Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Endnu engang må jeg lige bemærke, hvor skønt det er at pw'e med balledoms.

Arrgghhhhhh!! :4nope: Der er visse ting man skal holde for sig selv :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe :blush: - nå men så skal jeg nok lade være med at fortælle, at mine baller stadig var dejligt doms'ede i morges, da jeg powerwalkede. :innocent:

:bunny:Morgencardio den 9-3-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 44 min

Link to comment
Share on other sites

Måske du skulle overveje at træne lidt tilbage når DM er overstået og bygge den op "forfra" for det lyder godt nok til at det langt fra kører optimalt!!

Du skulle prøve at ligge stor fokus på stil og udførelse med let vægt og mange reps og når så stilen begynder at ligne noget kan du øge kg'erne stille og roligt med fokus på eksplosivitet og få reps  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så længe tekniken halter vil det da aldrig være en god ide, at kører mange reps. Den bedste måde, at opnå den rette teknik har alle dage været masser af set af 2-3 reps med let til moderat vægt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 9-3-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 3@45kg + 2@50kg + 1@55kg

Trøje:

2@60kg til 10 cm board + 1@65kg (langt, langt bedre løft, end hvad jeg præsterede til ER!! :4whip:) + 1@70kg (kom for langt ind over maven, men fik den selv presset op - dog i to ryk) + 1@75kg (den kom så til gengæld for langt ind over hovedet, men fik den igen selv presset op, da René lige havde rettet den ind i banen :smile: - men jeg har altså seriøse problemer med at holde spændet i bunden :mad:) + 1@80kg til 5 cm board (PR) + 3@85kg til 10 cm board (rep PR)

Reverse hypers:

25/25@bw (kørt imellem to af opvarmningssættene i bænk)

Chins - underhåndsgreb:

5/5/5/5/4/4@bw (lidt tung omme bawi i dag :blush:)

kørt skiftevis med:

Dips:

8/10/9/9@bw

Incline seated db curls:

12@4kg + [email protected] + 3/4/4@10kg (lidt svagt i dag :chicken:) + [email protected]

kørt skiftevis med:

Incline db flyes:

15@10kg + 12/10/[email protected]

Face-pulls:

15/12/12@45kg

supersetted med:

Cable front raises:

12/12@15kg (det er vist PR)

Standing calf raise på platform:

12/12/12@26kg (lidt hårdt, faktisk... :chicken::blush:)

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Netop som jeg troede, jeg var ved at være rask igen (bortset fra lidt forkølelse), fik jeg mega ondt i halsen i går aftes. :ill: Følte mig også lidt mat i kroppen det meste af dagen i dag, så jeg var lidt spændt på, hvordan energien ville være til træning. :unsure: Men det gik heldigvis rigtig godt - rigtig god power i dag!! :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Målte forresten mine gunz her til morgen :blush: - de er nu mm fra at måle 30 cm - endelig!! :w00t: :4flex: :tongue:

Edit: Havde glemt at notere en øvelse.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: TILLYKKE MED DIN NYE PR :4thumbup: :4thumbup:

Det ser ud til at du er ved at være klar til DM :bigsmile:

Er kommet på pencilin idag, da jeg har fået pandehule betændelse og noget i lungerne :dry:

Glæder mig til at blive rask igen, for er træt af at hoste hele tiden :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Mona og Kuldskær>> Tak skal I have begge to! :bigsmile:

DM-klar er måske så meget sagt - har jo ikke lavet noget godkendt i squatten endnu. :blush: Men ellers er styrken da ganske okay for tiden. :bigsmile:

Og ja, det går godt med dips og især chins for tiden, synes jeg, selvom min stil givetvis ikke er konkurrencegodkendt. :4whistling:

:cooldance:Cardio den 10-3-05: :cooldance:

EFTERMIDDAGS-POWERWALK :walking:

Tid: ca. 34 min

Morgenpowerwalken blev udskudt pga. behov for en ekstra times søvn. :tongue: Tilgengæld gik jeg en omvej hjem fra skole, så det blev til lidt pw med oppakning i stedet. :smile:

AFTEN-POWERWALK :bunny:

Tid: ca. 28 min

Benene var flyvende her til aften! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Og ja, det går godt med dips og især chins for tiden, synes jeg, selvom min stil givetvis ikke er konkurrencegodkendt.

:wink: lidt streng er man vel :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

Træning i TSK den 11-3-05: :poking:

Dødløft - konventionel:

10/10@65kg + 5@75kg + 3@85kg

Sumodødløft i udstyr:

3@100kg (halv dragt) + 1@110kg + 1@115kg + 1@120kg (kom ud at hænge med den, så tungere, end den burde have været :dry:) + miss@125kg (det spillede bare slet ikke i dag :mad:) + 1@115kg + 1/1/1@105kg (teknikken var helt hen i hegnet i dag :wacko:)

Military press:

12@20kg (skulle lige prøve, da jeg alligevel skulle flytte stangen over i squatracket :smile:)

Squat:

10@20kg + 5@35kg + 5@40kg + 5/5/5@45kg + 3/3/3/3/3@50kg (gik egentlig okay i dag :smile: - for en gangs skyld kunne jeg faktisk mærke, at jeg brugte benene, mens jeg squattede :blush:)

Crunches på hyperextension-bænk:

15/15/15/15@5kg

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12/12@5kg

og:

Standing calf raise på platform:

12/12/12/12@26kg

Af en eller anden grund havde jeg bare ingen energi i dag, så det blev en noget sølle træning. :chicken:

:banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

RASK GÅTUR :walking:

Tid: ca. 51 min

Mit blodsukker begyndte at opføre sig underligt, umiddelbart efter jeg var kommet ud ad døren, :raisebrow: så jeg orkede ikke lige at powerwalke i dag. :chicken:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Desværre uden selskab i dag. :wink:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 12-3-05: :freaked:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg

Med mini-bands under bænken:

3@30kg + ca.8sæt@[email protected]

supersetted med:

Seated one-arm cable rows:

(2x)12@20kg + (2x)12@25kg + (2x)8@30kg + (2x)8/8/8@35kg + (2x)5/5/5@40kg

Overhead lock-outs i smith:

8@20kg + 5/5/5/5/5@30kg (det var vist PR :bigsmile:)

supersetted med:

Standing alternating db curls:

(2x)[email protected] + (2x)3@10kg + (2x)4/3/3@12kg (PR, hvor ynkeligt, det end lyder :chicken::rolleyes::tongue:) + (2x)10@10kg

Face-pulls:

12/12/12@45kg

supersetted med:

Cable front raises:

15/15@15kg

Incline db flyes:

15@10kg + 10/10/[email protected]

supersetted med:

Standing calf raise på platform:

15/15/15@26kg (grow dammit, grow!! :bottom::4whip:)

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Der var sørme tomt i TSK i dag... :unsure: Hele tre, var vi. :raisebrow:

Selvom jeg stadig ikke føler mig 100 % på toppen, var såvel energiniveauet som træningen i sig selv, betydeligt bedre i dag end i går. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana:

Og nu skal der slappes af!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance:Træning i TSK den 14-3-05: :cooldance::cooldance:

Squat:

10@20kg + 8@35kg + 5@45kg + 2/2@55kg

Fuldt udstyr:

3@90kg + 2/2/2/2@100kg (alle lige ved at være dybe nok - endelig!! nu er den der næsten :innocent:)

Sumodødløft - halv dragt + bælte:

3singles@75kg + ca.15singles@80kg (synes, jeg fandt en god position til sidst :smile:)

One-legged legpress:

(2x)12@50kg + (2x)8/8@60kg (kører kun til ca. 90 grader, men den sidder nu alligevel godt :bottom:)

+25@60kg med begge ben (backoff - dyyybe :tongue:)

Partial Dragon Flags: :heartpump:

8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise på platform:

10/10/10@31kg (PR :tongue:)

Rigtig god træning! :bigsmile: Squatten gik markant bedre, end den plejer - nice!! :w00t: Og Morten lagde nogle rigtig gode knæbind på mig i dag. :4thumbup:

Cardio:

Morgenpw - ca. 28 min :firebounce:

Transportcykling... :bike:

Link to comment
Share on other sites

En skam der er ikke er 4 kamp, hvor power-goodmornings indgår  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

så så,

bootyen taget i betragtning, så er det da ikke helt galt det hun har gang i :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tihi... :blush:

Satser nu på, at det bliver bedre efter DM - både med bootyen og især med squatten. :innocent:

:bunny:I dag, den 15-3-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 43 min + ca. 25 min

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 16-3-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 3@45kg + 3@50kg

Trøje:

2@60kg til 10 cm board + 1@65kg +1@70kg + 1@75kg + 1@80kg (ikke et godkendt løft, men godt nok som trænings-PR :devil: - ville være gået på 77.5 kg, men René mente 80, så 80 blev det) + 2@90kg til 10 cm board (med faarced på 2'eren, men stadig PR :bigsmile:)

Chins - underhåndsgreb:

5/5/5/5/5@bw

kørt skiftevis med:

Dips:

10/10/9/9@bw

Lungbrush-rows:

(2x)8@25kg + (2x)10/10@30kg (feee' nok :4thumbup:)

Face-pulls:

15/15/12@45kg

supersetted med:

Cable front raises:

15/12@15kg

og:

Standing alternating db curls:

(2x)6@4kg (uuups, forkert vægt :blush:) + (2x)[email protected] + (2x)3@10kg + (2x)3/3/5@12kg (svagt :chicken:) + (2x)10@10kg

supersetted med:

Incline db flyes:

15@10kg + 10/10/[email protected] (er altså vild med den øvelse :rolleyes:)

Rotator cuff:

(2x)10/10@2kg

Overraskende god styrke i bænken i dag - feee' :4thumbup: - selvom teknikken stadig ikke er helt god. :blush: Og overall god træning, faktisk. :w00t:

Stort tak til René for hjælp med trøjen. :biggrin:(Og for kakao - når nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af at bulke på egen hånd... :tongue:)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio:

Morgen-pw: ca. 28 min + Transportcykling as usual... :bike:

Link to comment
Share on other sites

Det er dælme godt bænket!! :4thumbup:

Det er så trist at vi ikke har nogen stærke tøser hos os - ville give alt for at se dig smide dig ind imellem nogle af knejternes - i bænk skal man have faarced HELE vejen - sæt og lige snappe et par reps med den :devil:

Og fee rygøvelse du kører :wink: Sidder den ikke bare genialt?

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke...

TILLYKKE MED DINE NYE PR :w00t:

DU ER VED AT VÆRE RIMELIG HARD CORE I BÆNK :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Mona! :bigsmile:

Ja, lige nu synes jeg godt nok bænk er feee'. :devil:

Håber da, jeg kan holde mig foran dig lidt endnu, men du er nu også ved at være ret godt med. :wink:

:blink:  Godt nok en led bænkpres du river rundt der  :devil:

Også en helt god omgang chins, der er ikke mange piger der kan nappe sådan en omgang  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. Mr. Nasty Gun. :shades: :4flex:

Wow - tillykke med bænken!!! Faneme godt!!!! Respekt!!!

Håndtegn fra Nørrebronx

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Lars. :w00t:

Hehe, kan du huske engang, da jeg næsten lige havde mødt dig, og vi trænede sammen oppe i Parken, hvor meget jeg bare glædede mig til, at jeg kunne sætte 10 kg på hver side (= 30.9 kg, red.) og reppe med det?! :w00t:

Det er dælme godt bænket!!  :4thumbup:

Thx. :cooldance:

Det er så trist at vi ikke har nogen stærke tøser hos os - ville give alt for at se dig smide dig ind imellem nogle af knejternes - i bænk skal man have faarced HELE vejen - sæt og lige snappe et par reps med den  :devil:
Jeg skal nok komme på besøg i lvk snart, promise. :wink: Og så skal jeg da gerne forsøge at ydmyge nogle diskopumpere. :tongue:
Og fee rygøvelse du kører :wink: Sidder den ikke bare genialt?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue: Jo, der er helt klart potentiale i den! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vild bænk!  :blink: Tillykke med PR!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have! :smile:

Træning i TSK den 18-3-05: :raisebrow:

Dødløft - konventionel:

10/10@65kg + 5@75kg + 3@85kg

Sumodødløft - dragt + bælte:

3@100kg (halv dragt) + 1@110kg + 1/1@115kg (føltes urimeligt tunge?!? :blink::mad:) + 6singles@105kg (tog lidt kg af for at øve teknik, da den bare slet ikke spiller for tiden - ikke så smart her lige før DM :wacko: - det virker faktisk som om, det er lettere at løfte i halv dragt?! :unsure:) + ca.8singles@85kg (halv dragt + bælte - raketter!)

Squat:

8@20kg + 8@35kg + 3@45kg + 8sæt@3reps@50kg (overraskende lette :raisebrow:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15@bw

og:

Standing calf raise på platform:

12/12/12@31kg (hård :blush::chicken:)

Bortset fra Daniel, der var max leee' i bænk og dødløft, var der sgu ikke meget gang i den i TSK! :raisebrow: Morten og Kim var der lige kort for at spotte Daniel i bænken - ellers var vi kun Daniel, Kajak-Anders og mig. :unsure:

Men bortset fra en f***ing elendig dødløft :4ranting: var det nu en okay træning alligevel - den udmærkede squat fik lige humøret tilbage på et niveau, så man kunne holde ud at være i nærheden af mig. :tongue:

Desuden en masse kæbe med Kajak-Anders. :blahblah:

:banana: :banana:

Cardio: :poking:

EFTERMIDDAGS-PW :walking:

Tid: ca. 45 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 19-3-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 8@35kg + 15@40kg (rep PR - de var så nemme, så kunne ikke lade være :blush:)

Med mini-bands under bænken:

3@30kg + 3/[email protected] + 6sæt@3reps@35kg (kørte godt i dag! :cooldance:)

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

12sæt@3reps@bw (alle sæt var dejligt nemme :smile:)

Face-pulls:

15/15/15@45kg

Seated overhead lockouts i smith:

8@20kg + 5sæt@5reps@35kg (vistnok PR - kører i.ø. altid øvelsen siddende, men har vist bare glemt at skrive det før... :unsure:)

supersetted med:

Standing alternating db curls:

(2x)[email protected] + (2x)3@10kg + (2x) 5/5@12kg :4flex: :tongue: + (2x)10@10kg

Incline db flyes:

15@10kg + 10/[email protected] (er altså blevet ret vild med den her øvelse :heartpump::blush:)

supersetted med:

Rotator cuff:

(2x)12/12@2kg

Rigtig lækker træning i dag!! :w00t: Der var masser af energi og power hele vejen igennem. :firebounce:(Men havde nu også spist godt igennem ovenpå gårsdagens træning. :innocent:)

Mine ben føltes godt nok ret trætte på cykelturen, men skal jo først træne ben igen på mandag, sååå...

:banana: :banana: :banana: :banana: - helt klart! :biggrin:

Desuden 10 km + 5.5 km transportcykling, :bike: og 4.5 km trækken afsted med cykel, da kæden hoppede af, da jeg var nået til Amagerbrogade. :wacko:

Men fik da fulgt en ældre dame over vejen ved Radison. :innocent: Så føler man sig knap så bitter over at måtte trække hjem. :smile: Og vejret var jo også skønt at gå i! :sun:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio den 19-3-05: :freaked:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 31 min

Trængte lige til lidt luft. :smile: Meget lækker tur, faktisk, selvom det var blevet lidt halvkøligt. Men dejligt vindstille. Og der var god gang i stængerne. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share