Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Ingen morgen-powerwalk i dag, da jeg skal i TSK om ikke så længe. :)

Ville såmen bare komme med en lille diæt-update... Siden tirsdag har jeg ikke rigtig gidet diæte. :4whistling: Så jeg har spist mere eller mindre, hvad jeg havde lyst til. Har da sikkert været i overskud (og så kan man jo have love at håbe, at noget af det overskud er røget i gunz'ene :4flex:), men tror faktisk ikke, det var været voldsomt endda, da jeg trods alt hverken har spist slik eller is. :o Anyways... tager også en slappe-dag mht. kosten i dag og starter op igen i morgen med fornyet motivation. :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Diæt eller ikke diæt :poking:

;) Tag en beslutning du!!!

Det er ikke optimalt at hoppe frem og tilbage hele tiden - det hæmmer dannelsen af de enzymer som du skal bruge i omsætningen af fedt

Det må du da kun huske fra biokemien - at det tager tid at inducere mængden af enzymer, da der først skal ske en yderlig transkription af DNA. Så når du sådan på ugebasis hopper frem og tilbage mellem overskud og underskud, så kommer de krop aldrig rigtig igang med at forbrænde fedt optimalt!! <_<

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Diæt eller ikke diæt :poking:

;) Tag en beslutning du!!!

Det er ikke optimalt at hoppe frem og tilbage hele tiden - det hæmmer dannelsen af de enzymer som du skal bruge i omsætningen af fedt

Ved det godt. :smashtard:

Det må du da kun huske fra biokemien - at det tager tid at inducere mængden af enzymer, da der først skal ske en yderlig transkription af DNA. Så når du sådan på ugebasis hopper frem og tilbage mellem overskud og underskud, så kommer de krop aldrig rigtig igang med at forbrænde fedt optimalt!!  <_<

Fulgte vist ikke godt nok med i biokemi... :bblush: Ville sikkert ikke være nogen skade til at læse noget af stoffet op igen. :graduate:

Træning i TSK den 24-7-04: :bounce:

AnyPower uge 6, dag 4

DE bænk:

Opvarmning:

15@20kg + 5@30kg + 5@35kg

Work-sets:

12-14sæt@3reps@40kg (tabte tællingen, da jeg vistnok kørte en del kæbe :4whistling:)

Incline db flyes:

15@5kg + [email protected] + 8/8/12@10kg (laaaang (kæbe-)pause mellem de sidste to sæt, derfor de ekstra reps :rolleyes:)

MASS-one-arm cable rows:

(2x)15@20kg + (2x)10@25kg + (2x)8/8/10/10@30kg (en øvelse, som MASS fortalte mig om, sidst jeg trænede i OBBC: som alm. seated one-arm cable rows, bortset fra, at man sidder på en bænk, så man kommer til at trække lidt opad - den sad super godt! :bigsmile:)

Triceps pushdown:

10@35kg + 8/8/8/8@38kg (PR)

Standing db hammercurls:

12@5kg + [email protected] + 8/8@10kg + [email protected]

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/20/20@bw (for lige at løsne ryggen lidt op - der var åbenbart et eller andet, der lige havde sat sig lidt fast :unsure:)

Cable face-pulls:

15@25kg + 12/12@30kg

supersetted med:

Cable upright rows:

15/15/15@20kg

og:

Cable front raises:

12/10/10@10kg

Pull-downs:

10/10/10@40kg (smalt håndtag)

Ganske hyggelig træning med en del kæbe med Pinocchio og Zoa. :bigsmile: Intensiteten var ikke videre høj, men til gengæld var der udmærket power hele vejen igennem. :devil:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: - meget kan man sige om den danske sommer, men jeg har da i hvert fald fået luftet mit regntøj en del :D

Link to comment
Share on other sites

MASS-one-arm cable rows:

(2x)15@20kg + (2x)10@25kg + (2x)8/8/10/10@30kg (en øvelse, som MASS fortalte mig om, sidst jeg trænede i OBBC: som alm. seated one-arm cable rows, bortset fra, at man sidder på en bænk, så man kommer til at trække lidt opad - den sad super godt! :bigsmile:)

:a-okhand: ;)

Link to comment
Share on other sites

MASS-one-arm cable rows:

(2x)15@20kg + (2x)10@25kg + (2x)8/8/10/10@30kg (en øvelse, som MASS fortalte mig om, sidst jeg trænede i OBBC: som alm. seated one-arm cable rows, bortset fra, at man sidder på en bænk, så man kommer til at trække lidt opad - den sad super godt! :bigsmile:)

:a-okhand: ;)

Jep - den er leeeee'. :devil:

Morgencardio den 25-7-04: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: til/fra SATS Parken

Tid: 26:07 og 27:19 hhv.

Ja, så var jeg lige nede at få lidt sol igenigen. :sun:

Var i øvrigt lige på vægten i morges... 62.2 kg (62.1 kg i tirsdags), så den lidt underligt kost-uge ser ikke ud at have gjort nogen sønderlig skade. :unsure:

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Var i øvrigt lige på vægten i morges... 62.2 kg (62.1 kg i tirsdags), så den lidt underligt kost-uge ser ikke ud at have gjort nogen sønderlig skade. :unsure:

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

Du er ikke ved at blive feeee' vel??!! :blink:

;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Var i øvrigt lige på vægten i morges... 62.2 kg (62.1 kg i tirsdags), så den lidt underligt kost-uge ser ikke ud at have gjort nogen sønderlig skade.  :unsure:

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

Du er ikke ved at blive feeee' vel??!! :blink:

;) ;) ;)

Det håber jeg da ikke. :blink:

Og synes faktisk, at mine abs så bedre ud i dag, end de plejer. :D :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Var i øvrigt lige på vægten i morges... 62.2 kg (62.1 kg i tirsdags), så den lidt underligt kost-uge ser ikke ud at have gjort nogen sønderlig skade.  :unsure:

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

Du er ikke ved at blive feeee' vel??!! :blink:

;) ;) ;)

Det håber jeg da ikke. :blink:

Og synes faktisk, at mine abs så bedre ud i dag, end de plejer. :D :unsure:

Dig og dine ABS!!!

Det ene øjeblik OK det næste øjeblik... pffffffffffffffff :tongue:

Hvad blev det til med diæt - PÅ eller AF :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev det til med diæt - PÅ eller AF  :)

- i hvert fald indtil jeg rejser, så vil jeg tage beslutningen op til revision til den tid. :)

Hermed noteret... så vil vi heller ikke se flere maveplaskere før du rejser :D

.... ellers så....

... ja så....

...så....

ØHHHH - så skylder du mig en stor omgang paradis is!!! HEHE :evillaughter:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvad blev det til med diæt - PÅ eller AF  :)

- i hvert fald indtil jeg rejser, så vil jeg tage beslutningen op til revision til den tid. :)

Hermed noteret... så vil vi heller ikke se flere maveplaskere før du rejser :D

.... ellers så....

... ja så....

...så....

ØHHHH - så skylder du mig en stor omgang paradis is!!! HEHE :evillaughter:

Deal. B)

(Hjæææææælp!!! :blink: :blink: :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev det til med diæt - PÅ eller AF  :)

- i hvert fald indtil jeg rejser, så vil jeg tage beslutningen op til revision til den tid. :)

Hermed noteret... så vil vi heller ikke se flere maveplaskere før du rejser :D

.... ellers så....

... ja så....

...så....

ØHHHH - så skylder du mig en stor omgang paradis is!!! HEHE :evillaughter:

Deal. B)

(Hjæææææælp!!! :blink: :blink: :blink:)

UHHHHHH ... det kan gå hen og blive rigtigt, rigtigt dyrt for dig!!!!

Jeg kan nemlig spise MEGET is :w00t:

Så du må heller holde den diæt!!!! ;)

p.s. Jeg kan jo altid tjekke op med TSK holdet og du faktisk har holdt den :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

og

Deal.

Betyder det så at du slet ikke vil have din præmie ;)

Så må jeg vel spise det selv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Desuden måler jeg nu med lidt god vilje min venstre overarm til 30 cm (:w00t:) og den højre til 29.5 cm (:blink:). :D Og læggene har nu passeret de 38 cm. :devil:

og

Deal.
Betyder det så at du slet ikke vil have din præmie ;)

Så må jeg vel spise det selv :bigsmile:

Hmm... det kommer nok an på, hvad min kostgurus holdning til sorbetis er?! Der er jo så godt som ingen kalorier i... :unsure:

Jeg har forresten ikke fået ParadIS siden uge 23!! :blink: :blink: :blink:

Anyways, hvad end der sker, har jeg bestemt ikke noget imod at stopfodre Englen med ParadIS, når hun skal fedes lidt op ovenpå Body Fitness og December Cup. ;)

Aftencardio den 25-7-04: :bounce:

POWERWALK

Distance: 5.68 km

Tid: 49:35

Hastighed: 6.87 km/t :)

Har hele dagen haft heeelt vild lyst til at brænde :devil: - men jeg skal jo træne i morgen, så måtte nøjes med en powerwalk. Havde smidt noget af det fede brænde-musik, som Spock har været så sød at fixe til mig, :D over på min mp3 (har fået den til at virke igen! :w00t:), og så gik jeg ellers dér og fantaserede om dødløft - hvor sygt er det?!? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... det kommer nok an på, hvad min kostgurus holdning til sorbetis er?! Der er jo så godt som ingen kalorier i...
Du siger bare til :)
og så gik jeg ellers dér og fantaserede om dødløft - hvor sygt er det?!?

Lyder da helt normalt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du ser sgu "værre" end jeg gør efter en gang paintball  ;)

Tak - tror jeg nok. :unsure::tongue:

Forsøgte også at tage et ab-shot... :tongue: men er altså ikke særlig god til hverken at posere eller at tage billeder af mig selv. :blink:

Det her blev vist det bedste af dem: ("krigssårene" fra den 16. kan stadig anes :blink:)

P.S. Aaarrrhhhgg!!! Jeg har jo ingen talje! :cry:

post-12-1090786917.jpg

Link to comment
Share on other sites

og så gik jeg ellers dér og fantaserede om dødløft - hvor sygt er det?!? :blink:

Det er da helt normalt ;) Dødløft er absolut den mest vanedannende øvelse der findes. Jeg tror alle kender det, at man sidder med fødderne oppe og læser en god bog og så tænker "nu ville det være rart med et lille dødløft" :lol:

Det værste er at det ikke er løgn :lol:

Måske skulle man starte Anonyme Dødløftere.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share