Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 2-3-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@40kg + 5@45kg + 5@50kg (vistnok rep PR) + 5sæt@3reps@55kg (volumen PR - og endda med overskud :blink:)

supersetted med:

Reverse hypers:

30/30@bw (har været lidt stiv/øm i lænden, altså bare i musklerne, siden mandag aften - garanteret fordi jeg er/har været lidt småsløj :unsure: - lænden havde i hvert fald godt af lidt opvarmning, og nu er den heller ikke øm længere :smile:)

og:

Chins:

5/8@bw + 8sæt@5reps@bw (skiftevis underhånds- og overhåndsgreb - de 8 reps med bw er PR :devil:, desuden volumen PR)

Overhead lock-outs i smith:

8@20kg + 5/5/[email protected] (det var vist PR :unsure: - det var i hvert fald tungt :blush:)

Incline seated db curls:

12@4kg + [email protected] + 4/4/4@10kg (bedre end sidste :4flex: :laugh:) + [email protected]

kørt skiftevis med:

Incline db flyes:

12@10kg + [email protected] + 12@16kg (rep PR)

Face-pulls:

12/12@45kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12@32kg (PR)

og:

Cable front raises:

15/15@12kg

Standing calf raise på platform:

15/15/15/[email protected] (26 kg næste gang :smile:)

Stadig snottet, øm i halsen + sådan lidt rundt omkring i kroppen, så skulle bare træne let i dag. Det synes jeg også, jeg gjorde, men det blev da alligevel til en del PR's, kan jeg se. :blink::w00t: I hvert fald en overraskende god træning. :bigsmile:

Desværre var det lidt småt med folk, da en del har lagt sig syge. :unhappy: :1112:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: :tease:

GÅTUR I SNE :walking:

Tid: ca. 58 min

Kan vist næppe betegnes som powerwalk. :tongue:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Desværre var det lidt småt med folk, da en del har lagt sig syge. :unhappy: :1112:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem har ellers lagt sig syg udover mig?! :unsure:

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Desværre var det lidt småt med folk, da en del har lagt sig syge. :unhappy: :1112:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem har ellers lagt sig syg udover mig?! :unsure:

Ulrik er også blevet syg, så han var ikke til træning i går. Thomas var der heller ikke, men han var måske bare faldet i søvn?! :unsure::laugh: Selv var jeg vist kun sådan semi-til stede. :raisebrow::tongue:

Okay, en del er måske lidt overdrevet, men jeg savner jer jo, når I ikke er der - der kommer til at virke så tomt. :blush:

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... han flexede, og så kunne jeg ikke lade være. :blush: :4whistling:

Er stadig syg :unhappy:

Var ude og træne meget lidt igår....

ER TRÆT AF AT VÆRE SNOTTET!!!!

Mona

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er godt nok noget møg! :mad: Jeg havde heldigvis kun feber tirsdag, og det var en overraskende god træning i går, selvom jeg endnu ikke var helt på toppen, og derfor forsøgte at holde lidt igen. :innocent: Synes godt nok, jeg fik det værre igen til forelæsning i dag, men efter en rask gåtur har jeg det vist nogenlunde igen. :smile:

God bedring til dig, Mona. :1112: I det mindste har du da en, der kan nusse lidt om dig. :wink:

Eftermiddagscardio den 3-3-05: :poking:

POWERWALK med rygsæk :tongue:

Tid: ca. 37 min

Som sagt trængte jeg kraftigt til en god mundfuld luft efter forelæsning, så gik en omvej hjem. :walking:

Link to comment
Share on other sites

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... han flexede, og så kunne jeg ikke lade være. :blush: :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var såmænd ikke pga dig Kathrine, du er af andet køn end Kern, men det at han faldbyder sig til CasperT… Det kan jeg næsten ikke bære!!! :cry:

Bare fordi han laver små 100kg mere end mig på totalen, gi'r det ikke Kern ret til at være en tarv'lig cheater! :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... han flexede, og så kunne jeg ikke lade være. :blush: :4whistling:

Sådan tør Anders da ikke skrive til dig! :laugh::laugh:

Til Baardi, derimod... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... han flexede, og så kunne jeg ikke lade være. :blush: :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var såmænd ikke pga dig Kathrine, du er af andet køn end Kern, men det at han faldbyder sig til CasperT… Det kan jeg næsten ikke bære!!! :cry:

Bare fordi han laver små 100kg mere end mig på totalen, gi'r det ikke Kern ret til at være en tarv'lig cheater! :4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaahh... I see. :bigsmile: Men I kunne jo også bare indlemme Casper T i sekten :moon: - så kan alle sidde på skødet af alle. :w00t:

Du er da velkommen til også at få en tur i bamzfars skød til DM  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

BILLIGE SKØGE!!! :mad:

Troede kun det var os to! :dropjaw: :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... han flexede, og så kunne jeg ikke lade være. :blush: :4whistling:

Sådan tør Anders da ikke skrive til dig! :laugh::laugh:

Til Baardi, derimod... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Sådan tør Anders da ikke skrive til dig!  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Specielt ikke når kæresten lurer med på MOL :ninja:

:bottom:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - nej, det kan jeg godt se. :tongue:

Aftencardio den 3-3-05: :innocent:

POWERWALK I SNE :walking:

Tid: ca. 29 min

Dejlig tur. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men I kunne jo også bare indlemme Casper T i sekten :moon: - så kan alle sidde på skødet af alle. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har måske oplysninger som tyder på at CasperT kunne være intereseret?! :raisebrow:

Hvilket minder mig om at vel også snart er på tide at du bliver endelig optaget i sekten! Specielt efter du fremviste excellente fluffer skillz i Randers! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Men I kunne jo også bare indlemme Casper T i sekten :moon: - så kan alle sidde på skødet af alle. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har måske oplysninger som tyder på at CasperT kunne være intereseret?! :raisebrow:

Ikke noget håndfast... men hvem ville ikke være interesseret?? :w00t:

Hvilket minder mig om at vel også snart er på tide at du bliver endelig optaget i sekten!  Specielt efter du fremviste excellente fluffer skillz i Randers!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Weee!! :biggrin::firebounce: :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC den 4-3-05: :dumbbell_lift:

Dødløft - konventionel:

10/10@65kg + 5@75kg + 3@85kg

Sumodødløft:

Halv dragt + bælte:

1/3@100kg (kun én rep først, da mine fødder gled på platformen :wacko:)

Hel dragt + bælte:

1@110kg + 6singles@115kg (alle okay nemme, men farten var sådan lidt... :raisebrow:)

Squat:

10@20kg + 8@30kg + 8@40kg + 5sæt@5reps@50kg (damn, hvor blev jeg drillet med min squatstil - eller mangel på samme :crybaby:)

Db split squat:

(2x)8@(2x)10kg + (2x)8/8/8@(2x)12.5kg

Partial Dragon Flags:

8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15@bw

Donkey calf raise:

12@60kg + 8/8/8@70kg

supersetted med:

Squat - maskine:

12/12/12@100kg :bottom:

Chins:

lidt lal :4sport:

Hyggelig træning i OBBC sammen med mange af hovederne. :biggrin: Og derefter afprotning på Jensens. :4mewantfood:

Var godt nok noget mat i det, så tog den lidt med ro... :smile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: :poking:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 29 min

Derudover en del vaden rundt med oppakning. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin:Træning i OBBC den 5-3-05: :4sport:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 10sæt@3reps@40kg (bare lidt let teknik-bænk i dag :smile: - der var fin power på, men jeg synes, jeg tågede rundt og kunne ikke rigtig få kontakten mellem hovede og krop til at fungere, :tongue: og måtte bl.a. have hjælp til at indstille hulhøjden :blush:)

Chins:

bare lidt lal

Hammerstrength one-arm rows:

(2x)8@20kg + (2x)6/6/6/6@25kg

Incline db press:

8@15kg + 8/8/[email protected] (hvor er jeg altså bare svag i den her øvelse :chicken:)

Incline seated db curls:

12@4kg + 3@8kg + 5/4/4@10kg + 7@8kg (og endnu mere svag i denne øvelse... :blush:)

Donkey calf raises:

8@60kg + 8/8/10@70kg

Dips:

8/8/7/6@bw

Mave på hyperextension-bænk:

15/15/15@bw (især de to sidste sæt sad godt, efter Bamzfar havde rettet lidt på min udførelse :cooldance:)

Face-pulls:

15@45kg + 12@50kg

supersetted med:

Cable upright row:

15@30kg + 12@35kg (PR)

og:

Cable front raises:

15/15@10kg

Var sørme træt, idet det meste af natten var blevet brugt på at se film + snakke :blahblah: - iiih, det var hyggeligt! :w00t::biggrin: Men efter et par Nutella-madder, var jeg klar til at brænde, og efter bænken lettede tågen da også så småt. :tongue: Og det blev faktisk en rigtig god træning. :smile:

Bagefter fik Bamzen og jeg et lift hjem i Kragemobilen. :4thumbup:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Lidt senere fulgte den gode Kern mig til stationen, hvor vi stødte på jsc a.k.a. Dr. Delt :devil: - så jeg var så heldig at have godt selskab på hele togturen hjem. :biggrin:

Ingen cardio i dag udover lidt vaden til/fra togstation med bagage. :walking:

Da jeg kom hjem her til aften, lå der brev fra Anti Doping Danmark med svar på min dopingtest. Den var selvfølgelig negativ. :innocent:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:pumpin:Træning i OBBC den 5-3-05: :4sport:

........jeg tågede rundt og kunne ikke rigtig få kontakten mellem hovede og krop til at fungere, :tongue: og måtte bl.a. have hjælp til at indstille

<{POST_SNAPBACK}>

Du har været rigtig underholdende at se på :tongue:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter der spændt på at få noget insider info om sektens gøren og laden... er bestemt ikke afvisende  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Rygterne siger, at det i hvert fald er et godt tegn... I hvert fald under indvielsesceremonien...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Katrine og et sent TILLYKKE MED MEDALJEN!

Jeg har väret lidt stresset den sidste uges tid og har nästen ikke väret på MOL ( er det virkelig muligt!? ) :blink:

Lyder til at have väret et super stävne! Det var også ret fedt at se alle de seje löftere heroppe. Näste år er det heldigvis ikke samme week end, så da kan jeg väre med begge steder, SUPER!!!

Fik I noget info ud af Eva? Kan se hun bommede på 70, så hun er da blevet noget bedre i bänk. Pyyhh det bliver en hård kamp! :4whip:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin:Træning i OBBC den 5-3-05: :4sport:

........jeg tågede rundt og kunne ikke rigtig få kontakten mellem hovede og krop til at fungere, :tongue: og måtte bl.a. have hjælp til at indstille

<{POST_SNAPBACK}>

Du har været rigtig underholdende at se på :tongue:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Følte mig i hvert fald ret så blond. :blush:

Hep, beklager mit lille stunt igår, Hoos... skal ikke ske igen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - helt okay. :laugh:

Jeg venter der spændt på at få noget insider info om sektens gøren og laden... er bestemt ikke afvisende  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Rygterne siger, at det i hvert fald er et godt tegn... I hvert fald under indvielsesceremonien...

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er også, hvad jeg har øøhhh.... "hørt". :innocent: :4whistling:

:tongue:

Hej Katrine og et sent TILLYKKE MED MEDALJEN!

Jeg har väret lidt stresset den sidste uges tid og har nästen ikke väret på MOL ( er det virkelig muligt!? )  :blink:

Lyder til at have väret et super stävne! Det var også ret fedt at se alle de seje löftere heroppe. Näste år er det heldigvis ikke samme week end, så da kan jeg väre med begge steder, SUPER!!!

Fik I noget info ud af Eva? Kan  se hun bommede på 70, så hun er da blevet noget bedre i bänk. Pyyhh det bliver en hård kamp! :4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Charlotte.

Ja, ER var super godt! :w00t: Bortset fra, at vi allesammen blev syge bagefter. :chicken:

Sad og kiggede lidt på de resultatlister, du havde linket til i din log. Damn, nogle stærke tøser!! :dropjaw: :devil: Det stævne gad jeg altså også godt have set!! :4jumpy:

Fik ikke lige snakket med Eva til ER... Men hun har fået en trøje, det var derfor, hun startede på 70 kg. Jeg fik at vide bagefter, at hun vist havde tabt sig lidt for meget lidt for hurtigt op til stævnet, og at det var derfor, hun bommede ud. :unhappy:

Cardio i går, den 6-3-05: :rolleyes:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 41 min

Perfekt vejr til en powerwalk! :w00t::sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 7-3-05: :shades:

Squat:

10@20kg + 8@35kg + 5@45kg + 5@50kg + 2@55kg

Dragt + bælte + knæbind:

3@85kg + 3@95kg + 2@105kg + 1@120kg (ingen af dem var nede og skidt stil som sædvanlig, men 120 kg er det tungeste, jeg er dykket med :smile:)

Walk-out:

1@140kg (eller dvs. reelt stod jeg kun med vægten, gik ikke ud med den som sådan :chicken:)

Sumodødløft - halv dragt + bælte:

3singles@75kg + ca.8singles@80kg + [email protected] (synes, det kørte godt i dag :bigsmile:)

Db split-squat:

(2x)8/[email protected] :bottom:

One-legged legpress:

(2x)12/12@50kg :bottom: :bottom: :tongue:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

supersetted med:

Mave på hyperextension-bænk:

15/15/15@bw (nice! :cooldance:)

Standing calf raise på platform:

10/10/10/10@26kg (PR :tongue:)

Som sædvanlig kørte min squatteknik ikke overhovedet. :wacko: Men bortset fra det, føltes vægtene lette nok, og det var i det hele taget en rigtig god træning. :smile:

:banana: :banana: :banana: af de store. :banana3:

Cardio: :smile:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: i alt ca. 20 km

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

... man hører jo lidt rygter her i klubben og din underlige squatstil :tongue:

Måske du skulle overveje at træne lidt tilbage når DM er overstået og bygge den op "forfra" for det lyder godt nok til at det langt fra kører optimalt!!

Du skulle prøve at ligge stor fokus på stil og udførelse med let vægt og mange reps og når så stilen begynder at ligne noget kan du øge kg'erne stille og roligt med fokus på eksplosivitet og få reps :smile:

Bare en idé :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

... man hører jo lidt rygter her i klubben og din underlige squatstil  :tongue:

Måske du skulle overveje at træne lidt tilbage når DM er overstået og bygge den op "forfra" for det lyder godt nok til at det langt fra kører optimalt!!

Du skulle prøve at ligge stor fokus på stil og udførelse med let vægt og mange reps og når så stilen begynder at ligne noget kan du øge kg'erne stille og roligt med fokus på eksplosivitet og få reps  :smile:

Bare en idé  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Slut på de dumme rygter!

katrine laver en smuk Goodmorningsquat der er med til at opbygge en af landets mest eftertragtede bagdele. Nu skal vi ikke give Hoosier mærkelige idéer om at en god total er vigtigere end en ypperlig bagdel :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share