hyperextended crunches:

15/15/15/15@10kg (daaaaamn, det brændte godt i dag :4thumbup:)

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12/12@bw

og:

Standing calf raise:

10/10/10/10@80kg

Lying leg curl:

10@2plader

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Rigtig god træning igen i dag. :4thumbup: Havde en del startvanskeligheder i dragten, som jo er to numre mindre end min egen. :4whistling: Men det gik nu langt bedre end de første mange gange, jeg havde min egen på. Jeg kom længere og længere ned for hvert sæt, og i sidste sæt var teknikken rigtig god (set i forhold til, at det er squatmongolen her, vi taler om :innocent:), og jeg var da også næsten nede. :cooldance: Kunne altså godt tænke mig at eje sådan en fin lille dragt... :blush:

Dagens overraskelse var, at Stærke Eva kiggede forbi og trænede med! :w00t: Så der gik lige lidt kæbe i den også. :blahblah: :blahblah: :wink:

:banana: :banana: :banana: :banana: - endnu engang er jeg forundret over træningens evne til at gøre selv den mest forfærdelige dag udholdelig. :smile:

Edit: Tog forresten også et enkelt sæt lying leg curl. Skulle lige prøve, når nu Eva var igang - det er ellers ikke en øvelse, jeg normalt kører. :smile:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bunny: :bunny: Morgencardio den 28-6-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min (igen med let rygsæk :smile:)

Det er/var lidt køligt her til morgen. Men det gør mig egentlig ikke så meget - bare regnen holder sig væk. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:king:Træning i TSK den 29-6-05: :king:

Bænkpres:

12@20kg + 5@35kg + 5@45kg + 3@55kg (som opvarmning til floorpress)

Floorpress (pegefingeren på ringen, pause i bunden):

6@20kg + 3/3@35kg + 3@40kg + 3@45kg + 3@50kg + [email protected] + 3@55kg + 2/[email protected] (det første sæt med 57.5 kg blev bare elendigt, så tænkte, jeg jeg sikkert godt kunne få 3, hvis jeg prøvede igen :smile: - Zhee Coach mente saaagtens, at jeg kunne have supporterne under bænk-fods-dimserne, hvilket gjorde det muligt at holde med pegefingeren på ringen samt køre længere ned med armene - nice! :cooldance:)

Chins - underhåndsgreb:

5sæt@5reps@bw

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

8@10kg + [email protected] + 6/5@16kg (incl. forced :innocent::devil: - thank you, Q :shades:) + 12@10kg (back-off)

Seated face-pulls:

20@35kg + 12@40kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/8@35kg

EZ preacher curl:

[email protected] + [email protected] + 5/4@20kg + 10?@15kg (back-off)

supersetted med:

Træk til bryst, bredt greb:

10@30kg + 5@40kg + 4@50kg (for tungt) + 8@40kg + 12@40kg (smalt underhåndsgreb - back-off)

Incline db flyes:

12/[email protected] + 15@10kg (back-off)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

God træning igen igen. :4thumbup:

Der var næsten ikke andet end MOL'ere i TSK i dag. :pumpin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 30-6-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 32 min med let rygsæk :smile:

Da vækkeuret ringede i morges, havde jeg godt nok mest lyst til at blive i min seng og :sleeping::sleeping::sleeping: - men kom da op og afsted, og heldigvis for det, for det var simpelthen perfekt pw-vejr!! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Og så blev det også lige til den sædvanlige omgang transportcykling, :bike: 2x ca. 8 km til/fra praktikstedet. :smile:

I morgen, onsdag, står den på tung bænk. :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gik nede ved Skt. Jørgens sø, så VAR det dig jeg spottede da jeg kørte på job kl  tæt-ved-lort... så godt ud - selv på afstand  :4thumbup: - god fart i stængerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det har garanteret været mig så. :bigsmile: Og thx!! :biggrin:

Og så blev det også lige til den sædvanlige omgang transportcykling, :bike: 2x ca. 8 km til/fra praktikstedet. :smile:

I morgen, onsdag, står den på tung bænk. :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt, skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. :w00t:

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. :smile:

:cheer:Cardio den 30-6-05: :cheer:

Hvis du gik nede ved Skt. Jørgens sø, så VAR det dig jeg spottede da jeg kørte på job kl  tæt-ved-lort... så godt ud - selv på afstand  :4thumbup: - god fart i stængerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det har nok været mig. :bigsmile: Og thx!! :biggrin:

Og så blev det også lige til den sædvanlige omgang transportcykling, :bike: 2x ca. 8 km til/fra praktikstedet. :smile:

I morgen, onsdag, står den på tung bænk. :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. :w00t:

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. :smile:

:cheer:Cardio den 30-6-05: :cheer:

Bare de sædvanlige 2x ca. 8 km transportcykling til/fra praktikstedet. :bike:

Edit: Tastefejl rettet. :blush:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

QUOTE(niceman @ 30. Jun 2005, 11:55)

QUOTE(Hoosier @ 28. Jun 2005, 22:07)

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj.  Som en del af et større projekt, skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. 

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. 

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj.  Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. 

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. 

Undskyld jeg fik ikke lige fat i hvor det var du er i praktik :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gik nede ved Skt. Jørgens sø, så VAR det dig jeg spottede da jeg kørte på job kl  tæt-ved-lort... så godt ud - selv på afstand  :4thumbup: - god fart i stængerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det har garanteret været mig så. :bigsmile: Og thx!! :biggrin:

Og så blev det også lige til den sædvanlige omgang transportcykling, :bike: 2x ca. 8 km til/fra praktikstedet. :smile:

I morgen, onsdag, står den på tung bænk. :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt, skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. :w00t:

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. :smile:

:cheer:Cardio den 30-6-05: :cheer:

Hvis du gik nede ved Skt. Jørgens sø, så VAR det dig jeg spottede da jeg kørte på job kl  tæt-ved-lort... så godt ud - selv på afstand  :4thumbup: - god fart i stængerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det har nok været mig. :bigsmile: Og thx!! :biggrin:

Og så blev det også lige til den sædvanlige omgang transportcykling, :bike: 2x ca. 8 km til/fra praktikstedet. :smile:

I morgen, onsdag, står den på tung bænk. :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du i praktik? Nu er det vel ikke dit speciale du er igang med...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes. Det er enormt spændende og lærerigt - jeg havde Genetik her 6. semester, så det er virkelig fedt at komme ud at se/prøve mange af de ting i praksis. :w00t:

Så nej, der er langt vej endnu til specialet. Men skal da igang med mit bachelorprojekt til efteråret. :smile:

:cheer:Cardio den 30-6-05: :cheer:

Bare de sædvanlige 2x ca. 8 km transportcykling til/fra praktikstedet. :bike:

<{POST_SNAPBACK}>

Havde et pigebarn i stalden, der studerede det samme som dig...derfor min lille interesse...og jeg er jo selv "kemisk" uddannet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes.

<{POST_SNAPBACK}>

Cool! :4thumbup:

Nu er du vel ikke gravid? Er det ikke den lille satan, der fra bløde oste og salat kan forårsage meningitis hos nyfødte, hvis moderen bliver smittet under graviditeten? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes.

<{POST_SNAPBACK}>

Cool! :4thumbup:

Nu er du vel ikke gravid? Er det ikke den lille satan, der fra bløde oste og salat kan forårsage meningitis hos nyfødte, hvis moderen bliver smittet under graviditeten? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Helligånden? :tongue::innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i levnedsmiddelpraktik (ligger normalt 6. semester, men jeg har så valgt at bruge min sommerferie på det i stedet) ude på Danmarks Fødevareforskning i Mørkhøj. :smile: Som en del af et større projekt skal jeg lave en bestemt mutant af Listeria monocytogenes.

<{POST_SNAPBACK}>

Cool! :4thumbup:

Nu er du vel ikke gravid? Er det ikke den lille satan, der fra bløde oste og salat kan forårsage meningitis hos nyfødte, hvis moderen bliver smittet under graviditeten? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Nej, jeg er ikke gravid. :wink: Og jo, det er den - ofte dør fosteret, og ældre mennesker og andre svækkede personer, kan også risikere at blive syg/dø, hvis de indtager tilpas høje doser af bakterien. :unhappy:

Havde overvejet at pw'e her til aften. Men da jeg først vågnede for lige godt en time siden efter en 5-timers morfar, blev den tanke ligesom droppet. :rolleyes: Men har jo haft en hård dag :tongue: - i dag kom der langt om længe karakterer for Kød som Råvare, som var den sidste eksamen, jeg var oppe til dette semester. Så måtte lige fejre mit 11-tal ( :w00t: ) med en god portion Paradis is. :icecream::innocent: Og efter et stort måltid skal man jo lige have sig en lille lur... :sleeping::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så måtte lige fejre mit 11-tal (  ) med en god portion Paradis is.  Og efter et stort måltid skal man jo lige have sig en lille lur...

Rigtig flot karakter, tillykke med det......det er sgu et beskidt tal at hive hjem :4thumbup:

--

grinder

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

Hvis du gik nede ved Skt. Jørgens sø, så VAR det dig jeg spottede da jeg kørte på job kl  tæt-ved-lort... så godt ud - selv på afstand  :4thumbup: - god fart i stængerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Spock så var det dig jeg spottede...så ikke så godt ud...du kørte galt efter at have zommet ind på "bootyen" (the one an only)....hvorvidt du var locked on target vides ikke...måske det er angivet i politirapporten... :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med karakteren :4thumbup:

Og cføli var det velfortjent med en omgang is, og så var varmen jo også lige til det :innocent:

Nu hvor jeg snakker om is, så sidder jeg og bliver helt lækkersulten på det dream is der ligger ude i fryseren :blush: Men diæten sidder en brat stopper for min beskidte tankegang :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

grinder>> Thx!! :bigsmile: Emnet var jo Kød, sååå.... :4mewantfood: :4smartass:

Granhof>> Tak skal du have. :cooldance: Nu vi snakker om diæt... ser frem til dine og Mass' post-diæt-pics. :innocent:

niceman>> :laugh:

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 1-7-05: :firebounce: :firebounce:

Dødløft:

8/8@65kg (konv, dobbelt overhåndsgreb/sumo) + 5/3@75kg (konv/sumo) + 1@85kg (konv, bælte) + 1@95kg (konv, bælte) + 1@105kg (sumo, halv dragt, bælte)

Sumo, fuldt udstyr:

1@105kg + 1@115kg (egentlig var min plan at lave nogle teknik-singler med 115 kg, men var i Mortens dragt, så skulle liiige prøve et tungere løft) + 1@125kg (hmm... 5 kg fra PR og kun lidt tung... Rommel sagde smid 7.5 kg mere på) + [email protected] (PR :w00t: - Rommel mente, der var til 5 kg mere...) + [email protected] (PR :devil: - føltes faktisk ikke tungere end de 132.5 kg, men stoppede, mens der stadig var overskud :wink:) + 1/1@115kg

Squat:

12@kosteskaft (overhead squat - efterfølgende forklarede Rommel lige, hvordan grebet burde være, så det må jeg huske til næste gang :smile:) + 5@20kg + 5@35kg + 12sæt@2reps@40kg (til box - tekniktræning, de første 8 sæt med bælte, derefter uden af bælte) + 5@40kg + 3@50kg + 1@60kg (hmm... måske man skulle gå efter endnu en PR :innocent:) + 1@70kg (PR - pinligt tung, men nu squatter jeg da i det mindste mere raw end jeg bænker raw :rolleyes: - det var uden bælte i øvrigt)

Læg i benpres:

15@50kg + 12/12/8@70kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)5@50kg + (2x)8/8@70kg :bottom:

Hyperextended crunches:

10/10/[email protected]

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12@bw

og:

Standing calf raise:

12/12/12@80kg + 15@50kg (back-off)

de sidste sæt af calf raise supersetted med:

Cable crunches:

5@40kg + 15@30kg (back-off - bræææænde :firebounce:)

+ i alt ca. 36 km transportcykling :bike: - er vist ved at komme i bedre cykelform :bunny:

Igen var der næsten ikke andet end MOL'ere i TSK. :bigsmile: Men var sent på den i dag, så missede ptpoul og anyone :unhappy: (men Poul havde lagt slik til mig :w00t:), og fra omkring midt i boxsquatten, var jeg helt alene i TSK. Men fik da fornøjelsen af at træne med Rommel, Breaker_TG og Quantanamo en del af tiden. :smile:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet, Hoos!  :4thumbup:

Der er klart til mere.... :smile:

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  :blush: Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan en snige optagelse får virkelig god kvalitet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

8/8@65kg (konv, dobbelt overhåndsgreb/sumo) + 5/3@75kg (konv/sumo) + 1@85kg (konv, bælte) + 1@95kg (konv, bælte) + 1@105kg (sumo, halv dragt, bælte)

Sumo, fuldt udstyr:

1@105kg  + 1@115kg (egentlig var min plan at lave nogle teknik-singler med 115 kg, men var i Mortens dragt, så skulle liiige prøve et tungere løft) + 1@125kg (hmm... 5 kg fra PR og kun lidt tung... Rommel sagde smid 7.5 kg mere på) + [email protected] (PR :w00t: - Rommel mente, der var til 5 kg mere...) + [email protected] (PR :devil: - føltes faktisk ikke tungere end de 132.5 kg, men stoppede, mens der stadig var overskud :wink:) + 1/1@115kg

<{POST_SNAPBACK}>

:bowdown::bowdown::bowdown:

Der er også godt smæk på løftet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :bowdown::bowdown::bowdown:

Helt kanon löftet!!!! Det ser ud til på filmen at der er til MEGET mere. Den flyver jo op....... Og kanon teknik :4smartass: :4thumbup:

Og 70 i squat.....UDEN bälte :devil: ..... Det tror jeg ikke jeg kan klare.

Ha en rigtig god week end dernede på Djävleöen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet, Hoos!  :4thumbup:

Der er klart til mere.... :smile:

Ups vi glemte at slukke kameraet mens du løftede  :blush: Håber det er i orden, ellers må du tæve os med 50 kg skiverne næste gang du ser os.....

Hoosier dødløft PR

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan en snige optagelse får virkelig god kvalitet :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: I to altså. :laugh::laugh: Selvom jeg sagde, at jeg ikke ville have video, er jeg nu alligevel ret glad for det nu. :blush: Så tak. :bigsmile:

Dødløft:

8/8@65kg (konv, dobbelt overhåndsgreb/sumo) + 5/3@75kg (konv/sumo) + 1@85kg (konv, bælte) + 1@95kg (konv, bælte) + 1@105kg (sumo, halv dragt, bælte)

Sumo, fuldt udstyr:

1@105kg  + 1@115kg (egentlig var min plan at lave nogle teknik-singler med 115 kg, men var i Mortens dragt, så skulle liiige prøve et tungere løft) + 1@125kg (hmm... 5 kg fra PR og kun lidt tung... Rommel sagde smid 7.5 kg mere på) + [email protected] (PR :w00t: - Rommel mente, der var til 5 kg mere...) + [email protected] (PR :devil: - føltes faktisk ikke tungere end de 132.5 kg, men stoppede, mens der stadig var overskud :wink:) + 1/1@115kg

<{POST_SNAPBACK}>

:bowdown::bowdown::bowdown:

Der er også godt smæk på løftet :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg må sige, at jeg er overrasket over farten, nu jeg ser videoen. :blink:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

Helt kanon löftet!!!!  Det ser ud til på filmen at der er til MEGET mere. Den flyver jo op....... Og kanon teknik  :4smartass:  :4thumbup:

Og 70 i squat.....UDEN bälte    :devil: ..... Det tror jeg ikke jeg kan klare.

Ha en rigtig god week end dernede på Djävleöen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Charlotte! :w00t: Som sagt, da jeg så filmen, var jeg sgu også selv overrasket over farten. Jeg tror virkelig, det har betydet meget, at jeg havde Mortens 32'er på, i stedet for min egen badedragt. :innocent: Og tak for de rosende ord om min teknik. :bigsmile: Du synes ikke, at min røv stritter for meget bagud, da jeg starter løftet, og at jeg måske kigger lidt for meget opad? :unsure: Synes godt nok, det er svært både at huske og gøre alle de ting, man har fået at vide. :chicken:

God weekend til jer i Finland også. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Havde lige skrevet hele dagens træning ind, da jeg kom til at slette det hele. :mad::4slap:

:cheer:  :cheer: TILLYKKE :cheer:  :cheer:

Det går sindsyg godt for dig i dødløft..... RESPEKT :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih tak, jeg bliver jo helt :blush:...

jfk>> Mange tak! :w00t:

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 2-7-05: :cheer: :cheer:

Bænkpres:

12@20kg + 5@35kg (første to sæt med fødderne oppe - inspiration hentet fra Sweetypippi's log :wink: - så bliver 35 kg faktisk pænt hårdt :blush:) + 5@40kg + 5@50kg (som opvarmning til bænk med kæder)

Bænkpres med kæder (vægt inkl. 33 kg kæder):

3@53kg + 3@58kg + 8sæt@3reps@63kg (først på de sidste 6 sæt, var der andre end mig i TSK, så jeg kunne få udløft - så bliver det altså bare meget nemmere at løfte :w00t:)

Chins - overhåndsgreb:

8sæt@3reps@bw

supersetted først med:

Seated db shoulderpress:

8@10kg + 10/8/[email protected] (gik sgu okay! :w00t: men glemte godt nok back-off sættet :blush:)

og derefter med:

Triceps dips:

8/8/7/6@bw (forsøgte at lægge fokus så meget som muligt på triceps - det gik vist udmærket :smile:)

EZ preacher curl:

[email protected] + 8/8/[email protected] + 10@15kg

supersetted med:

Seated cable row:

8@50kg + 5/6@55kg

Seated face-pulls:

12/12@40kg

Incline db flyes:

12/[email protected] + 12@10kg (back-off)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/12@2kg

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Min far og stedmor er på ferie i Kbh for tiden, så i dag havde jeg fået lokket dem til at komme ud i TSK for at træne. :w00t::pumpin: Min stedmor er sgu i misundelsesværdig god form, med streger på skuldrene og gode vener på biceps. :4flex: Fik også lokket hende til at bænke - hun har kun prøvet "bænkpres" til Body Pump, men der må de åbenbart ikke køre stangen helt til brystet :blink: - hun reppede løs med stangen, derefter 6 reps med 30 kg og en enkelt rep med 35 kg (uden opspænd og med forholdsvis smalt greb i forhold til, hvor lange arme, hun har).

Min egen træning gik også godt - var overrasket over, hvor relativt nemt det gik at lave chins med overhåndsgreb - vil gerne træne mig op til at kunne tage dem med bredt overhåndsgreb (kan tage ca. én nu :chicken:), så har tænkt mig at starte med smalt overhåndsgreb og så flytte grebet længere udad efterhånden. :4sport:

Min far tog et par billeder af mig til sidst, så det kan være, jeg lige smider dem op senere, når jeg får dem. :smile:

4x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share