Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 25-6-04: :firebounce::firebounce:

AnyPower uge 2, dag 3

Tung dødløft:

Opvarmning:

8@50kg + 5/5@60kg

Work-sets - fra 50 kg's skive:

3@70kg + 3@75kg + 3@80kg + 3@85kg + 3@90kg + 3@95kg (PR :kickass:)

DE box-squat:

Opvarmning (uden box):

8@20kg + 5@30kg (kørte lettere, end de plejer :))

Work-sets:

12 doubler@40kg (bedre fart end normalt, men teknikken har stadig noget tilbage at ønske - især mht. mit manglende opspænd i maven <_<)

Stivbenet dødløft:

12@40kg + 8/8/8/[email protected] (rep PR - tung på de sidste reps i hvert sæt, men smider nok alligevel lidt mere vægt på næste gang)

Power shrugs:

8/8/8@55kg + 8@60kg (PR - fed øvelse :devil:)

Floating crunches:

8/8/8/8@10kg (kørte betydeligt lettere end sidst, da jeg var mere opmærksom på at eksplodere på vejen op; mere vægt på næste gang)

supersetted med:

Standing calf raises:

8/8/8/8@140kg (PR - tung, og ikke alt for køn stil :rolleyes: - beholder denne vægt næste gang)

og:

Hyperextensions:

10/10/10/10@10kg (tog to reps mere pr. sæt i stedet for at øge vægten - men må nok hellere øge lidt næste gang :unsure:)

Lækker træning (som på en eller anden måde tog 2.5 timer :blink:) igen i dag. Dødløften kørte fantastisk godt. Var dog ikke helt sikker på, jeg kunne få den tredje rep med de 95 kg, men Anders sagde "du kan godt tage den tredje", og så måtte jeg jo forsøge. :4whip: Squatten kørte også en del lettere end vanligt, men havde som altid teknikproblemer. :sneaky:

:banana: :banana: :banana: :banana: af de store, da jeg trods træthed havde masser af energi i dag (kan godt mærke, jeg holdt en tiltrængt fridag i går). :devil:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: :swim:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fuck! Hvor var den svær (levnedsmiddelkemieksamenen). :wacko: Og "selvfølgelig" var der en fejl i en af opgaverne, som man først bliver gjort opmærksom på, vitterligt er en fejl, når man har regnet opgaven. :smashtard: (Havde dog selv foretaget nogle ændringer af oplysningerne for at få et passende resultat - men man spilder jo en masse tid på den  måde. :4ranting:)

Fik dog svaret på (i en del tilfælde gættet :rolleyes:) det hele, og jeg sidder i det mindste ikke tilbage med følelsen af, at jeg kunne have gjort det bedre, hvis jeg havde fået læst mere. :) 

Jeg er i dyb chok! :blink:

Hvordan i alverden er det lykkedes mig at få 11 :4jumpy: i levnedsmiddelkemi?!? :blink::blink::blink: Øjensynligt er jeg ret god til at gætte... :unsure:(Havde et lillebitte spinkelt håb om et 10-tal, men på fornemmelsen, at det nok blev et 9-tal.)

Edit: Stavefejl

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier

Et tillykke herfra også :) . Og vær nu ikke så beskeden, man kan altså ikke med kun gætteri score et 11-tal, der skal noget viden til også :lol: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: !

- Dipy

Link to comment
Share on other sites

Et tillykke herfra også :) . Og vær nu ikke så beskeden, man kan altså ikke med kun gætteri score et 11-tal, der skal noget viden til også :lol:  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup: !

Dipy>> Sandt. ;) Men der var altså mange steder, hvor jeg bare skrev "et-eller-andet" i håb om at få i det mindste et par points for den delopgave. Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at de har givet os alle lidt ekstra credit pga. fejlen i eksamensopgaven. :unsure:(Ikke at jeg klager. :tongue:)

Alle>> Tak. :D

P.S. I denne forbindelse skylder jeg vist også 'Pyt en ekstra tak for diverse gode råd. ;)

:jump3: Jogging den 26-6-04 :jump3:

Distance: 4.50 km

Tid: 27:36 :chicken:

Hastighed: 9.78 km/t / 6:08/km

Gns.puls: 147 bpm

Ville egentlig have løbet i dag. Men allerede fra start mærkede jeg, at den tunge dødløft fra i går sad i benene, så i stedet blev det til en joggetur i et meget roligt tempo. Som sagt tunge ben, men lækkert at komme afsted. :w00t:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Kuldskær>> Tak. :) Ja, det er ikke så dårligt. ;)

Afventer stadig resultatet af min levnedsmiddelmikrobiologieksamen... er lidt spændt på, hvad de syntes om min opgave. :unsure:

:bunny: :bunny: Cardio den 26-4-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: 4.53 km

Tid: 41:01

Aaaahhh!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af det her Hoos, men jeg synes jeg loyalt bør fortælle dig det..

(klump i halsen)

Here goes...

Jeg så idag Hippo være dig utro. :( :angry: :(

Det var ikke engang med en anden dejlig pige, men med en mand. Det var ikek noget kønt syn, som han sad der på knæ foran fyren og gnubbede ham på lår og... Det der var værre... Og så i fuld offentlighed.

Jeg beklager meget, men jeg synes jeg var nødt til at fortælle dig det. :(

Link to comment
Share on other sites

:D

Du må virkelig tilgive ham, Hoos. Jeg er bange for at det var min skyld... Forbandede pretty-boy-dream-looks :cussing: Jeg er meget ked af det! :(

Og tak for hilsenen ;)

Klaus>>>

Æw, hvor er du bare tarvelig, sådan at sladre :angry: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nogen måtte jo ofre sig og tage ham lidt på de små lår.... :santa2:

Der er altså en forskel på sjov og ond, Hippo-boi :angry: <_< :cry:

:tongue:

Citat: "Ned på knæ og tag den som en mand!" - Moos

:santa2:

Den kan du vist ikke løbe fra Moosi-boi. ;)

Nej, og det kunne du, så vidt jeg husker, heller ikke :santa2:

Link to comment
Share on other sites

You guys>> :lol: :lol:

Træning i Parken den 27-6-04: :dance:

Crosstrainer:

21 min (20 min intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min cool-down)

AnyPower uge 2, dag 4:

DE bænk:

Opvarmning:

6/[email protected] (hvad der sad på stangen... gad ikke lige skifte... :rolleyes:)

Work-sets:

3/[email protected] + 3/3/3/3/[email protected] (lå på den allerværste skodbænk, så det gik ikke så godt, som det burde <_<) + 3/3/3/3/[email protected] (superlet - havde fået den mindre dårlige bænk på dette tidspunkt :tongue:)

Incline db flyes:

15@6kg + 10@8kg + 8/8@10kg (første gang nogensinde, jeg kører øvelsen, så skulle lige pejle mig ind på vægten, men det var egentlig meget rart at starte med et par lette sæt :))

Pull-down:

12@25kg + 3@40kg + 6/6@50kg + 15@40kg (sad ikke specielt godt pga. det skodhåndtag, jeg brugte - grebet er lidt for tykt + det ruller i hænderne :thumb_down: - så tager nok et andet slags håndtag næste gang, jeg skal træne pull-downs i Parken, eller også skifter jeg til seated cable rows :unsure:)

Triceps pushdown:

[email protected] + 8/8/8@20kg (PR - sad super godt i dag, og der var masser af power :devil: B))

Standing db hammercurls:

12@5kg + 3@8kg + 5/6@10kg + 12@8kg :chicken:

Cable face-pulls:

10@20kg + 10@25kg + 10@30kg (et andet kabeltræk end sidst, så skulle lige pejle mig ind på vægten - de 30 kg var vist passende :))

supersetted med:

Cable upright row:

10/10/10@20kg

og:

Cable front raises:

10/10/10@10kg (godt skulderpump :w00t::tongue:)

Kondicykel:

21 min (20 min niveau 5 + 1 min cool-down)

Tja... træningen var egentlig ret god. Men det er virkelig nogle elendige bænke, de har i Parken. <_< Det eneste gode, man kan sige om dem, er, at det tager fokus væk fra de dårlige, glatte, tynde stænger uden ringe. :chicken:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 28-6-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower uge 3, dag 1

Tung squat:

Opvarmning:

8/8@20kg + 5@30kg + 4/4@40kg

Work-sets: (+ ca. 20 kg kæder)

3/3@40kg + 3@45kg + 2/2/2@50kg (PR) (squatten kørte godt igen i dag - bortset fra det ikke-eksisterende opspænd i maven <_<)

DE dødløft:

Opvarmning:

8@50kg

Work-sets:

9 singles@65kg (ikke helt så god fart, som jeg kunne ønske, så stoppede dér... :4whistling:)

Step-ups:

(2x)8/8/8/8@16kg pr. hånd (PR)

Power-shrugs:

8@55kg + 8/8@60kg + 8@65kg (PR - sad godt :devil:)

Floating crunches:

8/8/8/[email protected] (PR)

supersetted med:

Standing calf raises:

8/8/8/8@140kg (stadig ikke helt god stil, så samme vægt næste gang)

Hyperextensions:

8/8/8/[email protected] (PR?)

Rigtig hyggelig træning i dag. Havde min far og min stedmor med i TSK, og de syntes vist rigtig godt om stedet. :bigsmile: Min far havde desværre fået ondt i ryggen om morgenen, så han fik ikke mulighed for at lære at dødløfte. Og min stedmor vil ikke træne ben for tiden, da de begge skal deltage i Berlin Marathon her til efteråret, og hun synes, det bliver for meget for benene med bentræning oveni.

Men fik da lært dem begge to at bænkpresse. Min far havde vist aldrig prøvet det før, men han fik trods alt en ret let sigle på 55 kg - godt for min selvtillid, at han stoppede dér, for så er jeg stadig foran min far i bænk. :tongue:

Zoa og anyone skulle maxe i bænk og squat - og det var satme nogle nasty squats, der blev fyret af. :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:D

Du må virkelig tilgive ham, Hoos. Jeg er bange for at det var min skyld... Forbandede pretty-boy-dream-looks  :cussing: Jeg er meget ked af det!  :(

Hmm... så lad gå da... :sneaky:

Og tak for hilsenen ;)

Det var da så lidt. :bigsmile: Og flot løftet i øvrigt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i OBBC den 30-6-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower uge 3, dag 2

Tung bænk:

Opvarmning:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3@40kg

Work-sets:

2/2/2/2/2/2@45kg (volumen PR; efterfølgende blev jeg moppet for ikke at have forsøgt på 50 kg, men jeg havde ingen spotter, og mente, at Baardi og Hippo havde nok at se til med deres Smolov... :unsure:)

Incline db press:

8@14kg + 8@15kg + 7/4@16kg (i andet sæt havde jeg fået lidt forkert fat på den ene vægt, så min venstre underarm døde midt i det hele :wacko:) + 5@14kg

Pull-down:

12@"2" + 8@"4" (bredt håndtag) + 8@"3" + 8/8@"4" (smalt håndtag) (følte ikke, den sad specielt godt i dag <_<)

Triceps pushdown:

8@35kg + 8/8/8@40kg (nice! :devil:)

Standing db hammercurls:

12@5kg + 3@8kg + 6/6@10kg + 10@8kg (svagt som sædvanlig :chicken:)

Cable face-pulls:

10@25kg + 10/10@30kg

supersetted med:

Cable upright row:

10@25kg + 10/10@20kg

og:

Cable front raises:

10/10/10@10kg (syre :dead:)

Lidt ekstra:

Assisted chin-ups:

8@-25kg + 8/8@-30kg

Assisted dips:

8@-30kg (æv, kunne mærkes lidt i venstre albue :()

Bænkpres:

1@40kg + 1@50kg (med masser af bounce :tongue: - let tangering af godt 6 mdr. gammel PR :chicken:) + [email protected] (fuldstændig off rent teknisk, så kunne slet ikke presse den op :4ranting: :chicken:)

Crosstrainer:

26 min (intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min cool-down)

Assisted chin-ups:

10/10/10@-30kg

Assisted dips:

12@-40kg (skulle liiiige prøve igen... :rolleyes:)

Laterals:

12@5kg + 8@6kg

Hyggelig træning. :) Fik snakket lidt med en del MOL'ere og blandt andet hilst på Kuldskær. :wave:

4x :banana: for dagens indsats. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share