Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Lidt kropsmål... :4flex:

Højde: 171 cm

Vægt: 61.5-62.5 kg

Mål (i cm):

Talje, spændt (smalleste sted): 68 (sådan ca. - føler mig godt nok lidt bloatet i dag :confused:)

Hofte (bredeste sted): 96.5

Læg, spændt (h/v): 38/38

Lår, spændt (h/v): 59.5/59.5

Overarm, spændt (h/v): 29/29 (hmm... kan vist ikke passe - for nogle dage siden kunne jeg i hvert fald ikke få dem op på 29 cm :blink:)

Underarm, spændt (h/v): 26/25

Håndled (h/v): 15.5/15.5

Gider ikke forsøge at bøvle med at måle bryst og skulder. B)

Hej Hoos :)

Flotte mål :thumbwink: Har du nogen ide om hvad din fedt% er? På de billeder du postede for nylig så den ihvertfald pænt lav ud :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Hoos  :)

Flotte mål  :thumbwink: Har du nogen ide om hvad din fedt% er? På de billeder du postede for nylig så den ihvertfald pænt lav ud  :w00t:

Tak. :D Er også udmærket tilfreds, selvom en mindre talje og større gunz (de skal altså snart op over de 30 cm :4whip:) da aldrig ville være ad vejen. :tongue: Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lårene op over 60 cm, læggene op på 40 cm, større skuldre og mere markeret mave. :blink:

Ingen anelse mht. fedtprocenten. :unsure:

Aftencardio den 1-6-04: :walking:

POWERWALK/WALK

Distance: 4.53 km

Tid: 44:41

Der var egentlig ikke særlig meget power over det i dag - specielt ikke i begyndelsen. Var lidt øm forskellige steder :( - knæene fx (sikkert af at have siddet ned alt for meget de seneste dage) - men det gik heldigvis mere eller mindre over, og til sidst kom der da også lidt mere fart på. :bunny: Borset fra de alt for mange bugs (:puke2:), var det en dejlig tur - lige, hvad jeg trængte til efter en dag med næsen i bøgerne. :)

Og nu tilbage til kemien. :bookread:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Tak. :D Er også udmærket tilfreds, selvom en mindre talje og større gunz (de skal altså snart op over de 30 cm :4whip:) da aldrig ville være ad vejen. :tongue: Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lårene op over 60 cm, læggene op på 40 cm, større skuldre og mere markeret mave. :blink:

Og ellers har du ingen særlige ønsker? :blink: :lol: :lol: :lol: Hehe, du virker nu til at være meget godt på vej mod at nå dem allesammen :) Du må gerne få nogle cm fra mig hist og her, jeg har nemlig et par stykker i overskud på de steder du gerne vil have dem :bigsmile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak. :D Er også udmærket tilfreds, selvom en mindre talje og større gunz (de skal altså snart op over de 30 cm :4whip:) da aldrig ville være ad vejen. :tongue: Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lårene op over 60 cm, læggene op på 40 cm, større skuldre og mere markeret mave. :blink:

Og ellers har du ingen særlige ønsker? :blink: :lol: :lol: :lol:

Ja, altså, de ekstra cm skulle jo helst være muskelmasse. :D Ellers... nej... :tongue: Eller jo... men så snakker vi helt andre ting - så som masser af kg på totalen. B)

Hehe, du virker nu til at være meget godt på vej mod at nå dem allesammen  :)
Tak. :bigsmile:
Du må gerne få nogle cm fra mig hist og her, jeg har nemlig et par stykker i overskud på de steder du gerne vil have dem  :bigsmile:  :tongue:

Endnu engang - tak. :lol:

Link to comment
Share on other sites

De der 29 cm minder mig altså om et eller andet, men jeg kan ikke huske hvad det er.

Kan du? ;)

;)

Er ikke sikker på, dagens måling var helt korrekt, for så sent som i sidste uge kunne jeg kun klemme dem op på 28.7 cm. Foretager kontrolmåling i morgen, hvis jeg husker det. :)

Link to comment
Share on other sites

De der 29 cm minder mig altså om et eller andet, men jeg kan ikke huske hvad det er.

Kan du?  ;)

;)

Er ikke sikker på, dagens måling var helt korrekt, for så sent som i sidste uge kunne jeg kun klemme dem op på 28.7 cm. Foretager kontrolmåling i morgen, hvis jeg husker det. :)

Weird... måler stadig gunz'ene til 29 cm. :blink: Kan det være varmen, der får blodkarene til at udvide sig? Eller hænger det mon sammen med den bloatede fornemmelse, jeg har haft hele ugen? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Er du gravid?! :o  ;)

Næppe. :blink:

Eller er det bare den tid på måneden? :tongue:

Synes egentlig ikke, det plejer at have nogen effekt på min krop - men nej, ikke lige nu. :) Men snart... tror jeg... :unsure: - min krop plejer at gøre mere eller mindre, som det passer den på det punkt. <_<

Kan det være pga. stress? Har eksamen om to dage (føler mig dog relativt velforberedt og derfor ikke super stresset... :unsure:).

Link to comment
Share on other sites

Kan det være pga. stress? Har eksamen om to dage (føler mig dog relativt velforberedt og derfor ikke super stresset... :unsure:).

Held & lykke med det :) Kan vi forvente endnu en 2-cifret karrakter til dig?

Niske

Link to comment
Share on other sites

Kan det være pga. stress? Har eksamen om to dage (føler mig dog relativt velforberedt og derfor ikke super stresset... :unsure:).

Held & lykke med det :)

Tak. :)

Kan vi forvente endnu en 2-cifret karrakter til dig?

Svært at sige. :unsure: Det kommer meget an på spørgsmålene, da det er et forholdsvis stort pensum (12-points-fag). Skal i hvert fald bestå - helst ikke under 8 - og meget gerne to-cifret, men det bliver nok svært. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoos :)

Er der store udsving på vægten for tiden? Der er jo mange der ophober lidt xtra væske når det bliver varmt :unsure: Men det er vist mere når man bliver lidt ældre... har dog også selv lige været ved lægen og få vanddrivende i dag da jeg selv PT døjer med at være lidt opsvulmet <_<

Hilsen Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Er der store udsving på vægten for tiden? Der er jo mange der ophober lidt xtra væske når det bliver varmt  :unsure: Men det er vist mere når man bliver lidt ældre... har dog også selv lige været ved lægen og få vanddrivende i dag da jeg selv PT døjer med at være lidt opsvulmet  <_<

De sidste par dage har jeg ligget ca. 1 kg over, hvad jeg lå på i fredags og dagene før. Så det kan vel sagtens være lidt ekstra væske (måske pga. varmen, som du siger), der også får mig til at føle mig lidt bloatet. Så, værre er det heller ikke. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst at sex i store mængder skulle udskille hormonet lyominazenoldepan fra venstre pandelap der via insulin-responset omgår lever-processen for dernæst at udløbe til venstre-bryst-vorte-kirtel der opregulere salt-balancen... på den måde er du i stand til at binde mere væske... det skulle især finde sted efter usømmelig misbrug af heste.. symptomerne siges at stige med faktor 100 Pony-putning i modsætning til f.eks. en islænder eller for den sags skyld en araber B)

Link to comment
Share on other sites

Prøv at drikke noget mere kaffe/the. Det er også godt når man læser til eksamen. :w00t:

Tror ikke, min mave kan holde til meget mere kaffe og cola, end jeg allerede hælder ned. :blink: Men tak for rådet. :bigsmile:

Det er heller ikke fordi, der er noget "galt" som sådan. Har bare følt mig lidt bloatet og sådan siden weekenden. Mit bud er, at det dels er pga. varmen og dels at min nært forestående eksamen har påvirket mig mere, end jeg første troede. :unsure:

Trænger også virkelig til ferie nu. :blink: Har så mange småting, jeg skal have lavet, men som jeg ikke når her i eksamensperioden - det stresser nok også lidt. Eller, det gør det... bl.a. nogle ting i forbindelse med min USA-tur. :byebye: Men fredag 8.30-12.30 er der eksamen i levnedsmiddelkemi, og tirsdag til fredag ugen efter, er det levnedsmiddelmikrobiologi (laboratoriearbejde + rapportskrivning) - og så - sommerferie! :w00t:

Træning i TSK den 2-6-04: :truck:

Dødløft:

5/[email protected] + 5/5/5/5/5@70kg (vol PR - men på en lidt billig baggrund - det er vel næsten en år siden, jeg sidst kørte 5x5 i dødløft :rolleyes:)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 10@50kg + 5/5@55kg (ikke specielt tungt noget af det, men jeg kunne godt mærke på teknikken, at det er "et stykke tid" siden, jeg sidst har kørt den - især havde jeg svært ved at få stangen til at blive liggende ordentligt på ryggen <_<)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 5/5/5/5/5@35kg (første tre sæt close-grip - gjorde lidt avs i venstre albue, så de sidste tre sæt blev alm. bænk med langefingeren på ringen... bare let bænk i dag, da jeg på fredag nok lige skal i trøjen en sidste gang inden DM)

Yates rows:

12@35kg + 8/10/9/10/10@50kg (vist min favoritøvelse for tiden :wub: ¨ må forresten hellere sætte vægten op næste gang :kj:)

kørt skiftevis med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Partial dragon flags:

8/8/8@bw

Synes godt nok, det hele foregår lidt i slow motion for mig, når det begynder at blive varmt. :chicken:

Synes, jeg kunne mærke lidt irritation i højre lyske(/hæftning/whatever) - dog ikke helt samme sted som før - så jeg droppede box-squatten i dag for at være på den sikre side. I stedet blev det til en nem vol PR i dødløft. B)

Fik ikke lavet helt så meget, som jeg havde tænkt mig, men følte mig som sagt lidt vissen i dag - skal vist lige vænne mig til varmen. :chicken: Men det, der blev lavet, gik okay, så :banana: :banana: :banana: for dagens træning. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Synes, jeg kunne mærke lidt irritation i højre lyske(/hæftning/whatever) - dog ikke helt samme sted som før - så jeg droppede box-squatten i dag for at være på den sikre side.

I går aftes syntes jeg så, jeg kunne mærke lidt i venstre side. :blink: Er vist lettere paranoid. B)

Var i Føtex i dag - gik derop (ca. 15 min hver vej) - og da mærkede jeg ingen smerte/irritation. :bigsmile: Så jeg er fortrøstningsfuld mht. box-squatten :bowdown: i morgen. :w00t:

Resten af dagen i dag skal bruges på læsning til eksamen i morgen. Hvis jeg - mod forventning - skulle blive færdig i god tid, nupper jeg en lille powerwalk i aften. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Fuck! Hvor var den svær (levnedsmiddelkemieksamenen). :wacko: Og "selvfølgelig" var der en fejl i en af opgaverne, som man først bliver gjort opmærksom på, vitterligt er en fejl, når man har regnet opgaven. :smashtard: (Havde dog selv foretaget nogle ændringer af oplysningerne for at få et passende resultat - men man spilder jo en masse tid på den måde. :4ranting:)

Fik dog svaret på (i en del tilfælde gættet :rolleyes:) det hele, og jeg sidder i det mindste ikke tilbage med følelsen af, at jeg kunne have gjort det bedre, hvis jeg havde fået læst mere. :)

Tror godt nok, det bliver en noget tam træning i dag. :blink: Føler mig træt og øm/anspændt i hele kroppen og ør i hovedet. :(

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 4-6-04: :chicken:

Var ret øm i skuldre, nakke og ryg (for meget eksamenslæsning <_<), så jeg blev enig med Kim om at udskyde min sidste dag i trøjen inden DM til på mandag. :) I stedet skulle jeg bare køre lidt let bænk med godt med tryk på. B)

Bænkpres:

10@20kg+ 5@30kg + 5@35kg + 3/3/3/3/3@40kg (let og smertefrit :))

Box-squat:

6/6@20kg + 5@30kg + 2/2/2/2/2/2/2/2/2/2@40kg + 5@30kg (det er mindst lige så hårdt at køre 5 reps med 30 kg som at køre 2 reps med 40 kg :blink:)

Stivbenet dødløft:

12@40kg + 8/8/8@60kg (de rev sgu godt :devil: - på nogle af de sidste reps var der dog vist mere rumænsk dødløft over det :rolleyes:)

Yates rows:

12@40kg + 6/8/8/8/[email protected] (PR)

Reverse hypers:

25/25/25@bw

supersetted med:

Standing calf raise:

8/8/7@120kg

Pull-down:

12@40kg + 6/6/6@50kg (lidt tung i dag, men nu havde jeg jo også lige kørt tung rows inden :tongue:)

Cable crunch:

12/12/12@30kg (sad super godt i dag :bigsmile:)

supersetted med:

Leg extension:

8/8/8@4 plader (avavav - syre!! :dead:)

Lidt for at forsøge at løsne op i skuldrene:

Laterals:

10@5kg

Seated rear laterals:

12@5kg

Alternating db front raises:

12@5kg

Standing db hammercurls:

8@10kg (bare fordi B))

Db shrugs:

12/12@16kg (endnu en øvelse for at forsøge at løsne lidt op - føltes faktisk ganske godt :) - håndvægtene var måske lidt for tunge, men jeg kunne ikke lige finde 13.5 kg's vægtene, og 10 kg, er jeg overbevist om, ville have været for lidt, såååå... :rolleyes:)

Selvom jeg var yderst uoplagt, træt og pivet forud for træningen, gik det jo ganske fint. :D

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Morgenløb den 5-6-04: :sun: :sun: :sun:

Distance: 3.32 km

Tid: 18:12

Hastighed: 10.95 km/t / 5:29/km :w00t:

Gns.puls: 157 bpm

Egentlig var det blot meningen, at morgenens løb skulle have været jogging. Men pga. tunge ben grundet gårsdagens træning, var det tungt/hårdt at opretholde selv et anstændigt joggetempo. :chicken: Besluttede så at forsøge at give den lidt mere gas :bunny: og se, om jeg kunne komme hjem i en anstændig tid. Er godt tilfreds - trods de tunge ben, blev tiden, efter min standard, ret god. :) Gennemsnitspulsen er også noget højere end vanligt. B)

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 7-6-04: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 2/2@40kg

Trøje på:

1/1@50kg (begge superlette og i godkendt stil - det bliver startvægt til DM :))

Pull-down:

12@40kg + 6/10/10/9@50kg (ændrede på ben-støtte-dimsen efter det første "tunge" sæt, derfor flere reps i de næste sæt)

Dopingtest:

1@mig :D (PR :tongue:)

Box-squat: :bowdown:

6/6@20kg + 5@30kg + 2/2/2/2/2/2@40kg (som sædvanlig ikke særlig meget fart på, så satte vægten ned til 30 kg for at se, om det blev bedre) + 3/3/3/3/3/3/3/3@30kg (meget bedre fart :bigsmile:)

Goodmornings:

10@30kg + 10@40kg + 10@45kg + 6/6@50kg (kørte bare let i dag, da jeg ikke helt kunne få teknikken til at køre optimalt, følte jeg :unsure:)

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Standing calf raise:

10/8/7/8@120kg

supersetted med:

Cable crunches:

15@30kg + 8/7/6@33kg

Db rows:

(2x)10@21kg + (2x)6/6/6@26kg

Rigtig god træning i dag. Fik lavet startvægt til DM bænk og føler mig i det hele taget rigtig godt tilpas i trøjen. :D Blev også dopingtestet :D - det samme gjorde Zoa og anyone samt tre andre fra klubben - lækkert! B) Box-squatten er også begyndt at køre bedre, selvom der dog stadig ikke er meget fart på de 40 kg. <_<

Dagens træning skal selvfølgelig have:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share