Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Chins - overhåndsgreb i håndtag:

6/6/5/6/5@bw i løbet af eftermiddagen (under et af sættene kom jeg til at sparke til Johnny Wahlquist :blush: :4whistling:)

<{POST_SNAPBACK}>

Sparke til powerliftingikonet himself? Han lagde dig forhåbenligt hen over sine knæ og gav dig smæk i marcipanmåsen. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg hang jo og chin'ede, så han kunne vel ikke nå mig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chins - overhåndsgreb i håndtag:

6/6/5/6/5@bw i løbet af eftermiddagen (under et af sættene kom jeg til at sparke til Johnny Wahlquist :blush: :4whistling:)

<{POST_SNAPBACK}>

Sparke til powerliftingikonet himself? Han lagde dig forhåbenligt hen over sine knæ og gav dig smæk i marcipanmåsen. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg hang jo og chin'ede, så han kunne vel ikke nå mig. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du burde skamme dig! Slemme tøs! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke....

Tak for igår.... Det rigtig hyggeligt at se dig igår, synd at Charlotte ikke også kunne være der :raisebrow:

Det er squ lidt skønt at høre at du følte dig lidt presset af mig igår :devil:

Edited by mona
Link to comment
Share on other sites

ubehagelig PR, godt løftet  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cool: Er også rigtig, rigtig glad for min stævne-PR og min sølvmedalje. Men fuck, hvor var min teknik bare ringe i går. :wacko: Rent styrkemæssigt følte jeg, der var til noget mere, men teknikmæssigt... :unsure:

Tillykke med sølvmedaljen :firebounce: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker. :cooldance:

Stærkt løftet  :devil:

Nåede desværre ikke at hilse på dig, må ske en anden god gang  :smile:

mvh Jenz

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, vi ses jo nok til andre stævner fremover. :pumpin:

Hej Smukke....

Tak for igår.... Det rigtig hyggeligt at se dig igår, synd at Charlotte ikke også kunne være der :raisebrow:

Det er squ lidt skønt at høre at du følte dig lidt presset af mig igår :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var et fedt stævne! :w00t: Hyggeligt at få sludret lidt igen. :blahblah:

Og klart jeg følte mig presset!! Skulle jo klare mit sidste løft for at slå dig. :devil:

Jeg vil også lige benytte lejligheden til at ønske tillykke med din sølvmedalje! Det er godtnok stærkt bænket! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile:

SÅDAN, Hoos :4thumbup:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Niske. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Din trikot sidder iøvrigt ganske godt på dig. Den fremhæver tydeligt din bagdel.  :blush:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke Hoos skal bekymre sig om for lidt fous på popoen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Din trikot sidder iøvrigt ganske godt på dig. Den fremhæver tydeligt din bagdel.  :blush:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke Hoos skal bekymre sig om for lidt fous på popoen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun skal da have lidt mere tyngde på den, så den bliver i bænken. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak, Poul. :wink:

Numse-tippet er hermed noteret. :bottom::tongue4:

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med PR'en og medaljen. :bigsmile:

Din trikot sidder iøvrigt ganske godt på dig. Den fremhæver tydeligt din bagdel. :blush::blush::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Henning. :blush:

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Din trikot sidder iøvrigt ganske godt på dig. Den fremhæver tydeligt din bagdel.  :blush:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke Hoos skal bekymre sig om for lidt fous på popoen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:innocent:

Godt løftet!!

God røv, Og godt selskab  :wink:

ps: Godt numse-tip: et bens-squats med fremadlænet overkrop = glut max og medius DOMS garanti.

<{POST_SNAPBACK}>

Din trikot sidder iøvrigt ganske godt på dig. Den fremhæver tydeligt din bagdel.  :blush:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke Hoos skal bekymre sig om for lidt fous på popoen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun skal da have lidt mere tyngde på den, så den bliver i bænken. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ja. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 28-2-05: :firebounce: :firebounce:

Squat:

10@20kg + 8@35kg + 5@45kg + 2/2@55kg

Dragt + knæbind + bælte:

3@85kg (ikke nede) + 2@95kg (heller ikke nede, men lette nok) + 2@105kg (2'eren var til parallel - stadig let) + 2xstunt@115kg (var eller overbevist om, at jeg sagtens kunne tage 115 kg i dag, så lette som de 105 kg var - men valgte så lige at opfylde min kvote af stunts i stedet :tongue:)

Walkout:

1@135kg + 1@140kg (PR - føltes lidt tungt, men fik spændt bedre op end ved de 135 kg :smile:)

Sumodødløft:

Halv dragt + bælte:

3singles@80kg + ca.12singles@85kg

One-legged legpress:

(2x)12/12/12/12@50kg (sad godt omme bawi :bottom::innocent: - svarer vel meget godt til Pouls forslag om ét-benssquat, bare i maskine :smile:)

Hyperextension:

15@bw + 15/15/15@10kg

supersetted med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw

og:

Standing calf raise på platform:

12/12/12/[email protected]

Morten lagde knæbind i dag, og de var også ganske gode, må jeg sige. :4thumbup:

Ved ikke helt, hvad der gik galt på de 115 kg. :unsure: På første stunt kom jeg for langt frem med knæene, så jeg røg forover i bunden. Prøvede igen med det samme, men jeg tror, at knæbindene måske havde rykket sig lidt nedad ved stunt nr. ét, :raisebrow: for det føltes ikke rigtig som om, der var noget "pow" i bunden, da jeg satte mig tilbage, som jeg havde fået besked på - og blev siddende. :tongue: Oh well, er sikker på, at styrken var til de 115, så lette som 105 kg føltes. :smile:

Zhe Coach var desværre ikke tilstede i dag pga. sygdom. :unhappy: :1112:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 38 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Morgencardio den 1-3-05: :bunny:

"POWERWALK" :walking:

Tid: ca. 40 min

På størstedelen af turen var det lidt for glat pga. sne, :mad: til at det var muligt at gå ordentligt til. Men er heller ikke helt på toppen i dag (ondt i halsen, snottet, småøm i kroppen, har sovet elendigt - ynkynkynk :chicken:), så det gjorde nok ikke så meget. :smile:

Satser stærkt på at være frisk nok til en let omgang træning i morgen. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Men er heller ikke helt på toppen i dag (ondt i halsen, snottet, småøm i kroppen, har sovet elendigt - ynkynkynk :chicken:), så det gjorde nok ikke så meget. :smile:

Satser stærkt på at være frisk nok til en let omgang træning i morgen. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Er også selv blevet syg.... :raisebrow: Er blevet snot forkølet, og har fået pisse ondt i halsen.... Så der bliver ingen træning idag :blink:

Link to comment
Share on other sites

Men er heller ikke helt på toppen i dag (ondt i halsen, snottet, småøm i kroppen, har sovet elendigt - ynkynkynk :chicken:), så det gjorde nok ikke så meget. :smile:

Satser stærkt på at være frisk nok til en let omgang træning i morgen. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Er også selv blevet syg.... :raisebrow: Er blevet snot forkølet, og har fået pisse ondt i halsen.... Så der bliver ingen træning idag :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Træls. :mad: God bedring, Mona. :1112:

Det virker som om, "alle" er syge lige nu. :wacko: Vi har sikkert rendt rundt og smittet hinanden til ER?! :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share