Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Dopingtest:

1@mig  :bigsmile: (PR :tongue: )

Øv hvorfor kan jeg aldrig få sådan en?

Har du lavet noget speciel træning for at få den eller kommer det bare af din grundtræning??

:lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:

Tror, en squatbooty af anseelig størrelse er vejen frem. B) :tongue:

--------------

Løb den 8-6-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Distance: 3.35 km

Tid: 18:46

Hastighed: 10.71 km/t / 5:36/km

Gns.puls: 153 bpm

En rigtig lækker tur! (Bortset fra de mange bugs :puke2:). Lige fra begyndelsen var der en god rytme i benene. Godt nok var hastigheden ikke helt så høj, som den føltes, men det skyldes uden tvivl de mange sæt box-squat :bowdown: i går, så det er fint nok. :)

Trængte virkelig til lidt cardio ovenpå en dag med eksamensstart, og en lille løbetur var, hvad det kunne blive til. ;)

:banana: :banana: :banana:

Til de interesserede kan jeg i øvrigt oplyse, at jeg trak en hjemmelavet tunsalat som min eksamensopgave (i levnedsmiddelmikrobiologi). Jeg har nu indtil fredag kl. 12 til at undersøge produktet samt skrive en rapport over dets mikrobielle holdbarhed. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dopingtest:

1@mig :D (PR :tongue:)

Var det fordi du var bloated at de valgte dig ud ;)

Tillykke med det :w00t:

Hvis ret skal være ret, så var det nu nok fordi, Kim fortalte dem, hvem af licensløfterne, der var tilstede... :rolleyes: Men hey, blev da testet, og det er jo det vigtigste. B) :D (Ikke, at jeg nogensinde er blevet beskyldt for at tage noget ulovligt. :unsure:)

skal vi ik lige ha et svar på den prøve inden du fører dig for meget frem    :4signme:  :santa2:

Shit! :blink: Hvad har du kommet i den tomatsauce??? :unsure:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:bounce: :bounce: Træning i TSK den 9-6-04: :bounce: :bounce:

Yates rows:

12@40kg + 8/11/10/11/[email protected] (rep PR - 55 kg næste gang :bigsmile:)

Stivbenet dødløft:

12@45kg + 8@60kg + 6/6/6@65kg (rep PR - brændte godt :devil:)

Bænkpres:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 2/2@40kg (bare lidt let bænk inden på lørdag... :))

Leg extension:

7/7/7/7@5 plader

Pull-down:

8/8/8/8@50kg

Cable crunches:

15@30kg + 9/8/8@33kg (rep PR :tongue:)

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Ville egentlig have box-squattet (:bowdown:) i dag, men på vej til træning, murede det så underligt i mit højre knæ. :( Det kunne også mærkes lidt på hjemvejen, men ikke helt så slemt - men det betyder jo nok desværre, at den løbetur, jeg havde tænkt mig at tage i morgen, må udskydes til en anden dag. :cries:

Ellers en rigtig god træning. Var virkelig ikke "til stede" under den første øvelse, :blink: men derefter kom der da heldigvis lidt liv i mig. :) Og så var det dagen, hvor Anders snakkede mere end mig! :w00t:(iflg. Thomas)

:banana: :banana: :banana: for dagens træning, idet knæproblemet trækker lidt ned. <_<

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 11-6-04: :walking:

POWERWALK :bunny:

Distance: 4.50 km

Tid: 40:30

Lige, hvad jeg trængte til, ovenpå en dag hvor jeg har sovet, sovet og atter sovet - afleverede (den sidste!!! :w00t:) eksamensopgave kl. 10 i morges, så jeg har selvsagt ikke fået så meget søvn i nat. :4whistling: Og nu tror jeg så, jeg vil lægge mig til at sove igen. Så er jeg forhåbentlig i topform til i morgen... synes godt nok, min højre delt er lidt øm lige nu - nok af at sidde så meget foran computeren. :(

Link to comment
Share on other sites

Niske>> Tak. :bigsmile:

:firebounce: :firebounce: DM i bænkpres den 12-6-04: :firebounce: :firebounce:

Indvejning:

63.2 kg (PR :blink: = jeg er blevet feeee' => starter (mild) diæt fra hmm... i morgen :tongue:)

Opvarmning:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 2/2/2@40kg

Trøje på:

1@50kg (let!)

Tidligere har jeg varmet en del mindre op, før jeg skulle i trøjen, men jeg synes at have erfaret, at det virker bedre for mig sådan her.

Stævne:

1@50kg (3-0)

1@55kg (2-1 - gik i stå midt i løftet (glemte et øjeblik at presse :blink:), men fik den da presset op - og godkendt)

1@57.5kg (3-0 - PR - let let let! :devil: - men efter det lidt underlige løft på 55 kg, turde jeg ikke gå højere end 57.5 kg, selvom Kim mente, jeg skulle - men jeg er nu meget godt tilfreds :))

Blev således nr. 2 i -67.5 kg junior og næstbedste junior-pige. Vinderen løftede, så vidt jeg husker, 82.5 kg og vejede ind på 65-komma-et-eller-andet. Flot! :w00t::devil:

Rigtig mange flotte løft i dag! :w00t: Af både MOL'ere og ikke-MOL'ere. :)

Et godt stævne. :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Mange tak! :bigsmile: Var simpelthen så glad, da jeg fik de 57.5 kg - og så at de ovenikøbet var så lette! :w00t:

synd du ik prøvede på 60kg dog  B)

Tja... måske... jeg var en kylling. :chicken: Ville bare så gerne have en PR med hjem, og jeg havde jo alligevel ikke nogen chance for at vinde. :rolleyes:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Tillykke, tillykke, nu er barrieren overskredet ;)  Så er det bare derudaf!! :devil:

Er ikke helt klar over, hvad det er for en barriere, du snakker om, men tak. :D :2000-pontiac-red: (Hvis det er de 50 kg, så har det aldrig været et problem i trøjen - det er uden, jeg ikke "kan" tage dem :smashtard:@me)

Cardio den 12-6-04: :walking:

POWERWALK :bunny:

Distance: 4.50 km

Tid: 39:24

En dejlig tur (som sædvanlig borset fra de mange bugs <_< :puke2:). God power i benene. B)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt klar over, hvad det er for en barriere, du snakker om, men tak.

Det var nu din pr jeg snakkede om :) Du har jo haft en del problemer med den bænk ;)

Freeze>> Okay, så er jeg med - og endnu engang tak! :D

jfk og pumaen>> Tak. :bigsmile:

Titan Fury NXG+ :wub: :inlove: :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Moos og Nutellakrigeren>> Tak tak. :D

********

Var lige ned at stemme... Bagefter gik jeg en tur på ca. 65 minutter i godt tempo. :walking:

Havde overvejet at tage i Parken for at træne i dag. Men skal starte på et nyt program i morgen (AnyPower), så måske, det ikke ville gøre så meget, hvis denne uge blev en rolig uge rent styrketræningsmæssigt... Og så kunne jeg jo nuppe en lille løbetur i aften i stedet. :bunny:

Tilføjelse: Nå ja... og vægten sagde 61.9 kg kl. 10.20 i "morges", så det hjælper åbenbart bare at sige, at man vil gå på diæt. :tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Godt løftet Hoos... men næste gang så hør efter hvad træneren siger... 60kg havde fløjet på samme måde... men de kommer med 110%-sikkerhed op næste gang... virker som om du er ved at bryde den mentale barriere :4thumbup: ;)

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Godt løftet Hoos... men næste gang så hør efter hvad træneren siger... 60kg havde fløjet på samme måde... men de kommer med 110%-sikkerhed op næste gang... virker som om du er ved at bryde den mentale barriere  :4thumbup:  ;)

Zoa>> Tja... måske skulle jeg have gjort, som Kim sagde... Og dog... jeg fortryder faktisk ikke, at jeg ikke gik på 60 kg. Ville bare så gerne have en PR i hus, og havde jo misset på 60 kg et par gange til træning... Men så tæt på, som de var, vurderede jeg i går, at 57.5 kg, burde være muligt. Tror, mit mentale "problem" havde slået til, hvis jeg var gået på 60 kg. :unsure: Men ja, jeg tror, den mentale barriere er ved at være brudt nu - og det tror jeg netop, at et superlet løft på 57.5 kg har været med til. :) Og om jeg løftede 57.5 kg eller 60 kg, kunne jo i og for sig være ligegyldigt, når pigen fra Roskilde løftede 82.5 kg. :devil:

Supertoria>> Tak. :w00t:

:bunny: :bunny: Løb den 13-6-04: :bunny: :bunny:

Distance: 3.32 km

Tid: 18:47

Hastighed: 10.61 km/t / 5:39/km

Gns.puls: 145 bpm (det var sørme ikke meget! :blink:)

En super lækker tur i den dejlige sommeraften. :sun::w00t: Tog den bare med ro, da i morgen er squatdag iflg. mit nye program (vedhæftet).

:banana: :banana: :banana:

Og her er så det nye program - by AnyPower. Det eneste, der er ændret i forhold til det oprindelige oplæg, er, at jeg har tilføjet lægtræning, som efter anbefaling fra Anders, er lagt mandag og fredag. :)

tilt_sen_1_.rtf

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share