Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nice bænk og bootey! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cooldance: Er også ret glad for begge dele :bigsmile: - nok især bootyen. :innocent::laugh::tongue:

Den 20-3-05: :raisebrow:

Ingen træning, da jeg var i Albertslund for at se DM Diverse. :pumpin:

Der var nogle nasty løft i blandt - fx de to tøser, der deltog - de var godt nok leee'e. :devil: :1356: :kickass:

Nåede ikke pw i morges, da vi lige pludselig skulle næsten halvanden time før afsted, netop som jeg stod og skulle til at hoppe i pw-klunset. Men har da fået gået lidt i løbet af dagen: Hjemme fra mig og ind til Hovedbanen, samt hjem fra Rådhuspladsen med følgeskab af ptpoul. :biggrin: Derefter skulle jeg til Amager, men da min cykel p.t. er disfunktionel, blev det på gåben - vejret var jo skønt. :sun: Så 9-10 km er det vel blevet til i alt. :walking: :smile:

Link to comment
Share on other sites

:alright:Træning i TSK den 21-3-05: :biggrin:

Squat:

10@20kg + 8@35kg + 5@45kg + 2/2@55kg (med bælte på sættene med 55 kg)

Dragt + bælte + knæbind:

3@90kg + 2@100kg (de var vist næsten nede) + 1@110kg (her var jeg så rasende over ikke at kunne finde ud af det, at jeg var ved at tude af raseri :blush: :4whistling:) + 2/2@85kg (nede!! :biggrin: Mikkel kom med nogle forslag, og pludselig blev det meget nemmere at komme ned! :w00t:)

Sumodødløft:

1@95kg (halv dragt) + 1@105kg (hel dragt) + 1@115kg (hel dragt - fint nem - min tanke var, at hvis jeg let kunne løfte 115 kg i dag efter squatten, så kan jeg også om to uger :smile:) + 8singles@90kg (halv dragt - fin fart, synes jeg)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (sad godt :tongue4:)

kørt skiftevis med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

Det var det. :smile: Det tog godt nok sin tid, men der blev nu også kæwet en del. :blahblah: :blahblah: :biggrin: Bl.a. med ptpoul, som var på gæstevisit. :pumpin: Og med Mikkel fra Aalborg, som gav mig nogle gode råd i squatten. :4thumbup: Claus var igen mand for at lægge knæbind, og han har sagt ja til også at lægge på mig til DM. :cooldance:

Godt at se Coach Anyone vel hjemvendt fra skiferie - du har været savnet i TSK. :4winkkiss:

Og så lige et stort JUHU!!, fordi det endte med at køre rigtig godt i både squat og dødløft. :firebounce:

:banana: :banana: :banana: :banana: af de store, fordi det bare var så skønt med noget succes i såvel squat som dødløft. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se dig igen, og dejligt med din success..

I lige måde, Poul. :smile: Jo flere tosser til træning, desto bedre. :biggrin::tongue:

Smukt at se du fik styr på squatten. Med tiden bliver det squ helt godt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx, det håber jeg virkelig også! :w00t:

Træning i TSK den 23-3-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 8@35kg + 8@40kg

Med mini-bands under bænken:

3@30kg + 3/3/[email protected] + 6sæt@3reps@35kg (ret god i dag, synes jeg :bigsmile:)

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

5sæt@5reps@bw + 6sæt@3reps@bw :4sport:

Face-pulls:

12/12/12@50kg

Seated overhead lockouts i smith:

8@20kg + 5sæt@5reps@35kg (nice! :cooldance:)

supersetted med:

Standing alternating db curls:

[email protected] + 3@10kg + 5/5/5@12kg (pænt med cheat til sidst :4flex: :4whistling:) + hov... glemte vist at køre det sidste sæt med 10 kg :raisebrow::blush:

Incline db flyes:

15@10kg + 12/12/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Squat:

8@20kg + 5sæt@5reps@35kg (ikke noget vildt - skulle bare lige teste noget :bigsmile:)

Rigtig fin træning i dag, selvom jeg var lidt træt til at begynde med. :sleeping::raisebrow: Men da jeg først kom igang, var der jo masser af energi. :firebounce: Det blev også til en smule kæbe, da der var masser af folk til træning. :biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

EFTERMIDDAGS-PW :walking:

Tid: ca. 33 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Skønt, forårsagtigt vejr at cykle hjem i! :4jumpy:

Edit: Havde lige glemt, at jeg også kørte lidt hygge-squat.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:smile::sun:Træning i TSK den 25-3-05: :sun::smile:

Bænkpres:

15@20kg + 8@35kg + 8@40kg + 3@45kg + 3@50kg + 1@55kg

Trøje:

2@65kg til 10 cm board + 1@65kg (fint nem --> startvægt til DM) + 2@75kg til 10 cm board (så fik jeg ikke lov til at bænke mere :tongue:)

Dødløft:

10@65kg (opv. - konventionel) + 5@65kg (halv dragt - sumo) + ca.10singles@85kg (halv dragt - sumo)

Squat:

8/8@20kg + 6@35kg + ca.8sæt@3reps@45kg (så var jeg allerede ved at være løbet tør for energi, :chicken: men har også sovet alt for lidt og alt for uroligt i nat pga. ondt i halsen, så jeg tror, det muligvis har spillet ind... :unsure: - for føler mig ikke brugt som sådan :smile:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

:banana: :banana: :banana:

+ 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige læst så meget i din log men stiller du op til DM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg stiller op i -67.5 kg's klassen. :cooldance: Mit mål er bare at få nogle godkendte løft + PR's med hjem - regner ikke med at kunne tage medalje. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige læst så meget i din log men stiller du op til DM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg stiller op i -67.5 kg's klassen. :cooldance: Mit mål er bare at få nogle godkendte løft + PR's med hjem - regner ikke med at kunne tage medalje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Me too, held og lykke med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige læst så meget i din log men stiller du op til DM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg stiller op i -67.5 kg's klassen. :cooldance: Mit mål er bare at få nogle godkendte løft + PR's med hjem - regner ikke med at kunne tage medalje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Me too, held og lykke med det :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :bigsmile: Og i lige måde da! :4thumbup:

Træning i TSK den 26-3-05: :unsure:

Lungbrush one-arm cable rows:

(2x)12@20kg + (2x)12@25kg + (2x)8/10/10/10@30kg

supersetted med:

Dips:

5sæt@8reps@bw

Standing alternating db curls:

(2x)[email protected] + (2x)3@10kg + (2x)4/4/4@12kg + (2x)10@10kg :4flex:

supersetted med:

Standing calf raise på platform:

12/12/[email protected]

og:

Incline db flyes:

15/15@10kg

Partial Dragon Flags:

8/8@bw

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Meget stille og rolig deload-træning i dag. :sleeping: Men det var nu hyggeligt nok - og rart at få rørt sig lidt. :smile: Claus + et par motionister var også deroppe, så det blev heldigvis også til lidt kæbe. :bigsmile::blahblah:

:banana: :banana: - da det jo ikke var det helt store, der blev lavet...

+ 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige læst så meget i din log men stiller du op til DM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg stiller op i -67.5 kg's klassen. :cooldance: Mit mål er bare at få nogle godkendte løft + PR's med hjem - regner ikke med at kunne tage medalje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Me too, held og lykke med det :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Held og lykke med at komme ned i -67,5 kg klassen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige læst så meget i din log men stiller du op til DM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg stiller op i -67.5 kg's klassen. :cooldance: Mit mål er bare at få nogle godkendte løft + PR's med hjem - regner ikke med at kunne tage medalje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Me too, held og lykke med det :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Held og lykke med at komme ned i -67,5 kg klassen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

I dag, den 27-3-05, er det ikke blevet til andet end en pw :walking: på ca. 41 min, da jeg langt om længe fik snøvlet mig ud af sengen hen på eftermiddagen. :4whistling: Og så ellers påske-bulk :4mewantfood: og lektielæsning :4smartass:(afbrudt af den næsten obligatoriske morfar :sleeping::blush:) resten af dagen. :innocent:

Glæder mig til squatten i morgen - er ret spændt på, hvad min startvægt til DM bliver. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 28-3-05: :sleeping::tongue:

Squat:

10/10@20kg (totalt stiv i benene :wacko:) + 8@30kg + 5@40kg + 3@50kg

Dragt + bælte + knæbind:

1/1/1@85kg (kom aaalt for langsomt ned på nr. 1, 2'eren var okay, mens der var klart mest knald på og rytme i nr. 3, som dog ikke var helt nede - jeg nøjes med at starte på 85 kg til DM, da det jo ikke ligefrem er gået super godt i udstyret indtil nu :raisebrow: - men hellere få noget godkendt med hjem :smile:)

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 6sæt@3reps@40kg :sleeping:

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

5sæt@3reps@bw :sleeping:

Partial Dragon Flags:

8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

10/10/10@bw

Var totalt træt og uoplagt, hvilket helt sikkert kunne mærkes under squatten. :mad: For selvom jeg havde forsøgt at være fornuftig, og var gået tidligt i seng (ca. midnat) søndag, var den over 4, før jeg endelig faldt i søvn. :wacko: Det er altså ikke søvn nok til mig, når jeg skal træne om formiddagen. :blush: Morgencardioen blev derfor også let og elefant sprunget over. :innocent:

Heldigvis livede jeg lidt op, da jeg skulle bænke, så det hele føltes nærmest bare som en tom stang. :smile:

Glæder mig godt nok til at kunne brænde igennem igen efter DM. :firebounce: :firebounce:

:banana: :banana:

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 30-3-05: :shades:

STILL DELOADING... :sleeping:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5/5/5@40kg + 3/3@45kg

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

5sæt@3reps@bw

Squat:

10/10@20kg + 5sæt@5reps@35kg

Partial Dragon Flags:

8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

10/10/10@bw

En udmærket, omend meget let og noget kort træning i dag. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: :bunny:

Morgenpw - ca. 33 min + transportcykling... :bike:

Link to comment
Share on other sites

Lidt opdatering...

Fredag den 1-4-05:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5sæt@3reps@40kg (bare lige lidt let bænk :bigsmile:)

+ ca. 5 min på motionscyklen, før Coach Anyone "skældte ud" :innocent::blush:

Og så afgang mod Bjerringbro. :w00t::cooldance:

Søndag den 3-4-05 - DM: :firebounce:

Indvejning:

62.05kg (der var også blevet spist igennem de sidste dage op til, :4mewantfood: da jeg midt på ugen kun vejede 61 kg)

Squat:

85 kg (let) - godkendt 3-0 :blink:

95 kg (endnu lettere) - godkendt 3-0 :blink: :blink:

PR +5 kg

105 kg (heller ikke tung, men kom en anelse forover på vej op - dog ikke noget i forhold til de famøse goodmorning-squats :4whistling:) - godkendt 3-0 :blink: :blink: :blink:

PR +10 kg

Bænkpres:

65 kg (ren raket) - godkendt 3-0

Tangering af PR fra ER, og tre-kamps-PR med 20 kg

70 kg (okay) - godkendt 3-0

PR +5 kg - tre-kamps-PR med + 25 kg

75 kg (kom op, men følte selv, at den var skæv + Claus sagde, at der vist heller ingen pause var på) - underkendt 3-0

Dødløft:

110 kg (let) - godkendt 3-0

117.5 kg (også let) - godkendt 3-0

PR +2.5 kg

122.5 kg (var overraskende nem, så jeg fik overbalance på vej op, hvorved der kom en nedadgående bevægelse af stangen - dummeslag til mig :4slap::rocketwhore: - havde bare ikke lyst til at gå på 125 kg, da jeg har misset den ca. hveranden gang til træning, så jeg var bange for, at jeg ville misse den alene af den grund :blush:) - underkendt 3-0

Total:

292.5 kg --> 3. plads efter Kirsten og Lise, som løftede ca. 110 kg mere end mig :kickass:

PR +42.5 kg :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet. At du nakkede alle tre squatforsøg er imponerende. Ren konkurrence psyke :devil:

Var så utålmodig at jeg tidligere på dagen pumpede Aniwårn for oplysninger om din indsats til stævnet..

Næste gang bliver jeg og deler lussinger ud inden dine dødløft. Så flyver 160 op som var der luft i skiverne...

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 4-4-05: :innocent:

Frontsquat:

10/10/10/10@20kg + 5sæt@5reps@30kg + 10@20kg (det var første gang, jeg prøvede frontsquat - mit umiddelbare indtryk er, at det er en god øvelse for mig, så jeg kan blive bedre til ikke at komme for meget forover i squatten :bigsmile:)

One-legged legpress:

(2x)8@50kg + (2x)12/12/12/12@50kg (kørte bare lidt let, men den sad nu meget godt alligevel :innocent:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise på platform:

12/12/12@23kg

+ transportcykling... :bike:

Da jeg jo ikke fik løftet mig ud i går, tog jeg op og trænede bare ganske let i dag. :blush: Det var en positiv oplevelse at prøve frontsquat, må jeg sige. :cooldance:

:banana: :banana: :banana:

Var simpelthen for træt til at få powerwalket i morges. :sleeping: Men i morgen må jeg på den igen, da jeg skal veje <60 kg den 7. maj (NM bænk). :pumpin:

Derefter regner jeg med, den står på :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: igen. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share