Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, den gik ikke med den lille dragt... :tongue:

Så på med en større. Der er vistnok 212.5 kg på stangen hér. Den kom ned til parallel og meget let op igen! Hesten skal nok få et ondt squat i denne dragt. :devil:

post-12-1085839532.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nå, den gik ikke med den lille dragt... :tongue: 

Så på med en større. Der er vistnok 212.5 kg på stangen hér. Den kom ned til parallel og meget let op igen! Hesten skal nok få et ondt squat i denne dragt. :devil:

Hov! Jeg skal vist lige lære at huske at rotere billederne, inden jeg poster dem. :blink: Bær venligst over med mig...

Link to comment
Share on other sites

Nå, den gik ikke med den lille dragt... :tongue: 

Så på med en større. Der er vistnok 212.5 kg på stangen hér. Den kom ned til parallel og meget let op igen! Hesten skal nok få et ondt squat i denne dragt. :devil:

Hov! Jeg skal vist lige lære at huske at rotere billederne, inden jeg poster dem. :blink: Bær venligst over med mig...

De fleste billedbehandlingsprogrammer kan sådan noget.

Med irfanview er det supernemt.

Åbn billedet.

Tryk L for venstrerotation (som i Left), R for højrerotation (som i Right). Roterer 90 grader pr tryk

Gem: CTRL + S

Link to comment
Share on other sites

Nå, den gik ikke med den lille dragt... :tongue: 

Så på med en større. Der er vistnok 212.5 kg på stangen hér. Den kom ned til parallel og meget let op igen! Hesten skal nok få et ondt squat i denne dragt. :devil:

Hov! Jeg skal vist lige lære at huske at rotere billederne, inden jeg poster dem. :blink: Bær venligst over med mig...

De fleste billedbehandlingsprogrammer kan sådan noget.

Med irfanview er det supernemt.

Åbn billedet.

Tryk L for venstrerotation (som i Left), R for højrerotation (som i Right). Roterer 90 grader pr tryk

Gem: CTRL + S

I know. ;) Glemte såmen bare at gøre det... :4slap:

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: Joggetur den 29-5-04: :sun: :sun:

Distance: 5.90 km

Tid: 35:04

Hastighed: 10.10 km/t / 5:57/km

Gns.puls: 148 bpm

Vejret så jo dejligt ud (og det var det også!), så jeg besluttede at begive mig ud på min "gamle" rute omkring søerne. Af en eller anden grund føltes det bare så pokkers kedeligt i dag. :yawn: Gad overhovedet ikke presse mig selv det mindste i tempo (ses også både af tiden og af den ret lave gennemsnitspuls), og jeg løb og var irriteret på bugs (:puke2:) og på folk, der absolut skal fodre fugle, så det nærmest ikke er til at passere forbi på stien (:4ranting:). Det eneste tidspunkt, hvor pulsen overhovedet kom op på omtrent 170, var under spurten på de sidste ca. 30 sekunder af turen.

:banana: :banana: kan det kun blive til i dag.

Og så er det slut med at være negativ for denne gang. ;)

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun:Cardio den 30-5-04: :sun: :sun: :sun:

:bunny:POWERWALK :bunny:

Ca. 54 min :walking:

Der mangler noget, ærede MUBSVET medlem nummer 2!!!!!! :angry: :devil: :sneaky:

Nej?!? :unsure: Som jeg tidligere har skrevet, er gåture/powerwalks ikke banan-berettigede in my book. (Er bare holdt op med at skrive det hver gang. ;))

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 31-5-04: :w00t::firebounce:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3/3@40kg (prøvede med lidt mere opvarmning før trøjen i dag - fungerede ret godt, synes jeg)

Trøje på:

1/1@50kg (fløj op! regner med, dette bliver startvægten til DM) + 1@55kg (lidt ujævn) + 2/2@60kg (board - tror nok, det er PR - mener kun, jeg tidligere har lavet 1 rep med 60 kg (dog uden trøje))

Box-squat: :bowdown:

8/6@20kg (første sæt uden box) + 5@30kg + 3@35kg + 2/2/2/2/2/2@40kg (absolut ingen fart på sidste sæt, så stoppede dér)

Reverse hypers:

20/20/25@bw (spredt ud over træningen)

Stivbenet dødløft:

12@40kg + 10/10/10@55kg (lænden føltes som om, den villle have bedst af lidt højere reps i dag, så det fik den :))

Yates rows:

10@45kg + 8/10/10/10/10@50kg (kørte udmærket i dag - kan ikke var længe, før jeg skal øge til 52.5 kg :w00t:)

Standing calf raise:

10/9/8/8@120kg (PR)

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/8/7@35kg

Pull-down (bredt greb):

12/12@40kg (ups, glemte at sætte mere vægt på til andet sæt :4slap:) + 8/7@50kg

supersetted med:

Krage-laterals:

12/12/12@5kg

Partial dragon flags:

8/8/8/10@bw (kørte ikke specielt godt i dag... :confused:)

Er glad for, at det kørte, som det skulle, med trøjen i dag. :bigsmile: Box-squatten var ikke overbevisende, men til gengæld kørte rows godt. Hmm... tror, det bliver til :banana: :banana: :banana: :banana: i dag - ret hyggeligt træning, og det trækker op. :)

Hov! Glemte lige dagens lyspunkt: :w00t: Anders mener, mine hams er vokset! :D

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Lidt kropsmål... :4flex:

Højde: 171 cm

Vægt: 61.5-62.5 kg

Mål (i cm):

Talje, spændt (smalleste sted): 68 (sådan ca. - føler mig godt nok lidt bloatet i dag :confused:)

Hofte (bredeste sted): 96.5

Læg, spændt (h/v): 38/38

Lår, spændt (h/v): 59.5/59.5

Overarm, spændt (h/v): 29/29 (hmm... kan vist ikke passe - for nogle dage siden kunne jeg i hvert fald ikke få dem op på 29 cm :blink:)

Underarm, spændt (h/v): 26/25

Håndled (h/v): 15.5/15.5

Gider ikke forsøge at bøvle med at måle bryst og skulder. B)

Link to comment
Share on other sites

Overarm, spændt (h/v): 29/29 (hmm... kan vist ikke passe - for nogle dage siden kunne jeg i hvert fald ikke få dem op på 29 cm :blink:)

:w00t: er dine gunz vokset :4flex:

Super godt ;)

Noget kunne tyde på det... :unsure: De er ellers nogle genstridige sataner, og alt for små i forhold til resten af mig. :chicken:

Måler dem lige igen i morgen for en sikkerheds skyld. :)

Link to comment
Share on other sites

oki...håber på det bedste. Mine er nu også små, men de er endelig begyndt at vokse...wooohooo - der er dog stadig over 5 mm op til dig  <_<  :lol:

Til gengæld har du med garanti mere biceps, end jeg har, og du curler med tungere vægte. :4flex: Mine overarme er mest triceps (det er selvfølgelig også det, man har mest brug for som styrkeløfter, men jeg vil da stadig gerne have større og lidt mere symmetriske arme B)).

P.S. Man kan måske godt forstå, hvorfor vi bliver betragtet som træningsnørder/fanatikere af vores respektive omgangskredse. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

P.S. Man kan måske godt forstå, hvorfor vi bliver betragtet som træningsnørder/fanatikere af vores respektive omgangskredse.  :tongue:

Træningsnørder?? Det kan jeg da ikke forstå, alle vil vel gerne have et godt forhold mellem biceps og triceps :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share