Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol: gaaal en øvelse, den der donkey ting :lol: - det er nok den sjoveste øvelse jeg har set af dem alle, tænk lige at være makker på den der - man må da være total mavesur hele dagen op til træningen, ikke ligefrem det fedeste at se frem til når man står i gymmet.

bortset fra, at jeg benyttede en maskine.

tørt ;)

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

I morer jer godt, hva? :lol:

Sorry Hoosier, men altså den er da ret speciel, jeg er da glad gor jeg er kvinde hvis jeg skulle lave den der, vi kan trods alt skjule hvis vi bliver lidt småglade :lol: :lol:

Hoos har ellers svært ved at skjule det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I morer jer godt, hva? :lol:

Sorry Hoosier, men altså den er da ret speciel, jeg er da glad gor jeg er kvinde hvis jeg skulle lave den der, vi kan trods alt skjule hvis vi bliver lidt småglade :lol: :lol:

Hoos har ellers svært ved at skjule det :bigsmile:

:4whistling:

Jamen... når man nu er i godt selskab... :bblush:

Link to comment
Share on other sites

sooo funny....(intern joke)

:angelgrin:

Hmmm... hvem mon den er møntet på ;)

Schhh! :sshh: Nu skal du jo ikke afsløre alt, hvad der foregår til landsholdssamlingerne, når vi ikke træner. :santa2: :4whistling: :tongue:

:bunny: :bunny: Morgen/formiddagscardio den 21-7-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: ukendt --> til/fra SATS Parken

Tid: 25:41 og 26:33 hhv.

Var lige et smut ned for at tage lidt sol. :sun: :)

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 21-7-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower uge 6, dag 2

Tung bænk --> DE bænk: (først og fremmest pga. en tanketorsk, men også fordi, jeg kørte tung bænk i søndags ;))

Opvarmning:

15@20kg + 5@30kg + 5@35kg

Work-sets:

3/3/[email protected] (naah... for let!) + 3/3/3@40kg (stadig for let :o) + 3/3/3/3/3/[email protected] (på nogle af sættene var der ikke så meget fart på sidste rep, hvis skuldrene lige var smuttet ud)

Jeg er overbevist om, at grunden til, at bænken kørte så godt i dag, er, at jeg satte gaflerne et hul længere ned en sædvanligt - dermed formåede jeg at holde skuldrene godt inde under kroppen under udløftet, hvilket ellers har været et problem for mig. :)

Incline db flyes:

15@5kg + [email protected] + 8/8/8@10kg

Seated one-arm cable rows:

(2x)10@20kg + (2x)8/8/8@22kg (PR)

Triceps pushdown:

10@35kg + 8/8/8@37kg (PR - men den var pænt hård til sidst; har tidligere kørt vistnok op til en 3-5 reps med 40 kg)

Standing db hammercurls:

12@4kg (5 kg's vægtene var optaget) + [email protected] + 8/6@10kg + [email protected] (bedre end sidst :))

Cable face-pulls:

15@25kg + 10/10@30kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@20kg

og:

Cable front raises:

10/10/10@10kg (auch - den var godt nok hård i dag! :dead:)

Pull-down:

10@40kg + 7/7@50kg (bredt håndtag)

10/10@40kg (smalt håndtag)

Hjemvendt fra ferie - aaahh!! - det var godt! (altså ferien ;)) Bænken kørte virkelig, virkelig godt i dag!!! Jeg var meget positivt overrasket - og glad! :w00t: Fremover vil jeg køre med gaflerne i det lavere hul, tror jeg, for det fungerede som sagt rigtig godt. :D

Resten af træningen forløb som planlagt... fik dog lige sneget lidt ekstra lat-træning ind. :rolleyes:

Helt klart :banana: :banana: :banana: :banana: - af de store.

Det er i øvrigt værd at bemærke, at det for en gangs skyld lykkedes mig at holde en fornuftig kost, selvom jeg var på ferie hjemme hos mine forældre. :bigsmile: Er ret sikker på, det skyldes en meget givtig samtale, jeg havde i Aalborg. ;)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Fillimus>> Thx. ;)

Cardio engang-da-jeg-langt-om-længe-fik-mig-snøvlet-ud-af-sengen den 22-7-04: :yawn:

Distance: 5.68 km

Tid: 49:13

Hastighed: 6.92 km/t (jaja, det går da fremad :))

Kunne bare blive ved og ved og ved... :bunny: :bunny: :bunny::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio den 22-7-04: :bunny:

POWERWALK

Distance: 3.35 km

Tid: 29:53

Hastighed: 6.73 km/t

Føltes ikke som om, det gik specielt stærkt, men så ringe var tempoet da heller ikke. :)

Derudover: Lidt vaden rundt pga. div. ærinder - est. ca. 45 min. :walking: Fandt mit feriekort, sidst jeg ryddede op, så de penge skulle lige inkasseres. :greedy:

Link to comment
Share on other sites

Det er vist ved at være tid til ham her igen. ;) Haps, siger jeg bare! :drool: :4mewantfood:

hvis det er idealet,

så kender jeg da mindst een som må skuffe dig gevaldigt....

Hmm... kender nu ingen, der skuffer mig. :) Men jeg kender én, som næsten synes for god til at være sand. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm... kender nu ingen, der skuffer mig. :) Men jeg kender én, som næsten synes for god til at være sand. ;)

Godt mæ sukker.... :lol:

biiiip biiiiiip biiiiip.... hva' så Hippo, kan du høre DAN-sukker lastbilen der bakker ind i indkørslen.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... kender nu ingen, der skuffer mig. :)  Men jeg kender én, som næsten synes for god til at være sand. ;)

Godt mæ sukker.... :lol:

biiiip biiiiiip biiiiip.... hva' så Hippo, kan du høre DAN-sukker lastbilen der bakker ind i indkørslen.. :tongue:

:lol: :lol: :lol:

selv Big J kan ikke være med på det niveau der.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... kender nu ingen, der skuffer mig. :)  Men jeg kender én, som næsten synes for god til at være sand. ;)

Godt mæ sukker.... :lol:

biiiip biiiiiip biiiiip.... hva' så Hippo, kan du høre DAN-sukker lastbilen der bakker ind i indkørslen.. :tongue:

:lol: :lol: :lol:

selv Big J kan ikke være med på det niveau der.... :lol:

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 23-7-04: :bounce:

POWERWALK :walking:

Distance: 3.32 km

Tid: 28:37

Hastighed: 6.96 km/t :w00t:

Damn, hvor var det lummert her til morgen. :dead: Føltes ikke som om, det gik specielt stærkt, så jeg droppede alle planer om at gå 10 minutter længere. :chicken: Men faktisk var der jo god fart på - tror endda næsten, det er hastigheds-PR. :blink:

Næste mål må være at komme op på 7 km/t... for siden hen at nærme mig Angel-tempo. :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 23-7-04: :afro:

AnyPower uge 6, dag 3

Tung dødløft --> semi-sumo: (for at blive bedre til at bruge benene i alm. dødløft)

5@50kg + 3@55kg + 3@60kg (lettere end sidst) + 1@65kg (tung :blink:) + 3/3/3@60kg (alle sæt meget lette :unsure:)

Box-squat:

8/8@20kg + 5@30kg + 2/2/2@40kg + 7sæt@[email protected] (PR? tja... på 20 og 30 kg føltes det rigtig godt, på 40 kg føltes det nogenlunde, som det plejer, men på 42.5 kg kunne jeg ikke rigtig få det til at spille - dog var det ikke tungt)

Goodmornings:

10@30kg + 5@40kg + 8/8/8/8@45kg (meget let, men til gengæld bar teknikken tydeligt præg af, at jeg ikke har kørt øvelsen regelmæssigt... og så blev jeg desuden mindet om, at jeg nok bør se at få inkorporeret nogle strækøvelser for haserne et eller andet sted :rolleyes:)

supersetted med:

Db shrugs:

8/8/8/8@16kg (fik vinklet hænderne sådan, at jeg følte, den gik fint i trapz og lidt i bagskulder, uden at jeg brugte halsmusklerne for meget :))

Cable crunch:

15@20kg + 12@30kg + 8/8/8@32kg

supersetted med:

Standing calf raise:

12/10/10/10@110kg (sad godt i dag :bigsmile:)

og:

Hyperextensions:

8/8/8/8@21kg (PR)

Da jeg nåede til de sidste tre øvelser, var der ikke meget energi tilbage. Ellers gik træningen nogenlunde, så 3x :banana: af de små.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share