Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

tillykke med guldet :wink:

flot at du på en dag hvor tingene ikke vil fungerer stadig kan hive en PR hjem :4thumbup:

vi andre der stod ved invejningen fik os da et godt grin da i kom vadede... Helge havde bare prædket for os ungdoms løftere om at vi kom for sent og hvor slemt det var og så kommer din træner slæntrene uden at have travlt fem min. før din indvejning slutter på det mest smørrede købehavnske: hva' nu Helge.. indvejning indtil 9:30 eller sådan noget... gad godt at have set Helge i ansigtigt... :laugh:

var det Kim Dahl der var med som træner?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med titlen  :4thumbup:

Hilsen cookie, som stod i bod og forsøgte at sælge dig giftige sandwiches  :innocent:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå, så det var dig?!? :devil::tongue: Ja, jeg ved godt, at jeg er lidt sær. :innocent: Er da ked af, at jeg ikke lige vidste, at det var dig, for så havde jeg da hilst. :smile:

Tillykke med guldet!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, Klaus. :firebounce:

tillykke med guldet :wink:

flot at du på en dag hvor tingene ikke vil fungerer stadig kan hive en PR hjem :4thumbup:

vi andre der stod ved invejningen fik os da et godt grin da i kom vadede... Helge havde bare prædket for os ungdoms løftere om at vi kom for sent og hvor slemt det var og så kommer din træner slæntrene uden at have travlt fem min. før din indvejning slutter på det mest smørrede købehavnske: hva' nu Helge.. indvejning indtil 9:30 eller sådan noget... gad godt at have set Helge i ansigtigt... :laugh:

var det Kim Dahl der var med som træner?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile:

Ja, det var Kim Dahl, som var med som træner. Er virkelig glad for, at han tog med, selvom han havde fået en fibersprængning i baglåret dagen før til træning. :blink: Og Morten tog med op og løftede for min skyld. Så føler man sig altså forkælet. :blush::innocent:

God damn.

Man er væk fra din log i et par uger, og pludselig er du danmarksmester :blink:

Tillykke!! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :biggrin:

Til lykke med det  :smile:

Det blev vel behørigt fejret med Paradis-is?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, men nej, Paradis-isen venter jeg med til om en uge, hvor Arne og jeg skal nyde en portion sammen. :cooldance:

tillykke med guldet  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :smile:

Håber, jeres klubmesterskab gik godt?! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 13-6-05:

Squat:

en masse løft@tekniktræning

Dødløft:

5@65kg (smal) + 5@65kg (sumo) + godt 20singles@70kg (skiftevis smal og sumo - tekniktræning, smal kørte rigtig godt, sumo mindre godt :dry:) + 5singles@80kg (smal - nemme nok, stadig med fokus på teknik :smile:)

Legpress:

15@75kg + 5sæt@(2x)5reps@75kg (one-legged, dog ikke specielt dybe :chicken:)

supersetted med:

Læg i benpres:

6sæt@12reps@75kg

Hyperextended crunches:

15/15/[email protected] (gad ikke rigtig træne mave, men det brændte da okay :cool:)

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12@bw

God træning, som dog tog rigtig lang tid pga. en masse kæbe :blahblah: (ikke, at jeg klager :innocent:).

Fik øvet nogle af de squat- og dødløfttips, jeg fik søndag, og noget af det, synes jeg, virker rigtig godt. :4thumbup: (Andet skal jeg så liiiige arbejde noget mere på, fordi jeg er en skovl til teknik. :blush:)

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km (okay, hjemturen var nok lidt længere, fordi jeg fór vild :blush: :4whistling:) + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, tillykke med guldet!  Jeg nåede desværre kun at se dit første forsøg :dry:

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :bigsmile: Det var i.ø. nogle rigtig nasty løft, du fik fyret af!! :1356: :devil:

Et (forsinket) TILLYKKE her i loggen skal du også have fra mig!  :1356:  :1356:  :1356:  :1356:  :1356: for at du på trods af nervøsitet snuppede guldet!  :w00t:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, søde Stine. :4winkkiss: Guldet havde jeg godt nok ikke regnet med, for Anette er godt nok stærk! :blink: Glæder mig til den dag, jeg kan bænke +100 kg. :king:

Heyy Kathrine,

Tillykke fra mig af også  :4thumbup: og tillykke med PR'en selvom der var til mere  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker. :cooldance: Ja, styrken fejlede vist ikke noget på dagen, men teknikken... :thumb_down::wacko: Men så er der jo ikke så meget andet at gøre, end at øve sig noget mere. :wink:

I dag, den 14-6-05: :cooldance:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Og i dag uden at fare vild. :laugh:

Startede jo i praktik i går, så det giver lige 2x 8 km transportcykling ekstra om dagen. Hvilket også betyder, at det nok ikke bliver til så meget pw de næste 13 uger, men nogle gange om ugen vil jeg dog stadig gerne nå. :smile:

Er i praktik ude på Danmarks Fødevareforskning. Det virker som et rigtig godt sted, og tror, det er et spændende projekt, jeg har fået. :4smartass: Skal være med til at klone mutanter af nogle bestemte stammer af Listeria monocytogenes. Det bliver rigtig fedt at komme til at bruge mange af de ting, vi har lært i Genetik, i praksis. :4thumbup:

Har også fået en ret cool vejleder - han har været med til DM i bodybuilding fire gange mellem 1985 og 1992. :4flex:

Må i.ø. have gjort noget rigtigt under træningen i går - for kan godt mærke min booty i dag. :firebounce: Vil tro, det er pga. den konventionelle dødløft, for synes, jeg fik en meget bedre aktivering af glutes end normalt. :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier,

Nu da jeg har luret og læst, så vil jeg også lige sende et forsinket Tillykke!!!!

Det er sg* flot at tage guldmedalje første gang du stiller op. :4thumbup:

& lige et lidt mindre tilløk med at din praktikplads er god. Vigtig detalje!!

:bigsmile:

Taninja (Ma grrl - godt nok et helt andet game.. :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tillykke herfra Kathrine. Det må ære den ekstra træning i HSK der har givet dig styrke :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, skal du have. :w00t: Det kan være, det var træningen i HSK, der gjorde det. :wink: Kommer vel nok over og træner med jer igen på et tidspunkt, når Mona trænger til at træne sammen med en anden pige. :pumpin:

Hej Hoosier,

Nu da jeg har luret og læst, så vil jeg også lige sende et forsinket Tillykke!!!!

Det er sg* flot at tage guldmedalje første gang du stiller op. :4thumbup:

& lige et lidt mindre tilløk med at din praktikplads er god. Vigtig detalje!!

:bigsmile:

Taninja (Ma grrl - godt nok et helt andet game.. :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for lykønskningen! :bigsmile: (Det var dog hverken mit første stævne, eller min første deltagelse i DM i bænkpres. :wink:)

Ja, det er rigtig fedt, at det er en god praktikplads. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 15-6-05: :smile:

Bænkpres:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 5@40kg

Med 33 kg kæder (vægt inkl. kæder):

3/3/3@53kg (disse sæt blev brugt på at finde den rigtige højde for kæderne og lige få lidt føling med øvelsen :smile:) + 3@58kg + [email protected] + 3@63kg + [email protected] + 1@68kg (kunne godt have taget to, men havde på forhånd sagt, at jeg kun skulle have én, så fik heller ikke lov til at lave flere :tongue:) + [email protected] :cooldance:

supersetted med:

Chins:

5/5/5@bw (underhåndsgreb) + 3/3/3@bw (smalt overhåndsgreb)

Seated db shoulderpress:

10@10kg + [email protected] + 4/4@16kg (tungt :gal::chicken:) + 15@10kg (back-off)

Seated cable row:

12@40kg + 8/8/8@50kg

supersetted med:

EZ preacher curl:

[email protected] + 5/5/[email protected] + [email protected] (dropset :laugh:)

Triceps pushdown med lige stang:

10/8/6@35kg (sidste sæt var til failure :laugh:)

supersetted med:

Seated face-pulls:

15@35kg + 15/12@40kg

Incline db flyes:

12@10kg + 8/9/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

+ lidt posering med Quantanamo :4flex: :tongue:

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Har haft en meget underlig dag. :unsure: Bl.a. fandt jeg ud af, at min mormor er meget syg. :unhappy: Selvom jeg selvfølgelig ikke kan lade være med at spekulere på det (det er vist ikke sevet helt ind endnu :raisebrow:), er det dog utroligt, hvor godt det føles i sådan en situation, at komme ud at tæske kroppen godt igennem. :smile:

:banana: :banana: :banana: :banana: fordi træning er godt for så mange ting. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos,

- hvor er det dog flot med dit resultat i bænken! Meget forsinket tillykke!

Krydser fingre for din mormor, det er sgu noget pis, uanset hvor gammel hun måtte være (hun kan ikke være særligt gammel, når du jo stadig er under 20 :blush: ) ...

Link to comment
Share on other sites

+ lidt posering med Quantanamo

Damn det glemte jeg helt at logge... Tror du man bliver lee' alligevel :raisebrow::wink:

Er ked af at høre om det med din mormor...

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal nok blive leee', selvom du ikke fik det logget - men det giver ellers 5.8 % ekstra på gunz, :4flex: og man bliver lige 4.3 % mere cååååt. :shades:

Og tak for din omsorg. :smile:

Ked af at høre om din mormor... Håber det bedste :unhappy:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, det gør jeg også... :1112:

Hey Hoos,

- hvor er det dog flot med dit resultat i bænken! Meget forsinket tillykke!

Krydser fingre for din mormor, det er sgu noget pis, uanset hvor gammel hun måtte være (hun kan ikke være særligt gammel, når du jo stadig er under 20  :blush:  ) ...

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cooldance:

Min mormor er vist 71, så det er ikke engang specielt gammelt... :unhappy: Har lige talt med hende for lidt siden - hun lød da nogenlunde optimistisk, omend meget træt, men jeg ved nu ikke... :unsure::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Havde alle de bedste intentioner om en pw i dag. :rolleyes: Men tror sgu, jeg dropper det, for de sølle 2x8 km ekstra cykling om dagen, har åbenbart været nok til at give mig trætte ben. :chicken: Men forhåbentlig er min cykel-work-capacity snart i top, så jeg kan få fyret nogle pw's af i det gode vejr! :cooldance:

I dag er det så kun blevet til:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Min bulk går vist ret godt. :4whistling: Men gider snart ikke mere... regner med at fortsætte ca. måneden ud, og så ser jeg, hvad lysten er til til den tid. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Min bulk går vist ret godt. :4whistling: Men gider snart ikke mere... regner med at fortsætte ca. måneden ud, og så ser jeg, hvad lysten er til til den tid. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyst ?! Lidt bulk er der vel altid plads til :wink::tongue:(ps: der er tilbud på Nutella i føtex mener jeg det er :laugh: )

Bozne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uhjaa...bulk er godt :w00t: - det er ihvertfald fee' at træne når man er i kalorieoverskud! :4flex:

Håber det bedste for din mormor....det er slet ikke sjovt, når ens bedsteforældre (lige pludselig, synes jeg tit man oplever) bliver "gamle" og syge.

Link to comment
Share on other sites

Tak skal I have - for både den ene og den anden slags opmuntring. :smile:

:firebounce:Træning i TSK den 17-6-05: :firebounce:

Dødløft:

5/5@65kg (smal/sumo) + 5/2@75kg (smal/sumo) + 1@85kg (smal) + 1@85kg (halv dragt, sumo) + 1/1@95kg (halv dragt, smal/sumo) + 1/1@105kg (halv dragt, smal/sumo) + 1@115kg (hel dragt, sumo) + 1/1/1@120kg (hel dragt, sumo - 2'eren var bedst :smile:)

Squat:

8@20kg + 5@30kg + 5@40kg + 10sæt@2reps@40kg (til box) + 3@50kg + 3/3/3@55kg (okay teknik i dag, eller i hvert fald bedre, end den plejer, synes jeg... dog blev det igen lidt goodmorning-agtigt på de 55 kg :4ranting:)

Hyperextended crunches:

15/15/15/[email protected]

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15/15@bw

og først:

Læg i benpres:

15/15/15@50kg

og derefter:

Standing calf raise:

12@60kg + 10@70kg + 8@80kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike: og masser af :4eat: :4mewantfood: :innocent:

Fin træning i dag! :bigsmile: Dødløften kørte sådan nogenlunde, og squatten føltes meget bedre, end den plejer. :cooldance:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::sun:Træning i TSK den 18-6-05: :sun::cooldance:

Bænkpres:

12@20kg + 6@30kg + 5@40kg

Med 33 kg kæder (vægt inkl. kæder):

1@53kg (havde fået sat kæderne i det forkerte hul) + 3@53kg (bedre :bigsmile:) + 10sæt@3reps@58kg (kørte ganske godt :cooldance: - de sæt, hvor jeg fik udløft, var de bedste, for det gør det lidt nemmere at komme til at ligge stabilt med vægten, synes jeg :smile:)

Chins - underhåndsgreb:

5/4@bw + 9sæt@3reps@bw

kørt skiftevis med først:

Dips:

8/8/8/8@bw

derefter med:

Seated db shoulder press:

8/8/8@12kg

og så med:

Seated face-pulls:

12/12/12@40kg

Incline db flyes:

12@10kg + 10/[email protected]

supersetted med:

Standing db hammercurls:

6/6@10kg

og:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)8@3kg + (2x)12@2kg

EZ preacher curl:

8/8/8/[email protected] (en del flere reps end normalt, men det skyldes nok bare, at bænken var indstillet lidt anderledes, end jeg er vant til - for kørte den skiftevis med Allan :wink:)

Squat:

8@20kg + 5/5/5@40kg (Claus gav mig ret i, at det var bedre :rolleyes: - men stadig ikke helt godt... men så går det da trods alt fremad :bigsmile:)

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Der var rigtig hygge-stemning i TSK i dag. :biggrin: Men nogle af os fik da trænet lidt alligevel... :innocent:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hey elastiktkat! - Har været en del offmol på det sidste, så jeg har slet ikke fået sagt tillykke med det flotte resultat :4thumbup: og sender ogaå lige en opmuntrende tanke til dig og din mormor :smile: Iøvrigt har du ganske ret med træningen. Når tankerne skal sparkes i den gode retning er der ikke noget middel der er bedre, end at brænde sig selv aw :bigsmile:

Yo go girl!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share