Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Måske skulle man starte Anonyme Dødløftere.

:lol:

Snoopy>> Ja, jeg får vist let blå mærker. :blink:

Tulle>> Tak. :( :tongue:

Til gengæld er det tydeligt at du er blevet fin og gylden :bigsmile:

Til ære for Anders. :4winkkiss:

--------

Morgencardio den 26-7-04: :firebounce:

POWERWALK :sun:

Distance: 4.50 km

Tid: 38:16

Hastighed: 7.06 km/t :w00t:PR :devil:

Tror, konklusionen må være, at løftemusik også er godt at powerwalke til. :kickass:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til ære for Anders. :4winkkiss:

Jeg ønsker dig jo kun det bedste min væææn… :)

:D

…og  gylden er betydeligt bedre end gennemsigtig!  :tongue:
:lol:
For slet ikke at nævne hvor meget dine abs er blevet fremhævet at lidt kulør!  :w00t:
:bblush:

Træning i TSK den 26-7-04: :4flex: :firebounce:

AnyPower uge 7, dag 1*

(*Da mit højre ben føltes lidt underligt tidligere i dag, har jeg valgt at bytte om på dagene, så jeg tog dag 2 i dag, og tager dag 1 onsdag, dag 4 fredag og dag 3 lørdag. :D)

Tung bænk:

Opvarmning:

15@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3@40kg

Work-sets: (til board)

3@50kg (meget let!) + 3@55kg + 2@60kg (tangering af PR uden trøje) + 2@65kg ("PR") + 1@70kg ("PR") (på sættene med 65 og 70 kg havde Morten lige en finger på i bunden, hvor det er tungt for mig - kan ikke finde ud af at holde spændet i armene :4ranting: - ellers var de meget lette at presse op! :D)

Incline db press:

8/8/8/8@16kg (havde mindre bøvl med at få håndvægtene op, end jeg plejer - pga. endnu et tip fra MASS ;))

MASS-one-arm cable row:

(2x)10@30kg + (2x)8/8/8@35kg + (2x)15@25kg (back-off) (jepjep - sidder stadig godt :D)

Triceps pushdown:

8@35kg + 6/6/6/5@40kg (rep PR)

Standing db hammercurls:

12@5kg + [email protected] + 7/7@10kg + [email protected]

Pull-down:

10@40kg + 8/8/8@50kg (bredt håndtag)

Cable face-pulls:

15@25kg + 12/12@30kg

supersetted med:

Cable upright row:

15@20kg + 12/12@25kg (PR)

og:

Cable front raises:

15/12/12@10kg (auch!! :dead:)

Incline seated db curls:

10@5kg + 7/[email protected] (første gang, jeg kører denne øvelse - den føltes umiddelbart ret god :4flex:)

Incline db flyes:

15@5kg (med laaaaangt stræk i bunden - nice B))

Ganske god træning igen i dag. En del kæbe - især med Anyone, som jeg jo ikke har set lææææænge. :tongue:

Endnu engang 3x :banana: af de store.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Edit: Tastefejl

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

krogh og Snoopy>> Tak skal I have. ;) Nu var det desværre kun en PR i gåseøjne, da Morten jo lige havde fingrene på i bunden. Men som sagt var den virkelig let i toppen, så når jeg får lært at spænde ordentligt i armene (minibands-minibands-minibands), skal jeg nok kunne presse den helt selv. :devil::tongue:

Morgencardio den 27-7-04: :firebounce:

POWERWALK :walking:

Distance: 5.68 km

Tid: 47:36

Hastighed: 7.16 km/t (PR :devil:)

Fandt en virkelig god rytme, og så gik det ellers bare derudaf. :bunny:

Begge mine ben føles også normale igen, så der skulle ikke være noget til hinder for, at jeg kan squatte i morgen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 28-7-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Distance: 5.68 km

Tid: 47:54

Hastighed: 7.11 km/t

Gns.puls: 108 bpm (obs. max 120 bpm :heartpump:)

Det tog mig vel et kvarters tid at komme ind i en ordentlig rytme, men derefter gik det fint. :D

Fik endelig husket pulsuret, så jeg kunne få en ide om, hvor jeg ligger på mine powerwalks. Synes ikke, min gennemsnitspuls er specielt høj... :unsure: Men det er den selvfølgelig heller ikke, når jeg løber (som regel 140-150 bpm), og både min max- og hvilepuls er forholdsvis lav, så måske, det er okay? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten var forresten 61.7 kg. :)

Og lad mig benytte lejligheden til at bringe dette stemningsbillede fra TSK taget for knap en måned siden, da jeg havde lokket mine ferierende forældre med til træning. :evillaughter: :devil:

(Edit: Beklager den halvdårlige kvalitet.)

post-12-1091017412.jpg

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Klaus og Jan>> Jep, det er blevet rigtig lækkert, synes jeg. :bigsmile: Bortset fra, at omklædningsrummene ikke er færdige endnu - men det har selvfølgelig også sin charme... :rolleyes:

Træning i TSK den 28-7-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower uge 7, dag 2

Tung squat --> teknik/volumen squat: (da squatten bare ikke kørte i dag <_<)

8/8/8@20kg (hoftebøjerne havde brug for en del opvarmning i dag - de gav lidt lyd fra sig, men det føltes heldigvis ikke på samme måde, som dengang jeg havde deciderede smerter :)) + 5@30kg + 5/5/5/5/5@40kg (de sidste to sæt var de bedste :))

DE dødløft:

10@50kg (dobbelt overhåndsgreb - bare for sjov) + 1@60kg (super fart) + 1@65kg (stadig super fart) + 12singles@70kg (udmærket fart - dødløften kørte i det hele taget virkelig godt i dag :devil: - forsøgte i øvrigt at rulle stangen lidt inden start, og det, synes jeg også, fungerede rigtig godt :bigsmile:)

Step-ups:

8/8/8/8@(2x)16kg (lidt af en hadeøvelse, men den skulle jo angiveligt være god til genoptræning af hoftebøjerne, og min balance tager bestemt heller ikke skade af den, sååå... :rolleyes:)

Db shrugs:

8/8/8/[email protected] (PR - men egentlig let nok, hvilket sidste sæt også indikerer :))

Cable crunch:

15@20kg + 12@30kg + 8/8/6@34kg (PR)

supersetted med:

Standing calf raise:

9/8/8/8@120kg

og:

Hyperextensions:

10/8@21kg + 8/[email protected] (PR)

Bortset fra den latterlige squat, kørte det hele godt i dag. Især dødløften. :wub:

Kæbemæssigt også en god træning, :tongue: med en del MOL'ere i huset - Zoa, anyone, MaxP og Pinocchio.

:banana: :banana: :banana: :banana: da jeg let og elefant ser igennem fingre med den halvdårlige squat.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

P.S. Jeg stemmer for, at Jes træner i dragt hver gang fremover. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

P.S. Jeg stemmer for, at Jes træner i dragt hver gang fremover. :rolleyes:

Den mand har nogen syyyygt massive lår!!! :blink::w00t:

Ja, det må man sige! :blink:

Angel - you should've been there! :w00t:

Morgencardio den 29-7-04: :bunny:

POWERWALK

Distance: til/fra SATS Parken

Tid: 25:05 og 25:27 hhv.

Hastighed: ukendt

Gns.puls: 113 bpm på udturen, ej målt på hjemturen :)

Forsøgte med lidt kraftigere armsving i dag, og det fik da også gennemsnitspulsen op med 5 bpm i forhold til i går; og hastigheden på udturen, er PR på den rute. :) Men synes nu stadig, der er lang vej op til 125 bpm... :unsure: men det skal nok komme. :devil:

Link to comment
Share on other sites

- øhh - gik du bare til Parken og så hjem igen? Trænede du ikk?

Nå ja, jeg tog sol - det var det, jeg skulle. :D Ville også have taget et bad dér, men man måtte ikke bade mellem 8 og 12 pga. håndværkere. :angry: (Det er jo bare så meget mere bekvemmeligt at benytte deres bade fremfor at bade derhjemme, hvor man også skal tørre af etc. :rolleyes:)

Det blev ikke til træning denne gang, da jeg har en cykelaftale senere i dag. :bike: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så det vil sige at du går 20 minutter til PArken, tager sol, bad og går så hjem igen  :unsure:

Hvis ikke, jeg skal træne deroppe, så ja. :D Synes, 2x ca. 25 min passer meget godt som morgencardio. :) (Spiser lidt, når jeg er kommet derud, og så igen, når jeg kommer hjem. :4eat:)

Eftermiddagscardio den 29-7-04: :bunny:

CYKELTUR

Distance: ca. 46.5 km :bike:

Cyklede til Dragør og lidt rundt på Amager sammen med Arne - det var hyggeligt. :)

På vejen hjem gjorde vi et lille stop ved TSK, hvor det blev til:

Standing db shoulder press:

5@10kg + [email protected] (og så skulle Arne selvfølgelig tage 8 reps, bare fordi... <_< :tongue:)

Edit: Udenfor MUBSVET. :)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Standing db shoulder press:

5@10kg + [email protected] (og så skulle Arne selvfølgelig tage 8 reps, bare fordi... <_<  :tongue:)

Ren pædagogak - du har jo erklæret at en af dine træningsmål var at blive stærkere end mig - det er du jo blevet på nogle områder (dem jeg ikke træner) så det var kun for at anspore dig til yderligere indsats - det havde selvfølgelig intet at gøre med egopleje!

Tak for en hyggelig eftermiddag!

Link to comment
Share on other sites

Så det vil sige at du går 20 minutter til PArken, tager sol, bad og går så hjem igen  :unsure:

Hvis ikke, jeg skal træne deroppe, så ja. :D Synes, 2x ca. 25 min passer meget godt som morgencardio. :) (Spiser lidt, når jeg er kommet derud, og så igen, når jeg kommer hjem. :4eat:)

Hvis du gør det for vægttab så er det laaaaaaangt fra optimalt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så det vil sige at du går 20 minutter til PArken, tager sol, bad og går så hjem igen  :unsure:

Hvis ikke, jeg skal træne deroppe, så ja. :D Synes, 2x ca. 25 min passer meget godt som morgencardio. :) (Spiser lidt, når jeg er kommet derud, og så igen, når jeg kommer hjem. :4eat:)

Hvis du gør det for vægttab så er det laaaaaaangt fra optimalt :blink:

Det må du meget gerne uddybe. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share