Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Kanon HOOS  :w00t:

Så mangler du kun 80 kg for at nå dit overordnet mål ;)

Hehe - thx. ;) De 200 kg, regner jeg dog med, bliver i dragt, og der er min all-time PR 130 kg (fra begyndelsen af marts, mener jeg). Dette skulle dog gerne blive bedre, når jeg kommer i en ordentlig dragt. :devil:

JesperT>> Ellers havde det ikke været et rigtigt maxforsøg. ;) :devil:

sild>> Mange tak! :w00t: Tror, at det der med, at man får lov til at stå med så mange kg i hænderne, er noget af det, jeg elsker ved øvelsen. :wub::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nasty DL der blev trukket der :devil:  :devil: Onkel Grafrakka ville være grøn af misundelse over din triumfbue og kamphylet ville have sendt ham i dækning ;) :respekt:

:evillaughter:

:lol: :lol: :lol:

Morgencardio den 1-8-04: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: ukendt - men vel omkring 4.5 km :unsure:

Tid: 38:42

Lækkert vejr at gå i igen i dag. :w00t::sun: Men foretrækker nu at gå i mine "powerwalksko" fremfor de sko, jeg havde på i dag - men ellers var det en rigtig god tur - pulsen manglede dog nok liiiige det sidste (havde heller ikke mit pulsur ved hånden). :rolleyes::unsure::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Fik desværre ikke set de 120kg :weeping:, men de 115kg havde en smuk, smuk udførsel! Tankerne farede straks til Paris og bagefter til en THICK erector da det er kroppens eneste forsvar! :devil::w00t:

Dobbelt kropsvægt RAW er nasty, tripple kropsvægt i udstyr venter! B)

Link to comment
Share on other sites

anyone>> Tripel kropsvægt - yeah!! :devil:

Moos>> Næ... sorry... det fik jeg vist slet ikke fortalt. Det druknede nok lidt i alle de flotte løft, som drengene fyrede af i går. :w00t::devil:

Krea>> Var vist også færdig med at dødløfte, da du og MASS dukkede op. :)

Arne>> :evillaughter:

Alle>> Mange tak skal I have! :D Er glad for den PR. :w00t:

Aftencardio den 1-8-04: :bunny:

POWERWALK :walking:

Distance: 5.68 km

Tid: 44:55

Hastighed: 7.59 km/t (PR)

Gns.puls: 117 bpm (ca... der var nogle udfald <_< - obs. max :heartpump: 131 bpm (PR))

Prøvede at gå i mine løbesko her til aften (mine normale powerwalksko er mine gamle løbesko). Synes, det føltes bedre, så sådan bliver det nok også fremover - det er jo ikke fordi, de bliver brugt så forfærdeligt meget til løbetræning for tiden. :rolleyes:

Igen i dag skulle jeg ca. halvvejs ind i turen, før pulsen begyndte at ligne noget. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Moos>> Næ... sorry... det fik jeg vist slet ikke fortalt. Det druknede nok lidt i alle de flotte løft, som drengene fyrede af i går. :w00t::devil:

Det ændrer da ikke på dine løft... ;) Trods alt er det da lige så fair, at du sidder og praler lidt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

DAMN, du går hurtigt  :bigsmile:

Ikke hurtigt nok iflg. Englen. ;) Skulle gerne op på et pulsgennemsnit omkring 125 bpm. :heartpump: Normalt betegnes det vist også først powerwalk, når hastigheden ligger på 8-9 km/t, men selvom jeg arbejder hårdt for sagen, går der nok et stykke tid, før jeg når helt derop. :blink:

Moos>> Nej, det er da rigtigt nok - er da også glad for mit løft - meeeen elastik-PR's er nu federe. :devil:

Zoa>> Hehe. B) Og tak. :D

Link to comment
Share on other sites

DAMN, du går hurtigt  :bigsmile:

Ikke hurtigt nok iflg. Englen. ;) Skulle gerne op på et pulsgennemsnit omkring 125 bpm. :heartpump: Normalt betegnes det vist også først powerwalk, når hastigheden ligger på 8-9 km/t, men selvom jeg arbejder hårdt for sagen, går der nok et stykke tid, før jeg når helt derop. :blink:

Hehe, nej angel er da også en raket. Skimmede lige et par sider tilbage i hendes log og fandt at hun havde målt hastigheden til 8,5 km/t :dropjaw:

Pulsen har jeg dog styr på - den ryger hurtigt deropaf :lol:

Link to comment
Share on other sites

DAMN, du går hurtigt  :bigsmile:

Ikke hurtigt nok iflg. Englen. ;) Skulle gerne op på et pulsgennemsnit omkring 125 bpm. :heartpump: Normalt betegnes det vist også først powerwalk, når hastigheden ligger på 8-9 km/t, men selvom jeg arbejder hårdt for sagen, går der nok et stykke tid, før jeg når helt derop. :blink:

Hehe, nej angel er da også en raket. Skimmede lige et par sider tilbage i hendes log og fandt at hun havde målt hastigheden til 8,5 km/t :dropjaw:

Pulsen har jeg dog styr på - den ryger hurtigt deropaf :lol:

I dag 9.2 på sidste strækning ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skuffet Hoos  :weeping:

Ikke et eneste billede af MOL's egen springfætter.

Jeg ville endda have lavet en suveræn dobbelt tricep with-a-style-pose. Men sådan er det jo, når man ikke går i spandex  <_<  B)

Undskyld. :bblush: Hvis det er nogen trøst, så missede jeg vist også Maskiiiiiinen, og der er heller ingen pics af hverken Angel eller mig selv. :4slap:

Morgencardio den 2-8-04: :walking:

POWERWALK

Distance: 5.90 km

Tid: 48:39

Hastighed: 7.28 km/t

Gns.puls: 118 bpm (obs. max :heartpump: 126 bpm)

Dagens tur var bestemt ikke en af de bedste, jeg har været ude på. <_< Det meste af tiden gik jeg bare og tænkte på at komme hjem til min morgenmad. :4mewantfood: :chicken: Og desuden har jeg fået mine første power-vabler. :thumb_down:

Hastigheden var heller ikke så høj her til morgen, men jeg går ud fra, det skyldes, at jeg i dag gik på grusunderlag (normalt går jeg på asfalt), idet gennemsnitspulsen var ca. det samme som de sidste par gange. :)

Morgenvægt: 61.1 kg :blink::blink::unsure::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 2-8-04: :dead:

AnyPower uge 8, dag 1

Squat:

8@20kg + 8@30kg + 5@40kg (her fik jeg en kommentar fra Zoa og anyone om, at det var det pæneste squat, de nogensinde havde set mig lave :angelgrin:) + 5/5/5/5/5@45kg (volumen PR?)

DE dødløft:

8@55kg (dobbelt overhåndsgreb) + 12singles@60kg (gik ikke så højt op i vægt i singlerne i dag, da jeg jo maxede i lørdags - tilgengæld var der meget kort pause mellem hver)

Droppede et sæt i alle hjælpeøvelserne pga. lørdagens afbrænding:

Step-ups:

(2x)8/8/8@(2x)16kg

kørt skiftevis med:

Db shrugs:

8/8/[email protected]

Cable crunches:

15@20kg + 12/12/12@30kg

supersetted med:

Standing calf raise:

9/8/8@120kg

Hyperextensions:

15@bw + 8/8/8@21kg

Et hængeparti fra i lørdags:

Triceps pushdown:

8@35kg + 6/4@40kg (måtte desværre stoppe ved fjerde rep, da det gjorde lidt ondt i venstre albue, :( men der er heldigvis slet ikke noget at mærke her bagefter :bigsmile:) + 10@30kg (back-off - fint nok med albuen :))

Cable face-pulls:

15/15@30kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12@20kg

og:

Cable front raises:

15/15@10kg

Alt for varmt til at træne i dag. :dead: Men squatten kørte overraskende godt! :D Så :banana: :banana: :banana: kan det godt blive til alligevel. :)

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling :bike: (fandt efter min cykeltur med Arne i torsdags ud af, at der faktisk er 1 km længere ud til TSK, end jeg hidtil har regnet med)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share