Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Laver du yoga?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov fornemmer jeg en vis skepsis overfor den ædle motionsform der forøvrigt er skabt af mænd til mænd. :tongue: Synes du skulle tage at prøve :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Max P er da det største Yoga-vrag på MOL! :wink::tongue:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Well, jeg har vel prøvet yoga fire gange i løbet af de sidste fem år eller noget i den stil. Finder det ærligt talt lidt :sleeping::sleeping::sleeping: - men jeg er efterhånden blevet noget usmidig, :blush: så nu forsøgte jeg lige igen i mandags. Har en naiv forhåbning om at få gjort det 1-2 gange om ugen, men jeg er ikke altid så god til at få mig taget sammen til at gøre ting, jeg ikke synes, er vanvittigt spændende. :chicken: Så nu må vi se... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

et noget forsinket tillykke med dit 11 tal :w00t: :4thumbup:

søren danseme en beskidt karakter at hive hjem på Uni. for du løn for dit arbejde i praktik periode? farmaceuter for fx ikke løn hvis de vælger at stå i et apotek. fandme nederen at arbejde 37 timer om ugen uden løn. de er nogle fascister :dry:

og din døfløft spiller også max for tiden - tillykke med de 150kg. det er en fed milepæl. og at du hiver så meget hjem i udstyr er da fedt :cooldance:

omkring det med smidighed så har jeg på den hårde måde lært at man skal sørge for at få strukket ud. jeg var også for doven til det i starten men når du for smerter der starter i traps og løber hele vejen ned i fingrene hver gang du bænker begynder det at hjælpe på motiveringen :laugh:

hvis du kører meget sumo vil jeg også sørge for at få strukket hoftebøjerne. de kan virkelig drille mig ihvertfald :dry:

men for du ikke noget at spise? med al den kardio er du da ved at svinde helt ind. med din styrke hører du så absolut hjemme i +90 :devil::devil::devil:

bare æd, æd, æd - så skal du nok komme derop af :cooldance::wink:

Link to comment
Share on other sites

I mener ikke seriøst i sidder og læser Harry potter?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo da!! :w00t:

Nåede desværre ikke så langt med læsningen i går, da jeg først faldt i søvn, :blush: og derefter lige skulle tale i telefon med en god ven :4winkkiss: - og når jeg først kommer igang... :blahblah::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Min bedre halvdel modtog Harry Potter fra Amazon igår, og jeg kunne stort set ikke komme i kontakt med hende om aftenen :smile:

Jeg har kun læst de 4 første, men fra ovenstående pålidelige (?) kilde er bog nummer 6 klart bedre end bog nummer 5 (som jeg personligt fandt så dræbende kedelig at jeg ikke gennemførte).

Mvh,

AxBard

Link to comment
Share on other sites

Det giver 10 kg i bænk, hver gang man læser en harry potter bog :4thumbup:

Syntes også at nr er meget bedre end nr 5, men om det er fordi det er den engelske udgave, ved jeg så ikke. Syntes den er skrevet anderledes.

jeg fik den mandag middag, og nu mangler jeg bare de sidste 150 sider ud af 600

Link to comment
Share on other sites

Store onde styrkeløftere, der sidder og bliver opslugt af Harry potters fantastiske eventyr  :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med store stygge BB'ere (der gerne ville være styrkeløftere, men har svage delts) der kører med barnevogn og skifter bleer og leger i sandkasse og med Bey Blades?? :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Store onde styrkeløftere, der sidder og bliver opslugt af Harry potters fantastiske eventyr  :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med store stygge BB'ere (der gerne ville være styrkeløftere, men har svage delts) der kører med barnevogn og skifter bleer og leger i sandkasse og med Bey Blades?? :cooldance: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu RIGTIGE mænd :4thumbup:

p.s. Lige meget om delts'ne er svage så længe de ser ud af noget :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Store onde styrkeløftere, der sidder og bliver opslugt af Harry potters fantastiske eventyr  :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med store stygge BB'ere (der gerne ville være styrkeløftere, men har svage delts) der kører med barnevogn og skifter bleer og leger i sandkasse og med Bey Blades?? :cooldance: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu RIGTIGE mænd :4thumbup:

p.s. Lige meget om delts'ne er svage så længe de ser ud af noget :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der reddede du lige min dag Angel :4thumbup: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

et noget forsinket tillykke med dit 11 tal :w00t:  :4thumbup:

søren danseme en beskidt karakter at hive hjem på Uni. for du løn for dit arbejde i praktik periode? farmaceuter for fx ikke løn hvis de vælger at stå i et apotek. fandme nederen at arbejde 37 timer om ugen uden løn. de er nogle fascister :dry:

Jamen mange tak! :w00t:

Nej, det er desværre ulønnet praktik. :unhappy: Men jeg mener, at hvis man vælger enten mejeri- eller kødpraktik, får man løn svarende til en andenårslærlingeløn, da der er et rimeligt godt samarbejde med de respektive brancheorganisationer, som er behjælpelige med at finde praktikpladser. Og man kan da også være heldig at finde en lønnet praktikplads, hvis man er i generel levnedsmiddelpraktik (som er det praktikforløb, jeg har valgt) - men det var jeg så bare ikke. Men man får da SU. :smile:

og din døfløft spiller også max for tiden - tillykke med de 150kg. det er en fed milepæl. og at du hiver så meget hjem i udstyr er da fedt :cooldance:

omkring det med smidighed så har jeg på den hårde måde lært at man skal sørge for at få strukket ud. jeg var også for doven til det i starten men når du for smerter der starter i traps og løber hele vejen ned i fingrene hver gang du bænker begynder det at hjælpe på motiveringen :laugh:

hvis du kører meget sumo vil jeg også sørge for at få strukket hoftebøjerne. de kan virkelig drille mig ihvertfald :dry:

Ja, det var sgu max fedt at trække de 150 kg!! :devil:Havde godt nok ikke troet, jeg kunne. :blush: Skal helt klart have købt mig sådan en fiks lille 32'er. :4thumbup:

Efter råd fra ptpoul, sørger jeg også for (når jeg altså får taget mig sammen til det :innocent:) at strække hoftebøjerne ud i forbindelse med såvel squat som dødløft. Jeg tror faktisk, det har været stærkt medvirkende til at hjælpe mig med at slippe af med mine "smerter" i hoftebøjerne. :cooldance:

Håber, du snart slipper af med dine problemer også. :smile:

men for du ikke noget at spise? med al den kardio er du da ved at svinde helt ind. med din styrke hører du så absolut hjemme i +90 :devil:  :devil:  :devil:

bare æd, æd, æd - så skal du nok komme derop af :cooldance:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare rolig - en pind bliver jeg aldrig - er alt, alt for glad for mad. :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Min log må vel efterhånden være MOL's uoficielle Harry Potter diskussionsforum! :w00t::4smartass:

Det giver 10 kg i bænk, hver gang man læser en harry potter bog  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :4thumbup: Synes nemlig, min bænk står lidt stille for tiden. :dry::tongue:

Er kun nået en 40-50 sider ind i bogen, men den virker da fængende allerede, synes jeg. :4jumpy: Satser på at få læst en masse i weekenden, når jeg sider i toget til/fra Odense. :firebounce:

Store onde styrkeløftere, der sidder og bliver opslugt af Harry potters fantastiske eventyr  :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med store stygge BB'ere (der gerne ville være styrkeløftere, men har svage delts) der kører med barnevogn og skifter bleer og leger i sandkasse og med Bey Blades?? :cooldance: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu RIGTIGE mænd :4thumbup:

p.s. Lige meget om delts'ne er svage så længe de ser ud af noget :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig med Englen i begge dele. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I mener ikke seriøst i sidder og læser Harry potter?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo da!! :w00t:

Nåede desværre ikke så langt med læsningen i går, da jeg først faldt i søvn, :blush: og derefter lige skulle tale i telefon med en god ven :4winkkiss: - og når jeg først kommer igang... :blahblah::rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg har lige fået den... :4smartass:

har planer for at weekenden kommer til at foregå på Hogwards :blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Det giver 10 kg i bænk, hver gang man læser en harry potter bog  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er løgn, jeg har læst de første 5 Harry Potter-bøger og har max fået 10kg i bænken ud af dem tilsammen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Det giver 10 kg i bænk, hver gang man læser en harry potter bog  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er løgn, jeg har læst de første 5 Harry Potter-bøger og har max fået 10kg i bænken ud af dem tilsammen :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Så har du ikke læst eller forstået bøgerne rigtig :4thumbup:

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

Det giver 10 kg i bænk, hver gang man læser en harry potter bog  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er løgn, jeg har læst de første 5 Harry Potter-bøger og har max fået 10kg i bænken ud af dem tilsammen :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Så har du ikke læst eller forstået bøgerne rigtig :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Måske skulle jeg læse dem igen.

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 20-7-05: :smile:

Bænkpres:

Med fødderne oppe:

12@20kg

5@35kg

Alm:

5@40kg

3@45kg

1@50kg

Trøje:

1/1@65kg (ikke nogen succes i dag - trøjen sad muligvis lidt forkert, for jeg blev nødt til at tage den af efter to (elendige :4ranting:) løft, fordi min venstre arm absolut ikke så sund ud længere :blink::chicken:)

Alm:

1@55kg

1/1/1@60kg (den første sejlede lidt, men da jeg så fik besked på at tage mig sammen og koncentrere mig, :4whip: gik det faktisk meget nemt :smile:)

3/3/3@50kg (også nemt nok)

Incline db press:

14@16kg (som back-off til bænkpressen)

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg

10/12@40kg

5?sæt@8reps@45kg

Endnu bredere greb:

8/8/6@40kg (Q mindede mig om, at idet jeg bruger øvelsen for at få en overførsel til overhåndschins, skal jeg lade være med at læne mig så langt tilbage, som jeg ellers har for vane :innocent:)

I starten var jeg ikke spor begejstret for træk til bryst med bredt greb, men nu synes jeg faktisk, at den sidder rigtig godt. :4thumbup:

delvist supersetted med først:

Seated db shoulderpress:

8@10kg

[email protected] (rep PR)

6/6@16kg (beskidt forced på sidste rep i begge sæt :innocent: - men 5 reps helt selv er vist rep PR :rolleyes:)

16@10kg (back-off)

Regner med, det var sidste gang, jeg kører tung skulderpres inden SM bænk. :innocent:

og dernæst med:

One-armed db preacher curls:

(2x)12@5kg

(2x)10/10/[email protected]

Tager den lidt med ro i bryst- og tricepsøvelserne i denne uge, derfor den noget mindre volumen end ellers. :wink:

Bagskulder og rotator sprang jeg over, så jeg kunne følges med Q hjemad. :smile: (Og hvis han var kørt, var jeg nok også ret sikkert hoppet på flere bryst- og tricepsøvelser, dvs. stik mod min plan. :blush:) Da det så begyndte at regne, inden vi var nået ret langt, kom jeg lige med hjem til Q og blev fodret af, :4mewantfood: mens vi ventede på, at regnen holdt op, så jeg kunne trille helt hjem til mig selv. :smile:

Selvom jeg følte mig ret svag, da jeg var i trøjen, viste det sig jo heldigvis ikke at være tilfældet, men jeg holder mig nu alligevel til mig plan om at tage den med ro i bryst- og tricepsøvelser i denne uge - men så må jeg jo bare brænde så meget desto mere gunz og ryg på lørdag. :devil:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 35 min med ca. 6.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning den 21-7-05: :sun: :sun: :sun:(<-- jeg er optimist)

Først nuppede jeg lige lidt bagskulder og rotator, som jeg jo "skyldte" fra i går: :rolleyes:

Bagskulder med miniband: 3sæt@15reps

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse med miniband: (2x)3sæt@12reps

Derefter ud på min morgenpw: :walking:

Tid: ca. 33 min med ca. 6.5 kg rygsæk :headphonedance:

Tilføjelse:

Og så er det selvfølgelig også blevet til de sædvanlige 2x ca. 8 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 22-7-05: :firebounce:

Squat:

15@kosteskaft (overhead squat) + 8@20kg + 5@35kg + 5@45kg + 5sæt@3reps@55kg (skal altså huske at stå bredt nok :poking:)

Dødløft:

5/1@75kg (konv/sumo) + 15singles@85kg (12 sumo, 3 konv)

Rumænsk dødløft:

12/12/12@75kg (med låsegreb)

Læg i benpres:

15@50kg + 12/12/12@70kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)8/8/8@50kg (ikke så dybe, med det var jo også let dag igen i dag :innocent:)

Mave på skråbænk:

15@bw + 12/12/12@10kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw + 12/15/15@10kg

og:

Standing calf raise:

12/12/12/12@80kg + 20@50kg (back-off - fik godt fat i læggene i dag, synes jeg :smile:)

Cable crunches:

20@30kg (som back-off til mave på skråbænk)

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Endnu en stille og rolig dag... Føler allerede, jeg har meget mere energi end i begyndelsen af ugen, så det er jo, som det skal være. :4thumbup:

God træning. Men fik vist snakket ørerne af Rommel og Breaker. :blahblah::blush:

:banana: :banana: :banana:

Og i morgen skal der brændes i OBBC!! :w00t::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Men fik vist snakket ørerne af Rommel og Breaker. 

Det er okay! :4thumbup:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Du brugte dem måske ikke til noget alligevel? :tongue:

Men I skal altså bare sige til, når/hvis jeg skal holde mund. :blush: Nogle gange er det jo mere træning og mindre snak, der skal til. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share