Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

Udemærket TOUGH træning i dag. Humøret er så småt på vej tilbage.

Jeg skal bare trøstes lidt engang i mellem :rudolph:

dagens træning

Bænkpres m stop

3x6x100

Floorpress

3x6x110

Kørte godt i dag. Min tricepsstyrke er på vej op.

Jeg kørte på klap i dag uden at snyde.

B.O Rows

4x5x87

Shrugs

4x5x160

DB Curl

8x22

Hammer Curl

8x27

Conc. curl

8x20

CoC 1

let Leg Curl

4x10

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bænkpres

1x120, 135, 140 /miss

6x115

12 cm klods

2x6x140

3x140

h pullups

4x5

Shrugs

4x5x170

Curls

8'ere tough

dagens dyst mod donprehn gik ikke så godt. Jeg bommede de 140 som jeg var kommet efter. Jeg havde ellers regnet med at den havde været der efter de 135 som var overkommelige. Men nej. Jeg holder muligvis for bredt på stangen. Der skal i være efter mig.

Det eneste positive er at jeg er ubesejret, da donprehn også kun fik skuffende 135.

Måske var tyngdekraften bare stærke her op til jul.

Jeg er ikke helt til freds. I foråret lavet jeg 130 med stop på en kropsvægt 5 kg under hvad jeg vejer nu.

Men nu er det slut. Gider ikke være kvabset mere. Nu SKAL jeg altså smide et par kg op mod DM. nægter at gå i 110.

Link to comment
Share on other sites

2005

Ja det har været et skodår rent træningsmæssigt, med en knæskade og fibersprængning i baglåret som har holdt mig fra at squatte. baaah...

Rent personligt har det også været noget lort. Men der har da været enkelte lyspunkter ind imellem.

Jeg må hellere sætte mig nogle nye mål for 2005.

arGgghHH..

(1) Squat, skadesfri, og løfte 160 u udstyr. (jeg vil ikke sætte den for højt da jeg ikke ved hvor længe jeg er om at komme tilbage)

(2) Bænk med udstyr 160

(3) Dødløft 245-50. Det ville være nice. Det vil sige 20 kg på et halvt år. Burde kunne lade sig gøre.

Lidt stævneerfaring og ellers bare holde mig skadesfri allround.

Karate stopper jeg med fra slutningen af Marts.

(4) Kropsvægten skal holdes under 100, måske vælger jeg at gå ned i 90.

1] Tjah. jeg er vel god for omkring 200 raw. Men nu er jeg skadet igen og har været det 2 gange i løbet af året. Den er ikke så god.

2] Jeg har løftet 155 masser af gange men nåede ikke så højt op til CphCup. Dog mener jeg at være god for ihvertfald 160

3] Hmm.. jeg fik 250 op, selvom den ikke blev godkendt.

4] LOOOOOL... kropsvægten skal under 100 nu.

Jeg begynder at gå flere gange dagligt og skærer ned på de søde sager. Går sgu ikke at jeg er blevet så bred om livet. Det helt vildt.

Nye mål for 2006 bliver:

SKADESFRI... FOR HELVEDE!!!!

Squat: 275-280 og stille op til nordland i 100 kgs kl. og lave over 200 raw (laterlig rekord)

Bænkpres: Stige mere end donprehn og Stryger2 i løbet af året raw. ca. 15-20 kg. (væddemål) og 180 i trøjen.

Dødløft: 260

Og så skal jeg altså ikke være så kvabset mere. HAHAHAHA.. :nonono:

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

4] LOOOOOL... kropsvægten skal under 100 nu.

Jeg begynder at gå flere gange dagligt og skærer ned på de søde sager. Går sgu ikke at jeg er blevet så bred om livet. Det helt vildt.

Og så skal jeg altså ikke være så kvabset mere. HAHAHAHA.. :nonono:

Det der tilhører ikke kategorien TOUGH. Tag dig sammen du er en 110 kg. mand og stop så det slanke hysteri. Det kunne være at vi skulle sende dig til Horsens nogen uger, derovre er der nogen styrkeløftere der har fundet ud af hvad det drejer sig om. Nemlig at være TOUGH og ikke fittnessdreng.

Link to comment
Share on other sites

Det der tilhører ikke kategorien TOUGH. Tag dig sammen du er en 110 kg. mand og stop så det slanke hysteri. Det kunne være at vi skulle sende dig til Horsens nogen uger, derovre er der nogen styrkeløftere der har fundet ud af hvad det drejer sig om. Nemlig at være TOUGH og ikke fittnessdreng.

Man behøver altså ikke være flomme fed for at være stærk Hr Don :nonono:

og ik nok med det så er det også usundt og grimt

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

selvom man går og gør lidt grin med alt det med fedtpølsen så synes jeg overhovedet heller ikke fedtpølsen er så fed at det er grimt og usundt eller noget. Fedtpølsen kunne bare vælge stille og roligt at veje den 110kgs klasse ud, eller bare lgie tabe de 2kg det drejer sig om og veje 100 ud. 90kgs klassen....du må da være sindsyg Louis

Link to comment
Share on other sites

selvom man går og gør lidt grin med alt det med fedtpølsen så synes jeg overhovedet heller ikke fedtpølsen er så fed at det er grimt og usundt eller noget. Fedtpølsen kunne bare vælge stille og roligt at veje den 110kgs klasse ud, eller bare lgie tabe de 2kg det drejer sig om og veje 100 ud. 90kgs klassen....du må da være sindsyg Louis

HOV HOV du det var Ronni selv der skrev 90! men jo han kunne sagtens komme derned, Martin vejede 104 da han var ude ved jer, og han var altså ikke ligeså kvabset som ronni er nu (Undskyld ronni) og martin vejer de 90 nu

Link to comment
Share on other sites

Men Generelt synes jeg i har for travlt i hvidovre med at komme op i vægtklasserne, Daniel sagde han skulle i 90 til DM-Diverse, altså jeg ser SLET INGEN grund til det :blink:

Og du Prehn, du vil i 100 det forstår jeg heller ikke, du hører hjemme i 90 BASTA!!

Link to comment
Share on other sites

e du bare at kom ned i 100 eller 90 hvor du hører hjemme devil.gif

nej, DU har skrevet det. Du om nogen burde vide hvad sådan et vægttab kan medføre. Her tænker jeg på din tur ned i 75kgs klassen selvfølgelig. Jeg kan sagtens gå med til 100....men 90. SÅ fed er Ronni heller ikke, han er en rimelig massiv fætter. Jeg synes ikke han skal ned i 90, da det vil koste for meget styrke, og han hører jo alligevel til i 100 eller 110 på sigt, så jeg synes bare han burde holde sig der

Link to comment
Share on other sites

nej, DU har skrevet det. Du om nogen burde vide hvad sådan et vægttab kan medføre. Her tænker jeg på din tur ned i 75kgs klassen selvfølgelig. Jeg kan sagtens gå med til 100....men 90. SÅ fed er Ronni heller ikke, han er en rimelig massiv fætter. Jeg synes ikke han skal ned i 90, da det vil koste for meget styrke, og han hører jo alligevel til i 100 eller 110 på sigt, så jeg synes bare han burde holde sig der

Prøv nu at kigge på hans indlæg som han selv quoter der nævner han selv 90 og 100 kammerat!!

Jeg kunne sikkert godt ha gjort det bedre i 75, men da jeg skulle under de 77, måtte jeg næsten lade være med at spise for at klemme mig helt ned, og det er selvfølgelig ikke optimalt, så længe ens Fedt% er over 12 så kan jeg slet slet ikke se nogen fare!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne løfte tunge vægte, og det er immervæk noget nemmere hvis man ikke skal rende rundt og tænke på at holde alt for meget igen med ædelsen. Styrkeløft drejer sig for mig om at løfte meget, ikke veje lidt. Jeg siger ikke det drejer sig om at være flommefed, og en eventuel opgraduering til en højere vægtklasse tager sin tid(år), altså før man vejer vægtklassen ud på en ordentligt måde.

Link to comment
Share on other sites

louis, DU mener han hører hjemme i 90. DU skriver han hører hjemme der. Hvis han også selv har skrevet det mener jeg seølvfølgelig også han er forkert på den, det siger sig selv at jeg må mene det.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

vi er enige om at fedtpølsen ikke er direkte slank, men jeg synes det er en langt bedre løsning at tage det stille og roligt, hvis man så gerne vil være pæn, istedet for at panikke ned i 90 og blvie slap. Lad dog forvandlingen tage den tid det nu engang tager

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Men lige en sidste ting, inden ronni blir træt af os, det er folk kan selvfølgelig veje hvad fanden de vil.

Men i har altså for travlt, Jeg mener Thomas burde være i 110, med tiiiden i 125 men slet ikke endnu, dig Jacob du skal være i 90, du har slet ikke nok muskelmasse til at være i 100 endnu, Daniel Hører hjemme i 82 og burde slet ikke tænke på 90 kg klassen nu :blink: altså hvor svært kan det lige være at holde sig nede i 82, hvis man bare spiser lidt sundt.

Og ronni skal HELT klart ned i 100, og slet ikke være i 110, men igen det er hvad JEG synes, hvad folk ellers gør er jo op til dem selv. synes bare folk kunne lære noget af feks Busted, han står hugget i 90, ik noget kvabsværk der! og ham får vi sgu ikke i 100 kg klassen

Link to comment
Share on other sites

L^P <--- nu ER jeg jo også kun i 90 :wink:

men engang i fremtiden kunne jeg godt tænke mig at være i 100. Det bliver ikke til DM, men hvis min træning går godt kan det være jeg kan nå det til SM næste år.

og er rimelig enig i det med hensyn til min bror.

jeg kan da godt forstå daniel har ambitioner om at gå i 90. Om det så liiige skal være til næste stævne er så en anden sag. Det kunen dog være han kunne starte stilel og roligt,der vil jo altid være en overgangs periode når man skifter vægtklasse.

fedtpølsen kan vi godt blive enige om er en 100kgs mand, men jeg synes det vil være bindegalt at gå ned i 90. Det koster!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share