Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Jeg kan også lave mærker på mig selv, når jeg kører power shrugs... :rolleyes:

Synes i øvrigt godt, man kan ane mavemusklerne derinde et sted. Men hvor er mine hofteben egentlig grimme :( - øv - men det er der jo ikke så meget at gøre ved. :tongue:

Og ja, jeg skal nok få taget noget mere sol. B)

post-12-1087844296.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så forventer vi os nogle ordentlig maxløft inden du daffer til usa...

Gad vide, om jeg overhovedet kommer afsted. :unsure: Det ser godt nok ikke ud som om, det er superlet at få visum til USA. :blink: Synes, det er lidt irriterende, at det skal være så besværligt... :chicken:

Har dog lige fået en bøtte kreatin ind ad døren. Det fornuftige ville selvfølgelig være at begynde at tage det med det sammen, men jeg overvejer dog at vente, til jeg lige har været under 60 kg at vende - bare sådan for sjov. B)

Og så har hun allerede ombestemt sig. :tongue: Er startet på kreatin i dag, hvor morgenvægten kl. 5.30 i øvrigt stod på 60.7 kg. :)

Du er da godt på vej mod en tydelig atletlomme, og ikke mindst den længe ønskede 6-pack.

Tak, det var sødt sagt. Altid dejligt med lidt ros. :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er mit ynglingsspørgsmål:

Do you seek to enter the United States to engage in export control violations, subversive or terrorist activities, or any other unlawful purpose? Are you a member or representative of a terrorist organization as currently designated by the U.S. Secretary of State? Have you ever participated in persecutions directed by the Nazi government of Germany; or have you ever participated in genocide?

:blink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Dette er mit ynglingsspørgsmål:
Do you seek to enter the United States to engage in export control violations, subversive or terrorist activities, or any other unlawful purpose? Are you a member or representative of a terrorist organization as currently designated by the U.S. Secretary of State? Have you ever participated in persecutions directed by the Nazi government of Germany; or have you ever participated in genocide?

:blink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:ninja:

:elephant: :elephant: Cardio i Parken den 22-6-04: :elephant: :elephant:

Crosstrainer:

26 minutter (25 min intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min cool-down)

CII:

5 minutter (niveau 6, 1183 meter)

:banana: :banana:

Havde en tid til sol, :sun: og så kunne jeg jo ligeså godt få fyret lidt cardio af, når jeg nu alligevel var der. :bunny: Synes i øvrigt allerede, der kan ses tydelig forskel på definitionen af abs :w00t: og ryg pga. solen. B)

Powerwalkede :walking: desuden derud, hvilket tog ca. 30 min. På hjemvejen gik :walking: jeg i normalt, roligt tempo, hvilket tog ca. 36 min (begge incl. stop ved diverse lyskryds).

Link to comment
Share on other sites

Øv, du er aldrig i Parken når vi andre træner.. :angry:

Undskyld. :bblush: Er jo slet ikke derude særlig tit længere. Det er jo så hyggeligt at træne i TSK. :bigsmile: I dag var jeg kun i Parken, fordi jeg nu langt om længe er blevet moppet/drillet/presset/lokket til at tage sol. B)

- PowerWalkede du tilfældigvis forbi Skt. Hans Torv - eller var det for tidligt til at en vis butik var åbnet?? :lol:

Jep - men det var for tidligt. ;) Og er jo også på diæt... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

:lol:  :beatup:

Ja, det er et kønt syn, ikke? :lol:

bestemt... hvis man er til den slags :tongue:

:kj: :4whistling: :angelgrin:

Hustrumishandler-log :blink:

:hehe:

:bunny: :bunny: Cardio den 22-6-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: 3.32 km

Tid: 29:15

Lækkert vejr! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 23-6-04: :bunny: :bunny:

"POWERWALK" :walking:

Distance: 4.50 km

Tid: 41:38

Det passede jo lige med, at mens vasketøjet var i maskinenerne, kunne jeg få fyret min morgenpowerwalk af. :bigsmile:

Undervejs kom jeg til at gå bagved en egentlig ikke specielt fit-udseende kvindelig jogger. Men for pokker, hvor havde hun nogle gode lægge!! :w00t: Okay, en anelse mere masse ville ikke være ad vejen, men musklerne så ud til at ligge lige under huden - det så bare super godt ud. :kickass: Jeg blev lidt misundelig... :bblush:

Lidt senere støtte jeg dog på noget knap så opmuntrende... Henne ved Planetariet sad to hjemløse (går jeg ud fra) og fixede. :(

Da jeg var næsten hjemme, var der en bilist, der var ved at skræmme livet af en cyklist ved at dytte af ham. Men helt ærligt, hvad forventer man, når man holder (helt stille vel at mærke) som højresvingende bilist uden at have lukket af for cyklister?! I mit hoved giver det i hvert fald sig selv, at når der er så meget plads, som der var hér, så vil cyklisterne, der skal ligeud, køre indenom bilen i stedet for udenom. Så hvad havde han regnet med?!? :unsure:

Og så da jeg kom hjem og ville komme tøjet i tørretumbleren, kunne jeg mærke, at den ene af maskinerne slet ikke have centrifugeret, så det hele var plask-vådt. :thumb_down: :angry: :4ranting:

Nå men pointen med hele denne smøre var egentlig bare, at jeg fik powerwalket her til morgen. :tongue:

Morgenvægt: 60.7 kg (målt kl. lidt over 3, da jeg vågnede og var vildt sulten, så jeg stod op og spiste morgenmad - og så i seng igen :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 23-6-04: :swim:

AnyPower uge 2, dag 2

Tung bænk:

Opvarmning:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3/3@40kg

Work-sets (med ca. 20 kg kæder):

3/3@30kg+kæder + 1/1@35kg+kæder (vildt, som den pludselig blev meget tungere blot pga. 5 kg - mig i en nøddeskal, som Anders udtrykte det :rolleyes:) + 3/3/2/3/3/3@30kg+kæder (som jeg før har nævnt, er jeg ret dårlig til at holde spændet i armene under hele løftet - det skulle kæderne gerne hjælpe med til at rette op på - sidste sæt, hvor jeg var ved at få lidt mere styr på teknikken, var næsten det bedste :) - valgte efter råd fra Anders at køre ekstra sæt med kæderne i dag, og så droppe incline pressen)

Pull-down:

12@25kg + 3@40kg + 8/9@50kg + 15@40kg (igen grebet, der satte begrænsningen i sidste sæt, og egentlig også i sættene med 50 kg - overvejer at smide ca. 5 kg på alle sæt næste gang)

Triceps pushdown:

8/8/8/8@35kg (tung men god - bør nok smide et kg eller to på næste gang)

Standing db hammercurls:

8/6/6/6@10kg (første sæt alternating; når jeg kommer over de 5-6 reps i curls, bliver det hårdt, nærmest uanset vægten :cry::chicken:)

Cable face-pulls:

10/10@20kg + 10@25kg (25 kg var stadig lidt let, så der bliver som minimum kørt med denne vægt næste gang)

supersetted med:

Cable upright row:

10/10/10@15kg (også lidt let, men beholder dog nok denne vægt næste gang... :unsure:)

og:

Cable front raises:

10/10/10@10kg (delts'ene syrede helt vildt til :dead: - samme vægt næste gang)

Træningen startede med, at jeg lige måtte sidde lidt og drikke det meste af min shake. Var ved at gå helt sukkerkold på cykelturen på vej til TSK. :chicken: Men da der kom lidt ny energi til systemet, gik træningen fint. :w00t:

:banana: :banana: :banana:

Glæder mig dog til at slappe af i morgen, da især stængerne er ret trætte. :rolleyes:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: :swim:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 60.7 kg (målt kl. lidt over 3, da jeg vågnede og var vildt sulten, så jeg stod op og spiste morgenmad - og så i seng igen :rolleyes:)

Synes jeg har læst det her før. Er der ved at tegne sig en tendens her :tongue:

:4whistling:

Det sker engang imellem. :rolleyes: Har meget svært ved at falde i søvn, hvis jeg er sulten :chicken: - så hvis det er, plejer jeg bare at stå op at spise. :4eat:

Link to comment
Share on other sites

Det sker engang imellem. :rolleyes: Har meget svært ved at falde i søvn, hvis jeg er sulten :chicken: - så hvis det er, plejer jeg bare at stå op at spise. :4eat:

ja, der er ikke noget værre end at ligge der og være sulten. Jeg tror bare ikke, at jeg gad at lave havregrød kl. l*** om natten :lol:

Link to comment
Share on other sites

ja, der er ikke noget værre end at ligge der og være sulten. Jeg tror bare ikke, at jeg gad at lave havregrød kl. l*** om natten  :lol:

Helt enig - jeg kan heller ikke sove hvis jeg er sulten...men havregrød om natten, det bliver det ikke til her.. :lol: :respekt: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den negative dopingtest, dit pumpede muskelbæst! :4flex: :4flex: :4flex:

Jeg har ikke været meget for at sige det, men jeg var næsten HELT sikker på at den ville være positiv med de massive LÆGGE du bære rundt på! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:angelgrin:

Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at en test for det potente stof Ferroodicium rocesiumhydroxid der findes i vise typer af is, er under udvikling - so be ware!

Nogen ide om, hvor længe det kan spores? :unsure: For nu har jeg jo været clean i en tre-ugers tid. :angel2:

Jeg har ikke været meget for at sige det, men jeg var næsten HELT sikker på at den ville være positiv med de massive LÆGGE du bære rundt på! :tongue:

:lol: :lol: :lol:

Lækkert med en hviledag i dag. :) Eneste motion har været gang til/fra Frederiksberg Centret (2x ca. 15 min :walking:), da jeg skulle finde en gave til min kusine, som holder studenterfest om en uge (hvor pænt af hende at placere det på en torsdag = ikke-træningsdag :angelgrin:). :partycrowd:

Har ikke været særlig sulten i dag, og har næsten måtte tvinge maden i mig. :o De, der kender mig, ved, at det absolut ikke ligner mig!! :blink: Men når det nu skulle ske, så var det jo egentlig meget praktisk, at det skete på en hviledag. :) Fik også lidt for mange kcal i går, så det går nok med et lidt lavere indtag i dag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke været særlig sulten i dag, og har næsten måtte tvinge maden i mig. :o De, der kender mig, ved, at det absolut ikke ligner mig!! :blink:

og de der kun kender dig her igennem MOL ved også at det bestemt ikke ligner dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke været særlig sulten i dag, og har næsten måtte tvinge maden i mig. :o De, der kender mig, ved, at det absolut ikke ligner mig!! :blink:

og de der kun kender dig her igennem MOL ved også at det bestemt ikke ligner dig :w00t:

Touchée! :lol:

Morgencardio den 25-6-04: :bounce:

POWERWALK :walking:

2x ca. 30 min (incl. stop v. lyskryds).

Skulle hen at tage sol, :sun: så det passede meget godt at kombinere det med lidt morgencardio. :)

Morgenvægt (kl. lidt i 7): 61.4 kg - stigningen, går jeg ud fra, skyldes, at jeg begyndte at creatinloade i tirsdags. :unsure: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share